Fazan

Пользователи
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Обычный

About Fazan

  • Rank
    Участник

Контакты

  • Сайт
    http://litigation.kiev.ua
  • ICQ
    0

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    http://litigation.kiev.ua
  1. ПКУ 56.15. Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов'язання, що оскаржується, вважається неузгодженою. 56.18. З урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення - рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
  2. Ksenia Dragan сказал(а) 23 Сен 2014 - 09:57: Вчера мама звонила в налоговую консультацию, ответили рассрочку сделать конечно можно, но вам это дороже обойдётся, так как будут начислены дополнительно штрафы и проценты --- Звонкам - не доверять. Только переписка. Рассрочку налоговики скорее всего не дадут. Примерный алгоритм Ваших действий таков: - ГНИ составляет акт проверки - Вы подаете возражение на акт - ГНИ выносит налоговое уведомление-решение (НУР) = Обжалование НУР в административном порядке = - Вы подаете жалобу на НУР в вышестоящую ГНИ - Вышестоящая ГНИ выносит решение по Вашей жалобе - Вы подаете жалобу на НУР в Государственную Фискальную службу - ГФС выносит решение по Вашей жалобе = Обжалование НУР в судебном порядке = - Вы подаете иск в окружной административный суд - Окружной административный суд выносит решение - Вы подаете апелляционную жалобу на решение окружного административного суда - Апелляционный административный суд выносит решение - Вы подаете кассационную жалобу на решение апелляционного административного суда - Высший административный суд Украины выносит решение --- После решения апелляционного административного суда решение вступает в законную силу. ГНИ теоретически может подать в ГИС на принудительное взыскание средств. Но, как правило, дожидается решения ВАСУ. На этапе судебного обжалования возможно заключение мирового соглашения с ГНИ. Кроме того, самое высокое налоговое начальство на словах продвигает идею широкого распространения заключения мировых соглашений с ГНИ. Но на практике «получается как всегда».
  3. Три человека. Давеча ЖЕК мне составил и "не виявил слідів залиття". Первые жалобы на ЖЕК полетели, платежи приостановлены. To be continued.
  4. По данной категории готовлю иск в Киевский окружной суд. Посмотрим на свежую практику "фекалов".
  5. http://ord-02.com/item/30232-masonskaya-struktura-gaz-ukraina-2009-zametaet-sledyi http://glavcom.tv/video/4267.html http://gazeta.zn.ua/energy_market/ofshornye-dela-sergeya-kurchenko-_.htm
  6. Мда... о бедная "ГУ" :( http://sergeykurchenko.com/2013/08/01/gaz-ukraina-2009-rakovyi-diagnoz-dla-ukrainskoy-ekonomiki/
  7. Господа, может у кого есть скан кредитного договора с Дельта банком (покупка автомобиля). Очень нужно. Заранее спасибо! litigation.kiev.ua@gmail.com
  8. "Определение ВСУ об отказе ОТП банку во взыскании суммы с поручителя, на основании ч.1 ст. 559 ЦК Украины" Стаття 559. Припинення поруки 1. Порука припиняється з припиненням забезпеченого нею зобов'язання, а також у разі зміни зобов'язання без згоди поручителя, внаслідок чого збільшується обсяг його відповідальності. *** Рішенням апеляційного суду Донецької області від 12 січня 2010 року рішення районного суду змінено в частині солідарного відшкодування відповідачами судових витрат. У решті – рішення суду першої інстанції залишено без змін. Т.о., имеется в виду взыскании суммы судебных издержек с поручителя?
  9. Легко написать 80 слов о пути, который ведет в никуда, а подать заявление и добиться его рассмотрения должным образом, пускай даже посредством постановления окружного суда, куда сложнее, но не означает, что невозможно. Для аналогии: Дорожный контроль доказал в суде - Генеральная прокуратура злостно нарушает права человека
  10. ЗУ Про охорону дитинства http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2402-14 Стаття 17. Право дитини на майно Батьки або особи, які їх замінюють, не мають права без дозволу органів опіки і піклування, наданого відповідно до закону, укладати договори, які підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації, відмовлятися від належних дитині майнових прав, здійснювати поділ, обмін, відчуження житла, зобов'язуватися від імені дитини порукою, видавати письмові зобов'язання. ЗУ Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2623-15 Стаття 12. Захист прав та інтересів дітей під час вчинення правочинів щодо житлових приміщень 4. Для вчинення будь-яких правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають діти, необхідний попередній дозвіл органів опіки та піклування, що надається відповідно до закону. Посадові особи органів опіки та піклування несуть персональну відповідальність за захист прав та інтересів дітей при наданні дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, яке належить дітям. Про затвердження Порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді і органів праці та соціального захисту населення в наданні соціальних послуг сім'ям, які опинилися у складних життєвих обставинах http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0975-07 З А К О Н У К Р А Ї Н И Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...=20%2F95-%E2%F0 У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...reg=1086%2F2005 У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...nreg=376%2F2007 Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім'ї та молоді, служб у справах неповнолітніх, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді та органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім'ї http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0399-04 Про затвердження Правил опіки та піклування 1.7. Органи опіки та піклування відповідно до покладених на них завдань та розподілу повноважень між структурними підрозділами відповідних управлінь і відділів місцевої державної адміністрації: вживають заходи щодо захисту особистих та майнових прав неповнолітніх дітей і осіб, які перебувають під опікою (піклуванням); беруть участь у розгляді судами спорів, пов'язаних із захистом прав неповнолітніх дітей та осіб, які перебувають під опікою (піклуванням); установлюють опіку над майном у передбачених законом випадках; 1.9. Керівництво органами опіки та піклування і контроль за їх діяльністю здійснюють обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації та виконавчі комітети вищестоящих рад. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0387-99 Сімейний кодекс України http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...&page=3#853 Стаття 177. Управління майном дитини 1. Батьки управляють майном, належним малолітній дитині, без спеціального на те повноваження. Батьки зобов'язані дбати про збереження та використання майна дитини в її інтересах. Якщо малолітня дитина може самостійно визначити свої потреби та інтереси, батьки здійснюють управління її майном, враховуючи такі потреби та інтереси. ( Частина перша статті 177 в редакції Закону N 2620-IV ( 2620-15 ) від 02.06.2005 ) 2. Батьки малолітньої дитини не мають права без дозволу органу опіки та піклування вчиняти такі правочини щодо її майнових прав: укладати договори, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; видавати письмові зобов'язання від імені дитини; відмовлятися від майнових прав дитини. ( Статтю 177 доповнено частиною згідно із Законом N 2620-IV ( 2620-15 ) від 02.06.2005 ) 3. Батьки мають право дати згоду на вчинення неповнолітньою дитиною правочинів, передбачених частиною другою цієї статті, лише з дозволу органу опіки та піклування. ( Статтю 177 доповнено частиною згідно із Законом N 2620-IV ( 2620-15 ) від 02.06.2005 ) 4. Дозвіл на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини надається органом опіки та піклування після перевірки, що проводиться протягом одного місяця, і лише в разі гарантування збереження права дитини на житло. { Статтю 177 доповнено частиною згідно із Законом N 524-V ( 524-16 ) від 22.12.2006; в редакції Закону N 3234-VI ( 3234-17 ) від 19.04.2011 } 5. Органи опіки та піклування можуть відмовити у наданні дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини лише у випадках, коли ними встановлено, що: 1) мати та/або батько дитини, які (яка, який) звернулися за дозволом, позбавлені судом батьківських прав відповідно до статті 164 цього Кодексу; 2) судом, органом опіки та піклування або прокурором постановлено (прийнято) рішення про відібрання дитини від батьків (або того з них, який звернувся за дозволом) без позбавлення їх батьківських прав відповідно до статті 170 цього Кодексу; 3) до суду подано позов про позбавлення батьків дитини (або того з них, який звернувся за дозволом) батьківських прав особами, зазначеними у статті 165 цього Кодексу; 4) особа, яка звернулася за дозволом, повідомила про себе неправдиві відомості, що мають суттєве значення для вирішення питання про надання дозволу чи відмову в його наданні; 5) між батьками дитини немає згоди стосовно вчинення правочину щодо нерухомого майна дитини; 6) між батьками дитини або між одним з них та третіми особами існує судовий спір стосовно нерухомого майна, за дозволом на вчинення правочину щодо якого звернулися батьки дитини (або один з них); 7) вчинення правочину призведе до звуження обсягу існуючих майнових прав дитини та/або порушення охоронюваних законом інтересів дитини. { Частина статті 177 в редакції Закону N 3234-VI ( 3234-17 ) від 19.04.2011 } 6. При вчиненні одним із батьків правочинів щодо майна малолітньої дитини вважається, що він діє за згодою другого з батьків. Другий з батьків має право звернутися до суду з вимогою про визнання правочину недійсним як укладеного без його згоди, якщо цей правочин виходить за межі дрібного побутового. На вчинення одним із батьків правочинів щодо транспортних засобів та нерухомого майна малолітньої дитини повинна бути письмова нотаріально засвідчена згода другого з батьків. { Частину статті 177 доповнено абзацом другим згідно із Законом N 524-V ( 524-16 ) від 22.12.2006 } Якщо той з батьків, хто проживає окремо від дитини протягом не менш як шість місяців, не бере участі у вихованні та утриманні дитини або якщо місце його проживання невідоме, правочини, зазначені в абзаці другому цієї частини, можуть бути вчинені без його згоди. { Частину статті 177 доповнено абзацом третім згідно із Законом N 524-V ( 524-16 ) від 22.12.2006 } 7. Батьки вирішують питання про управління майном дитини спільно, якщо інше не передбачено договором між ними. Спори, які виникають між батьками щодо управління майном дитини, можуть вирішуватися органом опіки та піклування або судом. { Частина статті 177 із змінами, внесеними згідно із Законом N 524-V ( 524-16 ) від 22.12.2006 } 8. Після припинення управління батьки зобов'язані повернути дитині майно, яким вони управляли, а також доходи від нього. 9. Неналежне виконання батьками своїх обов'язків щодо управління майном дитини є підставою для покладення на них обов'язку відшкодувати завдану їй матеріальну шкоду та повернути доходи, одержані від управління її майном. { Частина статті 177 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2620-IV ( 2620-15 ) від 02.06.2005 } 10. Порядок провадження органами опіки та піклування визначеної законом діяльності, пов'язаної із захистом майнових прав дитини, встановлюється Кабінетом Міністрів України. { Статтю 177 доповнено частиною десятою згідно із Законом N 3234-VI ( 3234-17 ) від 19.04.2011 } З А К О Н У К Р А Ї Н И Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2342-15 Стаття 11. Органи опіки та піклування Органами опіки та піклування є державні адміністрації районів, районів міст Києва і Севастополя, виконавчі органи міських чи районних у містах, сільських, селищних рад. Органи опіки та піклування забезпечують вирішення питань щодо: соціального захисту і захисту особистих, майнових, житлових прав та інтересів дітей; притягнення до відповідальності осіб, які порушують права дитини; надання письмової згоди або заперечення на відчуження нерухомого майна (у тому числі житла) та іншого майна, власником якого є дитина; Соціальний захист та захист прав дітей у межах своєї компетенції здійснюють державні адміністрації районів, районів міст Києва і Севастополя, виконавчих органів міських, районних у містах, сільських, селищних рад. Присутність представника органів опіки та піклування на судових засіданнях є обов'язковою в разі, якщо розглядається справа стосовно дитини або з питань, що зачіпають права дитини. Стаття 32. Збереження права дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа на житло Жилі приміщення, в яких проживали діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, до влаштування їх у сім'ї громадян України, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також щодо яких є рішення суду, не можуть бути відчужені без отримання згоди на таке від органів опіки та піклування, яка може надаватися лише в разі гарантування збереження права на житло таких дітей. --- Якщо ж продаж здійснено без дозволу органів опіки та піклування, то в інтересах дитини прокурором може бути подано позов до суду про визнання договору недійсним.
  11. Цивільний кодекс України _ Чинна редакція Стаття 1056-1. Проценти за кредитним договором 1. Розмір процентів та порядок їх сплати за договором визначаються в договорі залежно від кредитного ризику, наданого забезпечення, попиту і пропозицій, які склалися на кредитному ринку, строку користування кредитом, розміру облікової ставки та інших факторів. 2. Встановлений договором розмір процентів не може бути збільшений банком, іншою фінансовою установою в односторонньому порядку. 3. Умова договору щодо права банку, іншої фінансової установи змінювати розмір процентів в односторонньому порядку є нікчемною. 4. (частина відсутня) 5. (частина відсутня) 6. (частина відсутня) <…> ------------------------------ Цивільний кодекс України _ Запропонована редакція Стаття 1056-1. Проценти за кредитним договором 1. Процентна ставка за кредитом може бути фіксованою або змінюваною. Тип процентної ставки визначається кредитним договором. 2. Розмір процентів, тип процентної ставки (фіксована або змінювана) та порядок їх сплати за кредитним договором визначаються в договорі залежно від кредитного ризику, наданого забезпечення, попиту і пропозицій, які склалися на кредитному ринку, строку користування кредитом, розміру облікової ставки та інших факторів. 3. Фіксована процентна ставка є незмінною протягом усього строку кредитного договору, якщо сторони не досягли взаємної згоди про інше. Встановлений договором розмір фіксованої процентної ставки не може бути збільшений банком в односторонньому порядку. Умова договору щодо права банку змінювати розмір фіксованої процентної ставки в односторонньому порядку є нікчемною. 4. У разі застосування змінюваної процентної ставки, кредитор має право без згоди позичальника з визначеною у кредитному договорі періодичністю здійснювати зміну процентної ставки відповідно до умов та у порядку, встановлених кредитним договором. У кредитному договорі встановлюється порядок розрахунку змінюваної процентної ставки із застосуванням погодженого сторонами індексу. Порядок розрахунку змінюваної процентної ставки повинен дозволяти точно визначити розмір процентної ставки за кредитом на будь-який момент часу протягом строку дії кредитного договору. Кредитор не має права змінювати встановлений кредитним договором порядок розрахунку змінюваної процентної ставки без згоди позичальника. 5. Індекс, що використовується у формулі визначення змінюваної процентної ставки, має відповідати таким вимогам: 1) поточне значення індексу має періодично, але не рідше одного разу на місяць, публікуватися в засобах масової інформації або оприлюднюватися через інші загальнодоступні регулярні джерела інформації. Кредитний договір повинен містити посилання на джерело інформації про відповідний індекс. 2) індекс має ґрунтуватися на об’єктивних індикаторах фінансової сфери, що дозволяють визначити ринкову вартість кредитних ресурсів. 3) значення індексу має встановлюватися незалежною установою з визнаною діловою репутацією на ринку фінансових послуг. 6. У разі застосування змінюваної процентної ставки у кредитному договорі повинно визначатися максимальний розмір збільшення процентної ставки. ____________7351_____10.11.2010_doc_188984.doc