Образец искового заявления о неправомерных действиях сотрудников ГАИ по составлению админпротокола против Автомайдановцев


Recommended Posts

До:

Шевченківського районного суду міста Києва

04655, м. Київ, вул. Смирнова-Ласточкіна, 10-б

 

Позивач:

ПІБ

адреса

тел.

 

Відповідач:

ВДАІ Вишгородського РВ ГУМВС України в Київській області

07300, м. Вишгород, вул. Шолуденка 19

тел.: 04596-5-45-11

 

Судовий збір:

73.08 грн.

 

 

ПОЗОВНА ЗАЯВА

Про визнання протиправними дій щодо складання

 протоколу про адміністративне правопорушення

 

(Дата) мені стало відомо, що співробітниками ВДАІ Вишгородського РВ ГУМВС України в Київській області відносно мене було складено протокол про адміністративне правопорушення №хххх від (дата) про те, що я, (дата) близько (години, хвилини), керуючи автомобілем (марка, модель, державний номерний знак) по вул. Спаській у м. Вишгороді не зупинився на вимогу працівника міліції, чим порушив п. 2.4 ПДР України (за що ст. 122-2 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність).

 

Вважаю, що дії відповідача щодо складання зазначеного протоколу є протиправними з огляду на наступне.

 

Дійсно, (дата) я з дотриманням правил дорожнього руху, керуючи вказаним вище автомобілем, проїжджав по вул. Спаській у м. Вишгороді, однак я заперечую факт не зупинки на вимогу працівника ДАІ, оскільки працівники ДАІ такої вимоги до мене взагалі не пред’являли.

 

За таких обставин, факт невиконання мною вимоги про зупинку є надуманим, доказом чого може бути, зокрема, те що у матеріалах справи про адміністративне правопорушення, які знаходяться у відповідача відсутні будь-які докази протилежного.

 

Отже, в моїх діях в даному випадку відсутній склад адміністративного правопорушення. 

 

Крім того, варто зазначити, що при складанні протоколу про адміністративне правопорушення №хххх від (дата) відповідачем було порушено вимоги чинного законодавства, зокрема, норми Кодексу України про адміністративні правопорушення та Наказу Міністерства внутрішніх справ України №77 від 26.02.2009 року.

 

Так, відповідно до ст. 7 Кодексу України про адміністративні правопорушення ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

 

Відповідно до ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженою на те посадовою особою. Зміст протоколу про адміністративне правопорушення повинен відповідати вимогам ст. 256 КУпАП.

 

Згідно зі ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

 

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

 

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

 

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

 

Наказом Міністерства внутрішніх справ України №77 від 26.02.2009 року затверджено Інструкцію з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (надалі – Інструкція).

 

П. 4.1. передбачає, що у разі виявлення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху працівник Державтоінспекції МВС відповідно до статті 255 КУпАП складає протокол про адміністративне правопорушення (додаток 5 до Інструкції), копія якого під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює порушникові його права і обов'язки відповідно до статті 63 Конституції України та статті 268 КУпАП.

 

П. 4.2. Інструкції встановлює аналогічні до ст. 256 КУпАП вимоги до протоколу про адміністративні правопорушення.

 

Однак протокол про адміністративне правопорушення №хххх від (дата) не відповідає вимогам наведених вище норм, зокрема у ньому не зазначено … …, крім того мене не було повідомлено про складення цього протоколу, не роз’яснено прав та обов’язків, як це передбачає ст. 256 КУпАП та п. 4.1. Інструкції, працівником ДАІ не отримано моїх пояснень щодо викладених у протоколі обставин.

 

Найважливішим є те, що працівники ДАІ взагалі не пред’являли до мене вимог, що стосуються зупинки автомобілю.

Отже, протокол складений та винесений інспектором без з’ясування жодних обставин справи, без факту порушення мною правил дорожнього руху та без доданих доказів порушення цих правил.

 

Відповідно до змісту ст. 4, 5 Закону України «Про міліцію» правовою основою діяльності міліції є Конституція України, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України, Загальна декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку. Міліція зобов’язана виконувати свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.

 

Відповідно до ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом. Інспектор при розгляді справи по суті вказані вимоги закону не виконав, оскільки обґрунтованих доказів в справі, які б підтверджували порушення мною правил дорожнього руху, немає і не може бути.

 

Дії інспектора щодо складання відносно мене протоколу були протиправними, оскільки даний протокол не відображає дійсних обставин подій, так як насправді мною не було вчинено порушення п. 2.4 ПДР України і інспектори ДАІ не намагались зупинити мій транспортний засіб.

 

Я вважаю, що такі дії є грубим порушенням ст. 19 Конституції України, в якій зазначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

 

На мою думку, посадова особа ВДАІ Вишгородського РВ ГУМВС України в Київській області при винесенні протоколу діяла не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, з використанням повноважень не з метою, з якою це повноваження надано, необгрунтовано та упереджено.

 

Вважаю, що з метою захисту моїх прав та інтересів слід визнати протиправними дії суб'єкта владних повноважень – працівника ВДАІ Вишгородського РВ ГУМВС України в Київській області (ПІБ) щодо складання протоколу про адміністративне правопорушення №хххх від (дата).

 

Згідно з п. 2 ч. 1 статті 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

 

Відповідно до п. 2 ст. 19 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті стосовно конкретної фізичної особи, вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача.

 

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

 

Ч. 4 ст. 11 КАС України передбачає, що суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

 

Згідно з ч. 2 ст. 69 КАС України докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

Відповідно до ч. 3 ст. 71 КАС України суд повинен сприяти в реалізації сторонами спору у виконанні їхнього обов’язку щодо подачі необхідних доказів.

 

На даний час я не володію документами, на підставі яких було складено протокол про адміністративне правопорушення №хххх від (дата) та самим протоколом. Таким чином, вважаю необхідним просити суд витребувати зазначені документи у відповідача, оскільки вони підтвердять всі обставини, що стосуються складення протоколу і на наявність яких посилається позивач в даному позові.

 

На підставі викладеного вище, керуючись ст. ст. 6, 18, 19, 104, 105, 106, 162 КАСУ,

 

ПРОШУ:

 

1.  Витребувати у відповідача протокол про адміністративне правопорушення №хххх від (дата) про притягнення мене до адміністративної відповідальності та всі матеріали, на підставі яких цей протокол був складений.

 

2.  Визнати протиправними дії працівника ВДАІ Вишгородського РВ ГУМВС України в Київській області (ПІБ) щодо складання протоколу про адміністративне правопорушення №хххх від (дата).

 

Додатки:

1)    Копія протоколу;

2)    Копія паспорта позивача;

3)    Копія техпаспорту та водійських прав;

4)    Квитанція про сплату судового збору;

 

 

ПІБ

_________________

Дата

 

Автомайдан Позовна заява КУпАП.doc

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения