Залучення та розіщення


Recommended Posts

Почитайте письмецо.

Вих. №11-06/460

від 21.07.2010

Віце-прем’єр-міністру України

п. Тігіпку С.Л.

Шановний Сергію Леонідовичу!

Асоціація українських банків розглянула зауваження до законопроекту з робочою назвою «Про внесення змін до деяких законів України (щодо захисту прав кредиторів

Вивчивши зауваження до законопроекту та внісши до нього зміни пропонуємо для більш повного розуміння кінцевої мети, яку має цей законопроект, змінити його назву на: «Про внесення змін до деяких законів України (щодо відновлення кредитування юридичних та фізичних осіб ».

Направляємо Вам нову редакцію тексту законопроекту, порівняльної таблиці та коментар до запропонованих змін.

Додатки:

- текст законопроекту «Про внесення змін до деяких законів України (щодо захисту прав кредиторів)» ,

- порівняльна таблиця та коментар до запропонованих змін.

З повагою,

Президент

Асоціації українських банків О.А.Сугоняко

Так кто кого рассматривает?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 193
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

А вот и сам законопроект:

Проект

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законів України

(щодо відновлення кредитування юридичних та фізичних осіб)

I. Внести зміни до таких законів України:

1. У Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради, 2003, № № 40-44, ст. 356; 2010, N 2-3 (22.01.2010), ст. 11):

1) у статті 107:

а) частину першу та другу викласти в такій редакції:

«1. Кредитор, юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення, або юридичної особи, до якої здійснюється приєднання, цивільно-правові зобов’язання перед яким не є забезпеченими, може вимагати від юридичної особи, яка припиняється, або юридичної особи, до якої здійснюється приєднання, припинення або дострокового виконання зобов‘язань, або надання забезпечення за такими зобов‘язаннями.

2. Після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог виконавчий або інший орган юридичної особи, до повноважень якого віднесене поточне управління справами юридичної особи, складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов’язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов’язання, які оспорюються сторонами»;

б) після частини п’ятої доповнити новою частиною шостою такого змісту:

«6. Якщо правонаступниками юридичної особи є кілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася».

2) у статті 109:

а) частину першу доповнити новим абзацом такого змісту:

«У разі виділу юридична особа, яка передає частину свого майна, не припиняється»;

б) частину другу замінити частинами другою-четвертою такого змісту:

«2. Після прийняття рішення про виділ учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про виділ, складають та затверджують розподільчий баланс.

Суд, що прийняв рішення про виділ, у своєму рішенні визначає учасника юридичної особи або вищий орган юридичної особи (власника), які зобов’язані скласти та затвердити розподільчий баланс.

3. Юридична особа, що утворилася внаслідок виділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов‘язаннями юридичної особи, з якої був здійснений виділ, які згідно з розподільчим балансом не перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Юридична особа, з якої був здійснений виділ, несе субсидіарну відповідальність за зобов‘язаннями які згідно з розподільчим балансом перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Якщо юридичних осіб, що утворились внаслідок виділу дві або більше, субсидіарну відповідальність вони несуть разом з юридичною особою, з якої був здійснений виділ, солідарно.

4. Якщо після виділу неможливо точно встановити обов’язки особи за окремим зобов‘язанням, що існувало у юридичної особи до виділу, юридична особа, з якої здійснено виділ, та юридичні особи, що були створені внаслідок виділу несуть солідарну відповідальність перед кредитором за таким зобов‘язанням».

3) у статті 110:

частину третю викласти в такій редакції:

«3. Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює усі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом».

4) статтю 574 доповнити частиною третьою наступного змісту:

«3. Якщо майно передане в заставу особою, яка не мала на це право, добросовісний набувач набуває право застави на це майно.».

5) у статті 1060:

частину другу викласти у такій редакції:

«2. Договором банківського вкладу може бути передбачено дострокове повернення вкладу у разі настання певних обставин».

2. Статтю 25 Господарського процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 6, ст. 56) викласти в такій редакції:

«Стаття 25. Процесуальне правонаступництво

У разі смерті фізичної особи, припинення юридичної особи, заміни кредитора чи боржника у зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку він замінив».

3. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради, 2001, № 25-26, ст. 131; 2008, № 24, ст. 236; 2005, № 16 , ст. 260):

1) частину першу статті 222 викласти у такій редакції:

« 1. Надання громадянином, громадянином-підприємцем або громадянином - засновником (учасником) або службовою особою суб'єкта господарської діяльності завідомо неправдивої інформації органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим чи органам місцевого самоврядування, банкам або іншим кредиторам з метою одержання такими громадянином, громадянином-підприємцем або суб'єктом господарської діяльності відповідно субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів чи пільг щодо податків у разі відсутності ознак злочину проти власності –

карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох

років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися

певною діяльністю на строк до трьох років»

2) у статті 388:

а) назву викласти в такій редакції:

«Стаття 388. Незаконні дії щодо майна, на яке накладено арешт, заставленого майна або майна яке описано чи підлягає конфіскації»

б) частину першу викласти в такій редакції:

«1. Розтрата, відчуження, приховування, підміна, пошкодження, знищення майна або інші незаконні дії з майном, на яке накладено арешт, із заставленим майном або майном яке описано, чи порушення обмеження (обтяження) права користуватися таким майном, здійснене особою, якій це майно ввірено, а також здійснення представником банку або іншої фінансової установи банківських операцій з коштами, на які накладено арешт, -

караються штрафом від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого».

4. У статті 109 Житлового кодексу України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1983, додаток до № 28, ст. 573; 2003, № 38, ст. 313):

1) друге речення частини другої викласти в такій редакції: «Постійне жиле приміщення, що надається особі, яку виселяють, повинно бути зазначено в рішенні суду або постанові прокурора»;

2) друге речення частини частині третьої викласти в такій редакції: «Після прийняття кредитором рішення про звернення стягнення на передані в іпотеку житловий будинок чи житлове приміщення шляхом позасудового врегулювання на підставі договору всі мешканці зобов'язані на письмову вимогу іпотекодержателя або нового власника добровільно звільнити житловий будинок чи житлове приміщення протягом одного місяця з дня отримання цієї вимоги».

5. У Сімейному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002, N 21-22 (31.05.2002), ст. 135):

1) Статтю 177 доповнити частиною третьою наступного змісту:

«Частина друга цієї статті не розповсюджуються на іпотечний договір, який укладається для забезпечення повернення кредиту на придбання житла, предметом забезпечення якого є це житло»

2) Частини 3-8 статті 177 відповідно вважати частинами 4-9.

6. У Законі України «Про іпотеку» (Відомості Верховної Ради України, 2003, N 38, ст.313):

1) у другому речення частини першої статті 35 слова «вправі розпочати звернення «замінити словами «вправі прийняти рішення про звернення»;

2) в частині другій статті 39 слова «вправі винести рішення» замінити словами «виносить рішення»:

3) частину другу статті 40 викласти в такій редакції:

«Після прийняття іпотекодержателем рішення про звернення стягнення на передані в іпотеку житловий будинок чи житлове приміщення шляхом позасудового врегулювання на підставі договору всі мешканці зобов'язані на письмову вимогу іпотекодержателя або нового власника добровільно звільнити житловий будинок чи житлове приміщення протягом одного місяця з дня отримання цієї вимоги. Якщо мешканці не звільняють житловий будинок або житлове приміщення у встановлений або інший погоджений сторонами строк добровільно, їх примусове виселення здійснюється на підставі рішення суду».

4) частину третю статті 49 виключити:

7. У Законі України ”Про виконавче провадження” (Відомості Верховної Ради, 1999, № 24, ст.207; 2003, № 5, ст.46; 2004, № 6, ст. 37; 2003, № 5, ст. 46):

1) у статті 55:

а) друге речення частини другої викласти в такій редакції:

«Постанова, якою накладено арешт на майно боржника та оголошено заборону на його відчуження, в дату її винесення надсилається державним виконавцем до нотаріату, інших органів та уповноважених посадових осіб, що здійснюють реєстрацію майна або ведуть реєстр заборони на його відчуження»;

б) після частини четвертої доповнити новою частиною п’ятою такого змісту:

«При здійсненні опису та арешту майна боржника-юридичної особи державний виконавець також використовує відомості щодо належного йому майна, які відображені у його балансі. При прийнятті державним виконавцем постанови про арешт майна боржника, арешт поширюється на усі поточні рахунки боржника у тому числі й ті, які будуть відкритті боржником і після винесення державним виконавцем постанови про арешт майна».

8. У Законі України ”Про банки і банківську діяльність” (Відомості Верховної Ради України, 2001, № 5-6, ст. 30; 2010, № 2-3, ст. 11):

1) частину п’яту статті 62 викласти в такій редакції:

«Банк має право надавати інформацію, що становить банківську таємницю, іншим банкам та Національному банку України в обсягах, необхідних при наданні кредитів, банківських гарантій, а також має право надавати таку інформацію іншим особам з метою розпорядження банком правом вимоги до клієнтів».

9. У Законі України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (Відомості Верховної Ради України, 2004, № 11, ст. 140):

1) у частині першій статті 24 після слів «рішення суду» доповнити словами «виконавчого напису нотаріуса».

2) статтю 26 після пункту четвертого частини першої доповнити частиною п’ятою такого змісту:

«5) реалізація заставленого майна державним виконавцем на підставі виконавчого напису нотаріуса».

10. Статтю 17 Закону України „Про охорону дитинства” (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 30, ст. 142) після частини третьої доповнити новою частиною четвертою такого змісту:

„ Частина третя цієї статті не розповсюджується на іпотечний договір, який укладається для забезпечення повернення кредиту на придбання житла, предметом забезпечення якого є це житло”.

11. У статті 12 Закону України „Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей” (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 26, ст. 354):

а) частину четверту викласти у такій редакції:

„При здійсненні правочинів з об’єктами нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають діти, потрібна попередня згода органів опіки та/або піклування. Посадові особи органів опіки та піклування при наданні згоди на вчинення таких правочинів несуть відповідальність за захист прав і охоронюваних законом інтересів дітей щодо належного дітям нерухомого майна”;

б) доповнити частиною п’ятою такого змісту:

„Частина четверта цієї статті не розповсюджуються на іпотечний договір, який укладається для забезпечення повернення кредиту на придбання житла, предметом забезпечення якого є це житло”.

12. Визнати таким, що втратив чинність Закон України «Про введення мораторію на примусову реалізацію майна» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 10, ст.77 ).

13. У Законі України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (Відомості Верховної Ради України, 1992, N 31 (04.08.92), ст. 440; 2002, № 33, ст. 235; 2003, № 28, ст. 210; 2002, № 33, ст. 235; 2002, № 33, ст. 235):

2) у статті 1:

а) визначення терміну «суб'єкт банкрутства» викласти в такій редакції:

«суб'єкт банкрутства (далі - банкрут) - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Суб'єктами банкрутства не можуть бути відокремлені структурні підрозділи юридичної особи (філії, представництва, відділення тощо), а також фізичні особи-підприємці по грошових зобов’язаннях, що виникли безпосередньо у фізичної особи на підставах, не пов’язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності»;

б) у визначені терміну «грошове зобов’язання» друге речення викласти в такій редакції:

«До складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня та штраф), визначена на дату подання заяви до господарського суду зобов'язання, які виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров'ю громадян, зобов'язання з виплати авторської винагороди, зобов'язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі, зобов’язання боржника - фізичної особи - підприємця, що виникли безпосередньо у фізичної особи на підставах, не пов’язаних із здійсненням таким боржником підприємницької діяльності»;

в) у визначені терміну «кредитор» друге речення викласти у такій редакції:

«Конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство».

г) визначення терміну «мораторій» викласти у такій редакції:

«мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником, відносно якого порушено справа про банкрутство, грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до прийняття рішення про введення мораторію».

2) частину п’яту статті 31 доповнити новим абзацом п’ятим такого змісту:

«повідомляти комітет кредиторів та кредиторів, вимоги яких забезпечені заставою про час, місце та умови продажу заставного майна окремим рекомендованим листом з повідомленням про вручення»;

3) частину п’яту статті 7 доповнити новим абзацом шостим такого змісту:

«У разі невиконання даного обов’язку боржником, він несе цивільну відповідальність».

4) у статті 11:

а) частину другу доповнити новим абзацом другим такого змісту:

«Суддя, після винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство, не пізніше, ніж на другий день з дня її винесення має передати текст ухвали для офіційного оприлюднення на сайті Вищого господарського суду України».

б) частину п’яту викласти в такій редакції:

« 5. З метою виявлення всіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника суддя у підготовчому засіданні виносить ухвалу та офіційно оприлюднює її. Офіційне оприлюднення тексту ухвали має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна».

в) частину п’ятнадцяту викласти в такій редакції:

«15. Після офіційного оприлюднення порушення справи про банкрутство на сайті Вищого господарського суду України всі кредитори незалежно від настання строку виконання зобов'язань мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника згідно зі статтею 14 цього Закону».

5) у статті 12:

абзац перший частини четвертої викласти в такій редакції:

«4. Мораторій на задоволення вимог кредиторів боржником, відносно якого порушена справа про банкрутство, вводиться з моменту офіційного оприлюднення порушення справи про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду про порушення провадження у справі про банкрутство»;

6) статтю 13 після частини сімнадцятої доповнити новою частиною вісімнадцятою такого змісту:

«18. На етапі розпорядження майном не скасовується арешт, накладений на майно боржника, що є предметом застави, чи інші обмеження щодо розпорядження майном, що є предметом застави, такого боржника».

7) у статті 47:

частину сьому викласти в такій редакції:

«7. У разі визнання громадянина-підприємця банкрутом до складу ліквідаційної маси не включається майно громадянина-підприємця, на яке згідно з цивільним процесуальним законодавством України не може бути звернено стягнення та майно, яке перебуває у заставі за підставами, не пов’язаними із здійсненням такою особою підприємницької діяльності».

8) у статті 48:

частину першу викласти в такій редакції:

«1. Одночасно з прийняттям заяви про порушення справи про банкрутство громадянина-підприємця господарський суд накладає арешт на майно громадянина-підприємця, за винятком майна, на яке згідно з цивільним процесуальним законодавством України не може бути звернено стягнення та майно, яке перебуває у заставі за підставами, не пов’язаними із здійсненням такою особою підприємницької діяльності»

9) у статті 51:

а) частину другу викласти в такій редакції:

«2. За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора, здійснює офіційне оприлюднення.

Кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, який ліквідується, в місячний строк з дня офіційного оприлюднення визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності в нього ліцензії»;

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України та Національному банку України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

10. Статтю 17 Закону України „Про охорону дитинства” (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 30, ст. 142) після частини третьої доповнити новою частиною четвертою такого змісту:

„ Частина третя цієї статті не розповсюджується на іпотечний договір, який укладається для забезпечення повернення кредиту на придбання житла, предметом забезпечення якого є це житло”.

11. У статті 12 Закону України „Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей” (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 26, ст. 354):

а) частину четверту викласти у такій редакції:

„При здійсненні правочинів з об’єктами нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають діти, потрібна попередня згода органів опіки та/або піклування. Посадові особи органів опіки та піклування при наданні згоди на вчинення таких правочинів несуть відповідальність за захист прав і охоронюваних законом інтересів дітей щодо належного дітям нерухомого майна”;

б) доповнити частиною п’ятою такого змісту:

„Частина четверта цієї статті не розповсюджуються на іпотечний договір, який укладається для забезпечення повернення кредиту на придбання житла, предметом забезпечення якого є це житло”.

во бардак, с другой стороны, самое печальное, что судьи и без внесения изменений говорят, что принимают решения о взыскании и выселении детей несмотря на существования законодательных гарантий для детей.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ого! Во че я увидел!

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...273226023861357

Правління національного банку україни

Постанова N 275 від 17.07.2001 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 21 серпня 2001 р. за N 730/5921 Про затвердження Положення про порядок видачі банкам банківських ліцензій, письмових дозволів та ліцензій на виконання окремих операцій

2.5. Діяльність, що регулюється нормативно-правовими актами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і на здійснення якої потрібно мати її ліцензію, може здійснюватися банком лише після отримання ліцензії цієї комісії, що видається у порядку, визначеному чинним законодавством України.

---------------------------------

... наверно ж нормативкой ДКЦПФР

Ага вот и приплыли

Банк должен иметь лицензию на предоставление кредита от ДКЦПФР согласно ЗУпроФинпослуги

А я то думаю, ну че ЗУпроФинПослуги так цепко держит в своем тексте банки.

И по ХКУ и по ЗУпроФинпослуги банки - это финустановы

А они все пытаются сшить банковскую лицензию и дозвил, как право предоставлять валютный кредит

---------------------------------

Вот интересно банки исполняют этот пункт постановы? Есть у них эта лицензия? Кто знает?

Вот что еще интересно:

По этой же 275 Постанове:

Глава 2. Операції, що можуть виконувати банки на підставі отриманих банківської ліцензії та письмового дозволу

тра-ла-ла

Обратите внимание что в заголовке 2 главы нет деятельности

Теперь смотрим дальше:

5.3. Письмовий дозвіл на здійснення операцій з валютними цінностями є генеральною ліцензією на здійснення валютних операцій згідно з Декретом Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" від 19.02.93 за N 15-93 (15-93) та може видаватися за умови дотримання банком відповідних спеціальних вимог щодо одного чи кількох напрямів діяльності, зокрема таких:

тра-ла-ла.

О! тут деятельность есть.

Теперь смотрим ЗУпроБанки-47

Банк, крім перелічених у частині першій цієї статті операцій, має право здійснювати такі операції та угоди:

1) операції з валютними цінностями;

тра-ла-ла

Тут видно как квалифицированно НБУ пишет свои Постановы.

И по 275 Постанове и по ЗУпроБанки выходит, что

- в банковской лицензии перечислены исключительно операции и не перечислены деятельности, а

- в дозволе есть и операции и деятельности и угоды

Более того, по пункту 5.3. 275 постановы видно, что НБУ называет деятельностью то,

что в ЗУпроБанки называется "угоди".

Я склонен доверять этой нормативке. Остается рыть дальше.

А пока вот что еще:

ЗУпроБанки-47: Банк має право здійснювати інші угоди згідно із законодавством України.

Не про финпослуги ли это?! Надо выяснить.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

А вот и нормативка.

Постанова Правління НБУ від 27.12.2007 № 481 http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link...17/RE14739.html

1.5. Банк оцінює надані (отримані) кредити, розміщені (залучені) вклади (депозити) під час первісного визнання за справедливою вартістю, уключаючи витрати на операцію, і відображає в бухгалтерському обліку відповідно як актив та зобов'язання, які не підлягають взаємозаліку.

Кредиты -предоставляются и получаются. Вклады, в т.ч. депозити - размещаются и привлекаются.

В соответствии ч. ст. 1054 ЦКУ - За кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти.

Теперь по закону про фін послуги:

Цей Закон встановлює загальні правові засади у сфері надання

фінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій

за діяльністю з надання фінансових послуг

п.1 ст.1

2) кредитна установа - фінансова установа, яка відповідно до

закону має право за рахунок залучених коштів надавати фінансові

кредити на власний ризик;

3) фінансовий кредит - кошти(відповідно ст.192 ЦК - гривня, а у випадках встановлених законом - іноземна валюта), які надаються у позику

юридичній або фізичній особі на визначений строк та під процент.

5) фінансова послуга - операції з фінансовими активами, що

здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за

рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і

за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою

отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових

активів;

----------------------------------

Вект, вот мое видение закона Про фин.послуги.

Подробно рассмотрим п.5 ч.1 ст.1

фінансова послуга - операції з фінансовими активами(т.е.

1. фінансові операціі не тотожні терміну банковскі операції.

2. операціи в т.ч. и с деньгами в понимании ст.192), що

здійснюються в інтересах третіх осіб(т.е. споживачів таких послуг, що є не тотожнім банковских операцій за законом бибд, т.я. відповідно:

1.Відповідно ст. 1 ЗУ БИБД - Цей Закон визначає структуру банківської системи, економічні, організаційні і правові засади створення, діяльності, реорганізації і ліквідації банків. А Цей Закон встановлює загальні правові засади у сфері наданняфінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за діяльністю з надання фінансових послуг.

2. Таким чином, ЗУ БИБД не регулює жодних правовідносин які виникають між сторонами при наданні та споживанні кредиту(фін.послуг), тож п.3ч.1 ст.47 БИБД регулює організацію його внутрішніх економічних дії, операції з його балансом та поза балансом.

за власний рахунок(зрозуміло) чи за

рахунок цих осіб(не зовсім зрозуміло),

а у випадках, передбачених законодавством, - і

за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою

отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових

активів;

А вот это по подробнее.

кредит может быть предаставлен за счет:

1. собственных средств,

2. за счет этих лиц,

3. за счет привлеченных(кредитного ресурса, сформированного п.1-3 ч.1 ст. 47 бибд, в т.ч. и за счет

1. вкладов принятых на депозит.

2. счетов клиентов(т.е. за счет произведения кредитной эмиссии!)

3. за счет других источников привлеченных средств с целью размещения в депозитные сертификаты.

Таким образом, привлеченный и размещенный кредитный ресурс может быть предоставлен в кредит.

И самое важное:

В соответствии с п.5ч.1.ст.1 ЗУ про фінпослуги: Услуга по предоставлению кредита является АКТИВНОЙ, а операция п.3 ч.1 ст. 47 бибд - ПАССИВНОЙ

---------------------------------------------------------------------

Постанова 516 http://law.xrtmp.com/document/150%20%CF%EE...E2%E0%20%B9516/

Цим Положенням регулюється загальний порядок залучення

банками України грошових коштів (як у національній, так і в

іноземній валюті) або банківських металів від юридичних і фізичних

осіб на їх поточні, вкладні (депозитні) рахунки та розміщення

ощадних (депозитних) сертифікатів.

Вимоги цього Положення щодо порядку залучення банками

України вкладів (депозитів) за договорами банківського рахунку

застосовуються до кореспондентських рахунків, якщо інше не

встановлено законом.

Пинимая во внимание http://istoriyavode.biznessites.ru/index.php?page=43:

"Кредитна емісія -- збільшення банком грошової маси країни за рахунок створення нових депозитів для тих клієнтів, які отримали від нього позики.

Основою кредитної емісії стало усвідомлення банками того факту, що надмірні резерви не обов'язково зберігати в своїх сейфах. Їх можна перетворювати на гроші, всього лише домовившись з позичальниками про те, що вони тепер можуть брати з банку гроші точно так, як і ті громадяни і фірми, які колись дійсно внесли свої заощадження до цього банку. Іншими словами, надмірні резерви банк сам перетворює для своїх позичальників в депозити.

За рахунок цих створених самим банком депозитів можна купувати блага, як і за рахунок готівки. Достатньо лише дати банку вказівка сплатити ці блага за рахунок отриманого кредиту. А раз банківські депозити позичальників придатні для оплати покупок, то вони економічно нічим не відрізняються від готівки. Так банки і починають створювати кредитні гроші -- повноправний елемент загальної грошової маси країни.

Из этого вывод: Банк привлекает некие другие ресурсы нежели прием вкладов для размещения их в виде депозитов.

Что регулирует кредитную эмиссию?

1. ЗУ Про цінні папери та фондовий ринок. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3480-15

2. ЗУ Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...448%2F96-%E2%F0.

3. ЗУ Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...710%2F97-%E2%F0

4. Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=249-15

Вот и все. Приплыли.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

так куда приплыли, сюда что-ли 2) суспільно небезпечне діяння, що передує легалізації

(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, - діяння, за яке

Кримінальним кодексом України ( 2341-14 )?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

так куда приплыли, сюда что-ли 2) суспільно небезпечне діяння, що передує легалізації

(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, - діяння, за яке

Кримінальним кодексом України ( 2341-14 )?

Вы хотите кого-нибуть наказать. :rolleyes:
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Вы хотите кого-нибуть наказать. :rolleyes:

да нет, я не кровожадна, мне бы отбиться, а в нападающие - кишка тонка.

ПРосто я говорила, что в этой теме не могу понять к чему все разборки. Но, естественно, мне очень интересны ваши выводы. Поэтому и спрашиваю к чему пришли? Пока что вижу Ценные бумаги, а что является в нашем случае ценной бум.? Ничто.

В общем понимаю, то что и раньше, что для кредитования нужна лицензия ДКФП? Утверждение было под сомнением, ну а вект вроде нашел часть мозаики. На фин. кредит за счет залученых (а практически все деньги для банков, пока они не были Публичными юрлицами - залучени) точно нужна лицензия.

Ну а вообще -то, вопрос чисто теоретический. Тут с валютой не хотят признать незаконность, а вы хотите поставить под вопрос ваще все кредитование :unsure:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1.Відповідно ст. 1 ЗУ БИБД - Цей Закон визначає структуру банківської системи, економічні, організаційні і правові засади створення, діяльності, реорганізації і ліквідації банків. А Цей Закон встановлює загальні правові засади у сфері наданняфінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за діяльністю з надання фінансових послуг.

2. Таким чином, ЗУ БИБД не регулює жодних правовідносин які виникають між сторонами при наданні та споживанні кредиту(фін.послуг), тож п.3ч.1 ст.47 БИБД регулює організацію його внутрішніх економічних дії, операції з його балансом та поза балансом.

ЗУпроФинпослуги

Цей Закон встановлює

загальні правові засади

у сфері надання фінансових послуг,

здійснення регулятивних та наглядових функцій

за діяльністю з надання фінансових послуг

ЗУпроБанки

Стаття 1. Предмет та мета Закону

Метою цього Закону є ...

- створення належного конкурентного середовища

на фінансовому ринку...

И все :lol:

за власний рахунок(зрозуміло) чи за

рахунок цих осіб(не зовсім зрозуміло),

а у випадках, передбачених законодавством, - і

за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою

отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових

активів;

А вот это по подробнее.

кредит может быть предаставлен за счет:

1. собственных средств,

2. за счет этих лиц,

3. за счет привлеченных(кредитного ресурса, сформированного п.1-3 ч.1 ст. 47 бибд, в т.ч. и за счет

1. вкладов принятых на депозит.

2. счетов клиентов(т.е. за счет произведения кредитной эмиссии!)

3. за счет других источников привлеченных средств с целью размещения в депозитные сертификаты.

Таким образом, привлеченный и размещенный кредитный ресурс может быть предоставлен в кредит.

Но ведь тогда получилось, что кредит не оказался в числе финпослуг :o

Как это понимать?

Вот моя версия:

5) фінансова послуга - операції з фінансовими активами, що

здійснюються в інтересах третіх осіб

- за власний рахунок чи

- за рахунок цих осіб,

а у випадках, передбачених законодавством,

- і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою

отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових

активів;

1) "за власний рахунок" - за счет средств, принадлежащих на ПРАВЕ СОБСТВЕННОСТИ финустанове (в интересах третьих особ),

т.е. может быть,

- финустановы предоставляют кредит за счет собственных средств в интересах вкладчиков. Например, как-то ж финустановы должна обеспечить выплаты процентов вкладчикам, если мало выдано кредитов деньгами заемщиков. Тогда финустановы подсыпает кредитов из собственных средств, чтобы увеличить приток процентов из кредитов, чтобы эти проценты от дополнительных кредитов переправить вкладчикам.

а еще может быть наоборот:

- если финустанове не хватает денег вкладчиков для отправки этих денег в кредиты, тогда финустанова в кредиты подсыпает свои собственные средства

2) "за рахунок цих осіб" - ну, например, платное обслуживание счетов своих клиентов

3) "за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів" - это:

- предоставление кредитов деньгами вкладчиков или же

- выплаты процентов вкладчикам за счет процентов, полученных от заемщиков

НО

финансовый кредит не выдается за счет средств, принадлежащих на праве собственности финустанове

ЗУпроФинпослуги

стаття 34 - "3) надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів;"

статья 5 - "3. Надавати фінансові кредити за рахунок залучених коштів має право на підставі відповідної ліцензії лише кредитна установа."

То есть по умолчанию, финустанови имеют право кредитовать из собственных средств,

но

для задействования (для кредитования) чужих, а не своих денег нужна лицензия

Остается выяснить, является ли наш кредит финансовым. Если финансовый, то своих денег банк не давал, и, соответственно, права собственности не передавал.

------------

Я ни на чем не настаиваю.

Просто излагаю пройденный урок, как школьник, что бы кто-то подсказал, чего тут неправильного и почему

И самое важное:

В соответствии с п.5ч.1.ст.1 ЗУ про фінпослуги: Услуга по предоставлению кредита является АКТИВНОЙ, а операция п.3 ч.1 ст. 47 бибд - ПАССИВНОЙ

Я не знаю ничего ни про активные ни про пассивные. Наверно, не я один.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ЗУ про фин услуги

1) фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до

закону надає одну чи декілька фінансових послуг та яка внесена до

відповідного реєстру у порядку, встановленому законом. До

фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди,

лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії,

установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні

фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом

діяльності яких є надання фінансових послуг;

2) кредитна установа - фінансова установа, яка відповідно до

закону має право за рахунок залучених коштів надавати фінансові

кредити на власний ризик;

Финансовое учреждение(не банк) предоставляет одну или несколько финансовых услуг. Кредитное учреждение(Банк) являясь финансовым учреждением ДОПОЛНИТЕЛЬНО наделен правом предоставлять кредиты за счет привлеченных, но при условии получения лицензии Уповноваженого органу у межах його компетенції(Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України) на здійснення:

3) надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів;

4) діяльності з надання будь-яких фінансових послуг, що

передбачають пряме або опосередковане залучення фінансових активів

від фізичних осіб.

ст.47 бибд

Операції, визначені пунктами 1-3 частини першої цієї статті,

належать до виключно банківських операцій, здійснювати які у

сукупності дозволяється тільки юридичним особам, які мають

банківську ліцензію. Інші юридичні особи мають право здійснювати

операції, визначені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, на

підставі ліцензії на здійснення окремих банківських операцій, а

інші операції та угоди, передбачені цією статтею, вони можуть

здійснювати у порядку, визначеному законами України.

Таким образом, Банк - финансовое учреждение имеющее дополнительные права(особенный статус) по отношению к другим финансовым учреждениям, а именно,

Банк имеет право совершать в совокупности следующие операции:

1.приймання вкладів (депозитів) від юридичних і фізичних осіб;

2. відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів і банків-кореспондентів, у тому числі переказ грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них;

3. розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик.

В свою очередь финансовые учреждения имеют право давать кредиты за власний рахунок чи за

рахунок цих осіб.

P.S. Глядя на вышеперечисленные нормы можно сказать, что законодатель ограничил действие п.3ч.1 ст.47 бибд и уточнил, что кредиты не размещаются банком, а предоставляются. При этом потребовав взятие лицензии именно "на предоставление кредитов за счет привлеченных", а не на "размещение кредитов за счет привлеченных".

Таким образом, надання кредитів за рахунок залучених коштів потребує:

1. Лицензию на надання фінансових послуг - Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України. - надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів.

2. Банківську ліцензію - Національного Банку України. - Розміщення залучених коштів на своїх умовах, на власний ризик.

Но в нашем реестре финансовіх установ-банків нема :Dhttp://reestr.dfp.gov.ua/pls/dfp/f?p=105:1...204248655044342

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Остается выяснить, является ли наш кредит финансовым. Если финансовый, то своих денег банк не давал, и, соответственно, права собственности не передавал.

Правильно ли я вас понимаю: если банк дал свои деньги, то тем самым передал мне право собственности, а если чужие - то право собственности не передал. А каким образом я могу понять , счастливый я собственник или бедный арендатор, на деньгах это как-то отображается? Или сертификат на собственность выдается? Вот, Вам, например, в этом банке дали в кредит 100$ и тут же и там же такой же кредит дали мне. Допустим, каким -то образом нам стало известно??? , что источники кредитов разные, а следовательно, по вышеизложеной теории, кто-то из нас собственник, а кто-то нет. КАк мы это можем увидеть глядя на банкноты, или на № счетов или на наши кред. договора? И что это меняет в погашении?
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Правильно ли я вас понимаю: если банк дал свои деньги, то тем самым передал мне право собственности, а если чужие - то право собственности не передал. А каким образом я могу понять , счастливый я собственник или бедный арендатор, на деньгах это как-то отображается? Или сертификат на собственность выдается? Вот, Вам, например, в этом банке дали в кредит 100$ и тут же и там же такой же кредит дали мне. Допустим, каким -то образом нам стало известно??? , что источники кредитов разные, а следовательно, по вышеизложеной теории, кто-то из нас собственник, а кто-то нет. КАк мы это можем увидеть глядя на банкноты, или на № счетов или на наши кред. договора? И что это меняет в погашении?

Грощі -об"єкт права, визначений родовим характером. Нема мої, твої гроші. Є просто гроші.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В ЗУпроФинпослуги не вижу вкладов и счетов.

Относительно кредитов банки не имеют исключительного статуса.

И даже финустанова может получить лицензию на кредитование за счет привлеченных

Это все в этом законе есть

Еще:

2) кредитна установа - фінансова установа, яка відповідно до

закону має право за рахунок залучених коштів надавати фінансові

кредити на власний ризик;

А где делись "от своего имени и на собственных условиях"?

Так они шо?

кредитные договора - это не на собственных условия, и сами договора - не договора присоединения?

-------

ЗУпроФинпослуги:

Стаття 20. Форми державного регулювання ринків фінансових послуг

1. Державне регулювання діяльності з надання фінансових послуг здійснюється шляхом:

1) ведення державних реєстрів фінансових установ та ліцензування діяльності з надання фінансових послуг;

тра-ла-ла

Стаття 21. Органи, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг

1. Державне регулювання ринків фінансових послуг здійснюється:

щодо ринку банківських послуг - Національним банком України;

щодо ринків цінних паперів та похідних цінних паперів - Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку;

щодо інших ринків фінансових послуг - спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг.

Антимонопольний комітет України та інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринків фінансових послуг та отримують від них інформацію у межах повноважень, визначених законом.

2. Державне регулювання діяльності з надання фінансових послуг здійснюється відповідно до цього Закону та інших законів України.

Если банковская лицензия не дает права на кредитование, то где лицензия НБУ на кредитование?

Где то ж в нормативке НБУ такая лицензия должна лежать? Кто знает?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Коло замкнулося. Ну не будуть суди туди влізати. Їм треба як першокласникам пояснювти. Я стараюсь. А ти якісь матюки впаюєш, - розміщення, залучення. Вони таких слів не знають.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

КАк мы это можем увидеть глядя на банкноты, или на № счетов или на наши кред. договора? И что это меняет в погашении?

Независимо от того, является ли банк соственником или нет, по сравнению с позыкой, нам предоставили во временное пользование. Постановы НБУ не валят в кучу позику и кредит. Сказано - "предоставить", значит НБУ ответил "есть"! И написал в своих постановаз - тимчасове користування. Это мы ту свободно тлумачим. А НБУ не имеет полномочий на свободне тлумачення.

ЦКУ1054

2. До відносин за кредитним договором застосовуються положення параграфа 1 цієї глави, якщо інше не встановлено цим параграфом і не випливає із суті кредитного договору.

Во первых, не понятно, относится ли передача прав собственности к "відносинам"

Во вторых: и у меня в договоре и в постановах НБУ и в других договорах должно стоять "использовать для приобретения". В договорах другого быть не может опять же в силу постанов, особенно про споживача.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2) кредитна установа - фінансова установа, яка відповідно до

закону має право за рахунок залучених коштів надавати фінансові

кредити на власний ризик;

А где делись "от своего имени и на собственных условиях"?

Не торопись. Перечитай превидущий пост(я его переписал).

А исчезли здесь не только "от своего имени и на собственных условиях", а еще и "розміщення".

п.3ч.1ст.47. не имеет ничего общего с собственно говоря с предоставлением кредитов, кроме кредитного ресурса(а именно залучення)!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Грощі -об"єкт права, визначений родовим характером. Нема мої, твої гроші. Є просто гроші.

Не могли бы выразиться определенней?

Например, Декрет, различает

- передачу прав собственности и

- использование, как средства платежа

Еще раз:

Стаття 317. Зміст права власності

1. Власникові належать права

- володіння,

- користування та

- розпоряджання

своїм майном

Если нам дают только для использования (у тимчасове користування - автор НБУ), то в собственность же не передается. К собственности не хватает володиння и розпоряджання

Гроши имет какой то особый статус?

Не могли бы вы пояснить свою мысль?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

цитата:

Но в нашем реестре финансовіх установ-банків нема http://reestr.dfp.gov.ua/pls/dfp/f?p=105:1...204248655044342

--------------

Согласно ЗУпроФинпослуги финустановы учитываются в СООТВЕТСТВУЮЩИХ реестрах. НБУ является регулятором и лицензиатором. Все это в ЗУпроФинпослуги. НБУ банкиров учитывает

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

цитата:

Но в нашем реестре финансовіх установ-банків нема http://reestr.dfp.gov.ua/pls/dfp/f?p=105:1...204248655044342

--------------

Согласно ЗУпроФинпослуги финустановы учитываются в СООТВЕТСТВУЮЩИХ реестрах. НБУ является регулятором и лицензиатором. Все это в ЗУпроФинпослуги. НБУ банкиров учитывает

1. НБУ не выдал пока еще никому лицензии на "надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів", которую требует ЗУ про фін послуги.

2. В компетенцию НБУ не входит выдача лицензии на такую услугу.

3. Поскольку в компитенцию НБУ не входит выдача лицензий на этот вид услуг - "надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів", то лицензия должна выдаваться органом по общему правилу, то есть - Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Грощі -об"єкт права, визначений родовим характером. Нема мої, твої гроші. Є просто гроші.

Чи правілно я розумію вас, що ви маєте на увазі Гроші, як платіжний засіб, бо в іншому випадку, гроші у вашій кишені мабуть таки ваші, а не просто гроші нечії.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ха-ха-ха. Всетаки одну выдали за всю историю.

http://reestr.dfp.gov.ua/pls/dfp/f?p=105:1..._ID:20000029536

Круг замкнулся товарищи.

Советую всем скопировать эту страничку, пока она есть. ;)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Независимо от того, является ли банк соственником или нет, по сравнению с позыкой, нам предоставили во временное пользование. Постановы НБУ не валят в кучу позику и кредит. Сказано - "предоставить", значит НБУ ответил "есть"! И написал в своих постановаз - тимчасове користування. Это мы ту свободно тлумачим. А НБУ не имеет полномочий на свободне тлумачення.

ЦКУ1054

2. До відносин за кредитним договором застосовуються положення параграфа 1 цієї глави, якщо інше не встановлено цим параграфом і не випливає із суті кредитного договору.

Во первых, не понятно, относится ли передача прав собственности к "відносинам"

Во вторых: и у меня в договоре и в постановах НБУ и в других договорах должно стоять "использовать для приобретения". В договорах другого быть не может опять же в силу постанов, особенно про споживача.

так я себе по єтому поводу уже давно мозги не парю, я ж блондинка. 1054 -грошови кошти, 192 - грошови кошти это платижній засиб, ДК п.1.1 - банк обязуется предоставить хх доларов для оплаты авто., а я должна вернуть ,здийснювати платежи по графику тоже доларами.

так я с 94 -го знаю, что долларами в Укпаине рассчитываться нельзя, у меня подруга на моих глазах влетела на 100 баксов при расчете на рынке, я 12 лет сотрудничаю с компанией с 100% иностранным капиталом и если раньше рассчеты велись в у.е., то все равно платилось все в гривне, по курсу Нацбанка.

Получается, что это я киданула банк, зная, что платить им доллары незаконно, а другого выбора они мне не давали, значит платить не буду ниче. :lol:

так отличие параграфа2 от парг.! в том и состоит, что во втором, кредите - может использоваться только деньги, как платежное средство, а в параг. 1 -деньги, как ричь (богатство) :rolleyes:

с другой стороны - банковский кредит - гроши ст2 зу обибд ст.99 гроши -гривни. Ну все ж так просто, для блондинки. Другого кредита, подходящего к случаю я полистав ЦК и ХК не нашла. Осталось проверить Декрет. Ну а в нем в ст1 написано что доллары тоже гроши, но не у нас. Как в песне, чужа хата - не своя. Для мнения блондинки больше и читать не надо себя утруждать. Все остальное рытье в постановах - это чтобы умной прикинуться B)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

так я себе по єтому поводу уже давно мозги не парю, я ж блондинка. 1054 -грошови кошти, 192 - грошови кошти это платижній засиб, ДК п.1.1 - банк обязуется предоставить хх доларов для оплаты авто., а я должна вернуть ,здийснювати платежи по графику тоже доларами.

так я с 94 -го знаю, что долларами в Укпаине рассчитываться нельзя, у меня подруга на моих глазах влетела на 100 баксов при расчете на рынке, я 12 лет сотрудничаю с компанией с 100% иностранным капиталом и если раньше рассчеты велись в у.е., то все равно платилось все в гривне, по курсу Нацбанка.

Получается, что это я киданула банк, зная, что платить им доллары незаконно, а другого выбора они мне не давали, значит платить не буду ниче. :lol:

так отличие параграфа2 от парг.! в том и состоит, что во втором, кредите - может использоваться только деньги, как платежное средство, а в параг. 1 -деньги, как ричь (богатство) :rolleyes:

с другой стороны - банковский кредит - гроши ст2 зу обибд ст.99 гроши -гривни. Ну все ж так просто, для блондинки. Другого кредита, подходящего к случаю я полистав ЦК и ХК не нашла. Осталось проверить Декрет. Ну а в нем в ст1 написано что доллары тоже гроши, но не у нас. Как в песне, чужа хата - не своя. Для мнения блондинки больше и читать не надо себя утруждать. Все остальное рытье в постановах - это чтобы умной прикинуться B)

:lol:
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

P.S. Глядя на вышеперечисленные нормы можно сказать, что законодатель ограничил действие п.3ч.1 ст.47 бибд и уточнил, что кредиты не размещаются банком, а предоставляются. При этом потребовав взятие лицензии именно "на предоставление кредитов за счет привлеченных", а не на "размещение кредитов за счет привлеченных".

Таким образом, надання кредитів за рахунок залучених коштів потребує:

1. Лицензию на надання фінансових послуг - Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України. - надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів.

2. Банківську ліцензію - Національного Банку України. - Розміщення залучених коштів на своїх умовах, на власний ризик.

Но в нашем реестре финансовіх установ-банків нема :Dhttp://reestr.dfp.gov.ua/pls/dfp/f?p=105:1...204248655044342

это покруче чем незаконное использование валюты, немного разберусь со всеми своими вопросами, и сразу же вникну в это все.

выходит вообще полный бардак.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения