Рішення Дніпровського райсуду Києва про визнання протиправним та скасування наказу про відсторонення у зв`язку з відсутністю щеплення, поновлення допуску до роботи, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу


Чи вважаєте Ви рішення законним і справедливим?  

4 members have voted

  1. 1. Чи вважаєте Ви рішення законним?

    • Так
      4
    • Ні
      0
    • Важко відповісти
      0
  2. 2. Чи вважаєте Ви рішення справедливим?

    • Так
      4
    • Ні
      0
    • Важко відповісти
      0


Recommended Posts

Posted

Справа № 755/20625/21

РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" січня 2022 р. Дніпровський районний суд міста Києва в складі:

головуючого судді - Чех Н.А.

за участю секретаря судових засідань - Буткевич Л.В.,

учасники справи:

представники позивача - ОСОБА_5, ОСОБА_1 ,

представник відповідача ОСОБА_2 - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовною заявою ОСОБА_4 до Керівника Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва ОСОБА_2, Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу про визнання протиправним та скасування наказу про відсторонення, поновлення допуску до роботи, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, -

у с т а н о в и в :

Позивач звернулася до суду з вказаною позовною заявою, посилаючись на те, що вона з 25.08.2020 року і на даний час працює вчителем біології і хімії у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №120 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. 04.10.2021 року МОЗ видало наказ №2153 Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням. 08.11.2021 року директором школи видано наказ №213-к, відповідно до якого її (позивача) було відсторонено від роботи з підстав нездійснення обов`язкового профілактичного щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19. Вказаний наказ вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню. В оскаржуваному наказі відсутні належні правові підстави; прийнятий за відсутності визначеного законом порядку відсторонення; вона (позивач) зазнала протиправного втручання в її право на працю, через примушування до щеплення, яке проводиться в порушення закону, через що була позбавлена можливості заробляти собі на життя власною працею, а також була піддана дискримінації за ознакою стану здоров`я. Зазначений наказ МОЗ не встановлює та не передбачає, що діяльність в ньому працівників може призвести до зараження працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, у зв`язку з чим підстави для відсторонення, що передбачені в ст.12 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», відсутні. Крім цього, має враховуватися не лише ст.12 вказаного Закону, а й спеціальний нормативно-правовий акт - календар профілактичних щеплень в Україні, яким встановлюється перелік обов`язкових профілактичних щеплень та оптимальні строки їх проведення. Цей календар визначає перелік обов`язкових щеплень, які можуть бути введені за епідемічними показниками, і він не передбачає щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2. Просила врахувати і вимоги ст.7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги, просили їх задовольнити, врахувати викладені в позові обгрунтування. Повідомили, що відповідно до вимог процесуального законодавства ними будуть подані протягом п`яти днів документи на підтвердження судових витрат в частині надання правової допомоги позивачу. Повідомили, що відзив вони не отримували, щодо його приєднання до справи не заперечували, час для ознайомлення їм не потрібен, відповідь на відзив не мають наміру готувати. Просили розглядати справу по суті.

Представник відповідача - керівника Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва ОСОБА_2 в судовому засіданні позов не визнав, просив відмовити в його задоволені з підстав, викладених у відзиві. Вважав, що відповідачем не було порушено законодавство при відсторонені позивача від роботи, ці дії відповідали вимогам ст.12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», ст.46 КЗпП України та постанові КМУ №1236.

Представник відповідача Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу в судове засідання не з`явився, про день та час розгляду справи повідомлений у відповідності до вимог процесуального законодавства.

Вислухавши пояснення представників позивача, представника відповідача - Керівника Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва ОСОБА_2, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

Позовна заява зареєстрована в суді 09.12.2021 року.

Згідно Протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 09.12.2021 року визначено головуючого суддю.

17.12.2021 року постановлено ухвалу, відповідно до якої відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження.

Від відповідачів надійшли відзиви на позовну заяву.

Представники позивача в судовому засіданні повідомили, що вони не мають бажання знайомитися з відзивом та подавати відповідь на відзиви.

Представники позивача надали до справи письмові пояснення щодо розрахунку середнього заробітку за час вимушеного прогулу.

В суді встановлено, що ОСОБА_4 з 25.08.2020 року працює вчителем біології і хімії у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №120 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу.

04.10.2021 року МОЗ видало наказ №2153 Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням.

08.11.2021 року директором школи видано наказ №213-к, відповідно до якого ОСОБА_4 було відсторонено від роботи з підстав нездійснення обов`язкового профілактичного щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19. Підставами зазначено: Наказ МОЗ від 04.10.2021 року №2153; Повідомлення про обов`язкове профілактичне щеплення від COVID-19 ОСОБА_4 від 25.10.2021 №01-19/278, акт «Про оформлення ознайомлення з повідомленням «Про обов`язкове профілактичне щеплення проти COVID-19» та отримання його копії від 28.10.2021 №1.

Відповідно до пункту 41-6 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" - керівникам державних органів (державної служби), керівникам підприємств, установ та організацій забезпечити:

1) контроль за проведенням обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 працівниками та державними службовцями, обов`язковість профілактичних щеплень яких передбачена переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров`я від 4 жовтня 2021 р. N 2153 (далі - перелік);

2) відсторонення від роботи (виконання робіт) працівників та державних службовців, обов`язковість профілактичних щеплень проти COVID-19 яких визначена переліком та які відмовляються або ухиляються від проведення таких обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 відповідно до статті 46 Кодексу законів про працю України, частини другої статті 12 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та частини третьої статті 5 Закону України "Про державну службу", крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров`я;

3) взяття до відома, що: на час такого відсторонення оплата праці працівників та державних службовців здійснюється з урахуванням частини першої статті 94 Кодексу законів про працю України, частини першої статті 1 Закону України "Про оплату праці" та частини третьої статті 5 Закону України "Про державну службу"; відсторонення працівників та державних службовців здійснюється шляхом видання наказу або розпорядження керівника державного органу (державної служби) або підприємства, установи, організації з обов`язковим доведенням його до відома особам, які відсторонюються; строк відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили.

Наказом МОЗ України від 04.10.2021 року №2153 "Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням" визначено наступне: Обов`язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, підлягають працівники: 1. Центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів; 2. Місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів; 3. Закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.

Згідно зі статтею 43 Конституції України кожному гарантовано право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

Кодекс законів про працю України (стаття 1) регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини. Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників.

Відповідно до ст. 21 КЗпП України забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, віку, стану здоров`я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сімейного та майнового стану, сімейних обов`язків, місця проживання, членства у професійній спілці чи іншому об`єднанні громадян, участі у страйку, звернення або наміру звернення до суду чи інших органів за захистом своїх прав або надання підтримки іншим працівникам у захисті їх прав, повідомлення про можливі факти корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", а також сприяння особі у здійсненні такого повідомлення, за мовними або іншими ознаками, не пов`язаними з характером роботи або умовами її виконання.

Відповідно до ст.46 КЗпП України відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається у разі: появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння; відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони; в інших випадках, передбачених законодавством.

Відсторонення працівника від роботи - це призупинення виконання ним своїх трудових обов`язків за рішенням уповноважених на це компетентних органів з підстав, передбачених законодавством, що, як правило, відбувається з одночасним призупиненням виплати йому заробітної плати.

Верховний Суд в постанові у справі №761/12073/18 від 01.04.2020 року дійшов висновку, що відсторонення працівника від роботи можливе лише у випадках, що передбачені законодавством. Про це оголошується наказом або розпорядженням керівника підприємства, установи чи організації, і про це працівник повинен бути повідомлений. Термін відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили. Працівник має право оскаржити наказ про відсторонення від роботи у встановленому законом порядку.

За змістом ст. 46 КЗпП допускається відсторонення працівника або у випадках, перелічених у статті, або в інших випадках, які повинні бути також передбачені певним нормативним документом.

Інших підстав відсторонення від роботи, зокрема, як відмова виконувати розпорядження керівника, нормами статті 46 КЗпП не передбачено.

Слід зазначити, що нормами статті 46 КЗпП України не передбачено і відсторонення від роботи працівника з причин відмови вакцинуватися від COVID-19.

На даний час вакцинація від COVID-19 є добровільною, про що наголошено і в Дорожній карті з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках, затвердженій наказом МОЗ від 24.12.2020 р. № 3018.

Відповідно до ст.12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено обов`язок робити щеплення від конкретно визначених хвороб, а саме: від дифтерії, кашлюку, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу.

Забезпечити примусову вакцинацію роботодавець не може, оскільки на це немає законодавчих підстав. Усі внутрішні документи підприємства, що зобов`язують працівників зробити щеплення від COVID-19, не є законними, оскільки порушують права працівників, та не відповідають вимогам трудового законодавства - нормам КЗпП України, яким регулюються всі трудові відносини працівника та роботодавця в Україні.

Беззаперечним є те, що Постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 спрямована на запровадження заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, однак, відсторонення працівників від роботи, як з підстав не здійснення вакцинування, так і з будь-яких-інших підстав, має відбуватися у відповідності до норм трудового законодавства. Як зазначалося вище, трудовим законодавством не передбачено такої підстави для відсторонення від роботи, як відмова працівника від вакцинування. Посилання сторони відповідача на те, що в ст.46 КЗпП України окрім перелічених підстав для відсторонення працівника від роботи зазначено «в інших випадках, передбачених законодавством», і що саме в інший випадок підпадає відмова від вакцинування, на думку суду є безпідставне з підстав, зазначених вище.

Таким чином, на даний час трудове законодавство України не містить чітких норм, якими регулюються трудові відносини між працівником та роботодавцем в частині відсторонення працівника від роботи з підстав відмови працівника від вакцинування від хвороби COVID-19, що в свою чергу дає підстави для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Вимушений прогул - це час, протягом якого працівник з вини власника або уповноваженого ним органу був позбавлений можливості працювати та відповідно отримувати заробітну плату і відповідно до ст.235 КЗпП України при винесенні рішення орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи.

Середньомісячна заробітна плата позивача становить 23 786 грн. 63 коп., що підтверджено довідкою відповідача. Середньоденна заробітна плата становить 1 095 грн. 27 коп. Кількість робочих днів з часу відсторонення позивача від роботи та дати постановлення судового рішення становить 56 днів. Сума загального середнього заробітку за час вимушеного прогулу складає 61 335 грн. 12 коп., які підлягають стягнення з відповідача на користь позивача.

Враховуючи вимоги ст.141 ЦПК України з відповідача в дохід держави має бути стягнуто судовий збір у розмірі 2 724,00 грн. Щодо судових витрат на правову допомогу сторона позивача повідомила в судовому засіданні про намір подати після постановлення судового рішення відповідну заяву та докази, як передбачено вимогами ЦПК України.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 12, 13, 76-78, 81, 89,141, 258, 259, 263, 264, 265, 273, 354, 355, 430 ЦПК України, суд -

в и р і ш и в :

Позовну заяву ОСОБА_4 до Керівника Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва ОСОБА_2, Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу про визнання протиправним та скасування наказу про відсторонення, поновлення допуску до роботи, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ керівника Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва №213-к від 08.11.2021 року про відсторонення ОСОБА_4 .

Зобов`язати Спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №120 м.Києва поновити на роботі ОСОБА_4 шляхом допуску її до роботи на посаді вчителя біології та хімії у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступнів №120 м.Києва.

Стягнути з Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва (адреса: 02218, м.Київ, вулиця Райдужна 17-Б, код ЄДРПОУ 22874917) на користь ОСОБА_4 (адреса: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) середній заробіток за час вимушеного прогулу в сумі - 61 335,12 грн.

Стягнути з Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №120 м.Києва (адреса: 02218, м.Київ, вулиця Райдужна 17-Б, код ЄДРПОУ 22874917) судовий збір в розмірі 2 724,00 грн. в дохід держави.

Допустити негайне виконання рішення в частині стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу в межах одного місяця.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Дата складання повного судового рішення - 08.02.2022 року.

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 103389321

  • Like 1
Posted

Це наша справа, яка в чергове доводить значне кращу підготовку суддів першої інстанції ніж голови Касаційного цивільного суду у складі Верховного суду (без України) пана Бориса Гулька, на мій погляд, який намагається своїм вільним викладенням власної думки без законодавчого обгрунтування впливати на судові рішення і втручатись у правосуддя

Суд звернув увагу, що Верховний Суд в постанові у справі №761/12073/18 від 01.04.2020 року дійшов висновку, що відсторонення працівника від роботи можливе лише у випадках, що передбачені законодавством. Про це оголошується наказом або розпорядженням керівника підприємства, установи чи організації, і про це працівник повинен бути повідомлений. Термін відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили. Працівник має право оскаржити наказ про відсторонення від роботи у встановленому законом порядку.

За змістом ст. 46 КЗпП допускається відсторонення працівника або у випадках, перелічених у статті, або в інших випадках, які повинні бути також передбачені певним нормативним документом.

Інших підстав відсторонення від роботи, зокрема, як відмова виконувати розпорядження керівника, нормами статті 46 КЗпП не передбачено.

Слід зазначити, що нормами статті 46 КЗпП України не передбачено і відсторонення від роботи працівника з причин відмови вакцинуватися від COVID-19.

На даний час вакцинація від COVID-19 є добровільною, про що наголошено і в Дорожній карті з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках, затвердженій наказом МОЗ від 24.12.2020 р. № 3018.

Забезпечити примусову вакцинацію роботодавець не може, оскільки на це немає законодавчих підстав. Усі внутрішні документи підприємства, що зобов`язують працівників зробити щеплення від COVID-19, не є законними, оскільки порушують права працівників, та не відповідають вимогам трудового законодавства - нормам КЗпП України, яким регулюються всі трудові відносини працівника та роботодавця в Україні.

Беззаперечним є те, що Постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 спрямована на запровадження заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, однак, відсторонення працівників від роботи, як з підстав не здійснення вакцинування, так і з будь-яких-інших підстав, має відбуватися у відповідності до норм трудового законодавства. Як зазначалося вище, трудовим законодавством не передбачено такої підстави для відсторонення від роботи, як відмова працівника від вакцинування. Посилання сторони відповідача на те, що в ст.46 КЗпП України окрім перелічених підстав для відсторонення працівника від роботи зазначено «в інших випадках, передбачених законодавством», і що саме в інший випадок підпадає відмова від вакцинування, на думку суду є безпідставне з підстав, зазначених вище.

Таким чином, на даний час трудове законодавство України не містить чітких норм, якими регулюються трудові відносини між працівником та роботодавцем в частині відсторонення працівника від роботи з підстав відмови працівника від вакцинування від хвороби COVID-19, що в свою чергу дає підстави для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

  • Like 1
Posted

Интересно, какая позиция апелляционных судов? Реестр судебных решений закрыт...

  • 2 weeks later...
Posted
В 31.03.2022 в 15:38, Лев сказал:

Интересно, какая позиция апелляционных судов? Реестр судебных решений закрыт...

https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/news/1263647/

 

Друзі, якщо під час воєнного стану вам потрібен доступ до інформаційно-правової системи «Прецедент» ® 2.0, то ми залюбки ділимося промокодом – VS2022 (для тестового доступу).

Він наданий нашими колегами з ІПС «Прецедент» для всіх правників, яким потрібно користуватися системою в цей нелегкий для країни час у зв’язку із закриттям доступу до ЄДРСР.

Зазначимо, що вказаний промокод діє на період введення воєнного стану.

Щоб скористатися ІПС «Прецедент», необхідно мати обліковий запис у цій системі або зареєструвати новий. Після цього на сторінці з тарифами (https://precedent.ua/tariffs) потрібно ввести промокод у відповідне поле.

У разі виникнення запитань можна звернутися до служби технічної підтримки за посиланням: https://precedent.ua/contact.

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted
В 13.04.2022 в 02:29, Bolt сказал:

https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/news/1263647/

 

Друзі, якщо під час воєнного стану вам потрібен доступ до інформаційно-правової системи «Прецедент» ® 2.0, то ми залюбки ділимося промокодом – VS2022 (для тестового доступу).

Він наданий нашими колегами з ІПС «Прецедент» для всіх правників, яким потрібно користуватися системою в цей нелегкий для країни час у зв’язку із закриттям доступу до ЄДРСР.

Зазначимо, що вказаний промокод діє на період введення воєнного стану.

Щоб скористатися ІПС «Прецедент», необхідно мати обліковий запис у цій системі або зареєструвати новий. Після цього на сторінці з тарифами (https://precedent.ua/tariffs) потрібно ввести промокод у відповідне поле.

У разі виникнення запитань можна звернутися до служби технічної підтримки за посиланням: https://precedent.ua/contact.

Что-то они уже передумали и промокод уже у них не работает, я у них спросил по этому поводу и вот, что они мне ответили:

 

 

Доброго дня!

Враховуючи часткове відкриття доступу до Єдиного державного реєстру судових рішень України для судів, повідомляємо Вам про припинення дії пропозиції безкоштовного доступу за промокодом "VS2022".

Натомість маємо для Вас акційну пропозицію для оплати системи "Прецедент": «Сплати за тарифний план, отримай знижку або додатковий час та допоможи Збройним Cилам України».

Для того, щоб скористатись акційною пропозицією, необхідно перейти на сторінку з тарифами (https://precedent.ua/tariffs), обрати один із існуючих тарифних планів та варіантів акційної пропозиції, натиснувши на відповідний баннер - «Отримати знижку -30%» або «Отримати додатковий час +30%». Також можливо ввести промокоди самостійно ZSU30MONEY або ZSU30TIME.

Деталі акції за посиланням: https://precedent.ua/action_zsu

Після зарахування коштів, ми сплачуємо податки з цієї суми та перераховуємо 50% від такої суми на спеціальний рахунок в НБУ для допомоги армії.

Зараз країні необхідна й економічна підтримка, долучайтесь до підтримки ВВП країни, підтримуючи малий бізнес.

Разом до перемоги! Підтримуємо разом наші Збройні Cили України та економіку держави!
??
Контакт просимо здійснювати за телефоном +38(096) 885-42-45 (Анастасія, Дмитро) та електронною поштою:   [email protected]

--

З повагою,
Команда «Прецедент»®
.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Пользователи

    No members to show