Хочу подать иск по п.16 Постановы ПВССУРЦКС №5


Recommended Posts

Обращаюсь к практикующим юристам и адвокатам.

Сам я не юрист и денег на грамотного адвоката сами понимаете нет.

Давно читаю форум и появилась хорошая на мой взгляд зацепка.

Если все выгорит, думаю, многие клиенты Универсала вздохнут с облегчением, т.к. сколько договоров по нему я не видел, везде одна и та же грабля:

"позичальник підтверджує, що розуміє наслідки настання валютних ризиків …"

Готовлюсь подавать приведенный ниже иск.

Буду очень благодарен за любые замечания.

ПОЗОВНА ЗАЯВА

(ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ)

про визнання кредитного договору недійсним

Мною, ... (надалі – Позивач), 23 квітня 2008 року з ВАТ «Універсал Банк» (надалі – Відповідач або Банк) було укладено Кредитний договір № ... (далі за текстом – Кредитний договір або Договір). Зазначений Договір укладений сторонами із визначенням його змісту на основі стандартної форми, запропонованої Відповідачем для будь-яких клієнтів-фізичних осіб.

Відповідно до п.1.1. Кредитного договору «Кредитор зобов’язується надати Позичальнику на умовах цього Договору грошові кошти (кредит) в сумі ... доларів США, а Позичальник зобов’язується прийняти, належним чином використати та повернути кредит, а також сплатити проценти за користування кредитом в розмірі ... річних в порядку, на умовах та в строки, визначені цим Договором».

Відповідно до п.1.3. Кредитного договору цільове призначення – придбання майна.

Відповідно до п.1.5. Кредитного договору «погашення платежів за Кредитом здійснюється Позичальником у валюті кредиту».

На час укладання кредитного Договору мною Банку була достовірно надана інформація про мій фінансово-майновий стан та відповідно до умов надання кредитних коштів мною була надана довідка про отримання доходу у національній валюті України за шість місяців, що передували місяцю отримання кредиту.