Recommended Posts

Я не юрист, но благодаря вашему сайту составила возражение на иск банка. Пожалуйста прокомментируйте, можно ли подать такое возражение, спасибо.

До ,,,,,,,,,,,,,,,,,, міського суду

..........................

Позивач: .................

Відповідач: ................

СПРАВА № .............

Заперечення

I. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (частина 2 пункту 10 статті 11), кредитодавець може звернутися до суду з вимогою про дострокове погашення кредиту, лише відправивши попередньо позичальникові відповідну вимогу, і виждавши 30 днів (при умові не усунення порушень умов договору позичальником)

Я не отримувала жодної вимоги про дострокове погашення кредиту. Навіть у позові немає відповідних вимог і немає доказів надсилання їх поштою і факту отримання цих документів позичальником. Якщо немає доказів того, що претензія банку позичальником отримана, то виходить, що вона не отримана і, відповідно, звернення до суду є передчасним.

II. Пунктом 2 статті 1047 і 1051 Цивільного кодексу України (ЦК) встановлено правило доказування факту отримання грошей позичальником - у письмовій формі, - інші інструменти доказування незастосовні (пункт 2 статті 59 ЦПК).

Позивач у своєму позові посилається на наявність заборгованості за Кредитним договором, але не надає жодних доказів цієї заборгованості, крім свого розрахунку, що в свою чергу не може прийматися судом як доказ заборгованості Відповідача за Кредитним договором.

Розрахунок боргу в поданому до суду Довідці- розрахунку, підготовлена працівниками Банку, про наявність грошового зобов'язання Відповідача по тілу кредиту, відсотків, відсотках річних і пені - є віддзеркаленням односторонніх арифметичних розрахунків Позивача і не може відображати правові підстави для стягнення відповідних сум і служити доказом безспірності розміру грошових вимог позивача до відповідача.