slavko

Пользователи
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Обычный

2 Followers

About slavko

  • Rank
    Активный участник
  1. Такой вопрос знатокам? Может мне и не надо сильно напрягаться на суде? В вышеуказанной скарге речь идет о мировой с кредиторами, а по моему решению суда от 2010г депозитний договор с КС Аккорд розирвано, то есть я в данный момент выходит не являюсь кредитором.
  2. Спасибо! Позавчера отправил, вот некоторые фрагменты, может кому понадобится для борьбы за свои права: Скарга на постанову державного виконавця Поліщук А.М. відділу ДВС Шевченківського РУЮ у м. Києві про закінчення виконавчого провадження. Повідомлення про кримінальне правопорушення відділу ДВС Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві, КС "Аккорд" та Господарського суду м. Київ. в Міністерство юстиції України, 01001 м. Київ, вул. Городецького 13, Прокуратура міста Києва, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 45/9, Шевченківський районний суд м. Києва, 03680, м. Київ, вул.Дегтярівська, 31-А. Згідно ст. 82 Закону України "Про виконавче провадження" рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду, який видав виконавчий лист. Державний виконавець Поліщук А.М. виніс постанову про закінчення виконавчого провадження, посилаючись на ухвалу Господарського суду від 25.06.2014р. у справі № 910/22191/13 про мирову угоду, яка нібито укладена між боржником КС "Аккорд" та стягувачами вказаної кредитної спілки, в тому числі і мною ... Мирова угода являє собою письмову домовленість, що укладається з метою врегулювання спору на основі взаємних поступок двох сторін, стосується прав та обов'язків сторін та предмета позову. Порядок укладення мирової угоди на стадії вирішення спору в господарському суді визначений у ст. 78 ГПКУ. Так, відповідно до положень ст. 78 ГПКУ умови мирової угоди сторін викладаються в адресованих господарському суду письмових заявах, що долучаються до справи. Згідно п. 2, ч.1, ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" , виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання судом мирової угоди між стягувачем і боржником у процесі виконання. Згідно п.1, ст. 604 ЦК України "зобовязання припиняється за домовленістю сторін". Ст. 262 КАС України говорить про те, що договір про мирову угоду подається до суду, який видав виконавчий документ, мирова угода представляється для затвердження до суду за місцем виконавчого провадження. Однак, я особисто, не давав згоди на укладання мирової угоди між мною та КС "Аккорд", не підписував ії, не давав ніяких доручень на ії укладання від свого імені, не надсилав письмової заяви ні до Господарського і до іншого суду про погодження на мирову угоду між мною та КС"Аккорд". Згідно чинного законодавства України ніхто не має права виконувати дії по укладанню мирової угоди по примиренню сторін крім самих сторін виконавчого провадження. Так, відповідно до положень ст. 78 ГПКУ умови мирової угоди сторін викладаються в адресованих господарському суду письмових заявах, що долучаються до справи. Ці заяви підписуються відповідно позивачем, відповідачем чи обома сторонами і розглядаються як волевиявлення сторін. Отже, виходячи з вищевикладеного, безпідставна постанова державного виконавця про зупинення мого виконавчого провадження заснована на необгрунтованих посиланнях на п. 4 мирової угоди, яка нібито передбачає, що всі грошові зобовязання боржника перед кредиторами припиняються за домовленістю сторін про заміну первісного зобовязання новим зобовязанням між тими ж сторонами, (якого насправді я не підписував) та на п. 5 мирової угоди, де виконавчі документи визнаються такими, що не підлягають виконанню, а також припинення чинності арешту майна боржника та скасуванню інших заходів примусового виконання рішення суду. Дана постанова спрямована сфальсифікувати дійсний стан справи та дезавуювати законне рішення Шевченківського районного суду м. Києва № 2-9197/10 від 25.10.2010р. Шевченківський суд вивчив мою справу та виніс справедливе рішення. Державний виконавець проігнорував чинні закони України, не перевірив належним чином відповідність висновків мирової угоди законодавству України, виніс завідомо коррупційну постанову, яка потурає шахрайським діям КС "Аккорд" та має на меті збагачення шляхом фальсифікації виконавчого провадження, заволодіння поцупленими коштами вкладників КС "Аккорд". Вважаю, що в противоправних діях державного виконавця Поліщук А.М та начальника відділу ДВС Шевченківського РУЮ в м. Києві Гоцій Б.І. містяться ознаки складу злочину передбаченого ст. 367 КК. Господарський суд м. Київ, на протязі всього виконавчого провадження, постійно поновлював стан банкрутства КС "Аккорд", чим блокував можливість проведення виконавчих дій відділом ДВС Шевченківського РУЮ у м. Києві. Прикриваючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника..." , який звільняє боржника на час банкрутства від виконання договорів, сплати податків, інших зобов`язань, захищає його приватні та публічні інтереси та діє мораторій на повернення депозитних внесків, КС "Аккорд" за допомогою Господарського суду продовжує не виконувати рішення суду по поверненню депозитних внесків. На даний час КС "Аккорд", як і раніше ліквідна та платоспроможна, вона функціонує та надає кредити. Крім того, голова КС "Аккорд" Велікданов С.К., користуючись фінансовою сітуацією в країні, пропонує постраждалим вкладникам КС "Аккорд" повернення коштів у розмірі вкладу, що також свідчить про ії платоспроможність. Отже, з одного боку, маємо умисно та з корисливих мотивів, доведену до банкрутства КС "Аккорд", а з другого боку - бачимо спроможність кредитної спілки надавати кредити та повертати кошти по депозитних вкладах всієї України. Це свідчить про фіктивність процедури банкрутства КС "Аккорд", що тягне за собою кримінальну відповідальність згідно ст..218 КК України. Міністерство юстиції, ліквідувавши виконавчу службу, порушило мої права на захист Державою Україна, Конституцію України, Закон "Про захист прав споживачів" ст.4.1.1 "Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на : 1) захист своїх прав державою". З цього приводу, я маю намір негайно звернутися до Европейського суду з прав людини. Намір Уряду ввести приватну службу виконання призведе до ще більшого рівня коррупції, тому що керівництво держави не розуміє причини ії походження. Повна бездіяльність у виконавчому та кримінальному провадженні, яка продовжується вже пять років, корупційна змова виконавців, руйнування державної виконавчої служби, як системи захисту громадян, ігнорування дотримання законності у державі з боку Прокуратури, МВС, Державної Виконавчої служби, Міністерства юстиції, Господарського суду знищують Україну як державу.
  3. Точно не могу сказать, полагаю, что КС Аккорд совместно с Госп. судом и некоторыми "заинтересованными" кредиторами состряпали иск возможно от имени всех. Как я понимаю у меня есть 10 дней на обжалование постановы держ виконавця. Куда обжаловать ? Если можно образец. Одновременно запрошу у Госп. суда материалы по закрытию. Так ?
  4. Сегодня получил постанову от держ. виконавця Полищук А.М. Шевченковского ВДВС г. Киев про закриття виконавчого провадження. Он пишет, что Госп суд своей ухвалой утвердил мирову угоду между боржником КС "Аккорд" и стягувачами, где согласно п.4 "всі грошові зобовязання боржника перед кредиторами припиняються на підставі ст. 604 ЦК, за домовленістю сторін про заміну первісного зобовязання новим зобовязанням між тими ж сторонами (новація). Пунктом 5 цієї угоди виконавчі документи визнано такими, що не підлягають виконанню ...". Называется без меня - меня женили. Я и думаю большинство пострадавших вкладчиков КС слыхом не слыхивали про эту "мирову угоду" . Какие будут пожелания уважаемые господа присяжные, что посоветуете делать?
  5. Кто теперь будет вместо державной виконавчой службы "стягувать" ??? Может влада думает таким образом избавится от "геморроя" ??
  6. КС Аккорд, находясь в состоянии банкротства продолжает вести незаконную финансовую деятельность. 1. С помощью райотделов милиции ( понятно не даром) КС добивается закрытия справ. 2. КС предлагает вкладчику начальную сумму депозитного вклада (а это было 6-8 лет назад) без учета инфляции и других потерь на условиях мировой угоди, т.е. фактически ты получишь гривен примерно в три раза меньше, чем положил. В случае несогласия категорично заявляют, что свои кровные не получишь никогда. Какая за эти деяния светит статья КК ?
  7. Клерки президента тоже мало чем отличаются от прокурорских и др. Проблема понятна, она находится в сознании. Как изменить человека с плохиша на хорошиша, если нас с пеленок учили и продолжают учить обманывать и воровать. Чтобы победить коррупцию необходимо изменение коллективного сознания людей, населяющих данную территорию... Пример налицо - обманутые депозитчики Аккорда где Вы?? А ведь их миллионы
  8. выше привел высказывание из прессы... Вот из нового проекта ЗУ "Про прокуратуру" - "Стаття 2. Функції прокуратури 1. На прокуратуру покладаються такі функції: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; 2) представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених цим Законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Стаття 27. Нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство 1. Прокурор здійснює нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство, користуючись при цьому правами і виконуючи обов'язки, передбачені Законом України "Про оперативно-розшукову діяльність" та Кримінальним процесуальним кодексом України. Письмові вказівки прокурора органам, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство, надані в межах повноважень, є обов'язковими для цих органів і підлягають негайному виконанню.
  9. Интересно получилось в новой редакции: общий надзор "забрали", но параллельно действует закон о прокуратуре 1991 года, где все внешние формы такого надзора сохранились. Теперь, видимо, прокурор может оправдывать свои действия тем, что он готовится таким образом к подаче (не подаче) иска в суд. Причем отдельные правила по такой подаче исков заработают лишь через полгода.
  10. Потерпілі від КС Акорд підключайтесь до боротьби за свої права. Накатал звернення президенту и др. Прошу знатоков поправить, ежели будут замечены юридические ошибки. Президенту України Порошенко Петру Олексійовичу Секретаріат Президента України вул.Банкова, 11, м.Київ-220, 01220. Генеральному прокурору України 01601, м. Київ, вул. Різницька 13/15 Міністру юстиції України 01001 м. Київ, вул. Городецького 13 Шановний пане президент ! Звернутися до Вас втретє з одного ї того ж питання мене змушує незмінна ситуація безвідповідальності, злочинної бездіяльності та професійної непридатності, що склалася за останні роки у Прокуратурі, МВС, Міністерстві юстиції та ДВС України. На протязі 5 років у своїх численних листах ( приблизно 70 шт.) до Генеральної прокуратури, МВС, Міністерства юстиції та ДВС України я звертаюсь із заявами і скаргами про бездіяльність органів влади по двом кримінальним справам, які перебувають у СВ Шевченківського РУ ГУМВС України в м. Києві №12013110100000807 за фактом шахрайських дій з боку посадових осіб КС "Аккорд" та у СВ Голосіївського РУ ГУМВС України в м. Києві за фактом вчинення кримінального правопорушення з боку Голови правління КС «Українська кредитно-фінансова група», Абрамського М.В. та двом виконавчим провадженням, № 22297399, яке перебуває у відділі ДВС Шевченківського РУЮ у м. Києві про стягнення збитків з КС "Аккорд" та № 29915623, яке перебуває у відділі ДВС Голосіївського РУЮ у м. Києві про стягнення збитків з КС "УКФГ" на користь ….. В даних кримінальних і виконавчих провадженнях я є потерпілий. Та все марно - продовжується довгорічна практика відписок, за якими ховається повна бездіяльність, безконтрольність та безвідповідальність роботи Генеральної прокуратури, МВС, Міністерства юстиції та ДВС України. Так, в останньому листі № 041212-р-14 від 23.10.2014р. прокурор першого наглядового відділу Генпрокуратури О.Шевченко повідомляє "Одночасно роз`яснюю, що відповідно до вимог ст. 303-307 КПК України скарги на рішення, дії чи бездіяльність слідчого чи прокурора розглядаються суддею місцевого суду". Аналогічно відповідає замміністра юстиції І.Бондарчук у своєму листі № Д-19745/6 від 28.10.2014р. "Таким чином, Міністерство юстиції не має повноважень щодо здійснення контролю за законністю виконачого провадження. Водночас роз`яснюємо, що до ч.1, ст. 82 ЗУ "Про виконавче провадження" дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб ДВС можуть бути оскаржені стягувачем у суді". Прошу звернути Вашу увагу, що зазначені відписки не відповідають дійсності. Так, згідно ст. 30 ЗУ "Про прокуратуру" нагляд за додержанням законів України органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство здійснює прокурор. Згідно положення про Міністерство юстиції України від 15.04.2013р., "Мін'юст України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади , зокрема, у сфері виконання кримінальних покарань, у сфері організації примусового виконання рішень судів …". Генпрокуратура та Мінюст (про МВС не згадую, бо вони, за деякими свідченнями, скарги викідають у смітник) відсторонились від виконання своїх службових обов`язків та ігнорують мої попередні звернення до Президента. Зам. міністра юстиції мабуть взагалі не знає що у складі його міністерства існує служба ДВС РУЮ - державна виконавча служба районного управління юстиції. Згадані "роз`яснення - відписки" посадовців порушують мої Конституційні права і є злочином - службовим підробленням, що тягне за собою кримінальну відповідальність за ст.366 КК України. Прийнята "на озброєння" Прокуратурою, Міністерством юстиції, ДВС практика відписок є нічим іншим як фальсифікацією, перекладанням своєї відповідальності на потерпілого, заздалегіть знаючи, що він не буде зв`язуватись з коррумпованою, владною системою, яка унеможливлює прийняття законного, справедливого рішення. Ця "узаконена" практика відписок, відсторонення влади від свого народу повинна бути припинена. Закони "Про міліцію", "Про прокуратуру", "Про звернення громадян" та інші закони і положення повинні слугувати народу України, а не чиновникам. На підставі викладеного, керуючись чинним законодавством України та вимогами кримінального процесуального законодавства України, Прошу Дати доручення компетентним органам міліції, прокуратури, міністерства юстиції здійснити термінові заходи по перевірці та обов`язковому виконанню вищезазначених кримінальних та виконавчих проваджень. Доручити компетентним органам скорегувати існуючи Закони України "Про міліцію", "Про прокуратуру", "Про виконавче провадження" та інші кримінально-процесуальні кодекси з метою ліквідації безвідповідальності у владній системі контролю виконань. Письмово повідомити мене про результати перевірок і розгляду даного звернення в порядку та строки, передбачені чинним законодавством України. В разі ігнорування цього звернення та неприйняття заходів до його виконання, залишаю за собою право масового звернення до засобів масової інформації та патріотичних рухів України. З повагою
  11. Возможно, кто-то имеет опыт подачи скарги на бездияльнисть властей - поделитесь каков конечный результат, может образец позовной заяви?
  12. Уважаемые знатоки юриспруденции! Уже как два года прокуратура всех уровней и милиция в своих ответах на мои скарги про их бездеятельность в расследовании криминальной справи № 51-3679, яке було внесено до ЄРДР за №12012110010000356 від 28.11.2012 за фактом вчинення кримінального правопорушення з боку Голови правління КС «Українська кредитно-фінансова група» (далі –КС «УКФГ») Абрамського М.В. за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст. 190 КК України предлагают обращаться в суд с скаргою на дии та бездияльнисть слидчого чи прокурора согласно ст.303-307 КПК. Обращаюсь к Вам с вопросом - что делать??? .... ведь с ними судится, а на это они и рассчитывают, пустое дело.
  13. Похоже милиция решила "поддержать люстрацию методом причесывания" своей циничной бездеятельности путем закрытия справи по КС "Аккорд". Вчера прислали постанову от Белоцерковского МВВС. Думаю эта "ласточка" не единственная - менты нашли новую стратегию "борьбы" с преступностью. Год назад подобную постанову пыталась протолкнуть Шевченковская милиция г. Киева. Подготовил нижеприлагаемый ответ. Прошу Всех пострадавших поддержать люстрацию дружной бомбардировкой оными письмами. Генеральному прокурору України 01601, м. Київ, вул. Різницька 13/15 Міністру МВС України 01024, м.Київ, вул.Академіка Богомольця,10 Прокурору Шевченківського району м. Києва 04050, м. Київ, вул. Герцена, 9 Начальнику Білоцерківського МВ ГУ МВС України 09107, м. Біла Церква, Київської обл., вул. Привокзальна 3 Заявник (потерпілий) : Оскарження на постанову Білоцерківського МВ від 26.09.2014р. про закриття кримінального провадження, згідно вимог ст. 284,303, 304, 305 КПК України. 10.10.2014р. (штемпель відправки на конверті на мою адресу 9.10.2014р.) я отримав листа № 23022 від 26.09.14р. Білоцерківської МВВС, де повідомляється про закриття кримінального провадження № 12012100030000362 від 28.11.2012р. В цієї постанові мова їде про КС "Аккорд", яка шахрайськими діями з боку посадових осіб кредитної спілки вчинила злочин, на підставі якого було порушено кримінальну справу № 20-3893 за ознаками складу злочину передбаченого ч.2 ст.190 КК України. Постанова представляє собою набір взаємно незрозумілих та не пов’язаних між собою речень, які не мають логіки обґрунтувань. Спрямована сфальсіфікувати та заплутати обєктивні факти та рішення суду. У своїх посиланнях ст. слідчий СВ Білоцерківського МВ майор О.П.Бова протирічить сам собі. Наводяться брехливі твердження відразу на чотирьох осіб, в тому числі і мене, з посиланням на протокол тимчасового доступу до речей, про відсутність у мене в наявності депозитного договору, інших касових документів, а також про їх відсутність у КС "Аккорд" . Так у постанові говориться, що "кошти, внесені ним (мною), до Білоцерківського відділення КС "Аккорд", не були внесені на рахунок КС "Аккорд", а в другому місці констатується про моє звернення до Шевченківського суду м. Києва та відкриття виконавчого провадження, які без належних підстав не могли би мати місце. Цей хибний висновок ст. слідчого СВ Білоцерківського МВ майора О.П.Бова легко спростовується наявністтю у мене орігіналу договору, існуючої квітанції до прибуткового касового ордеру про внесення двадцяти тисяч грн. до КС "Аккорд" та фактом дієвості зведеного виконавчого провадження …та мого виконавчого провадження ….про стягнення з Кредитної спілки "Аккорд" на користь …..збитків в загальному розмірі ….грн. на підставі рішення Шевченківського районного суду м. Києва. Суд вивчив мою справу на підставі належних фактів, перевірив наявність всіх необхідних документів та виніс справедливе рішення. У зв’язку з вказаними обставинами, вважаю, що ст. слідчий О.П.Бова прийняв передчасне та необґрунтоване рішення про закриття кримінального провадження по відношенню до КС "Аккорд". Аналогічну постанову від 28.10.2013р., вих. № 59/22696,. я отримав 6.11.13р від слідчого відділу Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві Каминського Р.В., погоджену начальником відділення СВ Дуда В.Я., про закриття кримінального провадження зареєстрованого в ЄРДР за № 12013110100003042 від 20.02.2013 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.382 КК України. Від початку кримінального провадження пройшло чотири роки, однак і до цього часу відсутні конкретні наслідки виконання рішення суду, що свідчить про цінічне згортання роботи з боку МВС та Прокуратури України по дотриманню законодавства та виявленню злочинності, що порушує вимоги законів "Про міліцію", "Про прокуратуру", ст.382 КК України. Безпідставна постанова про закриття кримінального провадження, є порушенням законності, оскільки злочин залишається нерозкритим, а особа, яка його здійснила, не карається і отримує можливість вчиняти нові злочини.Ставлю Вас до відома, що якщо правоохоронною системою не будуть прийняті дієві заходи по дотриманню законодавства України у даному, конкретному випадку, я буду вимушений звернутися до Люстраційного комітету. Виникає питання, які обставини, починаючи з 01.01.2008р. по теперішній час, заважали та продовжують заважати КС "Аккорд" виконувати рішення судів по поверненню поцуплених внесків всім постраждалим вкладникам, якщо в рішенні Господарського суду м. Києва від 8.08.2013р. про припинення провадження по справі № 23/310-б про банкрутство КС "Аккорд" ( http://www.reyestr.c...Review/32895914 ), зокрема, зазначається "В висновку судово-економічної експертизи № 3229/3230/1109/1110/12-45 від 15.02.2013, складеного за результатами аналізу фінансового стану кредитної спілки "Аккорд", проведеного за даними фінансової звітності підприємства за період з 01.01.2008 по 31.12.2010, встановлено, що ознак стійкої фінансової неплатоспроможності суб'єкта господарської діяльності кредитної спілки "Аккорд" за 2008-2009 роки не вбачається, в період за 2010-2012 роки підприємство ліквідне та платоспроможне. Тобто, наявності ознак неплатоспроможності кредитної спілки "Аккорд" експертизою не встановлено. Факт платоспроможності боржника підтверджений наявними в матеріалах справи бухгалтерськими документами боржника". Слідцтво не бере до уваги нові докази та не розслідує нові обставини, які я просив долучити до матеріалів кримінального провадження №12013110100000807 у своїх обгрунтованих зверненнях, спрямованих до органу досудового розслідування через міліцію та прокуратуру від 14.05.2012р., 8.11.2012р., 29.01.2013р., 29.03.2013р., 15.04.2013р., 13.06.2013р., 24.07.2013р., 3.09.2013р. В порушення вимог ст.ст.18, 19, 20 Закону України «Про звернення громадян», я не отримую від службових осіб МВС України відповідей на свої звернення по суті піднятих питань, порушені питання не вирішуються, запитуваної інформації не надається, заходів до усунення порушень не вживається, питання про відповідальність порушників не вирішуються. Згідно вимог ст. 2 КПК України, «завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності...» Вважаю, що в противоправних діях ст. слідчого СВ Білоцерківського МВ О.П.Бова та слідчого відділу Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві Каминського Р.В. містяться ознаки складу злочину передбаченого ст. 367 КК. Прошу Вас вважати дане звернення як повідомлення про кримінальне правопорушення у зв'язку із неналежним виконанням своїх службових обов’язків та ініціювати питання притягнення Бова О.П., Каминського Р.В та інших причетних осіб до кримінальної відповідальності згідно вимог кримінального процесуального законодавства України. На підставі викладеного, керуючись чинним законодавством України та вимогами кримінального процесуального законодавства України, ПРОШУ: 1. Скасувати Постанову Білоцерківської МВВС від 26.10.2014р., вих. № 23022 про закриття кримінального провадження у зв’язку з неповним та необ’єктивним розслідуванням справи та необґрунтованістю винесеного рішення; 2. Повернути матеріали досудового розслідування до слідчого відділу Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві для проведення додаткового розслідування та вжиття заходів по захисту моїх прав; 3. У зв'язку із фальсіфікаціею досудового розслідування, згідно ст. 36 КПК України, притягнути до відповідальності керівників СВ Білоцерківського МВ, Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві, відсторонити ст. слідчого О.П.Бова, слідчого у кримінальному провадженні № 12013110100003042, слідчого у кримінальному провадженні №12013110100000807 та призначити інших, висококваліфікованих і досвідчених слідчих; 4. Зобов'язати слідчого відділу Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві та слідчого СВ Білоцерківського МВ вжити заходів щодо всебічного, повного і неупредженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, вчиненого службовими особами КС "Аккорд", надати їм належну правову оцінку та прийняти законні процесуальні рішення у передбачені кримінальним процесуальнім законодавством строки; 5. Отримати письмові пояснення щодо порушень законів України шляхом виклику до органу досудового розслідування директора Департаменту фонду гарантування вкладів Оленчик Андрія Ярославовича, Голову ВАТ "Плюс Банк" Рязанцева А.В., Голову правління КС "Аккорд" - довірену особу Шепеля В.В., Голову правління ТОВ "Аккорд Плюс" Остапенко С.В., голову правління КС "Аккорд" з 2010р. Велікданова С.К. для допиту та оголосити їм про підозру у шахрайстві з фінансовими ресурсами, укладенням протизаконних договорів «про переведення боргу» на третіх осіб. 6. Прийняти постанову про проведення прокурорської перевірки дотримання законності у кримінальному провадженні щодо КС "Аккорд", №12013110100003042 у діяльності Білоцерківської МВВС та СВ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві. 8. Долучити дане звернення до матеріалів кримінального провадження №12013110100003042 та повно і неупереджено розслідувати нові обставини у кримінальному провадженні; 9. Письмово повідомити мене про результати перевірок і розгляду даного звернення в порядку та строки, передбачені чинним законодавством України.
  14. Подал в госпсуд заяву про визнання кредитором, приходит в ответ ухвала, где требуется заплатить непомерный сбор 1218грн. Такой вопрос - какой смысл отдельно признавать мои права в госпсуде, если имеется их признание согласно договора и решения суда общей юрисдикции. Может таким образом через банкротство, они хотят ограничить список кредиторов ( ведь не каждый будет писать заяву и платить сбор) ???
  15. Если бы удалось получить, то, наверное, я бы тут не сидел ... ни копейки не получил, ни по суду никак