Recommended Posts

Опубликовано

Интересная тема

Останні роки (кризові, після кризові) кожен, хто «вляпався» в кредит, розуміє - з такою «махіною» (структурою тобто) як банк самотужки не повоюєш. Багатьом навіть довелося на собі відчути діяння колекторів, які поза законом приходили і «вибивали» гроші, квартири, автівки. Куди бігти, до кого по захист кидатися, де порятунку шукати?

З такими запитаннями лягають і прокидаються ті, хто ще декілька років тому сподівався, що взявши кредит, придбавши за кредитні кошти квартиру чи авто, покращив свої житлові умови або ж вирішив транспортну проблему.

Добре, якби було добре. Але ж ні. Кредит брали за одним курсом валюти, повертати доводиться за іншим, та ще й вдвічі вищим... Кредит брали, коли стабільна і висока зарплата була, повертати доводиться, коли ні роботи, ні зарплати... Кредит брали... Причин і умов звернення тоді до банку можна перераховувати багато. Але сьогодні головне питання - як домовитися з банком, щоб зрозумів клієнта - він не хоче своєї (кредитної квартири, автівки тощо) позбуватися, він тільки з «простягнутою рукою» просить якось реструктуризувати кредитний борг, відстрочити платіж відсотків, та будь-що аби не втратити того, за що вже стільки віддав грошей, про що так довго мріяв. Та й врешті решт - до чого так вже звик.

Це, так би мовити, для споживачів фінансових послуг проблема глобальна. Але ж у клієнтів з банками трапляються з дрібніші казуси. Ось, наприклад, один з таких. Потрібно було мешканцю Запоріжжя терміново в п'ятницю перевести гроші в Івано-Франківськ. Спочатку привітна касир щиро пояснювала, що після вчинення операції, гроші будуть в адресата вже через 20 хвилин. Споживача влаштовував такий термін переводу і він швиденько позбувся грошей. Як тільки вони зникли у віконечку, як тільки на руки отримав квитанцію, та ж привітна касирка пояснила, що івано-франківцю треба прийти за грошима в понеділок. «Та нічого собі!? Як? Ви ж щойно інше казали?...», - обуренню не було меж. Та чи то касирка пізно згадала про строки здійснення операції, чи про те, що в п'ятницю коротший банківський день. Та Бог її знає, про що вона із запізненням згадала. Але найголовніше, що вона забула п. 1 пп. 4 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», в якому мовиться: «Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на «необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця)».

Найцікавіше в цій історії - її завершення. Клієнт почав вимагати повернення коштів, оскільки якість такої послуги його не задовольняла. На що, знову ж таки, та ж привітна касирка пояснила: «Без проблем, гроші повернемо, але з відрахуванням відсотків за здійснення операції». Цирк та й годі.

А може й не цирк. Бо такі казуси чи інші трапляються щодня з багатьма споживачами. І ті, хто порушує елементарні норми Закону, більше розраховують на те, що споживачеві ніколи буде займатися відстоюванням своїх порушених прав, йому ніколи буде звертатися до захисників, а ще - найчастіше таке звернення і захист дорожче коштують, ніж оплачена неякісна послуга чи товар.

Банківська сфера чи не єдина в нашій країні, куди не ступала нога громадськості як контролера. Банки мають зараз три види контролю:

- незалежний, який здійснюють аудиторські компанії;

- внутрівідомчий, який здійснюють органи внутрішнього аудиту та ревізійні комісії банків;

- державний, який здійснюють державні органи влади.

А от громадськість досі не бралася за контроль над банківськими установами. Так було. Тепер такого не буде. Відтепер діятиме КОМІТЕТ ПО КОНТРОЛЮ НАД БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ при Всеукраїнській громадський організації "Союз громадських організацій України "Народна Рада", ініціатива створення якого на думку голови Комітету з питань бюджету Верховної Ради України В.О.Баранова: «...дуже своєчасна та відповідає нагальним вимогам сьогодення. Громадський контроль у сфері раціонального використання та своєчасного повернення бюджетних коштів банківськими установами, який планує здійснити Комітет по контролю над банківськими установами, є дуже доречним. Безумовно, саме існування такого виду контролю, - за словами нардепа, - дасть можливість прискорити відродження довіри широких прошарків суспільства до банківських установ, з метою подальшого розвитку економіки України».

Це високі й щирі слова про місію, заради якої створюється Комітет, а простими словами Комітет буде захищати кожного клієнта будь-якого банку України, якщо його права були порушені, якщо були вчинені неправомірні дії щодо нього, якщо було змінено умови договору без погодження із споживачем... Таких «якщо» не варто зараз перераховувати, бо їх чи не сотня є в реальних стосунках між банком і споживачем...

Звичайно, відповідно до умов статуту Комітет зможе захищати та відстоювати порушені права лише своїх членів. Тому, в разі потреби захисту від банківського свавілля треба буде, безумовно, стати членом Комітету по контролю над банківськими послугами.

Що ж хочеться страшенно сподіватися, що в цій царині громадськість досягне найголовнішого - поваги банківських установ до своїх клієнтів, вчасного вивчення кожної складної неординарної ситуації, та хоча б «не рубання з плеча» як то - «геть з квартири» або «віддай машину».

Опубликовано

Я тоже так думаю. Не станут они проявлять "благотворительность" просто так.

Да чё всы так? Вот я б проявил.... и помеценатствовал и поблаготворительствовал и поразглагольствовал. А может и взул бы пару-тройку банков-конкурентов, смотря какой откат.

Сори за флуд, но НЕ В-Е-Р-Ю !!!!

Опубликовано

ГПУ и СБУ задержали Волгу

Сегодня следователем Генеральной прокуратуры Украины совместно с работниками СБУ задержан и доставлен в изолятор временного содержания председатель Государственной комиссии по регулированию рынков финансовых услуг Украины Василий Волга..

Об этом ForUm’у сообщили в отделе связей со средствами массовой информации Генеральной прокуратуры Украины.

В ГПУ отметили, что он задержан за совершение преступления.

В настоящее время по делу проводятся необходимые следственные действия.

Напомним, Волга возглавляет Государственную комиссию по регулированию рынков финансовых услуг с марта 2010 года.

Эт чо? Первого взяли?

Опубликовано

Да чё всы так? Вот я б проявил.... и помеценатствовал и поблаготворительствовал и поразглагольствовал. А может и взул бы пару-тройку банков-конкурентов, смотря какой откат.

Сори за флуд, но НЕ В-Е-Р-Ю !!!!

Дык можно ж и проверить...! :rolleyes:
Опубликовано

Валера Баранов готовится к новым выборам! :angry:

То он усиленно занимался созданием в обязательном порядке ОСМД которые и по сей день не могут привести в чувства! зато имидж :blink:

Зачем много писать лучше почитайте про Экс мера Бердянска в :rolleyes: нете!

Опубликовано

Валера Баранов готовится к новым выборам! :angry:

То он усиленно занимался созданием в обязательном порядке ОСМД которые и по сей день не могут привести в чувства! зато имидж :blink:

Зачем много писать лучше почитайте про Экс мера Бердянска в :rolleyes: нете!

Да пусть себе готовится.

Главное чтоб этот Комитет работал по настоящему!

Опубликовано

Банки - ответный ход!!!

Банки вимагають інформацію про політичну діяльність клієнтів

Дата публікації 20.07.2011 | Автор acba

Очевидно, справа нардепа-регіонала Олени Бондаренко, яка збирає інформацію про політичні симпатії журналістів та власників ЗМІ, знайшла вдячного послідовника…Цього тижня десятки тисяч клієнтів СЕБ банку(до переходу в групу “Swedbank” банк контролював Сергій Тигіпко) отримали поштою надзвичайно цікавий опитник.

В ньому, посилаючись на ст. 64 Закону України “Про банки та банківську діяльність” та ст. 9 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму” вимагають надати інформацію про політичну діяльність клієнта, членів родини, близьких родичів та ділових партнерів. У випадку відмови надати цю інформацію до 1 серпня банк погрожує припинити обслуговування рахунків.

Громадянський рух “Спільна Справа” терміново з’ясовує, чи отримали аналогічні опитники клієнти інших банків, та просить громадян повідомляти про всі подібні випадки на телефони штабу.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения