Atlas

Пользователи
  • Число публикаций

    2
  • Регистрация

  • Последнее посещение

Atlas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. Насчёт "чужих" плакатов и т.д. Вы не правы. Как раз всё своё собственное. Можно подумать, что мы ещё кому-то нужны. А насчёт того, что у каждый мнит себя "наполеоном", это таки да Судебные решения - это хорошо. Но, лучше комбинировать. Когда под судом будет "буянить" несколько, хотя бы, десятков человек, очень знаете ли, способствует. Особенно, если СМИ подтянуть туда. Короче говоря, для этого есть специальные методологии. А насчёт объединения - всё равно придётся. Рано или поздно. Лучше рано.
  2. Сейчас происходит "шевеление" различных общественных организаций по банковским вопросам (депозиты, кредиты и т.д.). С 23.02 проводятся различные митинги, пикеты, создаются рабочие группы... Минимальные подвижки в этом есть. Например: Президенту України Ющенку В.А. копія:Голові Національного банку України Стельмаху В.С. копія:Генеральному Прокурору України Медведьку О.І. копія:Голові Державного комітету фінансового моніторингу України Черкаському І.Б. Шановний пане Президент та Шановні Добродії! Нас залишилось 46 млн. громадян України. Згідно офіційної статистики 3 мільйони НАС взяли кредити у банківських установах але це не 3 мільйони людей, це 3 мільйони Родин, а це приблизно 8 мільйонів людей. Станом на перше півріччя 2008 року, МИ тримали приблизно 250-260 мільярдів гривень на банківських депозитах і як правило ці гроші були в гривнях. Голова Національного банку України В.Стельмах, постановами 319 від 11 жовтня 2008 та 413 від 4 грудня 2008 року поправ наші права, які гарантовані НАМ ст. 41 Конституції України, але попрання цих прав можливо тільки у випадку військових дій чи надзвичайному стані і закріплено це в ст. 64 Конституції України. Президент України виступає гарантом збереження Конституції, а його підлеглі грубо порушують її норми. Президент замість того щоби захистити наші права, почав витрачати час, сили та наші кошти намагаючись впевнити НАС, що невиконання норм Конституції іде НАМ на користь. Національний банк в листопаді, грудні 2008 року виділив банківським установам 49 мільярдів гривень НАШИХ грошей для збереження банківського сектору, але ці гроші випадково з’явилися на валютній біржі і обвалили НАШУ гривню. 49 мільярдів гривень було достатньо щоби виплатити практично значну кількість депозитів, а зараз навіть облізлому собаці Сірку відомо, що цих грошей ніхто не поверне і вони втрачені назавжди. Громадські організації, які об’єднують НАС об’єднались у єдину коаліцію громадських об’єднань і рухів: 1.Визнати, що дії Національного банку України призвели до обставин нездоланної сили (форс-мажор) на фінансовому ринку України. 2.Скасувати обмеження банківським установам щодо виконання своїх зобов’язань перед фізичними особами вкладниками та відновити рух коштів по розрахунковим рахункам. 3.Компенсувати позичальникам курсову різницю до вільно конвертованих валют. 4.Знизити процентну ставку по отриманим кредитам як найменш до ставки, по якої були заключні кредитні договори. 5.Впровадити повні кредитні канікули для фізичних осіб та малого бізнесу постраждалого від дій держави згідно п.1 6.Забороніти будь які штрафні санкції для фізичних осіб та малого бізнесу на період кризи згідно п.1 7.Заборонити діяльність колекторських компаній і фінансових установ які не мають відповідної ліцензії НБУ. Незважаючи на всі негаразди в Державі МИ залишаємося одною із освічених Націй Світу, МИ дуже добро володіємо економічними знаннями і для нашого порятунку МИ вимагаємо від вас: 1. Визнати, що дії Національного банку України порушили наші Конституційні права та привели до обставин НЕЗДОЛАННОЇ СИЛИ. 2. Подальше рефінансування банків здійснювати тільки під залог простих не іменних акцій банку в обсягах не більше 70% від їх ринкової вартості та передачі їх на збереження до НБУ. Цільове призначення рефінансування визначити як повернення депозитів фізичним особам та для проведення розблокування розрахункових рахунків фізичних осіб, малого та середнього бізнесу. 3. Зменшити по валютним кредитам виданим фізичним особам, процентну ставку до 5-8% у відповідності до валюти кредитування на термін до 1 січня 2011 року. 4. Призупинити функціонування до 1 січня 2011 року в уповноважених банках України рахунків банків кореспондентів в іноземній валюті та в гривні окрім рахунків банків нерезидентів, затверджених постановою НБУ № 118 від 26.03.98. 5. Дозволити уповноваженим банкам України використовувати для обов’язкових платежів за позиками (депозитами) отриманими від нерезидентів зарезервовані кошти у відповідності до постанови № 171 від 18.06.08. З подальшим поповненням до відповідного значення. 6. Ввести мораторій, терміном до 1 січня 2011 року, на переказ валютних коштів за межі України з рахунків нерезидентів-інвесторів, відкритих в уповноважених банках і здійснюючих діяльність у відповідності до п. 16.6 постанови НБУ № 492 від 12.11.03. 7. Ввести критерій оцінки виконання пункту 3 Постанови № 413 Національного банку України та використовувати результати при розгляді заявок на проведення рефінансування. 8. Держфінмоніторингу провести перевірку здійснення банками зарахування грошових коштів по операціям здійсненим на рахунках нерезидентів-інвесторів з обов’язковим повідомленням про результати FATF. 9. Генеральній Прокуратурі України здійснити перевірку додержання чинного законодавства при раніше проведеному рефінансуванні та виконання банківськими установами їх цільового призначення та прийняти процесуальне рішення. Додаток: пояснювальна записка на 2-х аркушах щодо обґрунтування вимог. П О Я С Н Ю В А Л Ь Н А З А П И С К А 1. Визнання державними органами своїх помилок дає позитивний сигнал для усіх учасників економічних відносин. Це вказує, що держава розуміє ситуацію і намагається її виправити. Замовчування привело вже до повної недовіри громадян до своєї влади та державних інститутів. 2. Рефінансування банків під залог особистих цінних паперів дозволить державі, вразі невиплат стати власником цієї установи і її фонди будуть слугувати додатковим забезпеченням за надане рефінансування. 3. Зменшення процентних ставок по валютним кредитам дозволить відновити платіжну спроможність клієнтів і надасть стабільного надходження до кас готівкових коштів для виконання зобов’язань банківської установи. 4. Функціонування кореспондентських рахунків в уповноважених банках дозволяє банківським установам не використовувати власні активи для виконання зобов’язань та обходити заборони НБУ щодо використання коштів рефінансування. Зменшує кількість обігових коштів які необхідні для виплат та безконтрольного виведення коштів на Міжбанківську валютну біржу, що слугує чинником напруги на валютному ринку. Для прикладу Банк Надра станом на 01.01.2008 при статутному капіталі 390,4 млн. грн. тримав на коррахунках 200 млн. грн., а депозитів і кредитів в інших банках на суму 2877,8 млн. грн. 5. Можливість використання зарезервованих коштів для виконання обов’язкових платежів надає можливість уповноваженим банкам використовувати додаткові фінансові резерви які зараз заморожені, а це складає 20% від суми отриманих позик чи депозитів і дозволить влити до банківської системи приблизно 8 мільярдів доларів США від банківського сукупного боргу в сумі 40 мільярдів доларів США(вказані цифри приблизні у зв’язку з відсутністю відкритої статистичної інформації). Уповноважений банк в подальшій роботі відновлює резервовані кошти і має можливість здійснювати резервування державними цінними паперами, депозитними сертифікатами Національного банку України, національній валюті. 6. 99% інвесторів-нерезидентів які відкрили рахунки в уповноважених банках мають прописку в офшорних зонах і значна кількість належить до чорного списку. Рахунки відкриті на фізичних осіб обслуговуються на підставі доручень на право користування резидентами. Всі ці рахунки використовуються для безконтрольного вивозу грошових коштів за межі України та відмиванню грошових коштів отриманих злочинним шляхом. Цей обмежувальний засіб дозволить зменшити виведення валютних цінностей за межі України, а також ці дії будуть розцінені в Державі так і партнерами за межами України як протидія відмиванню грошових коштів отриманих злочинним шляхом. 7. Пунктом 3 Постанови № 413 Національний банк України рекомендував уповноваженим банкам здійснити ряд заходів які покращать фінансовий стан установи але скажуться негативно в розрахунках можливої прибутковості. Для стимулювання виконання цих рекомендацій розробити критерій оцінки їх виконання та застосовувати його при розгляді заявок на рефінансування. 8. Перевірка здійснена Держфінмоніторингом дозволить виявити незаконні операції банків і заблокувати виведені раніше кошти і надасть можливість щодо повернення їх. Також проведення цього заходу дозволить виявити банківські установи які порушують вимоги Національного банку України та дозволить прийняти відповідні рішення. 9. Притягнення до відповідальності осіб які здійснили зговір по підриву національної грошової одиниці та використовували кошти рефінансування не за призначенням, поверне до державної скарбниці вкрадені кошти. Но, честно говоря, убивает отношение людей к нашей деятельности. Причём именно тех, у кого проблемы с кредитами и депозитами. 99% говорят нам - "Это всё нереально, нефиг тут бороться". После этого сам уже начинаешь задумываться - а нафига это надо нам самим? А совершенно зря. Не так много и надо. 05.02.09 несколько сотен машин устроили в Киеве пробки - отменили транспортный сбор 23.02.09 - меньше 400 человек устроили "сабантуй" под НБУ - и они вынуждено зашевелились, и даже что-то начали делать (мы тогда с них выдавили, по итогу, хотя бы льготные торги по валюте). А если бы продолжали давить...