Arturriozz Опубликовано January 16, 2019 Жалоба Share Опубликовано January 16, 2019 Як правильно оформити апеляційну скарту на заочне рішення суду, можливо є знаючі люди. Я не юрист, потрібна консультація на написану мною скаргу. дякую Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Bolt Опубликовано January 16, 2019 Жалоба Share Опубликовано January 16, 2019 1 минуту назад, Arturriozz сказал: Як правильно оформити апеляційну скарту на заочне рішення суду, можливо є знаючі люди. Я не юрист, потрібна консультація на написану мною скаргу. дякую На заочное решение суда апелляционная жалоба не "оформляется"... 1 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Arturriozz Опубликовано January 16, 2019 Автор Жалоба Share Опубликовано January 16, 2019 позивач має право оскаржити заочне рішення в загальному порядку шляхом подачі апеляційної скарги до... через.. протягом тридцяти днів з моменту складення повного заочного судового рішення Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Bolt Опубликовано January 16, 2019 Жалоба Share Опубликовано January 16, 2019 1 минуту назад, Arturriozz сказал: позивач має право оскаржити заочне рішення в загальному порядку шляхом подачі апеляційної скарги до... через.. протягом тридцяти днів з моменту складення повного заочного судового рішення А, так Вы позывач, предупреждать надо...)) Ну так ничем не отличается оформление от апелляционной жалобы на обычное решение суда... Всё как обычная апелляционная жалоба... 1 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Arturriozz Опубликовано January 16, 2019 Автор Жалоба Share Опубликовано January 16, 2019 вибачте, туплю. Я відповідач і не згідний з рішенням суду. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...