surokbabak

Пользователи
  • Число публикаций

    14
  • Регистрация

  • Последнее посещение

surokbabak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. Стаття 162. КПК - Речі і документи, які містять охоронювану законом таємницю 1. До охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: 2) відомості, які можуть становити лікарську таємницю Стаття 163. КПК - Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. ЗАКОН УКРАЇНИ ”Про психіатричну допомогу” стаття 6 Конфіденційність відомостей про стан психічного здоров’я особи та надання психіатричної допомоги … Допускається передача відомостей про стан психічного здоров’я особи та надання їй психіатричної допомоги без згоди особи або без згоди її законного представника для: 2) провадження досудового розслідування або судового розгляду за письмовим запитом слідчого, прокурора та суду. тому і відповідь така: "На Ваш запит № ХХХ від ХХ.ХХ.ХХХ р. з приводу надання інформації про ХХХХХ ХХХХХ ХХХХХХХХ, повідомляємо, що Вами не дотримано п.2 ст.6 Закону України «Про психіатричну допомогу». Конфіденційна інформація про особу, що містить лікарську таємницю буде надана за письмовим запитом слідчого, прокурора та суду." Еще вариант: Відповідно до ст.ст.6,19,68 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 6 Закону України «Про психіатричну допомогу» (із змінами у зв'язку з прийняттям Кримінального процесуального кодексу України, в редакції Закону N 4652-VI від 13.04.2012р.), допускається передача відомостей про стан психічного здоров’я особи та надання їй психіатричної допомоги без згоди особи або без згоди її законного представника для провадження досудового розслідування або судового розгляду за письмовим запитом слідчого, прокурора та суду. З огляду на це, враховуючи ст.ст.32, 34 Конституції України, ст.ст.285, 286, 301, 302 Цивільного кодексу України, ст.ст.2, 6, 11, 14, 25 Закону України «Про захист персональних даних», ст.ст.7, 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст.1, п.2 статті 11, ст.21 Закону України "Про інформацію", ст.ст.39-1, 40, п.«г» ст.78 Основ законодавства про охорону здоров’я, - до охоронюваної законом таємниці належать відомості, які можуть становити лікарську таємницю. Доступ особи інформації, яка містить охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Проте, при підписанні запиту Вами не дотримано п.2 ст.6 Закону України «Про психіатричну допомогу». Запит повинен бути підписаний слідчим, прокурором, або судом. Відтак законні підстави для надання Вам запитуваної інформації – відсутні. Разом з тим, ххх виражає готовність до подальшої співпраці на підставі відповідності взаємних дій чинному законодавству України.
  2. До закладу охорони здоров’я (наркологічного) надходять запити УМВС за підписом начальника відділу міліції або слідчого, або дільничного інспектора міліції про надання довідки про перебування на обліку, лікування та діагноз громадян. Як підстава, вказується наступне: «у зв’язку з розслідуванням кримінального провадження, яке внесено до ЄРДР за 14-значним номером». Буває вказують статтю 93 КПК, або п.17 ст.11 ЗУ Про міліцію. На такий запит ми відповіли: «На Ваш запит № ХХ від ХХ ХХ ХХХХ з приводу надання інформації про ХХХХ ХХХХ ХХХХ, повідомляємо, що Вами не дотримано ст.159, 160 Кримінально-процесуального кодексу України, згідно з якими тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду. Згідно ст. 162. КПК України, відомості, які можуть становити лікарську таємницю належать до охоронюваної законом таємниці. Конфіденційна інформація про особу, що містить лікарську таємницю буде надана Вам у випадках передбачених Законом.» Підкажіть будь ласка, чи правильно ми відповіли, якщо ні, то поправте. І взагалі, як тепер правильно відповідати, відмовляти на запити правоохоронних органів. Може хто має свіжу практику і взірці відповідей. Дякую.
  3. отличным ответом со мной поделился хороший человек! а я делюсь с Вами! На Ваш лист щодо нашого листа ххх від хххпро надання роз’яснення про правові підстави витребування копій документів, що стосуються надання в оренду приміщень суб’єктам господарської діяльності маємо повідомити наступне. Згідно Вашого первинного листа як підстава надання запитуваних документів вказується «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції». Згідно визначення загальної норми ч. 2 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»: «Органи державної влади здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції або беруть участь у їх здійсненні у межах повноважень, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами.» Згідно визначення спеціальної норми ч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»: «Спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідуваннякорупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції). Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.» Згідно визначення спеціальної норми ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»: «Суб'єктами, які беруть участь у запобіганні, виявленні, а в установлених законом випадках - у здійсненні заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновленні порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, інтересів держави, а також в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, у міжнародному співробітництві в цій сфері, є: 1) уповноважені підрозділи органів державної влади; 2) місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування; 3) підприємства, установи, організації незалежно від підпорядкованості та форми власності, їх посадові та службові особи, а також громадяни, об'єднання громадян за їх згодою.» Згідно припису ст. 11 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»: «Межі компетенції спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ України і Служби безпеки України визначаються на основі законів України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цього Закону, Кримінально-процесуального кодексу та інших законів України.» Згідно припису ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»: «Спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України.» Ваша вказівка нап.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»: «2. при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:» вказує на вихід за встановлені ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю» межі повноважень, оскільки «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції» не є «заходом боротьби з організованою злочинністю» , а є, по суті, організованою злочинною діяльністю спеціального підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, оскільки повністю протирічитьч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» Повідомляємо, що протидія корупції є нашою правомірною діяльністю згідно ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не є організованою злочинною діяльністю згідно ст. 1Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю», і ми жодним чином не дозволимо ані організаційно, ані практично запобігати протидії корупції та виявляти факти протидії корупції. Також, Ваша вказівка на ст. 32 Закону України «Про інформацію» лежить поза правового поля України, оскільки зазначений Закон України не містить ані вказаної статті, ані цитованих положень. Відтак, подальші доводи, базовані на зазначеній неіснуючій нормі Закону, не розглядалися – як такі, що становлять завідомо неправдиві відомості. Так само, відсилка з зазначених неіснуючих норм ст. 32 Закону України «Про інформацію» до ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»: «1. Особам, зазначеним у пунктах 1 - 3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється: 1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом; 2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.» як обґрунтування «передбаченості» та\або «відповідності» закону – не розглядаються з вищенаведених підстав. Ваша ж вказівка на службову необхідність також лежить поза правового поля України, оскільки категорія «службова необхідність» не є - і не може бути - правовою основою діяльності жодного органу влади. Таким чином, розгляд Ваших листів очевидно лежить поза межами нашої компетенції. Відтак, керуючись ст. 94, 97 Кримінально-процесуального кодексу України, просимо: Негайно встановити автора написаних від Вашого імені листів, перевірити обставини щодо заходів протизаконного запобігання протидії корупції та внесення завідомо неправдивих відомостей про законодавство України, наведені в цих листах та про прийняте процесуальне рішення повідомити у встановлений термін. Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, копії Ваших листів та цього листа також направлені до Генеральної прокуратури України, Відділу нагляду за виконанням законів спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю ХХХ обласної прокуратури, Департаменту внутрішньої безпеки МВС України, Національного антикорупційного комітету України, Ради національної безпеки та оборони України. классно, правда?!!!
  4. опять поступил запрос: УБОЗ УМВС України в ххх області отримано Вашого листа ххх від ххх відносно не надання інформації, що стосується надання в оренду приміщень суб'єктам господарської діяльності. Згідно підпункту «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно - правові основи боротьби з організованою злочинністю» при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження: б) на письмову вимогу керівників відповідних спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю одержувати від банків, а також кредитних, митних, фінансових та інших установ, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) інформацію і документи про операції, рахунки, вклади, внутрішні та зовнішні економічні угоди фізичних і юридичних осіб. Отримання від банків інформації, яка містить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Документи та інформація повинні бути подані негайно, а якщо це неможливо — не пізніш як протягом 10 діб; (Підпункт "б" пункту 2 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-ІП від 10.01.2002) Згідно ст. 32 Закону України "Про інформацію» під інформаційним запитом (надалі — запитом) щодо доступу до офіційних документів у цьому Законі розуміється звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Запит може бути індивідуальним або колективним. Він подається у письмовій формі. Під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань. Громадяни України, державні органи, організації і об'єднання громадян (надалі — запитувачі) подають запит відповідному органу законодавчої, виконавчої та судової влади, його посадовим особам". У запиті повинно бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові запитувача, документ, письмова або усна інформація, що його цікавить, та адреса, за якою він бажає одержати відповідь. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб. У відповідності до п.5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідування корупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції). Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом. Згідно ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» 1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється: відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом; надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону. У зв»язку із вищенаведеним та здійсненням покладених на УБОЗ повноважень та службовою необхідністю, керуючись п. «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», Законом України «Про інформацію» прошу Вас терміново надати в нашу адресу інформацію: відносно оренди приміщень або квадратних метрів в приміщенні, які належать ввіреній Вам установі суб'єктами господарської діяльності за період з 01.01.2011 року по теперішній час, якщо здійснюється, прошу надати завірені копії договору оренди приміщень та документацію, що підтверджує факт оплат за використання приміщень. У разі ненадання вказаної інформації працівники УБОЗ УМВС України в області будуть вживати заходи у відповідності до Закону України «Про засади боротьби і протидії корупції». __________ самоее интересное, что 32 статьи, которую убоп указывает в запросе, в законе "Про информацию" не существует. есть 31 статья вместе с тем мы не являемся органом законодавчої, виконавчої, судової влади и еще бесит основание для запроса: "службова необхідність", в каком законе такоее есть? помогите достойно ответить на это письмо! спасибо
  5. опять поступил запрос: УБОЗ УМВС України в ххх області отримано Вашого листа ххх від ххх відносно не надання інформації, що стосується надання в оренду приміщень суб'єктам господарської діяльності. Згідно підпункту «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно - правові основи боротьби з організованою злочинністю» при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження: б) на письмову вимогу керівників відповідних спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю одержувати від банків, а також кредитних, митних, фінансових та інших установ, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) інформацію і документи про операції, рахунки, вклади, внутрішні та зовнішні економічні угоди фізичних і юридичних осіб. Отримання від банків інформації, яка містить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Документи та інформація повинні бути подані негайно, а якщо це неможливо — не пізніш як протягом 10 діб; (Підпункт "б" пункту 2 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-ІП від 10.01.2002) Згідно ст. 32 Закону України "Про інформацію» під інформаційним запитом (надалі — запитом) щодо доступу до офіційних документів у цьому Законі розуміється звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Запит може бути індивідуальним або колективним. Він подається у письмовій формі. Під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань. Громадяни України, державні органи, організації і об'єднання громадян (надалі — запитувачі) подають запит відповідному органу законодавчої, виконавчої та судової влади, його посадовим особам". У запиті повинно бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові запитувача, документ, письмова або усна інформація, що його цікавить, та адреса, за якою він бажає одержати відповідь. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб. У відповідності до п.5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідування корупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції). Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом. Згідно ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» 1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється: відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом; надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону. У зв»язку із вищенаведеним та здійсненням покладених на УБОЗ повноважень та службовою необхідністю, керуючись п. «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», Законом України «Про інформацію» прошу Вас терміново надати в нашу адресу інформацію: відносно оренди приміщень або квадратних метрів в приміщенні, які належать ввіреній Вам установі суб'єктами господарської діяльності за період з 01.01.2011 року по теперішній час, якщо здійснюється, прошу надати завірені копії договору оренди приміщень та документацію, що підтверджує факт оплат за використання приміщень. У разі ненадання вказаної інформації працівники УБОЗ УМВС України в області будуть вживати заходи у відповідності до Закону України «Про засади боротьби і протидії корупції». помогите достойно ответить на это письмо! спасибо
  6. уже ответили: Начальнику Управління державної служби боротьби з економічною злочинністю Нами отримано за Вашим підписом лист №___ від _____ про перевірку використання державних коштів. В даному листі Ви, посилаючись на п.п. 17, 24 ст.11 Закону України «Про міліцію» та п.7 ст.5 та ст.7 ПКМ України від 05.07.1993 № 510, просить надати завірені копії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів, виділених на закупівлю товарів, робіт, та послуг в 2011 році. Уважно ознайомившись зі змістом зазначеного листа, повідомляємо наступне: Згідно з ст. 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» у кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа. При цьому стаття 8 даного Закону (Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність) передбачає, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності необхідна наявність підстав передбачених статтею 6 цього Закону, а саме: 1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про: - злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами; - осіб, які готують або вчинили злочин; - осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання; - осіб безвісно відсутніх; - розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України; - реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності; 2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках; 3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави; 4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку. Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках. Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті. В пункті 4 статті 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» зазначається, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право витребувати, збирати і вивчати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій. Але для такого витребування необхідна наявність підстав, передбачених статтею 6 Закону, і повинна бути заведена відповідно до статті 9 Закону оперативно-розшукова справа. У Вашому запиті відсутні посилання на відкриту оперативно-розшукову справу і не вказана жодна з підстав, передбачених ст. 6 Закону. Пунктом 17 статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції надається право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції. В п. 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію" регламентоване витребування оригіналів документів, що свідчать про правопорушення (ніяких інших) за рішенням суду, і виготовлення копій таких документів за рахунок відповідного органу міліції. При цьому документи витребовуються і вивчаються при проведенні перевірок за місцезнаходженням підприємства, з пред'явленням відповідних документів, на підставі яких може бути здійснений допуск до проведення перевірки. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. З огляду на викладене, у задоволенні вимог, що містяться у Вашому запиті, відмовляємо, оскільки вони не відповідають чинному законодавству України. Також наголошуємо, що наші дії не є перешкоджанням правоохоронним органам в здійсненні своїх функціональних обов’язків, а мають на меті привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства. Тому просимо надати роз’яснення про правові підстави витребування копій документів. З повагою.
  7. еще один прикольный запрос поступил: МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ УМВС УКРАЇНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ злочинністю вуя. Академіка Сахарова,15, м. Івано-Франківськ, 76018 тел.(03422) 95Л62. факс (0342) 75-06-46 На виконання доручення Прем'єр-міністра України Азарова М. Я., від 04.03.2011 року № 10331/4/1-11 до протокольного рішення від 22.02.2011 року за результатами засідання комітету з економічних реформ під головуванням Президента України Януковича В. Ф. та постанови міжвідомчої наради з питань додержання законодавства у сфері державних закупівель від 26.11.2010 № 07/1-1311-10 Управлінням ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться перевірка використання державних коштів. В зв'язку з вищенаведеним та на підставі п. п. 17, 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію", п. 7 ст. 5 та ст. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.1993 № 510 "Цро затвердження Положення "Про Державну службу боротьби з економічною злочинністю" прошу Вас надати завірені світлокопії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів видшених на закупівлю товарів, робіт та послуг в 2011 ропі із проведенням процедури закупівлі і без такої, із вказанням об'єкта використання передбаченої, виділеної суми та отримувача коштів. З повагою Начальник Управління Бобик ухахатываюсь
  8. уже ответили:Нами отримано за Вашим підписом лист ххх від хххр. про надання копій договорів оренди приміщень. В даному листі Ви, посилаючись на ст. 12 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» та ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» просите терміново надати завірені належним чином копії документів. Уважно ознайомившись зі змістом Вашого листа, повідомляємо наступне: У ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» визначено, що посадовим особам місцевого самоврядування забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом. Відповідно до ст. 12 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України. Згідно з ст. 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» у кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа. При цьому стаття 8 даного Закону (Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність) передбачає, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності необхідна наявність підстав передбачених статтею 6 цього Закону, а саме: 1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про: - злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами; - осіб, які готують або вчинили злочин; - осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання; - осіб безвісно відсутніх; - розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України; - реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності; 2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках; 3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави; 4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку. Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках. Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті. В пункті 4 статті 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» зазначається, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право витребувати, збирати і вивчати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій. Але для такого витребування необхідна наявність підстав, передбачених статтею 6 Закону, і повинна бути заведена відповідно до статті 9 Закону оперативно-розшукова справа. У Вашому запиті відсутні посилання на відкриту оперативно-розшукову справу і не вказана жодна з підстав, передбачених ст. 6 Закону. Пунктом 17 статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції надається право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції. В п. 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію" регламентоване витребування оригіналів документів, що свідчать про правопорушення (ніяких інших) за рішенням суду, і виготовлення копій таких документів за рахунок відповідного органу міліції. При цьому документи витребовуються і вивчаються при проведенні перевірок за місцезнаходженням підприємства, з пред'явленням відповідних документів, на підставі яких може бути здійснений допуск до проведення перевірки. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. З огляду на викладене, у задоволенні вимог, що містяться у Вашому запиті, відмовляємо, оскільки вони не відповідають чинному законодавству України. Також наголошуємо, що наші дії не є перешкоджанням правоохоронним органам в здійсненні своїх функціональних обов’язків, а мають на меті привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства. Тому просимо надати роз’яснення про правові підстави витребування копій документів. З повагою.
  9. Еще один запрос УБОП (УБОЗ) прислали: УБОЗ УМВС України в ххх області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». На підставі вищевикладеного, у зв'язку із здійсненням покладених на УБОЗ повноважень,, керуючись ч. 2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», п.5 ст. 5, ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» прошу Вас, терміново надати в нашу адресу наступи}" інформацію: - вказати чи здійснюється або здійснювалась оренда приміщень або квадратних метрів в приміщенні суб'єктами господарської діяльності у ввіреному Вам медичному закладі за період з 01.01.2011 року по даний час, якщо здійснюється прошу надати належно завірену копію договору оренди приміщення та документацію, що підтверджує факт проплат за використання приміщеннь.
  10. мы бюджетная организация, руководитель не имеет статуса госслужащего, но деньги из бюджета получаем
  11. пришло письмо такого содержания: УБОЗ УМВС України в області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». На підставі вищевикладеного, у зв'язку із здійсненням покладених на УБОЗ повноважень, керуючись ст. 12 Закону України «Про організаційно правові основи боротьби з організованою злочинністю», ст.16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» прошу Вас, терміново надати в нашу адресу наступну інформацію: - вказати П.І.П. та ідентифікаційні коди працівників, які працюють чи працювали у ввіреному Вам закладі за період з 01.01.2010 року по даний час, із вказанням посади та наданням копій документів, що підтверджують можливість працювати працівників на займаних посадах (дипломи, сертифікати, атестати); - надати належно завірені копії підтверджуючих документів, про нарахування заробітної платні, вказати ставки на яких працюють працівники з 01.01.2011 по даний період часу. считаю запрос незаконным, посоветуйте пожалуйста, как грамотно отказать? бояться нам нечего, у нас итак все законно