nik22

Пользователи
  • Число публикаций

    21
  • Регистрация

  • Последнее посещение

1 подписчик

Недавние посетители профиля

701 просмотр профиля

nik22's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Репутация

  1. ..трохи не по темі кредитів, але по темі Привата : заклики " звертайтесь на 3700" - не підтверджені практичними діями. Ось відповідь одного із замів (Дмитро Козачук ) : " Доброго дня! Номер телефону 3700 доступен для всіх мобільних операторів, в тих випадках, коли допускають дзвінки на короткі номери. Для всіх інших випадків, рекомендуємо використовувати номер +380567161131 " на питання : " Перегляньте доступ до "3700" для всіх операторів , зареєстрованих в Україні ! "..Іще рядом слідуюча відповідь : " Банк не веде перелік операторів з яких Ви можете зателефонувати за номером 3700. Дзвінки проводяться безкоштовно. Уточніть, будь ласка, який саме у Вас оператор, і які труднощі у Вас виникають при дзвінку на телефон 3700 ? ". І накінець ланцюжок від " ООО «ТриМоб». : -- Обращаю ваше внимание, на сегодняшний день возможность совершения звонков на короткий номер «3700» не возможно, в связи с отсутствием подписанного договора между компаниями. ".На вирішення простого питання з Приват пішло більше пів-дня (!) . Це при тому, що не було нагальної потреби заблокувати картку, .. і т.п., .Таким чином людина на вулиці ( а тим більше у святковий чи вихідний день ) кинута напризволяще, сама з собою і зі своїм простим мобільним для розмов . Банк відповідальності не несе.
  2. ..відписки від "Геокадастру " та ДЗК - закінчились. Крайнього - немає, як і документів в архіві.Варіанти вирішення : звернення у судовому порядку ( чи знайдуть відповідача..? ) ; йти на "поклон " у ДЗК з повторною оплатою послуг по зйомці координат на місцевості.
  3. ..пройшов майже рік. Подані документи для оформлення угоди з електропостачання пролежали в абонентському відділі без руху. При нагоді - заїхав.Коротка відповідь : " ... не сплачена ще одна послуга, бо одна із наданих довідок -не дійсна" ( ! ) . Способу повідомити причину "затримки " , або зауважень - не знайшли ( ні тлф., ні пошта , ... у наш час це проблематично ! ). В момент прийняття весь список був дійсний і претензій не викликав.Щоб не тягнути "кота за хвоста" -оплатив. Залишився підпис керівника РЕМ ( у відпустці ..).
  4. .. укр - "дочки " банків аніяк не повязані із їхніми зарубіжними офісами, навіть міжбанківською системою ( тільки вивіска ).До прикладу - переказ "укрсиб" на "сиббанк. шв. " = вийде як "свіфт" , міжбанківський і міжнародний із усіма наслідками для клієнта.
  5. .... дещо із відповідей можете знайти тут ( http://zemres.com/forum/index.php ) , на форумі землевпорядників.
  6. ..згідно із : " ст. 79.1 1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру ", тобто присвоєння кадастрового № без надання відповідних даних до Геокадастру ( по Закону ) - не можливе.У даному випадку кадастровий № є, визначення на місцевості ( на публічній кадастровій карті ) - немає ( дані в архіві - відсутні ). Яким чином "стимулювати" Геокадастр ( чи ін .) внести такі дані ?..
  7. ..продовження історії. Оминаючи проміжні етапи, стан на сьогодні : угода з РЕМ лежить в РЕМ більше півроку. РЕМ спілкуватися дистанційно - не хоче. Заявлена пропозиція ( з мого боку ) відправити екз . угоди поштою - проігноровано. Абон. рахунок відновлено в електронній базі даних, оплата можлива ( і виконується через Приват ).Як "стимулювати " РЕМ переслати екз. угоди ..? Акт прийомки по відновленню еллектропостачання та встановлення іншого лічильника, з виноскою назовні ,підписано власноручно в присутності контролерів і майстра ???
  8. регіональне відділення НКРЕП.- відписалось ( ні вашим - ні нашим). Скоріше "своїм" , бо решті - закон. ..
  9. .. петиція - це більше звернення, а тут офіційний сайт з введенням усіх особистих даних ! Як у прірву ..а-у-у.
  10. ... я про те ж ! Десь зустрічав посилання для такого випадку про "автоматичне " переоформлення без зайвих заморочок...
  11. ... пока "шукаю відповідь" через ДЕН та регіональне відділення НКРЕП..Результат - повідомлю.
  12. ... а для чого тоді на сайті введено "зворотній звязок" ( із усіма паспортними даними )для запитань та корекції помилок із усіма вхідними даними ? Для чого такий "зворотній звязок", коли його навіть не читають і не підтверджують, що хоча б отримали питання ?..(Форма зворотнього з'вязку --http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta ).
  13. http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta - на карті є меню "шари" .Коли точніше - то "ортофотоплан"