Закон об утилизации машин старше 10-ти лет.


Recommended Posts

Слышал недавно про то что был подписан такой закон и якобы с 1-го сентября владельцы авто старше 10-ти лет будут платить "бешенные" налоги. Интересно узнать, так это или же всё же просто "пушка"?

 

Спасибо за внимание, с уважением Евгений.

Link to comment
Share on other sites

 

Ну как я понял, прочитав информацию в источниках, это налоговый сбор при ввозе на территорию Украины автомобиля, а если же у меня уже имеется поддержанное авто зарегистрированное в Украине?

Link to comment
Share on other sites

Ну как я понял, прочитав информацию в источниках, это налоговый сбор при ввозе на территорию Украины автомобиля, а если же у меня уже имеется поддержанное авто зарегистрированное в Украине?

Если верить переходному положению пока еще проекта закона http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=11259&skl=7

То это не только для импортированных сейчас. Наверное для всех, кроме указанных в п.8.2. исключений

 

Но надо дождаться официальной публикации и налоговом кодексе также. Может были какие-то правки, уточнения (не нашел)

 

Стаття 8. Прикінцеві та перехідні положення

 

8.1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

8.2. Дія цього Закону не поширюється на транспортні засоби:

вироблені на території України з метою їх експорту та звільнені від оподаткування екологічним податком за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів;

з року випуску яких минуло 30 або більше років, що не призначені для комерційного перевезення пасажирів або вантажів, мають оригінальний двигун, кузов і (за наявності) раму, збережені та відреставровані до оригінального стану, види та категорії яких визначаються Кабінетом Міністрів України;

 

8.3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня

набрання чинності цим Законом:

 забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

Link to comment
Share on other sites

Если верить переходному положению пока еще проекта закона http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=11259&skl=7

То это не только для импортированных сейчас. Наверное для всех, кроме указанных в п.8.2. исключений

 

Но надо дождаться официальной публикации и налоговом кодексе также. Может были какие-то правки, уточнения (не нашел)

 

Стаття 8. Прикінцеві та перехідні положення

 

8.1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

8.2. Дія цього Закону не поширюється на транспортні засоби:

вироблені на території України з метою їх експорту та звільнені від оподаткування екологічним податком за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів;

з року випуску яких минуло 30 або більше років, що не призначені для комерційного перевезення пасажирів або вантажів, мають оригінальний двигун, кузов і (за наявності) раму, збережені та відреставровані до оригінального стану, види та категорії яких визначаються Кабінетом Міністрів України;

 

8.3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня

набрання чинності цим Законом:

 забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

 

Понятно, спасибо, будем ждать официальной публикации в налоговом кодексе тогда.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

У вересні автомашини можуть і не подорожчати

15.08.2013 22:43
1bd9d0fa102f2d2c60dd7c874a0276ad.jpg
Новим законопроектом пропонуватиметься знизити ставку податку з 5,5 тис. грн до 1 тис. грн на всі автомобілі без виключення

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів звертатиметься до Президента України з проханням відтермінувати введення в дію Закону про екологічний податок до січня 2014 року. Про це заявив голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко на прес-конференції в четвер, передає кореспондент УНН.

"Вже зараз ми будемо звертатися до Президента України з проханням відтермінувати закон про екологічний податок до нового року", - сказав О.Назаренко.

Він нагадав, що 5 серпня ц.р. Президент України Віктор Янукович доручив Кабінету Міністрів невідкладно внести зміни до законодавства в сфері утилізації транспортних засобів, яке має набути чинності з 1 вересня ц.р.

"Якщо навіть до 2 вересня (день відкриття осінньої сесії парламенту, - ред.) Кабмін устигає все внести, Верховна Рада вже 2 вересня ухвалює закон у трьох читаннях - то все одно потрібен час на публікацію, на підписання Президентом. Значить, буде якийсь люфт. За цей люфт, виходить, одні люди платитимуть утилізаційний збір у розмірі від 7 тис. до 30 тис. гривень. Закон не має зворотної сили, і ніхто ніяких грошей ніколи не поверне. Тому ми проситимемо знайти якийсь вихід", - зазначив голова ВААІД.

Він також поінформував, що асоціація разом з народними депутатами різних фракцій, в тому числі і Партією Регіонів, наразі розробляє законопроект про внесення змін до Закону про екологічний податок, який міститиме всі зауваження Президента України Віктора Януковича.

"Зараз ми розробляємо свій законопроект, який буде внесений на розгляд Верховної Ради вже 2 вересня", - поінформував О.Назаренко.

За його словами, законопроектом пропонуватиметься знизити ставку податку з 5,5 тис. грн до 1 тис. грн на всі автомобілі без виключення. При цьому він не міститиме коефіцієнтів для кожного виду транспортного засобу в залежності від об’єму двигуна, року випуску, маси та інших характеристик автомобілів.

"Ставка податку на рівні 1 тис. грн відповідає відповідним податкам інших країн світу", - зазначив О.Назаренко.

Крім того, зауважив голова ВААІД, асоціація пропонуватиме направляти кошти від сплати екологічного податку в бюджет, а не на питання пов’язані з екологією, як це передбачено нині прийнятим Законом.

"Ми в своєму законопроекті пропонуватимемо екологічний податок направляти саме в бюджет. Раз такий податок потрібен, то нехай ці кошти підуть на пенсії", - сказав О.Назаренко.

Він зауважив, що наразі ще важко оцінити, який обсяг коштів планується залучити бюджет в разі прийняття такого законопроекту.

При цьому, підкреслив О.Назаренко, заявлені в документації до нині підписаного закону 2,2 млрд грн є необґрунтованими.

"В Росії, з їхнім парком автомобілів, у 12 разів більшим за український, за рік дії закону про утилізаційний збір до бюджету зібрано в перерахунку на українську національну валюту лише 2 млрд грн. В той же час, в пояснювальній записці до нашого закону очікувані надходження становлять 2,2 млрд грн. У нас з 1 тис. автомобілів, які здадуть на утилізацію, очікують 2,2 млрд грн.", - зазначив О.Назаренко.

Як повідомляло агентство, Президент України Віктор Янукович підписав Закон про екологічний податок за утилізацію автомобілів. Згідно з інформацією, оприлюдненою на сайті Верховної Ради, закон № 422-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", повернуто з підписом від Президента 30 липня 2013 року.

Цей закон має набути чинності з 1 вересня 2013 року.

5 серпня 2013 року Президент доручив Кабінетові Міністрів України підготовити та внесення в установленому порядку на розгляд Верховної Ради України законопроекти про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України з урахуванням 6 зауважень. 

Зокрема, Президент пропонує передбачити гарантії захисту прав та економічних інтересів власників щодо відшкодування вартості переданих на утилізацію транспортних засобів та визначити порядок використання коштів, які надійшли від сплати екологічного податку.

Крім того, Голова держави пропонує усунути надмірні вимоги до суб'єктів господарювання, які мають намір здійснювати діяльність з розбирання транспортних засобів, що утилізуються та скасувати коефіцієнти, що застосовуються до ставок екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Окрім того, В.Янукович наголосив на усуненні положень, які не узгоджуються з міжнародними зобов'язаннями України, взятими у процесі вступу до Світової організації торгівлі (Стаття III Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року).

http://expres.ua/auto/2013/08/15/92109-veresni-avtomashyny-mozhut-ne-podorozhchaty

 

Так что еще ждем "покращень"  :blink:

Link to comment
Share on other sites

написать что-то умное не могу, грамотно посоветовать - тоже, высказать мнение приемлемыми словами - не получится. Лезут из ротовой полости только маты и негатив... :huh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Пользователи

    No members to show