АЛМА

Пользователи
  • Число публикаций

    34
  • Регистрация

  • Последнее посещение

О АЛМА

  • День рождения 04/21/1983

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Информация

  • Пол
    Женщина
  • Город
    ТТТТ

АЛМА's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Репутация

  1. СЛАВА УКРАЇНІ! ШАНОВНІ ФОРУМЧАНИ,роками в судах ми намагалися довести, що суд при розгляді справи має опиратися на ЗАКОН, але ми у переважній більшості випадків не були почуті, суди керувалися чимзавгодно тільки не законом. Прошу обговорити можливість внесення до законодавства змін, які стосуються перегляду незаконних рішень ВСІХ українських судів, не вибірково по Васі, Петі, Колі, а по категоріях: Спори, що виникають із договорів; Спори, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу. Можливо ініціативу про внесення змін зокрема до процесуальних кодексів, наприклад до ЦПК, А САМЕ: доповнити\змінити Главу 4 ЦПК України провадження у звя"язку з нововиявленими ТА ВИКЛЮЧНИМИ ОБСТАВИНАМИ !!! Дуже прошу обговорити!!!!
  2. ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ, ЩО МІЙ КЛІЄНТ УКЛАВ ДОГОВІР 19.02.2008 РОКУ ПЛАВАЮЧА ВІДСОТКОВА СТАВКА =13,49% І СКЛАДАЄТЬСЯ З FIDR - 7.5% + ФІКСОВАНОЇ СТАВКИ У РОЗМІРІ 5,99% ВИНИКАЄ ПИТАННЯ : ЧОМУ ФІКСОВАНА СТАВКА ЗА 2008 РІК НЕ СПІВПАДАЄ З ТИМИ ДАНИМИ, ЯКІ ФОРУМЧАНИ ВИКЛАЛИ У ДАНІЙ ТЕМІ??????????????? ХТОСЬ МОЖЕ ПОЯСНИТИ??????????? ДОГОВОРИ НОМЕРИ ЯКИХ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ НА ML - ЦЕ ОДИН І ТОЙЖЕ КРЕДИТНИЙ ПРОДУКТ!!!!!
  3. Маю відомості тільки з лютого 2008 по лютий 2011 рокуhttp://antiraid.com.ua/forum/index.php?act...ost&id=2599 http://antiraid.com.ua/forum/index.php?act...ost&id=2598
  4. Щоб поскаржитись на невиплату заробітної плати, можна зателефонувати на номер «гарячої» телефонної лінії Міністерства праці та соціальної політики з питань виплати заробітної плати: 0-800-287-12-30. Фахівці Державного департаменту нагляду за додержанням законодавства про працю беруть безпосередню участь у роботі гарячої лінії Врахуйте: стягнути заборгованість через трудову інспекцію можна тільки в тому випадку, якщо ви працюєте за трудовим договором. Якщо ж ви укладали з роботодавцем цивільно-правовий договір, ця служба не зможе вам допомогти. Другий спосіб - звернутися до прокуратури. Якщо провина керівника буде доведена, проти нього може бути порушена кримінальна справа у випадку навмисної затримки зарплати довше двох місяців.
  5. - Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом (ст. 43 Конституції). Працівник має право на оплату своєї праці на підставі укладеного трудового договору (ст. 21 Закону «Про оплату праці»). - Оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку; своєчасність та обсяги виплати заробітної плати працівникам не можуть бути поставлені в залежність від здійснення інших платежів та їхньої черговості (ст. 97 Кодексу законів про працю (КЗпП), ст. 15 і 24 Закону «Про оплату праці») - Заробітна плата повинна виплачуватися працівникові регулярно в робочі дні в строки, встановлені в колективному договорі, не рідше двох разів на місяць, не більше як через 16 календарних днів. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Заробітна плата працівникам за весь час щорічної відпустки виплачується не пізніше ніж за три дні до початку відпустки (ст. 155 КЗпП; ст. 24 Закону «Про оплату праці»). Затримка виплати заробітної плати навіть на один і більше днів є порушенням строків виплати згідно зі ст. 2411 КЗпП. - У разі звільнення працівника, керівництво повинно провести з ним повний розрахунок, не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Якщо працедавець при звільненні працівника несвоєчасно провів з ним повний розрахунок, то відповідно до ст. 117 КЗпП, підприємство повинно виплатити працівникові його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку («вимушений прогул»). У випадку затримки виплати заробітної плати працівник має право відповідно до ст. 34 Закону «Про оплату праці» звертатись до роботодавця з метою компенсування втрати частини заробітної плати в зв'язку із порушенням строків її виплати відповідно до індексу зростання цін на споживчі товари й тарифів на послуги. Згідно із Законом «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв'язку з порушенням строків їх виплати» підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та господарювання провадиться компенсація втрати частини заробітної плати своїм працівникам у будь-якому разі затримки виплати нарахованої заробітної плати на один і більше календарних місяців, незалежно від того, чи була в цьому вина роботодавця. У разі, якщо власник, або уповноважений ним орган, чи особа, відмовиться виплачувати компенсацію, працівник має право звернутися з позовом до суду про стягнення цієї компенсації. Відповідно до статті 41 Кодексу про адміністративні правопорушення визначено адміністративну відповідальність за порушення встановлених термінів виплати заробітної плати, виплату її не в повному обсязі, що тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. А згідно зі статтею 175 Кримінального кодексу за безпідставну невиплату заробітної плати громадянам більше ніж за один місяць, вчинену умисно керівником підприємства, установи або організації незалежно від форми власності, передбачається покарання у вигляді штрафу від 500 до 1 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправних робіт на строк до двох років, або позбавлення волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Якщо невиплата вчинена внаслідок нецільового використання коштів, призначених для виплати заробітної плати, передбачається покарання у вигляді штрафу від 1 000 до 1 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Контроль за додержанням законодавства по оплаті праці на підприємствах здійснюють: Міністерство праці та його органи; органи Державної податкової інспекції; професійні спілки та інші органи та організації, що представляють інтереси найманих працівників, а також прокуратура. Якщо роботодавець затримує виплату заробітної плати, працівнику слід звернутись з письмовою заявою до працедавця з метою обґрунтування підстав затримки у виплаті коштів. Можна вказати роботодавцю, що це питання може вирішуватись в кримінальному судочинстві, а не цивільному. По-перше, роботодавець не бажає мати справу з правоохоронними органами, тим більше з прокурором (по цих справах досудове слідство провадиться слідчими прокуратури). По-друге, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо до її притягнення до відповідальності цією особою здійснено виплату заробітної плати, а, отже, це буде ще одним стимулом для роботодавця виплатити вам належну заробітну плату якомога швидше. При відмові виплатити заробітну плату або інші виплати, працівнику слід звернутися до прокуратури із заявою про невиплату заробітної плати та притягнення винних осіб до відповідальності. Також можна звернутися до суду з позовом про стягнення заборгованої заробітної плати та відшкодування завданої її невиплатою шкоди. Відповідачем за такими позовами має бути підприємство, установа чи організація, а не керівник, який може бути притягнутий до відповідальності. У заяві слід указати прохання до суду допустити негайне виконання рішення суду про присудження й виплату працівникові виплати заробітної плати, але не більше ніж за один місяць Якщо заробітна плата вам нарахована, проте не виплачена, то ви можете звернутися до суду в порядку наказового провадження з метою отримання судового наказу про виплату заборгованості (ст. 95-106 Цивільного процесуального кодексу (ЦПК)). У разі прийняття заяви стягувача про видачу судового наказу суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог. Видача судового наказу проводиться без судового засідання і виклику стягувача та боржника для заслуховування їх пояснень (ст. 102 ЦПК). Судовий наказ виконується в порядку виконання судового рішення. У заяві про видачу судового наказу повинно бути зазначено: найменування суду, в який подається заява; ім'я (найменування) заявника та боржника, а також ім'я (найменування) представника заявника, якщо заява подається представником, їхнє місце проживання або місцезнаходження; вимоги заявника і обставини, на яких вони ґрунтуються; вартість майна у разі його витребування; перелік документів, що додаються до заяви. Працівники за позовами про стягнення заробітної плати чи заявою про видачу судового наказу звільняються від сплати судового збору. У справах про стягнення заробітної плати, компенсацій працівникам, вихідної допомоги, відшкодування за затримку їхньої виплати не підлягають оплаті при зверненні до суду і покладаються на сторони після розгляду справи судом витрати на інформаційно-технічне забезпечення (ст. 81 ЦПК).
  6. З метою захисту своїх прав, що порушує ваш роботодавець, зверніться для початку в трудову інспекцію, основною функцією якої є контроль законів про працю. Така інспекція є в кожному місті. Викладіть свої претензії у письмовому вигляді. Постарайтеся не «захоплюватися», пишіть коротко, по суті і без емоцій. Дуже важко читати довгі послання, поки дійдеш до кінця, забудеш - що було на початку. Не займайте письмовою скаргою більше одного - двох листочків паперу (формат А4). Що б грамотно сформулювати свої претензії, вкажіть, чим конкретно порушені права, а потім спробуйте вказати, як, на ваш погляд, можливо виправити цю ситуацію. Перераховуйте аргументовано ті факти порушень роботодавцем ваших прав, по яких можливо надати докази, тобто підтверджено документально, або показаннями свідків. І чим більше їх буде зазначено, тим дієвіший виявиться скарга. Оформіть так званий список програм і внесіть його в кінець письмової скарги. У тексті скарги зробіть посилання на наявні у вас документи. Обсяг таких додатків не обмежується, усе залежить від вашої можливості зібрати доказову базу. Обов'язково в тексті скарги попросіть направити на Вашу заяву письмову відповідь і вкажіть адресу одержувача відповіді. Що робити, якщо скарга на роботодавця до інспекції з праці не мала очікуваного результату? Тоді необхідно звертатися в прокуратуру. У цьому випадку так само свої претензії необхідно викласти письмово, однак, з урахуванням таких правил. Правильно оформіть «шапку» заяви - у правому верхньому куті аркуша паперу вказати, якому прокурору ви направляєте заяву (бажано адресу прокуратури) і його посада, при цьому ПІБ прокурора вказувати не обов'язково. Направляти заяву слід в прокуратуру, яка територіально розташована в районі знаходження вашого роботодавця. Суть питання можете викладати в довільній формі, але коротко і ясно. Вкажіть у скарзі: хто ви, дату прийняття на роботу, дату звільнення (якщо таке мало місце), яким чином роботодавець порушує законодавчо Ваші права, потім сформулюйте свої вимоги (наприклад, «прошу вжити заходів до ...») Крім своїх координат, повідомте координати вашої фірми із зазначенням ПІБ керівних осіб, адрес і телефонів. Відкиньте всякі особисті розповіді, тільки конкретика. У кінці заяви поставте підпис і дату.
  7. У вересні 2012 року до Господарського суду було подано Скаргу на дії та бездіяльність органу державної виконавчої служби в порядку ст. 121-2 ГПК України (судовий збір не сплачувався). Судом було винесено Ухвалу про залишення скарги без розгляду, з підстав пропуску строку (безпідставно). У встановлений законом термін подали апеляційну скаргу на ухвалу суду, сьогодні отримала лист і дізналась, що мені повернули апеляційну скаргу через несплату судового збору. Перечитала тричі ЗУ "Про судовий збір" проте не знайшла нічого про скарги на дії двс, окрім тогу відповідно до Ст. 3 цього закону :Об'єкти справляння судового збору 1. Судовий збір справляється: за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством; за подання до суду апеляційної і касаційної скарг на судові рішення, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, заяви про скасування рішення третейського суду, заяви про видачу виконавчого документа на примусове виконання рішення третейського суду та заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України; за видачу судами документів. Маю намір касувати проте нічого путьнього неможу знайти по темі - прошу допомоги та ваших коментарів
  8. Застава товарів в обороті - застава товарів із залишенням їх у заставника й з наданням йому права змінювати склад і натуральну форму закладеного майна (товарних запасів, сировини, матеріалів, напівфабрикатів, готової продукції й т.п.) за умови, що їх загальна вартість не стають менше зазначеної в договорі про заставу. З.т. в о. застосовується в основному для забезпечення повернення кредитів, видаваних невеликим виробничим, оптовим і роздрібним торговельним организациям., що не мають іншого ліквідного майна відповідної вартості. Зменшення вартості закладених товарів в обороті допускається відповідно до забезпеченого заставою зобов'язання, якщо інше не передбачене договором. Істотна відмінність З.т. в о. від загальних правил про заставу полягає в тому, що товари в обороті, відчужені заставником, перестають бути предметом застави з моменту переходу прав на них до набувача. Разом з тим товари, що здобуваються заставником, зазначені в договорі про З.т. в о., стають предметом застави з моменту виникнення в заставника речових прав на їх. Заставник зобов'язано вести книгу записів застав, у якій відбиваються всі операції, що тягнуть зміну складу або натуральної форми закладених товарів. При порушенні заставником умов договору про З.т. в о. заставоутримувач має право шляхом накладення на товари своїх знаків і печаток призупинити операції з ними до усунення порушень. У цей час З.т. в о. застосовується рідко через відсутність у заставоутримувача можливостей контролю над використанням заставником переданих у заставу товарів і витратою отриманих від їхньої реалізації засобів. Більш кращий договір застави з умовою передачі товарів на зберігання товарному складу й оформлення складського й станового свідчення на такі товари. .,.,; Пугинский Б І.Враховуючи викладене, вважаю, що вашому "бандиту" необхідно змінбвати свідчення, мовляв товари були продані, а самі ж працівники банку надоумили його надати в заміну застави неіснуючий товар ну і побільше свідків вам, особливо яким стало відомо "зі слів третіх осіб"
  9. Наперед вибачаюся, я теж була в такій же ситуації, як і ви - прикро, неприємно й один колега, якій вже в професії більше 20 - ти років дослівно переказав мені фразу старої київської повії : "починаєш кін..ати з клієнтом - час іти з професії".Тепер це один із моїх дивізів, допомагає й роботу я роблю краще, без емоцій, не проектуючи ситуацію на себе !
  10. У Вашій будинковій книзі відображено всі необхінді данні про реєстацію та зняття з реєстації всіх осіб !!!! На мою думку це і є Вашим доказом, що дитину ніхто не знімав з реєстрації на момент укладення договору. Інструкція Домова (поквартирна) книга - це єдиний документ, відповідно до якого можна отримати довідку про склад осіб, зареєстрованих або зберігають право користування приміщенням житлового типу, що належить фізичним чи юридичним особам на праві власності. При проведенні операцій з нерухомістю будинкова книга (вірніше виписка з неї) також необхідна, як і інші правовстановлюючі документи. Щоб отримати виписку з поквартирною книги, потрібно написати заяву до розрахунково-інформаційний центр за місцем знаходження об'єкту нерухомості. Будинкові книги оформляються при реєстрації населення в житлових приміщеннях, що знаходяться у громадян у власності, та зберігаються вони або в ЖЕУ / ТСЖ (у багатоквартирних будинках), або на руках у власників приватних будинків. Без будинкової книги буде важко провести будь-які дії правовстановлюючого характеру (реєстрація будь-кого в житловому приміщенні). Поквартирна (будинкова) книга заводиться в наступних випадках: приватизація житла, придбання житла з інших операціях (купівля-продаж, успадкування, дарування), причому за бажанням покупця житлового приміщення можна залишити дійсної попередню книгу. Купувати даний документ власник повинен за рахунок своїх коштів. Для оформлення домової книги потрібно надати в УФМС наступний пакет документів: паспорт, свідоцтво права власності на житло, правовстановлюючий документ (договір приватизації, міни, купівлі-продажу, дарування, успадкування тощо), виписку з ЕГРН.
  11. хочу запропонувати ще й свої методи боротьби з тел. дзвінками колекторів. Дієво, перевірено особисто! Зібрала звукозаписи "дружніх бесід" з колекторами "міліціонерами, прокурорами, сбушниками", написала заяву в міліцію про погрози особистої розправи, про вимагання та шахрайство, зачекала 5 днів й звернулася в міськвідділ міліції з запитанням, яка ж доля моєї заяви. Звичайно почула у відповідь мичання, що борги треба віддавати, тоді й дзвонити не будуть. Після цього в телефонному довіднику знайшла стаціонарні телефони в кабінет та приймальну заступника прокурора міста , начальника відділу по боротьбі з економ. злоч і за нижче наведеною інструкцією зробила переадресацію дзвінків колекторів на тел. ментів та прукуратури. Через 3 дні порушили кримінальну справу, а ще через місяць я отримала лист від банку, що моя забогрованість повністю списана й банк не має до мене жодних претензій. Переадресація виклику http://www.kyivstar.ua/kr/mm/mobile/services/network/divert/ ось так!!!!!!!!!!!!!!! :):)
  12. хочу запропонувати ще й свої методи боротьби з тел. дзвінками колекторів. Дієво, перевірено особисто! Зібрала звукозаписи "дружніх бесід" з колекторами "міліціонерами, прокурорами, сбушниками", написала заяву в міліцію про погрози особистої розправи, про вимагання та шахрайство, зачекала 5 днів й звернулася в міськвідділ міліції з запитанням, яка ж доля моєї заяви. Звичайно почула у відповідь мичання, що борги треба віддавати, тоді й дзвонити не будуть. Після цього в телефонному довіднику знайшла стаціонарні телефони в кабінет та приймальну заступника прокурора міста , начальника відділу по боротьбі з економ. злоч і за нижче наведеною інструкцією зробила переадресацію дзвінків колекторів на тел. ментів та прукуратури. Через 3 дні порушили кримінальну справу, а ще через місяць я отримала лист від банку, що моя забогрованість повністю списана й банк не має до мене жодних претензій. Переадресація виклику Послуга «Переадресація» дозволить Вам залишатися на зв’язку, де б Ви не знаходилися, та не пропустити важливий дзвінок. Ця послуга надає Вам можливість переадресовувати Ваші вхідні дзвінки на інший номер тоді, коли Ви зайняті, не можете відповісти на виклик або коли Ви перебуваєте за межами покриття мережі «Київстар». Ви можете переадресувати вхідні виклики, наприклад, на телефон фіксованої мережі, на інший мобільний телефон, на будь-який телефон за кордоном чи на Ваш автовідповідач (послуга «Автовідповідач») для одержання голосових повідомлень. Умови надання та використання послуги Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно і включена в базовий пакет послуг зв’язку стандарту GSM. Існує чотири типи переадресації: Безумовна переадресація(переадресовуються всі виклики). Кожний вхідний дзвінок автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер. При цьому Ваш мобільний телефон не телефонує. Послуга також діє, коли апарат вимкнений. Режим безумовної переадресації відміняє всі інші режими переадресації. Щоб знову приймати вхідні виклики переадресацію необхідно відмінити. Якщо немає відповіді. Переадресація при відсутності виклику означає, що якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте на дзвінок, який надійшов, то виклик автоматично буде направлено на обраний Вами раніше номер. Якщо телефон вимкнено або знаходиться поза зоною покриття. Переадресація у випадку недосяжності абонента означає, що якщо Ваш телефон відключений або знаходиться поза зоною дії мережі «Київстар», кожний вхідний дзвінок автоматично переадресується на інший телефонний номер. Коли Ви повертаєтесь в зону дії мережі або коли вмикаєте свій апарат, вхідні дзвінки знову надходять на Ваш мобільний телефон. Якщо лінія зайнята. Переадресація у випадку якщо лінія зайнята означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось, і послуга очікування виклику у Вас не активована, замість гудків зайнято вхідний виклик автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер. Усі види переадресації Ви можете установити за допомогою меню Вашого телефону. Деякі типи телефонів підтримують також додаткові види переадресації: переадресація факсимільних дзвінків; переадресація передачі даних. Як скористатися послугою Щоб користуватися послугою «Переадресація виклику», потрібно зробити налаштування: за допомогою меню мобільного телефону (розділи можуть називатися «Переадресація», «Переведення») необхідно вибрати тип переадресації і внести номер телефону, на який будуть переадресовуватися дзвінки; або за допомогою спеціальних службових команд (наприкінці яких треба натиснути кнопку виклику): Тип переадресації Команди Переадресація викликів (загальні команди) Скасувати всі переадресації: ##002# Скасувати всі умовні переадресації: ##004# Активувати всі умовні переадресації: **004*Номер# Безумовна переадресація (всідзвінки) Відмінити* безумовну переадресацію: ##21# Відключити** безумовну переадресацію: #21# Встановити та включити*** безумовну переадресацію: **21*Номер# Включити безумовну переадресацію: *21# Перевірити стан безумовної переадресації: *#21# Переадресація «немає відповіді» Відмінити* переадресацію «немає відповіді»: ##61# Відключити** переадресацію «немає відповіді»: #61# Встановити та включити*** переадресацію «немає відповіді»: **61*Номер# Включити переадресацію «немає відповіді»: *61# Перевірити стан переадресації «немає відповіді»: *#61# Переадресація «недоступний» Відмінити* переадресацію «недоступний»: ##62# Відключити** переадресацію «недоступний»: #62# Встановити та включити*** переадресацію «недоступний»: **62*Номер# Включити переадресацію «недоступний»: *62# Перевірити стан переадресації «недоступний»: *#62# Переадресація «зайнято» Відмінити* переадресацію «зайнято»: ##67# Відключити** переадресацію «зайнято»: #67# Встановити та включити*** переадресацію «зайнято»: **67*Номер# Включити переадресацію «зайнято»: *67# Перевірити стан переадресації «зайнято»: *#67# Установка часу дзвінка до спрацьовування переадресації «немає відповіді» Видалити попередню установку: ##61# Установити час очікування на N=5..30 секунд: **61*Номер**N# При налаштуванні переадресації «немає відповіді» Ви можете задати час у секундах, який система дає вам на підняття трубки. Якщо за цей час Ви не підняли трубку дзвінок буде переадресовано. Приклад: **61*+38067 ххххххх**30# — установлює час очікування 30 секунд * З видаленням із системи номеру, на який була встановлена переадресація. ** Зі збереженням номеру, на який була встановлена переадресація, в системі. *** Встановити – внести в систему сам номер, на який буде йти переадресація. Включити – активувати саму функцію переадресації на вище вказаний номер. ось так!!!!!!!!!!!!!!! :):)
  13. на мою думку:1)Вам потрібно взяти на руки постанову про закриття ВП; 2) В ДОКУМЕНТАХ ВИКОНАВЧОГО ПРОВАДЖЕННЯ Є АКТ ОПИСУ ТА АРЕШТУ ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО АВТО ПЕРЕДАНЕ НА ВІДПОВІДАЛЬНЕ ЗБЕРІГАННЯ, ЯК Я ЗРОЗУМІЛА ПП "СП ЮСТИЦІЯ", візьміть у виконавця копію цього акту опису. 3) напишіть заяву на ім'я директора ПП "СП ЮСТИЦІЯ" про повернення вам майна; якщо цього буде недостатньо 4) напишіть заяву до міліції.