Recommended Posts

Опубликовано

Конечно народ, кто же ещё... И почему то именно как ПАПа сказал... И поздравил себя любимого в 20:00 уже сам... Хотя комиссии ещё работали... И даже подсчёт не начинали... Всё за всех решил экзит-пол... Просто надо вместо голосования ввести законодательно экзит-полы... А самое главное как скрытно всё подсчитывали... Такого ещё никогда небыло за всю историю Украины... Обычно всю ночь показывали марафон и ЦВК в прямом эфире и подсчёт... А в этот раз вообще ничего...

 

У меня подруга тоже работала головой территориальной избирательной комиссии, только в Харьковской области, говорит такого беспредела ещё ни разу не видела... за много лет... а она голова уже лет 15...

 

 Про территориалки слышала, что беспредельничали, как и прежде, но их "контролирует" местная власть, а не центральная, вот и оторвались на последок. Экзит - полы по президентским сошлись с реальными результатами, а вот по выборам в местные советы (где они проводились), имели сильное отличие от реальных цифр. Надо менять власть на местах, может и будут изменения в лучшую сторону.

Опубликовано

 Так и я о том же, предложение от него Ярошу поступило, Ярош подумал и судя по всему, согласился.

 

Дон Педро заявил, что Ярош пусть курит в сторонке, ничего он ему не предлагал. 

Опубликовано

Що зробив Люстраційний комітет за 100 днів

06 червня 2014, 01:53

 

По-перше, ніякого Люстраційного комітету немає. Правляча коаліція, проголосив на Майдані про його створення та записав закон про люстрацію першим в програмі свого уряду, більше не зробила нічого. Тому все, що було вдалося, вдалося без жодних повноважень, на громадських засадах, виключно волонтерськими зусиллями тисяч людей.

Тому коли до мене в метро підходять такі самі люди і кажуть: "Ви їх швидше люструйте", я відповідаю: "Давайте разом, тоді швидше вийде. Ми з Вами і є Люстраційний комітет".

Що вже вдалося:

1. З першого дня після проголошення на Майдані на нас полився величезний потік скарг. Найбільше – більше 1000 – на суддів. За допомогою Віри Прохири, Насті Кудріцької, Надії Другової та десятків невтомних волонтерів ми відкрили гарячу лінію, мейл та базу. Я обіцяю – жодна скарга не пропаде. Зрозуміло, що не маючи повноважень, ми не можемо по-справжньому відреагувати на більшість звернень. Але ми придумали, як їх можна використати для очищення держави.

2. На найбільш кричущі порушення ми відповідали лютим тиском на винуватих посадовців з вимогою йти у відставку. І закликали, і закликаємо робити так по всій країні. Окрім усього, це привчає всіх нас до ключового розуміння, що влада – це ми. А посадовці – це наймані менеджери. Яких треба звільняти, якщо вони працюють на нас незадовільно. Одним з останніх так написав рапорт начальник міліції Дніпропетровщини Георгій Гогуадзе. А громадяни на Рівненщині та Франківщині просто не пускають керівників міліції, які не мають довіри громади. І правильно не пускають.

3. Звісно, справжню люстрацію треба робити за законом. І разом із тисячами небайдужих громадян, Самообороною, Автомайданом, активістами Реанімаційного пакету реформ, та буквально кількома посадовцями на чолі з Павлом Петренком та Юрієм Дерев'янком ми з четвертого разу переконали парламент ухвалити закон, який відсторонив усе керівництво усіх судів. Плюс зобов'язав перевірити на порушення присяги всіх суддів, які тероризували Майдан, разом із суддями, чиї рішення були скасовані Європейським судом з прав людини. Разом з Танею Чорновол ми провели відкритий конкурс і серед більше сотні правників відібрали п'ятьох для участі в таких перевірках. Я сподіваюся, ці дуже гідні люди реалізують нашу обіцянку таким суддям в часи арештів майданівців – "Ти відповідатимеш".

4. Закон про суддів дав нам безцінний досвід, як треба і як не треба проводити справжнє очищення держави. По-перше, такі органи як суди, варто просто набирати наново. Вони невиліковні. Бо коли закон звільнив усіх голів усіх судів і вперше в історії України віддав право обирати голів самим суддям – у 80% випадків вони обрали... тих самих людей, яких закон звільнив. По-друге, для очищення держави потрібна активна участь громадян. Там, де люди прийшли контролювати вибори нових голів судів (як ми у Вищому господарському чи Вищому спеціалізованому з цивільних та кримінальних справ) – там обрані нові голови з ненайгіршою репутацією. Там, де контролю суспільства не було, судді обрали собі старих сутенерів. По-третє, ефективна люстрація потребує політичної волі топ-посадовців. Нинішня коаліція за три місяці після Майдану так і не спромоглася вигнати Сергія Ківалова з крісла голови парламентському комітету з правосуддя. І його судді своїми рішення тупо блокують зараз формування нової Вищої ради юстиції і Вищої кваліфікаційної комісії суддів. Це головні органи для самоочищення судівського корпусу. Старі ми вигнали законом, але нових не дають призначити.

Значить, треба закон про набір ВСІХ суддів наново.

5. Ми досягли згоди з нечисельними парламентарями, шо справді прагнуть узаконити люстрацію, що разом напишемо такий закон. І не лише про суди. Власне, розроблених зусиллями правників-волонтерів законопроектів про люстрацію в Раді вже чотири і вони всі зареєстровані для голосування. Хоч не одразу:), але між більшістю авторів досягнуто порозуміння і зараз ми працюємо спільно задля проведення закону через парламент. Як я вже сказав, він будується на ідеї НАБРАТИ НАНОВО СУДИ, ПРОКУРАТУРУ, СБУ, МІЛІЦІЮ ТА МІНІСТЕРСТВА З ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯМИ. Набирати через відкриті конкурси із залученням до обговорення кандидатів всієї країни. А колишніх комсомольських та компартійних начальників разом з вихідцями з КДБ і посадовцями, що не можуть пояснити майно своєї родини, з конкурсів виключати. Такий підхід дозволить справді очистити всю державу. І одночасно дає шанс на скорочення кількості держслужбовців та збільшення їхніх зарплат. Плюс європєізацію функцій держави.

6. Підбірати нових посадовців через відкриті конкурси ми з першого дня пропонували усім відомствам. Погодилися МВС (і як побачили, що це ламає схеми продажу посад, стали саботувати). Втім, поки це було чесно, ми їм старанно допомагали і Львівщина з Волинню підібрали собі непоганих начальників міліції. Зараз допомагаємо організувати такий конкурс Мінюсту та Уповноваженій з прав людини. Якраз для підбору їхніх представників до Вищої кваліфікаційної комісії суддів. Ідею підхопили в багатьох регіонах. Знову таки, це привчає людей до активної участі у підборі посадовців і їхній залежності від громади.

7. Об'їхали півкраїни, встановили контакти з тими активістами, які справді просувають ідею очищення держави. (А не імітують "люстрацію" у власних цілях – таких теж ідентифікували). Слава Ірині Сусловій яка як волонтер-організатор координує справжніх активістів люстрації в різних частинках країни. І Наталці Даньковій, яка як волонтер-журналіст описує їхні успіхи та виклики та дарує це будь-яким медіа, яким цікава тема. І Саші Дрік, яка організувала життя нашої на диво популярної ФБ-сторінки.

8. Блискуча команда ІТшників на чолі з Оленою Мирошник зробила і подарувала справі люстрації сайт. А тепер розробляє базу всіх цих тисяч скарг на посадовців, якими нас завалили і продовжують завалювати. Коли почнемо наново підбирати державу через відкриті конкурси, кадрові комісії зможуть використати ці скарги, щоб більше дізнатися про кандидатів.

Що далі? Наступного тижня запропонуємо очолити люстрацію новообраному президенту. Офіційно створити Люстраційний комітет. Взяти закон Про люстрацію як свій перший закон для ухвалення парламентом. Врешті-решт, Петро Порошенко не зможе ефективно керувати настільки гнилою державою і перший потребує її очищення. Звісно, ми готові і будемо далі удосконалювати, протягати через парламент і контролювати виконання закону. По всій країні люди усвідомлюють – без справжнього очищення держави нічого не вийде. І кажуть: "Якщо люстрацію не припинять гальмувати, ти клич на третій Майдан".

 

Вот реальная проверка на вшивость президента Пети. 

Опубликовано

А, кстати, знаки его тоже преследуют, как и Януковича... Флаг то президентский не поднимался, заклинил на Софиевской площади...

Опубликовано
Я не являюсь его сторонником, но сегодня солдат Турчинов уходит на дембель.

Я думаю он этому рад, не заметил я в нем животной тяги к деньгам, власти и могуществу, которая делает президентские будни счастливыми.

Мне кажется, простым украинцам есть за что его благодарить - он руководил страной в самые критические в ее истории месяцы и при нем начались процессы стабилизации.

Вы выстояли и не поддались эмоциональному соблазну сделать первый выстрел тогда, когда он неизбежно привел бы к полномасштабной военной агрессии России и дал бы ей 100% аргументы перед западным миром. Вспомните Грузию и поймете, что в критический момент пастор Турчинов оказался более опытным и благоразумным президентом, чем реформатор Саакашвилли, который и территорию не отстоял и людей не уберег от необязательной войны.

Сегодня настает новый этап в жизни страны, с которым связывают большие надежды не только украинцы, но и весь цивилизованный мир.

Авансы розданы. Да здравствует новый король.

Меньше эмоций - больше труда.
 
 
Опубликовано

А ещё, знак, солдатик упал...

Опубликовано

 

Я не являюсь его сторонником, но сегодня солдат Турчинов уходит на дембель.

Я думаю он этому рад, не заметил я в нем животной тяги к деньгам, власти и могуществу, которая делает президентские будни счастливыми.

Мне кажется, простым украинцам есть за что его благодарить - он руководил страной в самые критические в ее истории месяцы и при нем начались процессы стабилизации.

Вы выстояли и не поддались эмоциональному соблазну сделать первый выстрел тогда, когда он неизбежно привел бы к полномасштабной военной агрессии России и дал бы ей 100% аргументы перед западным миром. Вспомните Грузию и поймете, что в критический момент пастор Турчинов оказался более опытным и благоразумным президентом, чем реформатор Саакашвилли, который и территорию не отстоял и людей не уберег от необязательной войны.

Сегодня настает новый этап в жизни страны, с которым связывают большие надежды не только украинцы, но и весь цивилизованный мир.

Авансы розданы. Да здравствует новый король.

Меньше эмоций - больше труда.

 
 

 

А Крым где?

Опубликовано

Он не падал. Он оружие уронил.

 

Он упал на колени... А потом на четвереньки... 

 

Вначале он уронил оружие, и закачался, потом попытался встать ровно, но у него не получилось и он упал...

 

Я незнаю, что потом произошло с тем парнем, но когда ПАПа вышел обратно, то его уже небыло... И он типа спросил у того что то стоящего на месте того парня...

Опубликовано

Он упал на колени... А потом на четвереньки... 

 

Вначале он уронил оружие, и закачался, потом попытался встать ровно, но у него не получилось и он упал...

 

Я незнаю, что потом произошло с тем парнем, но когда ПАПа вышел обратно, то его уже небыло... И он типа спросил у того что то стоящего на месте того парня...

http://donbass.ua/news/ukraine/2014/06/07/karaul-ustal-na-inauguracii-poroshenko-soldat-uronil-vintovku-video.html

http://ukranews.com/ru/news/ukraine/2014/06/07/124915

Опубликовано
Опубликовано

Об этом знаке никто не говорит, так как солдатик затмил эту новость... И мало кто заметил об этом и поэтому не акцентируют внимания... 

 

Два флага подниматься должны чётко... Процедура отработана до мелочей...

Так если обратите внимание, если у кого есть возможность посмотреть где-то... Когда оба флага закрепили одним концом и развернули, то украинский подняли для нижнего крепления, а президентский заклинил и не могли провернуть, потом провернули... Начали поднимать и снова заклинило... Украинский подняли где-то на 2 метра и остановили, чтобы поправить президентский, который не поднимался, так как заклинил... Потом там что то дёргали-дёргали и он снова пошёл подниматься, и тогда уже их оба подняли...

Опубликовано

Так ведь и выборы происходили со скрипом и еще с каким, были опасения, что не состоятся, что сорвут или еще что-то в этом роде. Ан ничего, все прошло, пусть не легко (особенно на востоке Украины), но прошло.

По сравнению с придавленным венком и закрывающимися дверями  это мелочи. 

383945922.jpg

Опубликовано

Я не думал, что Вы будете флудить в теме Президент Украины-2014, о президенте Украины-2010...(((

 

Смешно... Ну конечно, никто не спорит, президентский флаг и оружие, это мелочи по сравнению с дверями и венком... Кстати, а кто это ему венок притащил на инагурацию...)))

Опубликовано

Интересные наблюдения 

 

BpizIKyIEAA-_uo.png

 

То есть Янукович ни одного разу не сказал слово "Украина"...))) Самим не смешно...

Опубликовано

Вот Вам анализируйте и наблюдайте... Вот к чему всё это... к чему этими глупостями заниматься... ведь взрослые люди... конечно как можно такому человеку нехорошему говорить об Украине вступая на пост президента Украины...))) Ра

 

Інаугураційна промова Януковича

 

http://www.pravda.com.ua/articles/2010/02/25/4809133/?attempt=1

Четвер, 25 лютого 2010, 11:09

 

 

Шановні народні депутати!

Дорогі співвітчизники!

Щойно я склав Присягу Президента України. Що я відчував, тримаючи руку на Святому Пересопницькому Євангелії?

Відповідальність і смиренність. Перед народом України, який у ході вільного волевиявлення віддав за мою кандидатуру більшість голосів. Перед Всевишнім, волею якого я вступаю на пост глави Української держави в такий непростий для неї час.

Вибори завершилися. Увесь світ визнав їх демократичність. Український народ сказав своє слово, і міжнародна спільнота підтвердила, що Україна – вільна держава, де права і свободи громадян є найвищими цінностями, і де вибір народу не може бути поставлений під сумнів жодними проявами чиєїсь недоброї волі.

Ця остання обставина є особливо важливою з огляду на молодий вік нашої демократії і ті хвороби росту, яких так важко уникнути в процесі державницького змужніння.

Тим не менше, ми гідно витримали цей відповідальний екзамен, і сьогодні сторінку президентських виборів 2010-го року перегорнуто. За нею розпочинається наступний період нашої новітньої історії.

Країна перебуває у вкрай складній ситуації – відсутність державного бюджету на поточний рік, колосальні борги по зовнішніх запозиченнях, бідність, розвалена економіка, корупція – ось далеко не повний перелік бід, з яких складається українська реальність.

Попри це, я вважаю, що державу можна не лише врятувати від соціально-економічного колапсу, але й швидко вивести на шлях прискореного розвитку. Якби не ця впевненість і ця віра у власні сили, сили своєї команди і силу українського народу, я ніколи не балотувався б у президенти.

Я знаю, що і як слід робити.

У першу чергу – відновити систему ефективного державного управління. Ми повинні швидко створити дієздатну виконавчу владу, яка невідкладно займеться найбільш ураженими галузями економіки і соціальною сферою. Першочергове завдання на цьому шляху – реформування системи влади і, перш за все, Кабінету Міністрів, перетворення його у команду професіоналів, а не «політичних офіціантів». У зв’язку з цим, я закликаю Верховну Раду підтримати мої зусилля, спрямовані на створення прозорої, ефективної і відповідальної системи державного управління, здатної працювати з Президентом у синхронному режимі.

Я підкреслюю: цю особливу роль у реформуванні системи державного управління бачу в Парламенті. Це – місце для дискусій. Це – місце для сильної опозиції, яка повинна контролювати дії Уряду і Президента. Але, в першу чергу, це – місце для сильної і стабільної парламентської більшості.

Якщо ми не спроможемося подолати існуючі політичні незгоди в ім’я порятунку держави, якщо не зуміємо очистити свої серця від отрути ненависті, породженої марнославством і егоїзмом, держава буде приреченою на продовження блукання в політичних сутінках і соціально-економічних лабіринтах.

Взаємне несприйняття внаслідок поразки одних і перемоги інших є не лише деструктивним з позицій інтересів держави, але й глибоко аморальним. Адже сказано у Святому Письмі: «Мирися з твоїм противником швидко, коли ти ще з ним у дорозі…». Життя підтвердило цю просту і очевидну істину: люди не люблять, коли їм демонструють кулаки. Вони схильні більше довіряти тим, хто подає руку на знак миру. Тому я звертаюся до всіх депутатів Верховної Ради із закликом до співпраці в ім’я України.

Така співпраця матиме вирішальне значення для невідкладного реформування влади, судочинства, внесення змін до Конституції. Сьогодні державою керує структура, «зшита» в інтересах реалізації цілей окремих політиків. Це ж можна сказати і про судочинство, і про багато інших важливих сфер життя українського суспільства. Ми повинні змінити існуючий стан речей. Структура усіх гілок влади повинна слугувати досягненню єдиної мети – швидкому ухваленню потрібних державі законів і їх швидкій реалізації. При цьому треба однаково дбати про забезпечення законних інтересів простих людей, звичайних громадян, представників середнього класу, інтелігенції, бізнесу.

Ефективна співпраця між Президентом, Парламентом і Урядом розчистить дорогу до швидкого економічного прогресу. В свою чергу, вирішення цієї проблеми дозволить не лише ліквідувати хронічну бідність, а й об’єднати країну. Люди схильні політизувати певні питання духовності здебільшого тоді, коли вони перебувають у стані перманентної фінансової нестабільності. В економічно розвинутих державах вірогідність виникнення внутрішніх конфліктів через різницю в культурних традиціях того чи іншого регіону в десятки разів нижча, аніж у державах економічно відсталих.

Україна повинна обрати правильну довгострокову стратегію розвитку. Багато наших проблем виникли через те, що замість того, аби рухатися до постіндустріального суспільства зразка ХХІ століття, ми пішли шляхом первісного накопичення капіталу, тобто до так званого «дикого капіталізму». Відповідно, ми зможемо успішно конкурувати в сучасному світі лише за умови, якщо впритул займемося індустрією знань – сучасними технологіями виробництва, накопиченням і реалізацією здобутків науки.

Я розумію, що наздогнати індустріально розвинуті країни вкрай складно. Однак можливо. Для цього Україні потрібна стратегія інноваційного поступу, і така стратегія нашою командою розроблена. Вона передбачає розвиток і державну підтримку невеликого числа пріоритетних напрямків, на яких ми зможемо посісти гідне місце в міжнародному розподілі праці. При цьому мається на увазі не посилення ролі держави в економіці, а участь держави у створенні ефективних ринкових механізмів. Я переконаний, що безпосередній вплив держави на економіку, ручне управління нею – це шлях в нікуди.

Обов’язковими умовами відновлення довіри до України з боку інвесторів і міжнародних фінансових інституцій є забезпечення внутрішньополітичної стабільності, подолання корупції, встановлення чітких і головне – незмінних правил відносин між державою і бізнесом. Забезпечення двох перших умов буде особливо складним процесом, але я володію достатнім запасом політичної волі, щоб трансформувати їх у реальність.

Як Президент я маю чітке уявлення про те, яка зовнішньополітична стратегія сьогодні найбільше відповідає національним інтересам України. Будучи мостом між Сходом і Заходом, інтегральною частиною Європи і колишнього СРСР водночас, Україна обере таку зовнішню політику, яка дозволить нашій державі отримати максимальний результат від розвитку рівноправних і взаємовигідних відносин з Російською Федерацією, Європейським Союзом, США та іншими державами, які впливають на розвиток ситуації у світі. На мою думку, виклики, які стоять перед міжнародною спільнотою, диктують потребу об’єднуватися у якомога ширшому форматі. Людству, і Україні в тому числі, потрібен ЄС у глобальному прочитанні. Я маю на увазі Єдиний Світ як силу, здатну гарантувати планеті мирне співіснування різних цивілізацій, енергетичну, екологічну, продовольчу безпеку. Ми готові брати участь у таких процесах, як європейська позаблокова держава. Я маю намір запропонувати цю концепцію парламенту для вироблення основ зовнішньої політики України і, сподіваюся, вищий законодавчий орган мене підтримає.

Вступаючи на посаду Глави Української держави, я хочу сказати народу України, що всі мої обіцянки, дані йому, будуть виконані. Ми виплатимо заборгованість із заробітної плати і пенсій, чого так і не зробив діючий уряд. Враховуючи катастрофічну ситуацію з державними фінансами, ми зробимо це за рахунок скорочення витрат на бюрократичну систему і почнемо з себе. Одним з моїх перших Указів на посту Президента України буде указ про скорочення видатків на Секретаріат Президента та інших структур, які забезпечують його діяльність.

Шановні народні депутати!

Співвітчизники!

Я завжди ставив діло вище за багатослів’я і на новому посту не відмовлюся від цього правила. Робота і результат в ім’я процвітання моєї Батьківщини – ось кредо, з яким я приступаю до виконання своїх обов’язків на новому відповідальному посту.

Я розраховую на вашу підтримку, а також на підтримку міжнародної спільноти, яка прагне бачити нашу країну сильною і стабільною.

І хай у цьому праведному устремлінні нам допоможе Господь!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения