Кредитные инициативы сделали ИНН на ипотечном договоре ПИБа


Recommended Posts

Заяву про забезпечення позову задовільнили)

 

А ось до паперів, наданих нотаріусом, що вчинив ВН, є купа питань. Треба звірити з оригіналами, бо до КД не додано графіків, до договору перуступки нема додатків і в ньому взагалі закоректовано деякі дані, т.д. Нотаріус явно "заряжений", якщо на підставі таких доків вчинив ВН...

 

Також невідомо, хто іпотекотримач. Треба з"ясовувати ч/з реєстраційну службу...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Реєстраційна служба підтвердила, що доступ до старих реєстрів відкритий лише в плані зробити витяг, вносити будь-які дані неможливо. У новий реєстр інфо про нерухомий об"єкт автоматично не переноситься, а лише за заявою власника (і тільки власника чи його довіреної особи) і коштує це 120 грн.

 

Без власника ніяких дій з майном вчинити неможлива, в т.ч. зробити заміну особи іпотекотримача (якщо майно знаходиться у старих реєстрах). Не може цього зробити нотаріус на прохання КІ. Отож питання, яким чином КІ стає іпотекотримачем руками київського нотаріуса Чорнєй? Як перевірити законність дій нотаріуса?

 

А якщо КІ не є іпотекотримачем, то яке він має право звертатися до нотаріуса за ВНН, якщо його право не порушено? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Реєстраційна служба підтвердила, що доступ до старих реєстрів відкритий лише в плані зробити витяг, вносити будь-які дані неможливо. У новий реєстр інфо про нерухомий об"єкт автоматично не переноситься, а лише за заявою власника (і тільки власника чи його довіреної особи) і коштує це 120 грн.

 

Без власника ніяких дій з майном вчинити неможлива, в т.ч. зробити заміну особи іпотекотримача (якщо майно знаходиться у старих реєстрах). Не може цього зробити нотаріус на прохання КІ. Отож питання, яким чином КІ стає іпотекотримачем руками київського нотаріуса Чорнєй? Як перевірити законність дій нотаріуса?

 

А якщо КІ не є іпотекотримачем, то яке він має право звертатися до нотаріуса за ВНН, якщо його право не порушено? 

Я думаю, що треба запит до реєстраційної служби і надати відповідні документи, що це підтверджують.

На основі відповіді робити висновки, куди подавати далі.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я думаю, що треба запит до реєстраційної служби і надати відповідні документи, що це підтверджують.

На основі відповіді робити висновки, куди подавати далі.

Перед моїми очима Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

серед даних є зокрема таке:

 

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ІПОТЕКИ

дата, час: 29.01.2008 10:12:45

державний реєстратор пр. нотар. Чорнєй Віта Волод., київ

підстава виникнення: іпотечний договір

підстава внесення запису: рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 9111111189 від 08.11.2013

,,,,,

відомості про суб"єктів: іпотекодержатель ТОВ "Кредитні ініціативи", код ЄДРПОУ 35326253

................

 

ВІДОМОСТІ ПРО ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВ

 

дата, час держреєстрації   29.01.2008 10:12:45

..........

 

Там кілька сторінок, але мене цікавить, що таке  рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 9111111189 від 08.11.2013

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Скорее всего, это какой-то внутренний номер ....

Типа так: 9 (контольная) 11 - (Киев) 11Шевченковсский район ..... 11 номер регистратора 189 - порядковый.... Могу ошибаться конечное

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Кстати, ответ нашелся тут www.minjust.gov.ua/file/24507.doc

Індексний номер рішення, який складається з цифр, що утворюють числа натурального ряду, формується та присвоюється автоматично за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав).

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Не пойму тогда, на основании ЧЕГО нотариус внесла изменения в реестр? Ведь доступа на ВНЕСЕНИЕ данных нет! Но похоже в то время реестры "лежали" по воле Лукаш...Нужно делать запрос в Минюст, но КАК сформулировать вопрос? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Не пойму тогда, на основании ЧЕГО нотариус внесла изменения в реестр? Ведь доступа на ВНЕСЕНИЕ данных нет! Но похоже в то время реестры "лежали" по воле Лукаш...Нужно делать запрос в Минюст, но КАК сформулировать вопрос? 

Чи мав право нотаріус вносити такі то зміни до реєстру?

Якщо такі зміни незаконні, то який орган державної влади чи підприємство,установа і організація мають право виключити вказані записи?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Чи мав право нотаріус вносити такі то зміни до реєстру?

Якщо такі зміни незаконні, то який орган державної влади чи підприємство,установа і організація мають право виключити вказані записи?

Очень интересная постановка вопроса) 

 

Но как с этим разобраться? Изучать постановления Минюста о реестрах и Инструкцию нотариуса? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Визнати протиправною і скасувати"

рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 9111111189 від 08.11.2013

,,,,,

відомості про суб"єктів: іпотекодержатель ТОВ "Кредитні ініціативи", код ЄДРПОУ 35326253

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Реєстрація права власності в Державному Реєстрі речових прав обов'язково проводитися у випадку, якщо ваш правовстановлюючий документ на нерухомість (договір купівлі-продажу нерухомого майна, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.) не був зареєстрований в Держреєстрі прав або був зареєстрований раніше в БТІ, але не внесений до даного Держреєстру прав (документи зареестровані до червня 2010 року). 

Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпорядитися своїм майном (продати, подарувати, заповісти).

Поки громадянин або юридична особа не зареєструє право власності на об'єкт нерухомого майна, він не є його повноправним власником. Тому не варто відкладати процес реєстрації права власності надовго.

Для проведення державної реєстрації прав особа обов'язково подає:

· за яву встановленої форми (затверджена  наказом міністерства юстиції УКРАИНЫ від17.04.2012 № 595/5 ) ;

· копію документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);

· копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

· документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція);

· документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

· документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво тощо);

 

Детальніше, про процедуру отримання витягу з Державного реєстру (строки, знаходження регіональних відділень ДРСУ, особливості їхньої роботи та ін.) ВИ можете дізнатися На офіційному сайті Державної реєстраційної служби УКРАИНЫ.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

14.12.2012  № 1841/5

 

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
19 грудня 2012 р. 
за № 2114/22426

Про внесення змін до деяких наказів Міністерства юстиції України у зв’язку із запровадженням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

«ПОРЯДОК 
прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

I. Загальні положення

 

1.1. Цей Порядок визначає процедуру прийняття і розгляду заяв щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) та скасування записів (далі - заява) Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), перелік документів, необхідних для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав, права та обов’язки суб’єктів, що є учасниками зазначеної процедури.

1.3. Рішення щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав приймає державний реєстратор прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор), яке оформлює за допомогою Державного реєстру прав у двох примірниках.

У разі прийняття рішення державним реєстратором органу державної реєстрації прав один примірник рішення орган державної реєстрації прав видає або надсилає рекомендованим листом заінтересованій особі особисто або уповноваженій нею особі (далі - заявник), а другий державний реєстратор долучає до реєстраційної або облікової справи.

У разі прийняття рішення щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав нотаріусом як спеціальним суб’єктом, на якого покладаються функції державного реєстратора (далі - нотаріус), один примірник рішення нотаріус видає або надсилає рекомендованим листом заявнику, а другий примірник передає органу державної реєстрації прав за місцем розташування такого нерухомого майна у порядку, встановленому Мін’юстом України, для долучення його до реєстраційної справи.

У разі прийняття нотаріусом рішення щодо відмови у внесенні змін до записів, внесенні записів про скасування державної реєстрації прав та скасуванні записів Державного реєстру прав один примірник рішення нотаріус видає або надсилає рекомендованим листом заявнику, а другий примірник долучає до облікової справи.

II. Прийняття і розгляд заяв

2.1. Для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав заявник подає органу державної реєстрації прав, державним реєстратором якого було проведено державну реєстрацію прав, або нотаріусу, яким проведено державну реєстрацію прав, заяву та документи, визначені цим Порядком.

У разі ліквідації державної нотаріальної контори, зупинення або припинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса заява подається до органу державної реєстрації прав за місцем розташування нерухомого майна.

Заява подається щодо кожного об'єкта нерухомого майна окремо.

2.2. Орган державної реєстрації прав або нотаріус приймає заяви у день їх надходження в порядку черговості і реєструє у базі даних про реєстрацію заяв і запитів з автоматичним присвоєнням їм реєстраційного номера, фіксацією дати та часу реєстрації.

Моментом прийняття заяви вважаються дата та час її реєстрації у базі даних про реєстрацію заяв і запитів.

Орган державної реєстрації прав або нотаріус видає заявникові картку прийому заяви.

2.3. Заявник під час подання заяви пред’являє органові державної реєстрації прав або нотаріусу документи, що посвідчують його особу, визначені Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 року № 703.

2.5. Для внесення змін до записів Державного реєстру прав у зв'язку зі зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб'єкта (суб'єктів) цього права, інші речові права та суб'єкта (суб'єктів) цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта (суб'єктів) цих прав, що містяться у Державному реєстрі прав, які не пов'язані з проведенням державної реєстрації прав, заявник подає документ, що є підставою для зміни відомостей, копії документів, визначених у пункті 2.3 цього розділу, та документ про внесення плати за внесення змін до запису Державного реєстру прав.

2.14. Державний реєстратор приймає рішення щодо відмови у внесенні змін до записів, відмови у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав, відмови у скасуванні записів Державного реєстру прав виключно за наявності таких підстав:

2.14.1. У разі внесення змін до записів Державного реєстру прав:

органом державної реєстрації прав або нотаріусом, до якого звернувся заявник, не проводилась державна реєстрація прав на відповідний об'єкт нерухомого майна;

подані документи не відповідають вимогам, встановленим законом, цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами;

відповідні зміни до записів Державного реєстру прав уже внесені;

із заявою звернулась неналежна особа;

відсутній запис, щодо якого подано заяву;

документи подані не в повному обсязі.

2.16. Державний реєстратор долучає до реєстраційної або облікової справи заяву, копії поданих заявником для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав або скасування записів Державного реєстру прав документів, документ про внесення плати за внесення змін до запису Державного реєстру прав, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, а також інші документи, що видані, оформлені або отримані ним під час внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав або скасування записів Державного реєстру прав.

У разі якщо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав або скасування записів Державного реєстру прав здійснюються органом державної реєстрації прав не за місцем розташування нерухомого майна, орган державної реєстрації прав передає документи, що зазначені у абзаці першому цього пункту, органові державної реєстрації прав за місцем розташування такого нерухомого майна у порядку, встановленому Мін’юстом України, для долучення їх до відповідної реєстраційної справи.

Першоджерело http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z2114-12/page

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА

від 22 червня 2011 р. № 703 
Київ

{Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 868 від 17.10.2013}

Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

9. Заявник під час подання заяви про державну реєстрацію пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документ, що посвідчує його особу.

{Абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

Документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє.

Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження.

Документом, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є службове посвідчення.

{Абзац четвертий пункту 9 в редакції Постанови КМ № 1156 від 21.11.2012}

У разі подання заяви уповноваженою особою така особа пред’являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові, крім документа, що зазначений в абзаці другому або третьому цього пункту, документ, що підтверджує її повноваження.

{Абзац п’ятий пункту 9 в редакції Постанови КМ № 1156 від 21.11.2012}

 

 

12. Під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо:

1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках);

2) повноважень заявника;

{Підпункт 2 пункту 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;

4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону;

{Підпункт 4 пункту 12 в редакції Постанови КМ № 1156 від 21.11.2012}

5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

 

20. Після внесення записів до Державного реєстру прав державний реєстратор формує витяг з Державного реєстру прав та оформляє його у двох примірниках, один з яких державний реєстратор долучає до реєстраційної справи.

У разі проведення державної реєстрації іпотеки, обтяжень речових прав на нерухоме майно державний реєстратор оформляє витяг з Державного реєстру прав у трьох примірниках, крім випадків, передбачених цим Порядком.

{Пункт 20 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

Державний реєстратор використовує бланк витягу з Державного реєстру прав, зразок та опис якого встановлює Мін’юст.

{Пункт 20 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

{Пункт 20 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

21. Орган державної реєстрації прав, нотаріус у день прийняття рішення про державну реєстрацію видає або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення заявникові витяг з Державного реєстру прав разом з документами, що подавалися заявником для проведення державної реєстрації прав, одним із способів, зазначених у заяві про державну реєстрацію.

{Абзац перший пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

У разі коли заявник особисто отримує зазначені документи, він пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документи, що зазначені в пункті 9 цього Порядку. Після отримання документів заявник повертає органові державної реєстрації прав, нотаріусові картку прийому заяви про державну реєстрацію з відміткою про отримання відповідних документів, яка підписується ним із зазначенням дати та часу їх отримання.

{Абзац другий пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

Орган державної реєстрації прав, нотаріус не повертає заяву про державну реєстрацію, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

{Абзац третій пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1156 від 21.11.2012}

 

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-%D0%BF/paran11#n11

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про державну реєстрацію речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень 

 

Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх
обтяжень

1. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в
такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для
державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в
державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви
про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх
обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у
випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про
зареєстровані права та/або їх обтяження.

2. Орган державної реєстрації прав, державні реєстратори
зобов’язані надати до відома заявників інформацію про необхідний
перелік документів для здійснення державної реєстрації прав.
{ Абзац перший частини другої статті 15 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 5037-VI ( 5037-17 ) від 04.07.2012 }

Перелік документів для здійснення державної реєстрації прав
визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної
реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень ( 703-2011-п ).

 

Стаття 16. Подання заяви про державну реєстрацію прав та їх
обтяжень

1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
подається до органу державної реєстрації прав у паперовій або
електронній формі у випадках, передбачених цим Законом.

 

7. Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви
власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за яким виникло
право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового
реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.
{ Частина сьома статті 16 в редакції Закону N 5037-VI ( 5037-17 )
від 04.07.2012 }


8. Державна реєстрація обтяжень проводиться на підставі заяви
органу або посадової особи, якими встановлено обтяження, особи, в
інтересах якої встановлено обтяження, уповноваженої ними особи.
{ Частина восьма статті 16 в редакції Закону N 5037-VI ( 5037-17 )
від 04.07.2012 }


9. Державна реєстрація припинення іпотеки, обтяження
проводиться на підставі заяви обтяжувача, яку він зобов’язаний
подати протягом п’яти робочих днів з дня припинення іпотеки,
обтяження самостійно або на письмову вимогу боржника чи іншої
особи, права якої порушено через наявність таких реєстраційних
записів.

У разі придбання (передачі) за результатом прилюдних торгів
(аукціонів) нерухомого майна, що є предметом іпотеки, державна
реєстрація припинення іпотеки проводиться на підставі заяви
державного виконавця.
{ Статтю 16 доповнено новою частиною згідно із Законом N 5037-VI
( 5037-17 ) від 04.07.2012 }

 

11. Під час подання заяви про державну реєстрацію прав та їх
обтяжень у паперовій формі фізична особа повинна пред'явити
документ, що посвідчує її особу, а у разі подання заяви
представником фізичної чи юридичної особи також - документ, що
підтверджує його повноваження діяти від імені таких осіб. У
випадках, установлених законом, представник іноземної особи
пред'являє документи, легалізовані в установленому
нормативно-правовими актами порядку.

 

Стаття 19. Підстави для державної реєстрації прав та їх
обтяжень

1. Державна реєстрація прав проводиться на підставі:

1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;

2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих
відповідно до вимог цього Закону;

3) свідоцтв про право власності, виданих органами
приватизації наймачам житлових приміщень у державному та
комунальному житловому фонді;

4) державних актів на право власності або постійного
користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;

5) рішень судів, що набрали законної сили;

6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід,
припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної
реєстрації прав разом із заявою.

2. Державна реєстрація обтяжень здійснюється на підставі:

1) встановленої законом заборони користування та/або
розпорядження нерухомим майном;

2) рішень судів, що набрали законної сили;

3) ухвали слідчого судді, суду, постанови державного
виконавця про накладення арешту на нерухоме майно;
{ Пункт 3 частини другої статті19 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 245-VII ( 245-18 ) від 16.05.2013 }


4) накладення заборони на відчуження нерухомого майна
нотаріусом;

5) рішення органу місцевого самоврядування про віднесення
об'єктів нерухомого майна до застарілого житлового фонду;

6) інших актів відповідних державних органів та посадових
осіб згідно із законом;

7) договорів, укладених у порядку, встановленому законом.

 

Стаття 24. Відмова у державній реєстрації прав та їх обтяжень

1. У державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути
відмовлено у разі, якщо:

1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації
відповідно до цього Закону;

2) об'єкт нерухомого майна, розміщений на території іншого
органу державної реєстрації прав;
{ Пункт 2 частини першої статті 24 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 5037-VI ( 5037-17 ) від 04.07.2012 }


3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
звернулася неналежна особа;

4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим
Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених
прав документам, що їх посвідчують;

5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з
відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації
обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків,
встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону;

 

Стаття 25. Реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна

1. Реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна є
індивідуальний номер, який присвоюється кожному окремо визначеному
об'єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права
власності на нього, не повторюється на всій території України і
залишається незмінним протягом усього часу існування такого
об'єкта.

2. У разі переходу права власності на об'єкт нерухомого майна
або зміни опису (даних) об'єкта нерухомого майна його
реєстраційний номер залишається без змін.

3. Порядок присвоєння реєстраційного номера об'єкту
нерухомого майна ( 1117-2010-п ) встановлюється Кабінетом
Міністрів України.

Стаття 26. Внесення записів до Державного реєстру прав

1. Записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі
прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

 

Стаття 25. Реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна

1. Реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна є
індивідуальний номер, який присвоюється кожному окремо визначеному
об'єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права
власності на нього, не повторюється на всій території України і
залишається незмінним протягом усього часу існування такого
об'єкта.

2. У разі переходу права власності на об'єкт нерухомого майна
або зміни опису (даних) об'єкта нерухомого майна його
реєстраційний номер залишається без змін.

3. Порядок присвоєння реєстраційного номера об'єкту
нерухомого майна ( 1117-2010-п ) встановлюється Кабінетом
Міністрів України.

Стаття 26. Внесення записів до Державного реєстру прав

1. Записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі
прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

 

Стаття 28. Надання інформації про державну реєстрацію прав та
їх обтяжень з Державного реєстру прав

 

2. Витяг з Державного реєстру прав на підставі заяви мають
право отримувати:

1) власник нерухомого майна або уповноважена ним особа;

2) особа, яка має речове право на чуже нерухоме майно, або
уповноважена нею особа;

3) спадкоємець (правонаступник - для юридичної особи) або
уповноважена ним особа;

4) власник (співвласник) квартири, житлового чи нежитлового
приміщення у багатоквартирному будинку при створенні об'єднання
співвласників багатоквартирного будинку, об'єднання співвласників
багатоквартирного будинку (асоціація власників житлових будинків,
якщо їй делеговані повноваження з управління неподільним та
загальним майном відповідного житлового комплексу),
житлово-будівельні кооперативи або їх уповноважені особи про
суб'єктів права власності на житлові та нежитлові приміщення у
такому будинку. { Частину другу статті 28 доповнено новим абзацом
згідно із Законом N 641-VII ( 641-18 ) від 10.10.2013 }

Витяг з Державного реєстру прав про державну реєстрацію
іпотеки, обтяження на підставі заяви мають право отримувати
будь-які фізичні та юридичні особи.
{ Частина друга статті 28 в редакції Закону N 5037-VI ( 5037-17 )
від 04.07.2012 }

 

Стаття 30. Відповідальність у сфері державної реєстрації прав

1. Державні реєстратори, державні кадастрові реєстратори,
нотаріуси, державні виконавці за порушення законодавства у сфері
державної реєстрації прав несуть дисциплінарну, цивільно-правову
або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

2. Дії або бездіяльність державного реєстратора, державного
кадастрового реєстратора, нотаріуса, державного виконавця можуть
бути оскаржені до суду.

3. Шкода, завдана органом державної реєстрації прав,
державним реєстратором, державним кадастровим реєстратором,
нотаріусом, державним виконавцем фізичній чи юридичній особі під
час виконання своїх обов'язків, підлягає відшкодуванню на підставі
рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому
законом.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Витяг, який у мене на руках, це витяг з НОВОГО реєстру! Перенос майна зробив хтось за власника.

ВЫ не поняли - то я предложил "с чем идти в суд!"
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Это потом , а сначала

 

 

Заяву про вчинення крим/правопорушення и вперёд. Основная ст.364 УК Украины . Будете расписывать ещё можете на ст. опираться , но основная 364.

Зловжив владою хто в даному випадку? Нотаріус, діючи від імені держави? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Між позичальниками та банками почнеться нове коло судових війн пов’язаних з новим порядком вчинення виконавчих написів нотаріуса, їх оскарженням, і на швидке задоволення своїх вимог останнім розраховувати не доводиться.

 

 

Міністерством юстиції України 22.02.2012р. видано Наказ N 296/5, яким затверджено новий Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України.

Це саме той Порядок, з якого дивним чином то зникала то з’являлась скандальна норма про те, що договори про відчуження або заставу нерухомого та рухомого майна посвідчуються нотаріусом за умови письмової згоди відповідного податкового органу.

Зазначений «Порядок вчинення…» вносить також істотні зміни у процедуру та підстави вчинення нотаріусами виконавчого напису.

Так для стягнення грошових сум або витребування від боржника майна нотаріуси вчиняють виконавчі написи, які є виконавчим документом, підлягають примусовому виконанню органами Державної виконавчої служби України, та також є процедурою позасудового стягнення на предмет іпотеки.

Поки банки та споживачі їх послуг ламали списи навколо проекту Закону України «Про споживче кредитування», Міністерство юстиції України підзаконним актом фактично наділило нотаріусів ….повноваженнями суддів загального суду у наказному провадженні, які останні мали кілька років тому.

Право суду розглядати вимоги, які ґрунтуються на правочині, вчиненому у письмовій формі, було скасовано Законом N 2453-VI від 07.07.2010р. Відтоді спори про стягнення заборгованості за кредитним договором судами можуть розглядатися лише у порядку позовного провадження.

При цьому, порядок оскарження судового наказу був та є досить простим-достатньо боржнику в заяві про оскарження судового наказу зазначити про те, що існує спір про право і судовий наказ буде скасовано, а його виконання- припинено.

Виконавчий напис нотаріуса, може бути оскаржений лише у позовному провадженні, і у разі, якщо судом не будуть вжиті заходи до забезпечення позову, то виконання виконавчого напису органами Державної виконавчої служби може мати для боржника негативні наслідки у вигляді реалізації його майна у виконавчому провадженні на умовах вимушеного відчуження.

Аналізуючи зазначений «Порядок вчинення…», можна зробити висновок про те, що з моменту набрання ним чинності, нотаріуси при вчиненні виконавчого напису, зокрема, матимуть право:
- окрім суми боргу також стягувати неустойку у вигляді штрафу та пені, якщо це передбачено договором;
- стягувати суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення та трьох процентів річних від простроченої суми, якщо інший розмір не встановлений договором або законом;
-вчиняти окремі виконавчі написи стосовно солідарних боржників, оскільки оригінал документа що встановлює заборгованість не вимагається;

Досить дивним є те, що деякі норми, що вносяться зазначеним «Порядком вчинення..», в частині що стосується виконавчих написів, на сьогоднішній день суперечать чинному Закону України «Про нотаріат», та містять посилання на ЦПК України, який жодним чином ці питання не регулює.

Так пунктом 9.2. «Порядку вчинення..», передбачено, що поновлення пропущеного строку для пред’явлення виконавчого напису до виконання провадиться відповідно до вимог статті 23 Закону України „Про виконавче провадження” і статті 371 Цивільного процесуального кодексу України.

Проте, стаття 371 ЦПК України регламентує порядок поновлення строку для пред’явлення до виконання саме виконавчого листа, який видано судом, а не будь-якого іншого виконавчого документа. У цьому аспекті є відвертою спробою «притягнути з вуха» норми «Порядку вчинення…» до ЦПК України.

Чому, на моє особисте переконання, захист цивільних прав на підставі виконавчого напису нотаріуса в тому вигляді, в якому він існує, порушує права боржника?

На мою думку, про поняття безспірності заборгованості боржника перед кредитором, можливо вести мову лише у двох випадках:

1) З існуванням суми боргу погоджуються обидві сторони.
2) Заборгованість підтверджена рішенням суду яке набрало законної сили.

В усіх інших випадках це спірна заборгованість, яка ґрунтується на правочині, вчиненому у письмовій формі.

Постановою КМУ від 29 червня 1999 р. N 1172 «Про затвердження переліку документів, за якими стягнення заборгованості провадиться у безспірному порядку на підставі виконавчих написів нотаріусів» встановлено, що для одержання виконавчого напису подаються: оригінал нотаріально посвідченої угоди та документи, що підтверджують безспірність заборгованості боржника та встановлюють прострочення виконання зобов’язання.

Які саме документи підтверджують безспірність заборгованості боржника та встановлюють прострочення виконання зобов’язання жодним Законом чи іншим НПА на сьогодні не визначено.

Так Вищий господарський суд України, у своїх постановах по справах про визнання виконавчого напису нотаріуса таким що не підлягає виконанню, неодноразово вказував на те, що належними доказами, які можуть підтверджувати наявність чи відсутність заборгованості, а також встановлювати розмір зазначеної заборгованості, можуть бути виключно документи первинної бухгалтерської документації оформлені у відповідності до норм статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» — платіжні доручення, меморіальні ордери, розписки, чеки тощо.

Надання кредитором нотаріусу перелічених документів «Порядок вчинення…» не вимагає.

Порушенням прав боржника, також, на мою думку є те, що про вчинення виконавчого напису нотаріус не повідомляє боржника, боржник позбавлений права надати нотаріусу будь які свої заперечення проти його вчинення, процес вчинення виконавчого напису не є змагальним.

Як показує практика, при вчиненні виконавчих написів нотаріуси не дотримуються чинного законодавства та не враховують існуючу судову практику, зокрема, стосовного того, що:

-стаття 26 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» не передбачала звернення стягнення на предмет забезпечувального обтяження на підставі виконавчого напису нотаріуса.

-відповідно до статті 11 Закону України «Про іпотеку», майновий поручитель несе відповідальність перед іпотекодержателем за невиконання боржником основного зобов’язання виключно в межах вартості предмета іпотеки;

-стягнення штрафу і пені за одне і те ж правопорушення суперечить вимогам ч.1 ст.61 Конституції України;

-відповідно до статті 554 ЦКУ, у разі укладення кількох договорів поруки на виконання того самого зобов’язання, поручителі не несуть солідарної відповідальності між собою, у такому випадку кредитор має право пред’явити вимогу до кожного з поручителів на підставі окремого договору.

Якщо ж за ухвалення незаконного судового рішення суддя може понести дисциплінарну, або ж у певних випадках, навіть кримінальну відповідальність, то нотаріус за вчинення виконавчого напису, який визнано судом таким що не підлягає виконанню, жодної відповідальності не несе.

У справі за позовом про визнання виконавчого напису таким, що не підлягає виконанню, нотаріус залучається у якості третьої особи, та всі його заперечення зводяться до того, що: «Інструкція про вчинення нотаріальних дій від нотаріуса цього не вимагає, та його вчинення за таких обставин, не забороняє».

Жодні суперечності не усуває і прийнятий Міністерством юстиції України «Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України».

Таким чином, між позичальниками та банками почнеться нове коло судових війн пов’язаних з новим порядком вчинення виконавчих написів нотаріуса, їх оскарженням, і на швидке задоволення своїх вимог останнім розраховувати не доводиться.

І насамкінець хочу навести особисту думку з цієї проблематики. Одразу скажу, що я не є економістом, або фінансистом, проте із особистої практики адвоката по борговим справам, у мене складається таке враження, що бізнес, в умовах кризи намагається якось іти один одному назустріч у питаннях заборгованості, і лише кредитні установи, лобіюючи все нові способи звернення стягнення на заставне майно, дивним чином не можуть зрозуміти, що його вартість від того жодним чином не збільшиться.

То чи не розумніше банку при існуванні боргу позичальника в розмірі 10 000 доларів та при реальній вартості предмета застави 1000 доларів отримувати від позичальника 200 доларів щомісяця на протязі 10 років, аніж сьогодні реалізувати за 1000 доларів заставне майно, сплативши при цьому судовий та виконавчий збір, та всі витрати пов’язані з його реалізацією???

Андрій Авторгов, адвокат, кандидат юридичних наук, партнер спеціалізованої юридичної фірми «Агентство з питань боргів та банкрутства».

- See more at: http://blog.ubr.ua/pravo/vikonavchii-napis-notarusa-poriadok-vchinennia-zmnivsia-bezsprnst-zalishilas-sprnou-2100#sthash.ldHfwYZL.dpuf

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...

Прокуратура м. Києва розпочала кримінальне провадження проти екс-міністра юстиції України Олени Лукаш за фактом припинення роботи всіх Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України.


Про це повідомила прес-служба прокуратури м. Києва.


Згідно з повідомленням, Лукаш у жовтні 2013 року, обіймаючи посаду міністра юстиції України, дала вказівку в.о. генерального директора ДП "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України внести незаконні зміни до комп’ютерних програм, що забезпечують функціонування Єдиних та Державних реєстрів. Унаслідок таких дій у роботі реєстрів сталися збої, що призвели до несанкціонованого блокування інформації та до спотворення процесу її обробки.


Прокуратура внесла відомості до ЄРДР кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367 (службова недбалість), ч. 2 ст. 361 КК України (несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин, автоматизованих систем, комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку).


Досудове розслідування зазначених кримінальних процесів здійснює слідче управління прокуратури міста Києва. http://tvi.ua/new/2014/05/28/prokuratura_rozpochala_spravu_schodo_eks_ministra_lukash


Я просто мушу свою заяву про злочин додати)


Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Из договора переуступки ПИБ-КИ

 

  1. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ІПОТЕК, ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ОБТЯЖЕНЬ РУХОМОГО МАЙНА ТА ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ЗАБОРОН ВІДЧУЖЕННЯ ОБЄКТІВ НЕРУХОМОГО МАЙНА

 

    1. Внесення змін до до державних реєстрів здійснюється у наступному порядку:

 

    1. 1. Первісний Кредитор зобовязується в строк по 17.01.13 р. (включно), але не пізніше, ніж через 11 робочих днів після набрання чинності встановленої на рівні закону форми повідомлень про зміну іпотекодержателя, надати приватному нотаріусу Київського міського нотаріального округу Кирик О.А. належним чином оформлені повідомлення про внесення змін до Державного реєстру іпотек з метою реєстрації Нового Кредитора в якості іпотекодержателя за Договорами Забезпечення. В разі виявлення в повідомленнях технічних помилок, що унеможливлюють реєстрацію Нового Кредитора в якості іпотекодержателя за Договорами Забезпечення, Первісний Кркдитор зобовязаний на вимогу Нового Кредитора протягом 5 робочих днів надати приватному нотаріусу нові (виправлені) повідомлення про внесення змін до Державного реєстру іпотек. У випадку, нові повідомлення будуть оформлюватись у відношенні Прав Вимоги за Забезпеченнями щодо яких Документація була переданаю Новому Кредитору, строк на оформлення нових повтдомлень починає перебіг з дати, коли Новий Кредитор надав Первісному Кредитору копії відповідних договорів та витяги про реєстрацію обтяження у Державному реєстрі іпотек (за умови наявності такого витягу).

 По этому алгоритму и должна была производится замена особы ипотекодержателя?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Вот интересное мнение юриста.


 


Есть два договора кредитный (письменный) и ипотечный (ноториальный). Кредитор по обоим договорам одни одно и тоже лицо. В случае переуступки прав по ипотечному договору считается, что произошла и переуступка по кредитному, но не наоборот. Если были переданы права по кредитному, но не были ноториально в тот же день права по ипотечному договору то ипотекодержателем остается бывший кредитор, но права требования по основному обязательству он уже не имеет, что в таком случае обеспечивает ипотечный договор? Исполнение какого обязательства? Никакого. Ипотека припинена. Потомучто только ипотекодержатель имет право на обеспечение своих требований за счет предмета ипотеки.


Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения