Громадський контроль банків


Recommended Posts

  • Ответы 987
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Bolt, НБ Украины практикуется "на кошках". Вот, к примеру, данное письмо минсдоху-ДФС по заказу этих самых "кошек" и было написано. Отправим-проверим. ;-) Если будут - принесем скальпы кредитинов.

 

Кстати, в данном вопросе Нацком теоретически "за нас". Говорят, что НБУ шибко прикрывает этих укурышей. МВФ сказал, типо "токсични" активы очищать надо. Вот Нацбанк и следит, чтоб  клоаки финансового бузинеса типо ООО Кредитины, Вектор Плюс-Вектор -минус нихто "не абижал".

Нацком бы их давно разогнал.

 

МВФ и Украина

Каждый, кто подписал недействительный кассовый документ, проголосовал и предоставил право недобросовестным банкам:

- не учитывать в бухгалтерском учете наличную иностранную валюту;

- уклоняться от уплаты налогов;

- совершать легализацию (отмывание) доходов, полученных преступным путем;

- финансировать терроризм.

Таким образом, необходимо принять всего лишь один закон.

Чем отличается понятие "недобросовестный сотрудник банка" от понятия "недобросовестный банк"?

"Недобросовестный сотрудник банка" – при расследовании преступлений применяется ст.190 УК Украины

"Недобросовестный банк" – при расследовании преступлений будет применяться ст.212 и ст.209 УК Украины по рекомендациям FATF

В Украине работа только начинается в этом направлении …

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=6575&page=13#entry115923

Урядом схвалено ключовий проект Закону в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму

11.09.2014 | 11:09

 

Прес-служба Державної служби фінансового моніторингу

 

10 вересня 2014 року на засіданні Кабінету Міністрів України схвалено проект Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Законопроект спрямований на виконання Україною взятих на себе зобов’язань по імплементації в національне законодавство Стандартів FATF та домовленостей в рамках угоди «стенд-бай» (SBA) з Міжнародним валютним фондом.

Прийняття Закону буде підтвердженням прагнення України щодо інтеграції до європейської спільноти.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=247593700&cat_id=244274160

Проект Закону про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

Номер, дата реєстрації:

5067 від 12.09.2014

Сесія реєстрації:

5 сесія VII скликання

Суб'єкт права законодавчої ініціативи:

Кабінет Міністрів України

Ініціатор(и) законопроекту:

Яценюк А.П. Кабінет Міністрів України

Головний комітет:

Комітет з питань фінансів і банківської діяльності

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52162

ПРОЕКТ

Вноситься

Кабінетом Міністрів України

ЮА. ЯЦЕНЮК

“ ” 2014 р.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

2) у статті 209 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25—26, ст. 131):

абзац перший частини першої після слова “переміщення” доповнити словами “, зміну їх форми (перетворення)”;

у пункті 1 примітки слова і цифри “(за винятком діянь, передбачених статтями 212 і 2121 Кримінального кодексу України)” виключити;

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52162

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

1. Обґрунтування необхідності прийняття закону

16 лютого 2012 року на Пленарному засіданні FATF схвалено нові Рекомендації Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей та фінансування тероризму (FATF).

У зв’язку з цим,національне законодавство потребує змін з метою урахування нових Рекомендацій FATF, які є основним джерелом міжнародних стандартів у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Імплементація їх положень в законодавство України є надзвичайно важливим завданням, що стоїть перед нашою країною сьогодні. За результатами ґрунтовного системного аналізу Рекомендацій, можна дійти до висновку про необхідність суттєвого перегляду Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансуванню тероризму».

В зв’язку з цим, Держфінмоніторингом України підготовлено проект Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – проект Закону).

Також, метою розробки проекту Закону є виконання домовленостей в рамках угоди «стенд-бай» (SBA) з Міжнародним валютним фондом і урахування пропозицій до національного законодавства експертів FATF, МВФ та Комітету Ради Європи з оцінки заходів протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (MONEYVAL).

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект Закону спрямований на забезпечення реалізації положень нових міжнародних стандартів в сфері протидії відмиванню коштів та боротьби з фінансуванням тероризму.

Проектом Закону пропонується комплексно удосконалити національне законодавство в сфері фінансового моніторингу за такими напрямками:

- запровадження національної оцінки ризиків системи фінансового моніторингу та удосконалення ризик-орієнтовного підходу;

- виокремлення заходів щодо боротьби із фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення;

- зміни до підходу щодо визначення предикатних злочинів (включення податкових злочинів до предикатних);

- вдосконалення законодавчих аспектів, які впливають на якість розслідування злочинів з легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом;

- зміни до Кримінального процесуального кодексу України (щодо підслідності злочинів з легалізації);

- здійснення фінансового моніторингу щодо національних публічних діячів та посадових осіб міжнародних організацій;

- встановлення порогу для міжнародних грошових переказів;

- зняття порогових сум для здійснення фінансового моніторингу рієлторами та нотаріусами;

- виключення осіб, які здійснюють операції з готівковими коштами на суму понад 150000 грн., з числа суб’єктів первинного фінансового моніторингу за рахунок введення обов’язкового моніторингу таких операцій банківськими установами;

- поліпшення процедури зупинення фінансових операцій.

Проектом Закону пропонується визнати таким, що втратив чинність, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».

Водночас, проект Закону передбачає внесення змін до інших кодифікованих та законодавчих актів, які витікають із нього та направлені на реалізацію його норм.

11. Прогноз результатів

Прийняття Закону дозволить удосконалити положення національного законодавства в сфері запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та підвищити ефективність формування та реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також дозволить забезпечити виконання Рекомендацій Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) та домовленостей в рамках угоди «стенд-бай» (SBA) з Міжнародним валютним фондом.

В. о. Міністра А. МЯРКОВСЬКИЙ

«____» ____________ 2014 року

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52162

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ігор Білоус: Віднині до Державного бюджету України надходитимуть значні суми податку на прибуток від підприємств банківського сектору

«Віднині до Державного бюджету України надходитимуть значні суми податку на прибуток від підприємств банківського сектору. Це стало можливим завдяки рішенню Вищий адміністративний суд України. ВАСУ підтримав позицію ДФС України з питання оподаткування операцій з продажу банківськими установами прав вимоги за кредитними договорами. Тільки за однією справою на користь ДФС буде надходження до бюджету України майже 140 млн. грн. лише від одного з банків України», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус.
 

Вищий адміністративний суд України рішенням від 23 вересня 2014 року підтримав позицію ДФС України щодо неправомірності формування одним з найбільших банків України від’ємного значення об’єкту оподаткування з податку на прибуток за рахунок відступлення права вимоги за кредитними договорами пов’язаним особам.
 

У вказаному рішенні Вищий адміністративний суд України визначив, що для цілей обліку з податку на прибуток операції з відступлення права вимоги в розумінні пункту 153.5 статті 153 Податкового кодексу України є різновидом операції з продажу товарів. Причому продавцем відповідних товарів є особа, яка здійснює відступлення права вимоги за компенсацію, тобто – банк.
 

На вказані операції з відступлення права вимоги (факторингу) поширюються обмеження у врахуванні витрат, передбачених абзацом другим підпункту 153.2.6 пункту 153.2 статті 153 Податкового кодексу України. Тому витрати, понесені у зв’язку з відступленням права вимоги пов’язаній особі, не можуть перевищувати доходів, отриманих продавцем як компенсацію вартості проданої вимоги.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Siringa

кто этот мужчина на видео? есть подобные видео?

Угадайте! Какие есть варианты? Проявляем смекалку. Объявляем конкурс.

Подобных видео есть немного у меня в телефоне.;-)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Угадайте! Какие есть варианты? Проявляем смекалку. Объявляем конкурс.

Подобных видео есть немного у меня в телефоне.;-)

 

Я думаю НБ Украины.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Siringa

кто этот мужчина на видео? есть подобные видео? 

 

Vasil, а что, мужчина на видео Вам понравился? :P  Хотите еще?  :rolleyes:

 

 

 

Полная Искренность – в этом суть дзэнского искусства, поэзии, живописи, "пути воина" (бусидо), воинских искусств, самого образа жизни – полная отдача тому, что делаешь. Спонтанность, внезапность, непредсказуемость, прямота. Рука, как и мысль мастера, движется сама по себе, самоестественно, без указаний разума. В своих эссе о дзэн Д. Судзуки рассказывает, как один монах задал Линьцзи вопрос:

 

"Говорят, когда лев бросается на свою жертву, будь то заяц или слон, он употребляет всю свою силу. Что это за сила?"

"Дух искренности!" – ответил Учитель, – полная отдача тому, что делаешь (яп. дзэнтай саю)". Активизация всего существа, вся сила выбрасывается в этот момент, ничего не остается про запас. Это и есть полная Искренность.

 

Искусство уподобляется самой реальности. "Поскольку все мы принадлежим одной Вселенной, созданное нами может напоминать увиденное в природе. Но не это главное в искусстве... Если кисть художника движется сама по себе, рисунок сумиэ становится завершенной в самой себе реальностью, а не копией. И горы на рисунке реальны в том же смысле, как реальна Фудзияма, и облака, ручьи, деревья, волны, люди – все реально, так как дух художника побывал в этих линиях, точках, мазках... Сумиэ сохраняет вещь живой, будто художник переносит ее на бумагу. Мастеру сумиэ удается этого добиться только потому, что его кисть движется одним лишь внутренним духом. Ни замысел, ни что постороннее не участвует в творческом процессе. Только дух, водя рукой, скользит по бумаге. И рисунок сумиэ сам становится реальностью" 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

06.10.2014 14:30 Глава НБУ рассказала о нападении на ее дом: неизвестные забросали его яйцами и краской

 

 

85dc8bb.jpg

Сегодня около пяти утра 15 неизвестных напали на дом главы Национального банка Украины Валерии Гонтаревой. Об этом она рассказала сегодня во время круглого стола.

“Я понимала, что то, что мы задумали, повлечет кардинальные изменения. Но тот прессинг, который мы на сегодняшний день имеем со всех сторон … А вы понимаете, почему мы его сегодня имеем – потому что мы наступили на хвост банкам, которые занимаются незаконными операциями по отмыванию средств, олигархическим кланам, которые больше не могут получать в национальном банке ресурсы, не имея адекватных залогов. Это прессинг, который идет со стороны, плюс и в самом Национальном банке не так поддерживаются реформы, как мы надеялись. Но то, что будет такой поток негатива, безосновательных обвинений – мы такого и представить не могли”, – отметила Гонтарева.

“Нападавшие атаковали дом сегодня лишь тремя большими лотками яиц и пакетами с краской. На самом деле для меня, как для человека, который не просто пришел в государственные органы менее четырех месяцев назад, делать настоящие реформы, это очень неприятное событие”, – добавила она.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гонтарева не смогла купить 200 долларов в кассе банка

Главе Национального банка Валерии Гонтаревой не удалось приобрести наличные доллары.

test1412591641.jpg 

Сегодня в ходе круглого стола глава Нацбанка заявила, что в результате интервенций были удовлетворены заявки всех банков по покупке валюты для насыщения касс. Всего в прошлый четверг Нацбанк продал банкам $60 млн. 

После этого заявления госпожа Гонтарева предложила журналистам пойти с ней в отделение ближайшего банка и попробовать приобрести валюту.

В отделении Сбербанка России, которое находилось в том же здании на улице Эспланадной, госпожа Гонтарева попросила продать ей $200, однако кассир испугалась и никак не отреагировала на просьбу главы Нацбанка.

Вместе с тем в четверг для насыщения касс банков НБУ планирует продать еще $100 млн.

 http://finmaidan.com/news/12030.html

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Під НБУ поставили сміттєвий бак для «люстрації» Гонтаревої  http://zik.ua/ua/news/2014/10/06/pid_nbu_postavyly_smittievyy_bak_dlya_lyustratsii_gontarevoi_529423

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Видеозапись круглого стола "Роль органов судейского самоуправления в укреплении доверия общества к судебной власти" (Харьков, 03.10.2014)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Шиза упорно продолжает косить наши ряды...

...сегодня реально американческий доллар у валютчиков 14.70..., в банках лажа и тупой мороз,................... чем помогли м/баки, а главное кому ?..

Коломе и еще некоторым владельцам банков.

Нужно было компенсировать затраты на революцию и якобы помощь военным.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

06.10.2014 14:30 Глава НБУ рассказала о нападении на ее дом: неизвестные забросали его яйцами и краской

17Прокомментировать

85dc8bb.jpg

Сегодня около пяти утра 15 неизвестных напали на дом главы Национального банка Украины Валерии Гонтаревой. Об этом она рассказала сегодня во время круглого стола.

“Я понимала, что то, что мы задумали, повлечет кардинальные изменения. Но тот прессинг, который мы на сегодняшний день имеем со всех сторон … А вы понимаете, почему мы его сегодня имеем – потому что мы наступили на хвост банкам, которые занимаются незаконными операциями по отмыванию средств, олигархическим кланам, которые больше не могут получать в национальном банке ресурсы, не имея адекватных залогов. Это прессинг, который идет со стороны, плюс и в самом Национальном банке не так поддерживаются реформы, как мы надеялись. Но то, что будет такой поток негатива, безосновательных обвинений – мы такого и представить не могли”, – отметила Гонтарева.

“Нападавшие атаковали дом сегодня лишь тремя большими лотками яиц и пакетами с краской. На самом деле для меня, как для человека, который не просто пришел в государственные органы менее четырех месяцев назад, делать настоящие реформы, это очень неприятное событие”, – добавила она.

Так наступили на хвост,что гривна реально девальвировала чуть менее,чем на 20%?

Такую политику ведем,что ложатся почти все банки и рынок монополизируется?

Цели немного не ясны,это делается для страны или для третьих лиц?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

09 октября 2014 г.  в 19-00 проводится Семинар о признании кредитных договоров в иностранной валюте недействительными.
 
Незаконность выдачи иностранной валюты без открытия текущего счета, нарушение банками Декрета КМУ, постановлений НБУ, в программе вечера это и многое другое по мотивам темы "Кредиагриколь" http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=2770&page=304
 
 
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Так наступили на хвост,что гривна реально девальвировала чуть менее,чем на 20%?

Такую политику ведем,что ложатся почти все банки и рынок монополизируется?

Цели немного не ясны,это делается для страны или для третьих лиц?

Для четвёртых, а то и для и пятых.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 

09 октября 2014 г.  в 19-00 проводится Семинар о признании кредитных договоров в иностранной валюте недействительными.
 
Незаконность выдачи иностранной валюты без открытия текущего счета, нарушение банками Декрета КМУ, постановлений НБУ, в программе вечера это и многое другое по мотивам темы "Кредиагриколь" http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=2770&page=304

 

 

 

 

Україна зробила перший крок до прийняття міжнародних стандартів щодо запобігання відмиванню доходів

07.10.2014 | 15:14

Прес-служба Міністерства фінансів

7 жовтня на пленарному засіданні Верховної Ради було прийнято за основу проект Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Народні депутати більшістю голосів також проголосували за скорочений термін підготовки до другого читання проекту.

Представляючи законопроект у Парламенті, Міністр фінансів України Олександр Шлапак зазначив: «Ще 16 лютого 2012 року група з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму, більше відома як FATF, прийняла нові стандарти в боротьбі з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму і звернулася із проханням до всіх держав, які підтримують таку боротьбу, і які б не хотіли застосування санкцій щодо до себе, затвердити ці стандарти у себе. Після цього спеціальний комітет експертів Ради Європи із взаємної оцінки заходів протидії відмиванню коштів та фінансування тероризму (MONEYVAL) звернувся з аналогічним проханням. Однак, на превеликий жаль, протягом двох років Україна не спромоглася виконати свої зобов’язання перед цими поважними міжнародними організаціями і прийняти ці стандарти. У нас сьогодні є можливість виправити цю ситуацію».

Міністр також відмітив, що на сьогоднішній день стандарти FATF та MONEYVAL підтримують більше 90 країн світу.

Документ також було розроблено з метою виконання домовленостей в рамках угоди «стенд-бай» (SBA) з МВФ.

Олександр Шлапак нагадав, що неприйняття цих стандартів матиме неприємні наслідки: «Спочатку держава отримає відповідні претензії, потім комерційні банки, потім наші суб’єкти – з точки зору додаткових перевірок, затримок грошей, затримок перерахунків коштів у міжнародних фінансових системах, тощо».

Так, зокрема, проектом Закону передбачається запровадити національну оцінку ризиків системи фінансового моніторингу та удосконалення ризик-орієнтовного підходу, доповнити нормами щодо боротьби із фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, змінити підхід у визначенні предикатних злочинів (включення податкових злочинів до предикатних) та вдосконалити законодавчі аспекти, які впливають на якість розслідування злочинів з легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом. Пропонується внести зміни до Кримінального процесуального кодексу України щодо підслідності злочинів з легалізації, здійснювати фінансовий моніторинг щодо національних публічних діячів та посадових осіб міжнародних організацій, встановити поріг для міжнародних грошових переказів та зняти порогові суми для здійснення фінансового моніторингу ріелторами та нотаріусами, збільшити строк зупинення фінансових операцій.

Разом з тим, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» буде визнано таким, що втратив чинність.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=247658298&cat_id=244276429

Стенограма пленарного засідання

07 Жовтня 2014

ПОЗАЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ

Сесійний зал Верховної Ради України

07 жовтня 2014 року, 10 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України О.В.ТУРЧИНОВ

11:55:58

Шановні колеги, наступне питання. Продовжуємо боротися разом законопроект корупцією. Проект Закону про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (реєстраційний номер проекту 5067).

Прошу, доповідає міністр фінансів України Шлапак Олександр Віталійович. Нагадую, за скороченою процедурою працюємо.

ШЛАПАК О.В.

Шановний пане Голово, шановні народні депутати! Ще 16 лютого 2012 року, підкреслюю, 2012 року група з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму, більш відома як FATF, прийняла нові стандарти у боротьбі з відмиванням грошей і тероризмом і звернулася з проханням до всіх держав, які підтримують таку боротьбу і які не хотіли б застосування санкцій по відношенню до себе, затвердити ці стандарти у себе.

Після цього Комітет Ради Європи з оцінки заходів протидії відмивання коштів та фінансування тероризму МАНІВЕЛ звернувся з аналогічним проханням. Однак, на превеликий жаль, протягом двох років Україна не спромоглася виконати свої зобов'язання перед цими поважними міжнародними організаціями і прийняти ці нові стандарти. У нас є можливість сьогодні виправити цю ситуацію і зробити це.

Прем'єр-міністр, власне, зупинявся і тому я не буду гаяти час на основних позиціях цього законодавчого документу.

Хочу підкреслити, що у нас з вами вихід наступний: або ми приймаємо стандарти, по яких уже діє на сьогоднішній день більше 90 країн світу, які підтримують стандарти FATF і МАНІВЕЛ, або ми їх не приймаємо. Хочу нагадати, що неприйняття цих стандартів потягне за собою надзвичайно неприємні процедури по відношенню до держави. Спочатку держава отримає відповідні претензії, потім комерційні банки і потім наші суб'єкти з точки зору додаткових перевірок, затримок грошей, затримок перерахунку коштів в міжнародних фінансових системах і так далі. Тому я просив би вас, шановні народні депутати, сьогодні вже в кінці 14-го року, після того, як пройшло майже три роки після прийняття цих стандартів, проголосувати цей надзвичайно важливий законопроект. Дякую за увагу.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Шановні колеги, є пропозиція без обговорення в цілому. Нема заперечень? Дякую, дякую, шановні колеги, за натхнення з яким ви сьогодні працюєте. Прошу… (Шум у залі) Чому за основу? Ну ладно, колеги, це стандарти FATF, ми ж не зможемо їх корегувати. Колеги, я би пропонував все-таки… В цілому, так? (Шум у залі)

Добре, від профільного комітету просять все-таки прийняти його за основу, там є позиції, які треба відкоригувати виходити з міжнародних зобов'язань. Будь ласка, представнику комітету включіть.

11:59:28

КАЙДА О.П.

Дякую. Шановні колеги депутати! Однозначно, цей законопроект потрібний і "Свобода" буде голосувати за цей законопроект. Але цей законопроект містить певні зауваження від, власне, FATF. Тобто основним зауваженням до цього законопроекту є певна його невідповідність вимогам рекомендацій міжурядовою організацією з протидії відмиванню брудних коштів FATF, у частині дотримання прав, професійних прав адвокатів та бухгалтерів підприємств. Згідно з запропонованим проектом вказані особи зобов'язані надавати інформацію про фінансові операції своїх клієнтів на вимогу органу фінансового моніторингу, що використовується не для боротьби з тероризмом, а з метою або натиснути, або забрати бізнес в теперішніх українських реаліях. Тим більше, що вимоги FATF зобов'язують дотримуватись та не порушувати професійні права адвокатів та бухгалтерів.

Тому ми пропонуємо цей законопроект проголосувати за основу і за скороченою процедурою підготувати на 14 жовтня.

Дякую. Слава Україні!

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Шановні колеги, пропозиція зрозуміла від профільного комітету?

Тому, шановні народні депутати, голосуємо в першому читанні, тобто за основу законопроект 5067 "Про запобігання та протидію легалізації відмивання доходів одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування, розповсюдження зброї масового знищення".

Прошу. Всі голосуємо, шановні колеги. Прошу підтримати за основу. Прошу голосувати.

12:01:00

За-243

Рішення прийнято.

Дякую, шановні колеги. По фракціям, будь ласка. 80 – "Батьківщина", Партія регіонів – 12, 37 – "УДАР", "Економічний розвиток" – 13, 2 – "За мир та стабільність", "Суверенна європейська Україна" – 27, "Свобода" – 32, позафракційні – 40.

http://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/5709.html

МВФ и Украина

Каждый, кто подписал недействительный кассовый документ, проголосовал и предоставил право недобросовестным банкам:

- не учитывать в бухгалтерском учете наличную иностранную валюту;

- уклоняться от уплаты налогов;

- совершать легализацию (отмывание) доходов, полученных преступным путем;

- финансировать терроризм.

Таким образом, необходимо принять всего лишь один закон.

Чем отличается понятие "недобросовестный сотрудник банка" от понятия "недобросовестный банк"?

"Недобросовестный сотрудник банка" – при расследовании преступлений применяется ст.190 УК Украины

"Недобросовестный банк" – при расследовании преступлений будет применяться ст.212 и ст.209 УК Украины по рекомендациям FATF

В Украине работа только начинается в этом направлении …

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=6575&page=22

И что делать с квитанциями по псевдовалютным кредитам?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В п"ятницю валютні позичальники мали невелику розмову з президентом у Харкові:

 

https://www.facebook.com/video.php?v=1507357176198767&set=vb.100007734976439&type=2&theater

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Петро Порошенко під час ХІІ з'їзду суддів заявив, що згідно з останніми опитуваннями, довіра українців до судової системи становить всього 7%. Але судді вирішили захищатися і ухвалили зокрема таке:

 

"Випадки втручання окремих громадян, громадських організацій, політичних партій, органів державної влади та їхніх посадових осіб у діяльність судів і суддів (фізичний вплив, залякування, незаконні кримінальні та дисциплінарні переслідування за начебто завідомо неправосудні рішення тощо) вважати такими, що призводять до порушення гарантій незалежності судової влади, становлять загрозу утвердженню в Україні верховенства права та підривають основи правопорядку в державі". 

 

"Рекомендувати суддям звертатися з заявами до правоохоронних органів щодо притягнення винних осіб до відповідальності за вчинені злочини за статтею 376 Кримінального кодексу України та іншими статтями, що кваліфікують злочини проти правосуддя."

 

"Здійснювати моніторинг публікацій, повідомлень, репортажів засобів масової інформації на предмет виявлення інформаційних матеріалів, що загрожують незалежності та авторитету судової влади, та негайно реагувати на них; ініціювати внесення змін до стандартів журналістики, зокрема, Кодексу етики українського журналіста (2013р.), в частині заборони звинувачень суддів та судів у протиправних діях, рішеннях чи бездіяльності без наведення конкретних фактів та осіб."
 

 

А ось саме

Рішення ХІІ позачергового з'їзду суддів України щодо незалежності суддів та підвищення авторитету судової влади в Україні http://court.gov.ua/userfiles/pro%20nezaleznist(1).pdf

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения