Recommended Posts

Опубликовано

Мое мнение, что Вымога ПФ это просто желание , а не исполнительный документ.

Считаю, что оспаривать нужно /можно с момента вынесения постановы об админ. порушенни (штраф).

А пока все это еще шалтай- болтай.

Вот когда начнут выносить предъявы в виде штрафов, вот тогда и надо судиться и оспаривать.

А пока это их мнение против мнения предпринимателя.

Может я ошибаюсь, но где нормативка о том, что эта вымога есть исполнительным документом?

Разве можно оспаривать намерение, желание?

Действий то пока нет.

Но это мое имхо, может я и ошибаюсь.

Поэтому если ПФ и не удовлетворил жалобу (отморозился или дал какую-то отписку) это еще не значит, что надо бежать в суд.

А то, что Вы с ней не согласны подтверждают Ваши жалобы и письма.

Т.е. аргумент в суде уже есть.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Із змінами і доповненнями, внесеними

Податковим кодексом України

від 2 грудня 2010 року N 2755-VI

4. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.

У разі якщо згоди з органом Пенсійного фонду не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти робочих днів з дня надходження рішення відповідного органу Пенсійного фонду або оскаржити вимогу до органу Пенсійного фонду вищого рівня чи в судовому порядку.

У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом Пенсійного фонду, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

:unsure::huh:

Опубликовано

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Із змінами і доповненнями, внесеними

Податковим кодексом України

від 2 грудня 2010 року N 2755-VI

4. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.

У разі якщо згоди з органом Пенсійного фонду не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти робочих днів з дня надходження рішення відповідного органу Пенсійного фонду або оскаржити вимогу до органу Пенсійного фонду вищого рівня чи в судовому порядку.

У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом Пенсійного фонду, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

:unsure::huh:

Этот закон здесь не катит. Потому что этот закон предусматривает вымогу на оплату единого соц. взноса, который вступил в силу с 2011 года.

Т.е. применение этого закона к вымогам (долгам), которые возникли до 2011 года по другим платежам в ПФ недопустимо.

Тут другое:

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок обчислення і сплати страхувальниками

та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове

державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України

8.2. Органи Пенсійного фонду надсилають страхувальникам

вимогу про сплату недоїмки в таких випадках:

а) якщо дані документальних перевірок результатів діяльності

страхувальника свідчать про донарахування сум страхових внесків;

б) якщо страхувальник має на кінець звітного базового періоду

недоїмку зі сплати страхових внесків;

в) якщо страхувальник має на кінець звітного періоду борги зі

сплати фінансових санкцій (штрафів) та пені.

У випадку "а" вимога надсилається одночасно з актом

документальної перевірки.

(Кому- то высылались эти акты?????)

У випадку "б" вимога надсилається щомісяця протягом п'яти

робочих днів, наступних за звітним базовим періодом. Вимога

формується на підставі даних особових рахунків платників на всю

суму боргу.

(Кому-то высылались ЕЖЕМЕСЯЧНО такие вымоги????)

{ Абзац шостий пункту 8.2 із змінами, внесеними згідно

з Постановами Пенсійного фонду N 3-1 ( z0233-05 ) від 31.01.2005,

N 3-3 ( z0125-08 ) від 25.01.2008 }

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Сума боргу у вимозі проставляється у гривнях з двома

десятковими знаками. Вимога формується на суму боргу, який не

менше 10 грн.

НО срок на судебное обжалование этой инструкцией не предусмотрен:

8.4. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про

сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити зазначені у

вимозі суми.

8.5. У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у

вимозі про сплату боргу, страхувальник узгоджує її з органами

Пенсійного фонду, а у разі неузгодження вимоги із органами

Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому

порядку.

(ГДЕ СРОК на судебное обжалование????) Есть только срок на оплату в ПФ.

Про оскарження вимоги до суду страхувальник зобов'язаний

письмово повідомити протягом трьох робочих днів орган Пенсійного

фонду, який направив вимогу.

Узгодження вимоги органу Пенсійного фонду здійснюється на

підставі заяви страхувальника, яка розглядається органом

Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання,

та поданих страхувальником документів, що свідчать про

неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.

Опубликовано
Шо це в мене выдкрило :o

ЪРСВЭХв ЬВЭВбваВТ гЪаРЏЭШ

Я Ю б в Р Э Ю Т Р

тГф 9 сх№хчэџ 2011 №. N 233

ЪшПт

Я№ю чрђтх№фцхээџ

Яю№џфъѓ я№ютхфхээџ ЯхэёГщэшь єюэфюь

гъ№рПэш ђр щюую ђх№шђю№Грыќэшьш ю№урэрьш

яырэютшѕ ђр яючряырэютшѕ ях№хтГ№юъ яырђэшъГт

Кфшэюую тэхёъѓ эр чрурыќэююсют'џчъютх

фх№цртэх ёюіГрыќэх ёђ№рѕѓтрээџ :(

Опубликовано

Шо це в мене выдкрило :o

ЪРСВЭХв ЬВЭВбваВТ гЪаРЏЭШ

Я Ю б в Р Э Ю Т Р

тГф 9 сх№хчэџ 2011 №. N 233

ЪшПт

Я№ю чрђтх№фцхээџ

Яю№џфъѓ я№ютхфхээџ ЯхэёГщэшь єюэфюь

гъ№рПэш ђр щюую ђх№шђю№Грыќэшьш ю№урэрьш

яырэютшѕ ђр яючряырэютшѕ ях№хтГ№юъ яырђэшъГт

Кфшэюую тэхёъѓ эр чрурыќэююсют'џчъютх

фх№цртэх ёюіГрыќэх ёђ№рѕѓтрээџ :(

Надо выбрать кодировку windows-1251

Это П О С Т А Н О В А

від 9 березня 2011 р. N 233

Київ

Про затвердження

Порядку проведення Пенсійним фондом

України та його територіальними органами

планових та позапланових перевірок платників

єдиного внеску на загальнообов'язкове

державне соціальне страхування

Опубликовано

У меня вопрос к уважаемым юристам:

Нужно ли платить ЕСВ предпринимателю за себя, если на 2011 год я не подавал заявление на единый налог и сдам декларацию за квартал с нулями?

Опубликовано

Сьогодні був в ПФ, звіт по фактичним сплатам не приняли який потрібно здати до 1 квітня, вручили вимогу. Чи має право ПФ не приймати звіт про фактично сплачені кошти?

Опубликовано

Сьогодні був в ПФ, звіт по фактичним сплатам не приняли який потрібно здати до 1 квітня, вручили вимогу. Чи має право ПФ не приймати звіт про фактично сплачені кошти?

Я вчера сдал отчет с боями

Пришел в 15:00 - очередь огромная и не движется...принимают отчеты в двух кабинетах: в первом проводят сверку, во втором уже регистрируют и присваивают номер...

Я сразу пошел в канцелярию, но там у меня отказались принимать отчет, говорят: - примем только пояснение...я немного поспорил там, попытался отстоять свои права, но меня отправили к начальнику. Зам. начальника меня выслушал, но не согласился...сказал, что только к инспектору надо идти (а там огромная очередь...и недвижимая). Я у него спросил какой нормой закона или еще каким-либо нормативным актом мне запрещается сдавать отчет через канцелярию? Он ответил, что постановлением ПФУ, тогда я попросил процитировать эту норму или дать мне письменный ответ на мое требование разъяснить эту норму. Он решил меня отвести в кабинет, где регистрируют отчеты, чтобы там мне разъяснили, а сам "слинял" (хитро, не так ли?). Мне тут же показали постановление о ЕСВ N 22-2 от 08.10.2010 А я им говорю, что ведь еще не за ЕСВ отчитываюсь...а покажите ка мне, где это в постановлении № 26-1 от 05.11.2009, которая регламентирует правоотношения в 2010 году? Инспектора искали искали, так и не нашли...тогда решили куда-то позвонить...долго разговаривали по телефону с кем-то затем сказали, что отправляют меня к ним, но те бросили трубку

В итоге я потребовал, чтобы открыли еще один кабинет для сдачи отчетности...таки открыли и я в первых рядах пошел и попал к инспектору, которая в прошлых периодах принимала мои отчеты (кстати тогда работало не менее шести кабинетов по три инспектора в каждом). С ней я долго спорил, т.к. она отказывалась проводить сверку отчета с базой...мы пошли к ее начальнику, та ей разрешила принять. Затем она отказывалась регистрировать мою копию отчета - опять к начальнику - та разрешила. В итоге я попал в кабинет, где регистрируют отчеты и мне его таки зарегили! Дальше я пошел в канцелярию, где у меня и приняли мое объяснение к отчету! Кстати секретарь не хотела на штампике ставить входящий номер почему то...говорит, что много корреспонденции, и что она будет заполнять журнал поздно вечером, но я настоял, чтобы она при мне открыла журнал и зарегистрировала, что она и сделала, правда отказалась сама писать номер входящего на моем экземпляре ну тут мне пришлось это сделать самому)))

Вот как-то так это происходило сегодня в Управлении ПФУ в Центрально-Городском районе г. Горловки, Донецкой обл.

Одним словом - СТРАНА НЕПУГАНЫХ ИДИОТОВ!!!

Кстати, я сдавал отчет "за іншою формою" с "поясненням"

Опубликовано

Сьогодні був в ПФ, звіт по фактичним сплатам не приняли який потрібно здати до 1 квітня, вручили вимогу. Чи має право ПФ не приймати звіт про фактично сплачені кошти?

Почитайте этот форум http://www.chp.com.ua/forums/index.php?showtopic=13465

Не имеют права они не принять отчет.

У меня вопрос к уважаемым юристам:

Нужно ли платить ЕСВ предпринимателю за себя, если на 2011 год я не подавал заявление на единый налог и сдам декларацию за квартал с нулями?

Думаю, что нет, так как он платится с дохода.

Но для этого надо быть на общей системе налогообложения и подавать всегда нули.

Если на едином, тогда по любому платить минимум.

ст. 9

2. Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Опубликовано

Сегодня сдавал отчет в Дарницкий ПФ, Киева.

За третий квартал доп. взнос уплачен (не был в курсе), а четвертый квартал уже только единый налог.

Видимо уже опыт есть, потому как довольно вежливо пообщался с инспектором, рассказал, какие идиоты этот закон приняли и т.д. :)

Спорить не стали, просто предупредила, что могут начислить штраф. Я сказал, что уверен в том, что поступаю законно и готов обжаловать "Вимогу" в суде, она поставила подпись. Отправила во второй кабинет.

Там тоже девочка спросила у старшей, что делать со мной. Та ответила, что раз подпись инспектора стоит, то можно печать поставить.

В итоге за 20 минут я справился со сдачей отчета. Заяву и выписки из законов даже не пришлось доставать.

Думаю, нужно в первую очередь быть вежливым с инспектором, не стараться во всем винить их. Их заставляют поступать так, отказывать, посылать по другим кабинетам.

Просто спокойно расскажите, что вы не хотите спорить с инспектором, а планируете обжаловать дейстиве неадекватного закона. И обьясните, как Вы это будете делать.

Не ведите себя по-хамски, не нужно делать из инспектора личного врага.

В соломенском районе знакомая пыталась сегодня сдать - не вышло, начали отсылать из кабинета в кабинет. Требовать переделать отчет и т.д.

В результате завтра пойдет сдавать через канцелярию, и возможно заявление в прокуратуру.

Опубликовано

Я сдал через приемную, оформил как обращение граждан.

Пришел сдавать отчет, вижу стоит мавзолей (очередь), я тут же пишу заяву неразборчивым подчерком (с копиркой конечно же) о том, что за произвол, что за бюрократия, почему я не могу сдать отчет.

Так мол и так, немедленно устранить недостаток и доложить о проделанной работе в письменном виде, в связи с вышеизложенным прилагаю отчет за 2010 год со всеми приложениями.

Вот и все, штампик у меня в кармане. :)

И пусть теперь мне докажут какая же более правильная процедура сдачи отчета, не забыв указать статью закона при этом...:)

Где написано как правильно? А через приемную- это неправильно????

Опубликовано

http://reyestr.court.gov.ua/Review/13649090 это постанова посмотрите лед тронулся в части незаконности ...

...поясніть будь ласка для "особливо обдарованих", що це значить "...Відтак, враховуючи те, що задоволенню в адміністративному процесі підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права особи у сфері публічно-правових відносин, Суд приходить до висновку про те, що зазначена позовна вимога задоволенню не підлягає."
Опубликовано

Я сдал через приемную, оформил как обращение граждан.

Пришел сдавать отчет, вижу стоит мавзолей (очередь), я тут же пишу заяву неразборчивым подчерком (с копиркой конечно же) о том, что за произвол, что за бюрократия, почему я не могу сдать отчет.

Так мол и так, немедленно устранить недостаток и доложить о проделанной работе в письменном виде, в связи с вышеизложенным прилагаю отчет за 2010 год со всеми приложениями.

Вот и все, штампик у меня в кармане. :)

И пусть теперь мне докажут какая же более правильная процедура сдачи отчета, не забыв указать статью закона при этом...:)

Где написано как правильно? А через приемную- это неправильно????

Скажите, а Вы делали доплаты за 3-4 квартал 2010 ода? Если нет, то в какой форме отчитывались? На бланках ПФУ?
Опубликовано

Скажите, а Вы делали доплаты за 3-4 квартал 2010 ода? Если нет, то в какой форме отчитывались? На бланках ПФУ?

На своих бланках таблица 2 и перелик таблиць додаток 5 (все бланки скачал с инета), в таблице везде проставил 84 грн. На их пропозицию не повелся (просто еще и общался с ними) плюс доложил копию единого и копии квитанций по ЕН за тот год.

Ничего не платил и не собираюсь, пусть отнимут сами.

Опубликовано

На своих бланках таблица 2 и перелик таблиць додаток 5 (все бланки скачал с инета), в таблице везде проставил 84 грн. На их пропозицию не повелся (просто еще и общался с ними) плюс доложил копию единого и копии квитанций по ЕН за тот год.

Ничего не платил и не собираюсь, пусть отнимут сами.

Прочитавши досить дипломатичне рішення суду по справі Хмельницьких підприємців від 18 січня 2011р., виникло запитання до юристів, скажіть будь ласка, на які саме висновки вищезазначеного суду можливо ссилатися в скарзі до ПФ, щодо вимоги про сплату боргу за 2010р. замість того, що було рекомендовано раніше, а саме: "Так, відповідно до Ухвали від 06 жовтня 2010 року Вищого адміністративного суду України справа № П-222/10 було зупинено дію акту № 6673 проекту Закону України "Про внесення змін до законів України "Про державний бюджет України на 2010 рік" та ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в зв'язку подачею Уманської ліги підприємців позовної заяви (адміністративного позову) до Верховної Ради України (Копія Ухвали додається)."
Опубликовано

Прочитавши досить дипломатичне рішення суду по справі Хмельницьких підприємців від 18 січня 2011р., виникло запитання до юристів, скажіть будь ласка, на які саме висновки вищезазначеного суду можливо ссилатися в скарзі до ПФ, щодо вимоги про сплату боргу за 2010р. замість того, що було рекомендовано раніше, а саме: "Так, відповідно до Ухвали від 06 жовтня 2010 року Вищого адміністративного суду України справа № П-222/10 було зупинено дію акту № 6673 проекту Закону України "Про внесення змін до законів України "Про державний бюджет України на 2010 рік" та ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в зв'язку подачею Уманської ліги підприємців позовної заяви (адміністративного позову) до Верховної Ради України (Копія Ухвали додається)."

Сейчас лучше аргументировать, как дополнение к предыдущему, следующим:

На сегодняшний день ответственность за старые долги не предусмотрена.

Было:

Розділ XIV

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.

Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:

1) у разі ухилення страхувальників від реєстрації або несвоєчасної реєстрації в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від реєстрації або несвоєчасної реєстрації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:

10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;

20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;

50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.

Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;

А стало:

Розділ XIV

[b]ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО

ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків,

організацій, що здійснюють виплату і доставку

пенсій, та їх посадових осіб [/b]

{ Частину першу статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину другу статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину четверту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину п'яту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину шосту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину сьому статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину восьму статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину дев'яту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=1058-15

Ссылаться лучше всего на то, что те изменения к закону уже не работают.

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за

діючими видами загальнообов'язкового державного соціального

страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не

сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових

внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав,

здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального

страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент

виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.

Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у

рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.

На період до повного стягнення заборгованості із сплати

страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового

державного соціального страхування та сум штрафних санкцій,

нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в

тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня

2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами

загальнообов'язкового державного соціального страхування

зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю

нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування

фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності

цим Законом.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=2464-17

Так что если Вам не предъявили штраф, пеню до 2011 года. Поезд ушел.

те изменения к закону, которые, якобы обязывали единщиков платить доп.взносы уже не действуют, значит и не действуют те виды загальнообов'язкового державного соціального страхування, а стягуваты по нормам, которых уже нет как-то неправильно.

было

2. Підпункт 4 пункту 8 розділу XV "Прикінцеві положення"

Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне

страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України,

2003 р., NN 49-51, ст. 376) викласти в такій редакції:

"4) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які

обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний

податок), та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у

провадженні ними підприємницької діяльності, на період дії

законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування

сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.

Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами

самостійно для себе та членів їх сімей, які беруть участь у

провадженні такими особами підприємницької діяльності та не

перебувають з ними у трудових відносинах. При цьому сума

страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного

податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна

становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну

особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від

максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих

працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб

рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу

(прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються

страхові внески".

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2461-17

а стало

{ Підпункт 2 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 3 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 4 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 5 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

Это еще один гвоздь в ПФ.

Насколько я слышал, что даже конституционный суд отказался принимать это дело к рассмотрению, потому что те нормы уже не работают. толковать закон, который недийсный никто не будет.

Опубликовано

Сейчас лучше аргументировать, как дополнение к предыдущему, следующим:

На сегодняшний день ответственность за старые долги не предусмотрена.

Было:

Розділ XIV

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.

Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.

9. Виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції:

1) у разі ухилення страхувальників від реєстрації або несвоєчасної реєстрації в територіальних органах Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які підлягають сплаті за період ухилення від реєстрації або несвоєчасної реєстрації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:

10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;

20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;

50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.

Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу;

А стало:

Розділ XIV

[b]ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО

ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків,

організацій, що здійснюють виплату і доставку

пенсій, та їх посадових осіб [/b]

{ Частину першу статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину другу статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину четверту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину п'яту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину шосту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину сьому статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину восьму статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Частину дев'яту статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=1058-15

Ссылаться лучше всего на то, что те изменения к закону уже не работают.

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за

діючими видами загальнообов'язкового державного соціального

страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не

сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових

внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав,

здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального

страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент

виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.

Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у

рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.

На період до повного стягнення заборгованості із сплати

страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового

державного соціального страхування та сум штрафних санкцій,

нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в

тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня

2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами

загальнообов'язкового державного соціального страхування

зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю

нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування

фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності

цим Законом.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...mp;nreg=2464-17

Так что если Вам не предъявили штраф, пеню до 2011 года. Поезд ушел.

те изменения к закону, которые, якобы обязывали единщиков платить доп.взносы уже не действуют, значит и не действуют те виды загальнообов'язкового державного соціального страхування, а стягуваты по нормам, которых уже нет как-то неправильно.

было

2. Підпункт 4 пункту 8 розділу XV "Прикінцеві положення"

Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне

страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України,

2003 р., NN 49-51, ст. 376) викласти в такій редакції:

"4) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які

обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний

податок), та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у

провадженні ними підприємницької діяльності, на період дії

законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування

сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.

Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами

самостійно для себе та членів їх сімей, які беруть участь у

провадженні такими особами підприємницької діяльності та не

перебувають з ними у трудових відносинах. При цьому сума

страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного

податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна

становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну

особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від

максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих

працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб

рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу

(прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються

страхові внески".

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2461-17

а стало

{ Підпункт 2 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 3 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 4 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

{ Підпункт 5 пункту 8 розділу XV виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

Это еще один гвоздь в ПФ.

Насколько я слышал, что даже конституционный суд отказался принимать это дело к рассмотрению, потому что те нормы уже не работают. толковать закон, который недийсный никто не будет.

Антібанк, будь ласка дайте ссилку на скаргу в новій редакції, актуальній на даний час. :unsure:
Опубликовано

Антібанк, будь ласка дайте ссилку на скаргу в новій редакції, актуальній на даний час. :unsure:

Да я пока не формулировал все это красиво на держ. мове.

Т.е. ссылок тоже пока нет.

Смысл в чем.

Это просто дополнение к предыдущей аргументации.

В той аргументации был конфликт интересов из-за противоречий в законодательных актах в определениях и обязательствах, а здесь смысл сводится к тому, что даже если и возникнет какая-то задолженность по отчету, по взносу за прошлый период, то ответственности за это уже нет.

И

Те взносы, которые не были стягнуты, на сегодня уже не действуют, т.е. они не чинни. А стягувать по положению закона, которое отменено невозможно.

Да и сам факт Вымоги по старым долгам уже незаконен.

Сейчас может быть только вымога по ЕСВ (единому соц. взносу).

Мне кажется, не будет никаких судов, ДВСов.

Те кто заплатит добровольно- принудительно под вплывом обмана, страха, необизнанности, на том и закончится все.

Если они не смогли дать ход вымоге до 2011 года, то уже поздно.

Потому что она была предусмотрена статьей 106 ч.3 закона про общеобязательное пенс. страхование, а сейчас эта статья отменена, законом про ЕСВ.

Оно то могло и продолжаться стягнення и в этом году по старым долгам по взносам, но это возможно при условии если эти взносы действуют и сейчас. Т.е. долг возник тогда, и взнос действует.

Но в том то и соль, что тот взнос уже не действует в связи с вступлением нового взноса (ЕСВ), которым предыдущий был скасован.

Мое имхо....

Опубликовано

Однако не все так просто, как всегда, в нашей стране.

Постанова

про порядок обчислення і сплати страхувальниками

та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове

державне пенсійне страхування

действует

И в ней определено следующее:

8. Порядок стягнення заборгованості зі страхувальників

8.1. Стягнення заборгованості із сплати внесків на

загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та сум штрафних

санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011

року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня

2011 року не настав, здійснюється відповідно до законодавства, що

діяло на момент виникнення такої заборгованості, або застосування

штрафних санкцій.

{ Пункт 8.1 розділу 8 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 25-1

( z1091-10 ) від 22.10.2010 }

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0064-04

Понимаете в чем прикол...

Законом про ЕСВ обозначено, что

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за

діючими видами загальнообов'язкового державного соціального

страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не

сплачених у період до 1 січня 2011 року

А постанове как бы на все взносы, а законе только на действующие.

Применяться то должен закон.

Но сами знаете как в нашей стране.

Так что не все так просто будет.

Нужно будет еще и это положение доказывать.

Опубликовано

Согласен, слабовато написано.

Сейчас, думаю, надо ссылаться на хмельницких предпринимателей.

Хотя Постанова, конечно, еще та....

Вроде бы и признали незаконными действия Кабмина, а основные требования не удовлетворили.

Відтак, враховуючи те, що задоволенню в адміністративному процесі підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права особи у сфері публічно-правових відносин, Суд приходить до висновку про те, що зазначена позовна вимога задоволенню не підлягає.

И какие же права тут восстановились?

...всеравно не могу понять, признали незаконными действия кабмина, а основные требования не удовлетворили, как же ссылаться на хмельницких предпринимателей и правильно сформулировать в скарге до ПФ этот момент?
Опубликовано

...всеравно не могу понять, признали незаконными действия кабмина, а основные требования не удовлетворили, как же ссылаться на хмельницких предпринимателей и правильно сформулировать в скарге до ПФ этот момент?

Мое мнение:

Неправомерность кабмина была в нарушении процедуры.Т.е. суд установил, что тот закон приняли неправильно. Это является основанием для его скасування. Но если отменить тот закон, то права все равно не возобновятся.

Тот закон (изменения к нему) имел применение разового характера. Он был принят неправильно, но буквально сразу же другим законом отменен правда по другим основаниям.

Нельзя отменить то, чего уже нет. Поэтому и удовлетворять иск по предмету, которого уже нет, тоже не представляется возможным.

Нельзя также наказать за то правонарушение, которое на данный час таким не является.

Ну вспомните времена фарцовки, раньше за это сажали.

А сейчас даже если бывший фарцовщик придет в милицию, суд, прокуратуру и признается, что занимался фарцовкой, - ему ничего не будет за это. Потому что нет такой статьи.

Еще раз внимательно почитайте эту ветку другого форума, которую я указал выше.

Там есть дополнительные аргументы помимо этих судебных исков.

Опубликовано

AntiBank

Законом про ЕСВ обозначено, что

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за

діючими видами загальнообов'язкового державного соціального

страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не

сплачених у період до 1 січня 2011 року

Не кажется ли вам, что здесь говорится о видах социального страхования. А, насколько я понял, пенсионное социальное страхование действует, ведь закон не отменили совсем?

Изменился порядок и суммы оплаты, порядок администрирования, но такой вид загальнообов'язкового державного соціального страхування ДЕЙСТВУЕТ. Что же помешает ПФ сослаться на это...

Опубликовано (изменено)

Не кажется ли вам, что здесь говорится о видах социального страхования. А, насколько я понял, пенсионное социальное страхование действует, ведь закон не отменили совсем?

Изменился порядок и суммы оплаты, порядок администрирования, но такой вид загальнообов'язкового державного соціального страхування ДЕЙСТВУЕТ. Что же помешает ПФ сослаться на это...

Согласен, могут... Конфликт интересов очень даже возможен .

Так я и не говорил о том, что отменено это страхование как таковое полностью (название) .

Отменено то, положение, которое якобы обязывало нас платить. Т.е. то право и обязанность по тем взносам.

Изменилось даже название этих взносов.

Впрочем, вы правы, "пофилософствовать" с ПФ об этом можно, действительно они могут сказать и так.

Основи законодавства України про загальнообов'язкове

державне соціальне страхування

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/mai...=16%2F98-%E2%F0

Стаття 4. Види загальнообов'язкового державного соціального

страхування

Залежно від страхового випадку є такі види

загальнообов'язкового державного соціального страхування:

пенсійне страхування;

страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та

витратами, зумовленими похованням; { Абзац третій частини першої

статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI

( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно

з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від

22.05.2008 }

медичне страхування;

страхування від нещасного випадку на виробництві та

професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності;

страхування на випадок безробіття;

інші види страхування, передбачені законами України.

Да, пенсионное страхование входит в число видов загальнообов'язкового державного соціального

страхування .

Да, действительно, как таковой вид (название вида) пенсионное страхование не исчезло. Сам вид действует. Но ведь изменилось право по этому виду страхования. Понятие загальнообов'язкового державного соціального

страхування определено статей 1 этого закона

Стаття 1. Поняття загальнообов'язкового державного

соціального страхування

Загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це

система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає надання

соціального захисту, що включає матеріальне забезпечення громадян

у разі хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати

працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від

них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених

законом, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати

страхових внесків власником або уповноваженим ним органом (далі -

роботодавець), громадянами, а також бюджетних та інших джерел,

передбачених законом.

Право и обязанность изменились, изменился порядок оплаты этих взносов, суммы, структура и пр.

Поэтому можно сказать, что изменился (или видоизменился) вид пенсионного страхования. А можно сказать, что изменились права и обязанности по этому виду страхования.

Можно также сказать о реформации этого вида страхования и т.д.

Но в любом случае, суть не меняет.

Запроваджен новый вид сбора/взноса/обязательного платежа, старый взнос отменен. Ответственность за его неуплату также.

А так получается они будут противоречить сами себе, ведь одна норма снимает ответственность за старые долги, а другая норма говорит, что ответственность есть.

Все эти взносы входят в такой вид пенсионного страхования, т.к. понятие общеобязательного страхования включает в себя и права и обязанности.

На мой взгляд, с изменением прав и обязанностей по тому или иному виду страхования меняется и сам вид. Был один, стал другой , хотя название не поменял.

Мое мнение, та норма касается именно не сколько общего понятия вида (названия), а именно прав и обязанностей, которые возникали. Если эти права и обязанности действуют в этом году, значит идет взыскание, а если нет, тогда также нет никакого взыскания.

И зачем тогда вообще эта дописка "действующий", у нас ведь ничего пока не отменили.

Видоизменили, то да.

Вот получается коллизионные нормы, если толковать по- ихнему:

Было:

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Было предусмотрено вымога, взыскание как таковое в этом виде страхования. Это право ПФ и наша обязанность оплатить.

Однако стало:

{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону

N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

Т.е. все, нет такого понятия вымоги, взыскание по старым взносам. Тех прав ПФ и наших обязанностей по этим недоимкам тоже нет. Ведь так?

А теперь эта самая норма:

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за

діючими видами загальнообов'язкового державного соціального

страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не

сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових

внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав,

здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального

страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент

виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.

И как это понимать?

Одна норма говорит, что стягнення все же производится по тем законам, которые действовали.

А вышеуказанная отменила это стягнення. При этом и отмена взыскания и якобы необходимое взыскание производится ОДНИМ законом.

Даже не разными. А именно З А К О Ном У К Р А Ї Н И

Про збір та облік єдиного внеску

на загальнообов'язкове державне

соціальне страхування

Вот где задачка???

Т.е. если толковать как им хочется, тогда получится такой ступор, что даже луспеник :P не развяжет.

А если все же принять понятие вида обязательного пенсионного страхования, не только как название, а, прежде всего, как как систему прав и обязанностей, которые возникают/ли у ПФ и плательщиков, тогда все гладко и без противоречий.

Права и обязанности как составляющие вида страхования отменены и назначены новые.

Нельзя по недействующим правам и обязанностям обязывать их выполнять.

Т.е. если возникла задолженность в 2010 году, в том же году была вымога и стянгення (т.е. принято в производство в том году ДВСом), тогда все нормально, можно продолжать стягнення по тем законам того года. В этом случае нет противоречия.

А если они не успели взыскивать тогда, тогда уже поздно,т.к. права и обязанности по тому виду пенсионного страхования изменились.

Иначе ТАКАЯ коллизия и конфликт интересов.

А если возникает конфликт интересов, тогда что???

Правильно , решение должно приниматься в нашу пользу.

Впрочем, это для нормальной правовой страны.

Но, увы.

А вообще, посмотрим, подождем. Не долго осталось.

Я все же склонен думать, что начисление или взыскание должно было по-крайней мере начато тогда.

А в этом году продолжено по тем законам , КОТОРЫЕ ДЕЙСТВОВАЛИ ТОГДА.

А так получается, если толковать по-ихнему возникает обратная сила закона и противоречие с другим законом.

По своей природе это является админ правопорушенням. Поэтому надо еще рассмотреть и с этой точки зрения (КОАП)

Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення

Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як

через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому

правопорушенні - два місяці з дня його виявлення, за винятком

випадків, коли справи про адміністративні правопорушення

відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).

Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до

цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення

може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення

правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як

через три місяці з дня його виявлення.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...p;nreg=80731-10

Вот как теперь накладывать штраф, админ. стягнення если все сроки уже пропущены? Т.е. теперь заплатить можно, но исключительно добровольно.

А если толковать как они хотят, тогда возникает не только противоречие в собственном же законе, но и с другими и с Конституцией.

ИМХО.

Изменено пользователем AntiBank

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения