homocorvidens

Пользователи
  • Число публикаций

    3
  • Регистрация

  • Последнее посещение

homocorvidens's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. Блокировку карты проводил через интернет-банкинг. Приват же никаких бумажных документов не дает. В том то идело, что не оплачивал. Через букинговый сайт дал номер кредитной карты. (Делаю так достаточно часто, когда нужно подтверждение для консульства - бронируешь несколько отелей пустой картой, приходят отбои, потом договариваешься уже лично с отелем. В этот раз было сначала все по стандартному - несколько отелей отфутболили, ссылаясь на недостаток средств, а одному удалось снять деньги). В настоящее время отель забронирован, но в Грецию еще не ездили, так как еще время не пришло.
  2. 5 квітня 2013 г. мною було здійснено бронювання готелю в Греції за допомогою виданої ПАТ КБ «Приватбанк» Карти «Универсальная» на суму 216 євро. На час здійснення трансакції за цією картою був встановлений кредитний ліміт нуль гривень і знаходилися власні кошти в розмірі близько 300 грн. Коли, кілька хвилин пізніше за допомогою онлайн-банкінгу я побачив, що моїх власних коштів не вистачає для проведення трансакції, мною при допомозі сервісу «Приват24» було заблоковано карту для платежів через Інтернет. Тим не менш, 11 квітня 2013 р. Банком з мого рахунку були списані кошти на користь отелю в розмірі 216 євро, внаслідок чого на моєму рахунку виник овердрафт в розмірі 1850 грн. Прошу пояснити, чи мав право Приватбанк без моєї згоди та авторизації провести трансакцію, сума якої значно перевищувала розмір власних коштів на моєму рахунку, приймаючи до уваги факт, що при відкритті Карти мною була в явній формі висловлена відмова від використання кредитними послугами банку, а також то, що на момент проведення трансакції мною карта була заблокована для оплати через Інтернет. Підскажіть будь ласка, чи є шанси опротестувати цю трансакцію чи хоча би домовитися з банком о продовженні пільгового періоду користування кредитом без нарахування відсотків?