Игорь Александрук

Пользователи
  • Число публикаций

    3
  • Регистрация

  • Последнее посещение

Игорь Александрук's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. Срочно нужны документы, регламентирующие строительство трансформаторных подстанций закрытого типа. ТП построена в 1961 году возле жилого дома на расстоянии менее 0,5 метра. Есть предписания о переносе ТП на основании ДБН 1992 года, но выполнять их не собираются, ссылаясь на то, что их требования не относятся к строительству ТП. Наоборот, около года назад заменили трансформаторы на более мощные. Документы (СНиПы, ЕНиРы, ТУ, и т.п.) очень нужны. По словам старых спецов ТП должна находиться не менее 10 метров от жилого здания даже в те года.Но слово к делу не пришьешь. Ели у кого-то есть соображения по этому вопросу, или имеются сами документы сообщите, пожалуйста на [email protected] Заранее благодарен за помощь.
  2. ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 14 липня 2010 року Справа № 2а-1853/10/0370 Волинський окружний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Ковальчука В.Д., при секретарі судового засідання Курбаю О.В., з участю прокурора Мазурка С.В., представників позивачів Грищука СМ., Яремчука Г.Я., третьої особи Мамосюк С.В., представника третьої особи Жукової Л.О., представників відповідачів Крель А.Ю., Склянчук О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом прокурора міста Луцька в інтересах Державної житлово-комунальної інспекції у Волинській області. Головного управління Держкомзему України у Волинській області до Луцької міської ради, виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання бездіяльності відповідачів протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ; Прокурор міста Луцька звернувся з адміністративним позовом в інтересах Державної житлово-комунальної інспекції у Волинській області, Головного управління Держкомзему України у Волинській області до Луцької міської ради, виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання бездіяльності відповідачів протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, обґрунтовуючи позовні вимоги тим, що в порушення вимог Закону України «Про планування і забудову територій» та Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавчим, комітетом Луцької міської ради прийнято рішення № 561-1 від 21,08,208р. «Про закріплення прибудинкових територій», яким: закріплено за житловими будинками, що обслуговуються житлово-комунальними підприємствами Ж№ 1. 2 , 3, 5, 6, 7, 11, Луцькою ЖЕК № 8 ЖБК, товариством «М.Ж.К.», прибудинкові території з визначенням їх розмірів без виготовлення містобудівної документації та винесення меж в натурі, що в свою чергу позбавляє споживачів житлово-комунальних послуг можливості реалізації своїх прав на перевірку кількості та якості наданих послуг, призводить до самовільного зайняття земельних ділянок, самовільного будівництва. Прокуратурою міста вносилося подання Луцькому міському голові щодо визначення розмірів прибудинкових територій з виготовленням містобудівної документації" та винесенням меж в натурі, про те дане порушеній не було усунуте. Просить визнати протиправною бездіяльність Луцької міської ради щодо неприйняття рішення про розроблення і затвердження проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язати винести на розгляд сесії Луцької міської ради питання щодо затвердження проекту розподілу територій міста Луцька, а також визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Луцької міської ради щодо нерозроблення проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язати виконавчий комітет Луцької міської ради розробити проект розподілу територій міста Луцька. Прокурор в судовому засіданні адміністративний позов підтримав з підстав, викладених в позовній заяві, просить адміністративний позов задовольнити повністю. Представник позивача Державної" житлово-комунальної інспекції у Волинській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав і пояснив, що Луцькою міською радою встановлення меж земельних ділянок в натурі не розроблено, а тому просить адміністративний позов задовольнити повністю. Представник позивача Головного управління. Держкомзему України у Волинській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав і пояснив, що проект розподілу територій міста Луцька Луцькою міською радою не розроблено і не затверджено, просить адміністративний позов задовольнити повністю. Третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача адміністративний позов підтримала і пояснила, що нерозроблення проекту розподілу територій міста Луцька та неприйняття рішення про розроблення і затвердження проекту розподілу територій міста Луцька Луцькою міською радою, позбавляє споживачів житлово-комунальних послуг можливості реалізації своїх прав на перевірку кількості та якості наданих послуг, призводить до самовільного зайнята земельних ділянок. Просить адміністративний позов задовольнити повністю. Представник третьої особи адміністративний позов підтримала і пояснила, що нерозроблення проекту розподілу територій міста Луцька позбавляє споживачів житлово-комунальних послуг можливості реалізації своїх прав на перевірку кількості та якості наданих послуг, призводить до самовільного зайняття земельних ділянок та самовільного будівництва, а відсутність затвердженого проекту розподіл)' територій позбавляє користувачів земельних ділянок права на захист своїх прав. Представник відповідача Грель А.Ю. в судовому засіданні адміністративний позов не визнала і пояснила, що визначення меж прибудинкових територій проводиться відповідно до проектів розподілу прибудинкових територій, які вправі виконувати тільки ліцензовані організації, попередньо провівши аналіз меж землекористування усіх власників прибудинкових приміщень. За попередніми розрахункам вартість зазначених робіт на один багатоповерховий будинок становить 3000-4000 гри., проте економічна ситуація в державі не дозволяє акумулювати та використати зазначені кошти місцевого бюджету на визначення меж прибудинкових територій. Просить в задоволенні адміністративного позову відмовити. Представник відповідача Склянчук О.В. адміністративний позов не визнала і пояснила, що в бюджеті міста на 2010 рік не було передбачено коштів на виготовлення проектів прибудинкових територій, а тому Луцька міська рада не може брати на себе бюджетних зобов'язань, якщо не має фінансування, просить в задоволенні адміністративного позову відмовити. Заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, дослідивши письмові докази, суд вважає, що адміністративний позов слід задовольнити повністю з наступних підстав. В судовому засіданні встановлено, що прокуратурою м. Луцька з залученням спеціалістів контролюючих органів було проведено перевірку з приводу порушень вимог чинного законодавства при закріпленні меж при будинкової території по вул. Дубнівській, 12, м. Луцька, влаштування малих архітектурних споруд, по договорам укладених балансоутримувачами багатоквартирних житлових будинків зі споживачами житлово-комунальних послуг. В ході перевірки, прокуратурою м. Луцька було виявлено, що виконавчим комітетом Луцької міської ради закріплення меж прибудинкових територій будинків та меж в натурі проводиться неналежним чином, що в свою чергу призводить до порушень вимог статей 30-32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», та самовільного зайняття земельних ділянок, тобто фактичного використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за" відсутності вчиненого право чину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними (стаття 1 Закону України від 19.06.2003, № 963-IV «Про державний контроль за використанням та охороною земель»). У зв'язку з чим, 20.04,2010р. прокуратурою м. Луцька було направлено Луцькому міському голові подання про усунення порушень в діяльності міської ради, її виконавчого комітету та повноваження: органів і підприємств (внх. № 2104), та запропоновано вжити невідкладних заходів до усунення порушень законів, інших нормативно-правових актів, причин та умов, що їм сприяють та недопущення таких порушень у подальшому. 03.06.2010р. виконавчий комітет Луцької міської ради листом (вих. № 1.1-9/2390) було проінформовано прокуратуру м. Луцька, що визначення, меж при будинкових територій проводиться відповідно до проектів розподілу прибудинкових територій, які вправі виконувати тільки ліцензовані організації, попередньо провівши аналіз меж землекористування усіх власників вбудованих прибудинкових приміщень. За попередніми розрахункам вартість зазначених робіт на один багатоповерховий будинок становить 3000-4000 грн, проте економічна ситуація в державі не дозволяє акумулювати та використати зазначені кошти місцевого бюджету на визначення меж прибудинкових територій. Дане питання знаходиться на контролі, та вразі поліпшення фінансового становища, обумовлені заходи будуть проведені першочергово. Частиною 1 статті 10 Закону України від 20.04.2000р. № 1699-ІЇЇ «Про планування і забудову територій» встановлено, що планування територій на місцевому рівні забезпечується відповідними місцевими радами та їх виконавчими органами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями відповідно до їх повноважень, визначених, законом, і полягає у розробленні та затвердженні генеральних планів населених пунктів, схем планування територій на місцевому рівні та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень про дотримання містобудівної документації. Статтею 16 Закону № 1699-111 визначено, що проект розподілу території - це містобудівна документація, яка розробляється для мікрорайону (кварталу) чи його частини з метою розмежування земельних ділянок. Проектом розподілу території визначаються площі, та межі: прибудинкових територій існуючих і запроектованих жилих будинків; земельних ділянок, на яких розмішують громадські споруди та інші об'єкти містобудування; надлишків земельних ділянок, призначених для подальшого спорудження жилих і громадських будинків і споруд та іншого використання (при розподілі території існуючої забудови): територій загального користування; територій обмеженого користування земельною ділянкою, встановленого згідно з договором, рішенням сулу або в іншому визначеному законом порядку. Рішення про розроблення та затвердження проектів розподілу території приймаються відповідними радами. Проект розподілу території є основою для визначення меж земельних ділянок на територіях існуючої забудови для розташування будинків і споруд, розроблення відповідної землевпорядної документації та оформлення в установленому законодавством порядку правовстановлюючих документі в власникам, співвласникам, орендарям, а також встановлення меж земельної ділянки в натурі. В судовому засіданні встановлено, що у зв'язку з необхідністю затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для кожного будинку окремо, 21.08.2008р. виконавчий комітет Луцької міської ради прийняв рішення № 561-1. «Про закріплення прибудинкових територій за житловими будинками», згідно з яким було вирішено закріпити прибудинкові території за житловими будинками, що обслуговуються житлово-комунальними підприємствами №№ 1,2, 3, 5, 6, 7, 11, Луцькою ЖЕК № 8 ЖБК, товариством «М.Ж.К.» (а. о 7). без виготовленням містобудівної документації та винесенням меж в натурі. Згідно з Законом України від 24.06.2004р. № 1875-.IV «Про житлово-комунальні послуги», житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил. Статтями 30-32 Закон}' № 1875-ГУ встановлено, що державне регулювання цін/тарифів базується на принципах: нормативного регулювання надання житлово-комунальних послуг споживачам за цінами/тарифами, затвердженими в установленому законом порядку; відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства; відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості; гарантії соціального захисту населення при оплаті за житлово-комунальні послуги та випередження зростання доходів населення над зростанням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. Плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. Розмір плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою. • Згідно листа Державної житлово-комунальної інспекції у Волинській області встановлення меж земельних ділянок в натурі Луцькою міською радою не розроблено, що в свою чергу унеможливлює здійснення контролю споживачами послуг кількісних показників даної послуги, а також суперечить чинному законодавству, порушуючи права і інтереси мешканців міста Луцька. Судом встановлено, що 26.11.2009р. виконавчим комітетом Луцької міської ради прийнято рішення № 835-1 «Про коефіцієнти зміни витрат, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій для орендованих, викуплених вбудованих і прибудованих нежитлових приміщень» (а. с. 10), тобто зазначене рішення було прийнято без затвердженого проекту розподілу територій міста Луцька. Також, рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради № 209-1 від 01.04.2010р. «Про тарифи на послуги з утримання будинків і. споруд та при будинкових територій, що надаються житлово-експлуатаційними підприємствами» встановлено тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій по кожному будинку без затвердженого проекту розподілу територій міста Луцька. Отже, нерозроблення виконавчим комітетом Луцької міської ради проекту розподілу територій міста Луцька та неприйняття рішення про розроблення і затвердження проекту розподілу територій міста Луцька Луцькою міською радою, позбавляє споживачів житлово-комунальних послуг можливості, реалізації своїх прав на перевірку кількості та якості наданих послуг, призводить до самовільного зайняття земельних ділянок, самовільного будівництва, порушуючи права і інтереси мешканців міста Луцька, а тому суд адміністративний позов задовольняє, визнає протиправною бездіяльність Луцької міської ради щодо неприйняття рішення про розроблення і затвердження проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язує Луцьку міську раду винести на розгляд сесії Луцької міської рада питання щодо затвердження проекту розподілу територій міста Луцька і визнає протиправною бездіяльність виконавчого комітету Луцької міської ради щодо нерозроблення проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язує виконавчий комітет Луцької міської ради розробити проект розподілу територій міста Луцька. Керуючись частиною 3 статті 160, статтею 163 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України «Про планування і забудову територій», Закону України «Про державний контроль за охороною та використанням земель», суд, ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Визнати протиправною бездіяльність Луцької міської ради щодо неприйняття рішення про розроблення і затвердження проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язати Луцьку міську раду винести на розгляд сесії Луцької міської ради питання щодо затвердження проекту розподілу територій міста Луцька. Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Луцької міської ради щодо не розроблення проекту розподілу територій міста Луцька та зобов'язати виконавчий комітет Луцької міської ради розробити проект розподілу територій міста Луцька. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження було подано, але апеляційна скарга не буде подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку, У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Заява про апеляційне оскарження сторонами подається протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі - з 16 липня 2010 року. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Головуючий В. Д. Ковальчук