Періодична повірка лічильників.


  

5 members have voted

  1. 1. Що робити споживачу?

    • письмово нагадати водоканалу, що тайм настав
      2
    • посидіти мовчки і поспостерігати, що буде далі
      3
    • інше і можливі наслідки (в обговорення теми)
      0


Recommended Posts

Отже: 

 

Відповідно до ч.3 Ст. 28. Повірка засобів вимірювальної техніки ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність

 

3. Порядок подання фізичними  особами,  що  не  є  суб'єктами 
підприємницької  діяльності,  -  власниками  засобів вимірювальної 
техніки  (результати   вимірювань   якими   використовуються   для 
здійснення  розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну 
і теплову енергію,  газ і воду) на періодичну повірку цих  засобів 
та   оплати   за  роботи,  пов'язані  з  повіркою,  встановлюється 
Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та 
ремонт   (у   тому  числі  демонтаж,  транспортування  та  монтаж) 
зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються  за  рахунок 
підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, 
газо- і водопостачання. 

 

Відповідно до статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» 

......

Споживач зобов’язаний:

 

1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;

 

2) своєчасно вживати заходів щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з власної вини;

 

3) забезпечувати цілісність засобів обліку комунальних послуг та не втручатися в їх роботу;

(а водоканал на своєму сайті пропонує самостійно демонтувати та монтувати)

 

4) за власний рахунок ремонтувати та міняти санітарно-технічні прилади і пристрої, обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

 

7) допускати у приміщення, будинки і споруди представників виконавця/виробника в порядку, визначеному законом і договором, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів та перевірки показників засобів обліку;

 

Згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, споживач має право на:

 

4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами;

 

5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік;

 

6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;

 

 

Споживач має також інші права відповідно до законодавства.

 

Споживач зобов’язаний:

 

1) оплачувати послуги в установлені договором строки;

 

2) забезпечувати доступ до мережі, арматури, квартирних засобів обліку, розподільчих систем представника виконавця за наявності в нього відповідного посвідчення:

 

- для ліквідації аварій - цілодобово;

 

- для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного і профілактичного огляду, зняття контрольних показників квартирних засобів обліку - згідно з умовами договору;

 

3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

 

4) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;

(а водоканал на своєму сайті пропонує самостійно демонтувати, та монтувати)

 

5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у встановлених законом та договором розмірі;

 

6) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства.

 
Як і за чий рахунок обслуговувати?

 

Періодична повірка, обслуговування та ремонт квартирних приладів обліку проводяться за рахунок виконавця (п. 9 Постанови № 630).
Про це ж свідчить і п. 11.2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу №30 від 05.07.1995 (в редакції від 27.06.2008): “Періодична повірка, обслуговування та ремонт, у т. ч. демонтаж, транспортування та монтаж лічильників води, що знаходяться у власності фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької діяльності, результати вимірювань, які використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб воду, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, що надають послуги з водопостачання “.
Тобто, планове обслуговування лічильників обов'язок виконавця або постачальника послуги. Втім, якщо у мешканця є сумніви в правильності показань встановленого лічильника, він може звернутися до виконавця з проханням про позапланову перевірку. Ось тоді, згідно з п. 16 Постанови № 630, доведеться сплатити демонтаж, транспортування та саму перевірку лічильника. 
 

Витрати на проведення планових періодичних повірок, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку холодної води, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки, розпломбування та опломбування, а також витрати на формування обмінного фонду квартирних засобів обліку холодної води включаються згідно п.16. ПОРЯДКу формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)(ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 532) при визначенні обсягу і групуванні планових витрат, що включаються до повної собівартості послуг з централізованого постачання холодної води, водовідведення до складу витрат на збут послуг з централізованого постачання холодної води, водовідведення, як безпосередньо пов’язані із збутом послуг споживачам. 

 

Проте, наприклад, Дніпроводоканал в АКТУАЛЬНІЙ версії своїх роз"яснень щодо даного питання на свооєму офіційному сайті чомусь посилається на Постанову, яка

 

QZ8EmwU.png

========================================================================================

WdGQUpv.png

 

http://vodokanal.dp.ua/index.php?lang=uk&class=publication&id=41

 

А ось іще цікавий пунктик

п.10. ст.28 Місцеві органи виконавчої влади повинні сприяти проведенню повірки засобів вимірювальної техніки на місці їх експлуатації, у тому числі: 
 
  • надавати відповідні приміщення; 
  • забезпечувати допоміжним персоналом і транспортом; 
  • повідомляти власників і користувачів засобів вимірювальної техніки про час і місце проведення повірки.
 
Ось власне про всю цю канітєль написано на офіційному сайті НКРЕКП 
 
 
Про судові рішення на користь споживачів я навіть мови не веду. 
 
Чи можливо без суду вирішити?
 
 
А питання полягає в тому, ЩО має робити споживач ФО, якщо термін повірки водоміра спливає у неділю 12.07.2015, і власне сумнівів в правильності роботи лічильника споживач не має?
 
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

 Итак, пусть это пока здесь полежит:

 

 

1x1.gif1x1.gif

04.03.2015 | 18:06 

 

У зв’язку з надходженням до органів Антимонопольного комітету України численних звернень від споживачів щодо неправомірних дій виконавців послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку води, зокрема, відмови у здійсненні повірки за рахунок виконавців послуг, Комітет надав НКРЕКП обов’язкові для розгляду рекомендації.

Заявники повідомляють, що за власний рахунок здійснили повірку засобів обліку води або встановили нові лічильники на заміну тим, що потребували повірки, а виконавці послуг більше 1-2 місяців не забезпечують опломбування цих засобів обліку та не беруть їх на облік. Зазначене створює ризик втрати можливості розраховуватися за показаннями лічильників, що неминуче призведе до підвищення плати.

Таким чином, з метою запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольний комітет України надав Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі – НКРЕКП) обов’язкові для розгляду рекомендації стосовно необхідності вжиття заходів щодо врегулювання питань, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку холодної та гарячої води, враховуючи положення нормативно-правових актів, якими передбачено здійснення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) засобів вимірювальної техніки за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з водопостачання, зокрема:

1. Попередити суб’єктів господарювання, що надають послуги за тарифами, до складу яких включені витрати на повірку засобів обліку води, про відповідальність за невиконання обов’язку здійснювати роботи, пов’язані з повіркою/заміною (демонтаж, повірку, ремонту, транспортування, монтаж, опломбування) за власний рахунок;

2. Прийняти відповідне рішення щодо визначення джерел фінансування забезпечення робіт, пов’язаних з повіркою/заміною засобів обліку води (демонтажу, повірки, ремонту, транспортування, монтажу, опломбування) для суб’єктів господарювання, що надають послуги за тарифами, до складу яких не включені витрати на повірку засобів обліку води.

Нагадаємо, що 08 липня 2014 року Антимонопольний комітет України надав Київській міській державній адміністрації обов’язкові для розгляду рекомендації про вжиття заходів щодо врегулювання питань, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку води, з метою усунення умов для вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції. Однак у визначений Комітетом термін рекомендації не було виконано.

 

 

 

Інформація щодо повірки квартирних засобів обліку води та теплової енергії

 

Опубліковано: Середа, 03 грудня 2014, 15:54 

 

Враховуючи актуальність питання щодо повірки квартирних лічильників на гаряче та холодне водопостачання, Федерація профспілок України надає відповідні роз’яснення.

Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, дозволяється застосовувати лише за умови, якщо вони пройшли повірку або державну метрологічну атестацію.

Статтею 28 Закону встановлено, що підприємства, організації та фізичні особи зобов'язані своєчасно (з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів) подавати засоби вимірювальної техніки на повірку.

 

Відповідно до пункту 9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця (відповідно до чинного законодавства, виконавець – суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг).

Згідно з пунктом 15 цих Правил періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:

- з централізованого постачання холодної та гарячої води - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці;

- з централізованого опалення – згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період.

У разі несправності засобів обліку води і теплової енергії, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

Обов’язки виконавця послуг визначені пунктом 32 Правил, відповідно до яких, зокрема, виконавець зобов’язаний проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у т.ч. демонтаж, транспортування та монтаж.

 

01 жовтня 2014 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову        № 532 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України                          від 1 червня 2011 р. № 869».

Відповідно до вимог зазначеної постанови, у Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води до складу витрат на збут включено витрати на проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки, що визначаються відповідно до розрахунку на один квартирний засіб обліку теплової енергії і нараховуються щомісяця споживачеві у складі послуги залежно від кількості таких засобів обліку шляхом додавання плати за проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки, до загальної вартості послуг.

Крім того, постанову Кабінету Міністрів України від 01.06.2011                      № 869 доповнено Порядком формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

Згідно з цим Порядком до складу витрат на збут послуг з централізованого постачання холодної води, водовідведення включаються витрати, безпосередньо пов'язані із збутом послуг споживачам, зокрема:витрати на проведення планових періодичних повірок, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку холодної води, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки, розпломбування та опломбування, а також витрати на формування обмінного фонду квартирних засобів обліку холодної води.

 

Крім того, витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів, у т.ч. їх демонтажу, транспортування та монтажу після перевірки включені до структури тарифів на послуги з централізованого опалення та послуги з централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню суб’єктами господарювання, які є виконавцями цих послуг, відповідно до постанови НКРЕКП від 17.10.2014 № 146 (офіційно набрала чинності з 21 листопада ц.р.).

 

Таким чином, згідно із вищевказаними нормативно-правовими актами, проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку теплової енергії, холодного та гарячого водопостачання здійснюється за рахунок суб’єктів господарювання, які є виконавцями цих послуг.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

З Узагальнення практики розгляду цивільних справ за позовами споживачів комунальних послуг до підприємств – виконавців послуг про зобов’язання вчинити певні дії, відшкодування шкоди, визнання дій незаконними, тощо у 2013-2014 роках.

 

Таким чином, роблячи висновок по даним відносинам судам слід встановлювати чи є у водопостачальної організації договір з кінцевим споживачем і прямі розрахунки за дані послуги. При наявності такого договору і прямих розрахунків, водопостачальна організація є виконавцем таких послуг, в іншому випадку виконавцем є юридична особа, з якою споживач має договір про водопостачання (за відсутності з якою споживач веде розрахунки). Якщо договору не має, однак є прямі розрахунки і рахунок відкритий на ім’я споживача у водопостачальній організації, то така організація також є виконавцем вказаних послуг.

 

 http://hra.court.gov.ua/sud2090/inf_court/generalization/uzag25/

 

 

Потребує додаткового роз’яснення, коли споживач заявляє позовні вимоги про зобов’язання виконавця послуг по водопостачанню виконати повірку лічильників і перерахувати вартість послуг згідно з показниками не повірених лічильників у зв’язку з тим, що їх повірка не виконана з вини виконавця послуг.

 

 
 
 
Позивачем доказів, що встановлений в квартирі відповідача прилад обліку споживання холодної води має несправності, що не підлягають усуненню, як до суду першої так і апеляційної інстанції не надано.
За таких обставин при не наданні доказів щодо непридатності встановленого в квартирі відповідача засобу обліку води для експлуатації через виявлену несправність, яка не підлягає усуненню, у суду 1 інстанції не було достатньо підстав для застосування положення абз. 5 п. п. 15 цих Правил та стягненню із споживача на користь позивача, як виконавця послуг з водовідведення, плати згідно з нормативами ( нормами) споживання, а не за даними квартирного засобу обліку водоспоживання, встановленого в квартирі відповідача.
Посилання позивача на Закон України «Про метрологію та метричну діяльність» не звільняє виконавців послуг виконувати обов’язки виконавця перед споживачем щодо періодичності повірки квартирних засобів обліку за свій рахунок, визначених Правилами надання послуг з центрального опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою КМ України № 630 від 21.07.2005 р. з наступними змінами.
Направлення споживачеві припису про повірку лічильника не передбачено ні Законом України «Про житлово-комунальні послуги», ні іншими нормативно-правовими актами, що регулюють надання послуг в сфері водопостачання. Сам факт не проведення виконавцем послуг повірки засобу обліку не свідчить, що прилади обліку , встановлені в квартирі відповідача, непридатні для подальшого використання і їх дані споживання води не можуть бути використанні для нарахування оплати за спожиту відповідачем воду.

 

Враховуючи таку практику вважаємо, якщо на відповідачі  ?виконавцеві? лежить обов’язок по повірці та обслуговуванню лічильників то він повинен і контролювати установлені міжповіркові інтервали (п. 9, 32 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення затверджених Постановою КМУ від 21.07.05 № 630). Якщо судом буде встановлена вина виконавця комунальних послуг у нездійсненні повірки (у випадку якщо споживач не заважав здійсненню повірки), то у суду є підстави для задоволення вимог споживача про перерахування плати за спожиті послуги за показниками лічильника, а не за встановленими тарифами.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Пособие от безпредела водоканала по правилам поверки приборов учета потребления воды. Распечатайте, расклейте на подъездах, раздайте своим друзьям, знакомым и соседям. Перепостите. Особо прошу юристов, найти крючкотворство в данной инструкции или просто добавить что либо.

ІНСТРУКЦІЯ щодо повірки приладів обліку (лічильника) холодного водопостачання


Згідно ч. 3 ст. 28 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність":
Порядок подання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів 
та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.


Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 у "Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення":
Порядок обліку та оплати послуг:


1) абз.3,п.9 зазначено, що "періодична повірка обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок виконавця".


2) абз. 2 п.10 Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п'ятим пункту 16 цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.


3) ч.4 п.30 Споживач зобов'язаний: забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;


4) ч.3 п.32 - Надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, а також інформацію про ці Правила (зазначається у договорі, а також розміщується на дошці оголошень у приміщенні виконавця);


5) ч 4 п. 32 - Виконавець забов'язанний: контролювати установлені міжповірочні інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;


6) ч.6 п.32 Узгодити із споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині житлового приміщення час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення. Відповідно до статей - п.4 ч.2 ст.21 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", та п.2 ч.1 Стаття 20 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" - одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;


Визнано незаконним та нечинним п. 24 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.201 ПОСТАНОВОЮ ВИЩОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДА від 07.02.2013 №К/9991/29412/12
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v2941760-13


Згідно зі ст.49 ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність - Особи, винні в порушенні законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, притягаються до дисциплінарної, цивільної, адміністративної чи кримінальної відповідальності. 

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Вот статьюшку интересную нарыла в копилочку борцам с водоканалами:
 

Чи дозволимо міськводоканалу шахраювати?

Оставлен moderator 

Пнд, 10/08/2009 - 17:06
Сейчас такая знаний бездна
доступна всякому уму,
что стало спорить бесполезно
и глупо думать самому

Игорь Губерман.

В.о. директора Часов`яр­ського РВУ О.В. Дерюжко написав статтю «Так хто ж повинен повіряти лічильники? (“Провинция” № 30 від 29.07.2009 р.). Якщо пан Дерюжко і має рацію, то тільки у тому, що замість Наказу № 65 діє Наказ № 190. Утім, це не полегшує становище опонента моєї статті: «В каламутній воді міськводоканалу завелась нечиста сила беззаконня» («Провинция» № 28 від 15.07.2009 р.).

Ким би не був Ярослав за освітою чи посадою, можна не зважати на його аргументи. Слід рахуватись з діючим законодавством, незалежно від думок чи то Ярослава, чи Дерюжки. Діє ЗАКОН. Все інше від лукавого.

Отже, проблема водоканалом надумана. Компанія «Вода Донбасу» повинна укладати угоди з мешканцями на постачання води і водовідведення і повіряти лічильники за власний кошт.

Якщо Наказ № 190 так подобається начальникові води і каналізації, буду посилатись тільки на цей Наказ і похідне законодавство, яке згадується тільки в ньому. І буду втокмачувати, без власних коментарів, його норми з повторами, щоб навіть Дерюжко їх зрозумів, і второпав, про що йде мова.

Отже, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«1.2. Терміни, що вживаються в цих Правилах:

Виробник послуг централізованого водопостачання та водовідведення – суб’єкт господарювання, що виробляє або створює послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (далі - виробник).

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Законі України «Про житлово-комунальні послуги».


Отже, Закон України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875-IV від 24.06.2004 р.

«Стаття 1. Визначення термінів споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу».

Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

2. Договірні відносини між виробниками та споживачами

2.1. Договірні відносини щодо користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення здійснюються виключно на договірних засадах відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про житлово-комунальні послуги».

Знову, Закон України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875-IV від 24.06.2004 р.:

«Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг

1. Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.


2. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.

3. Виробник послуг може бути їх виконавцем.

4. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником».


А також, Закон України «Про питну воду та питне водопостачання» № 2918-III від 10.01.2002 р.:

«Договір про надання послуг з питного водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті». В цьому Законі не визначено терміну «споживач», тому, залишається це визначення згідно із Законом України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875-IV від 24.06.2004 р.

Знову, Закон України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875-IV від 24.06.2004 р.

«Стаття 1. Визначення термінів споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу».

Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«3.7. Розрахунки за спожиту питну воду та скид стічних вод здійснюються усіма споживачами щомісячно відповідно до умов договору».

Отже договір між надавачем послуг з водопостачання і водовідведення повинен укладатись. І не аби який, а згідно з затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 р., який має назву: «Типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», де однією із сторін є виконавець, тобто пан Дерюжко, а з іншої фізична, або юридична особа, яка (який) є власником (наймачем, орендарем) квартири (будинку садибного типу) (далі – споживач).

Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«5.4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт засобів обліку проводяться відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (113/98-ВР), а також інших нормативно-правових актів, які регулюють цю сферу діяльності».

Отже, Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 113/98-ВР від 11.02.1998 р.:

«Стаття 28. Повірка засобів вимірювальної техніки

3. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання».


Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«5.15. Повірка, ремонт та обслуговування засобів обліку, що належать споживачам (крім квартирних), виконуються за їх рахунок».


Звичайно, «крім квартирних», а також крім лічильників, власники яких спіймані на гарячому, і «хімічили» з лічильником.

Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«5.17. У разі порушення цілісності пломб на засобах обліку, а також на їх з’єднувальних частинах, накладених представником виробника, виявлення фактів штучного впливу на роботу засобів обліку виробник має право вимагати від споживача проведення позачергової їх повірки до закінчення встановленого для них міжповірочного інтервалу з метою контролю правильності їх показів. У таких випадках позачергова повірка засобів обліку виконується за рахунок споживача».

Знову, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р., яким затверджені «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України»:

«13.1. Споживачі зобов’язані дотримуватися Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005р.  № 76».

Отже, Наказ Держжитлокомунгоспу № 76 від 17.05.2005р. «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»:


«2.3.4. Повірка засобів обліку здійснюється відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №113/98-ВР від 11.02.1998 р.»

Знову Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 113/98-ВР від 11.02.1998 р.:

«Стаття 28. Повірка засобів вимірювальної техніки

3. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання».


Знову ми прийшли туди, звідки вийшли.

Уявляю, як радіє «КомЕнерго», що міськвиконком у своє рішення № 802 від 22.11.2006 р. «Про затвердження тарифів на послуги з утримання житлових будинків та прибудинкової території» не включив, а отже і не визначив вартість послуги: «Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки».

І не включить, бо тепер, згідно з Постановою Кабміну № 529 від 20.05.2009 р. «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»:

«2. Тарифи розраховуються окремо за кожним будинком...

Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників квартир шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.

За результатами громадських слухань перелік послуг за кожним будинком може бути зменшено виконавцем порівняно з типовим переліком...

У разі, коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження...»


Не думаю, що мешканці будь-якого будинку, при перегляді тарифів погодяться додатково сплачувати водоканалу, всупереч Закону №113/98-ВР від 11.02.1998 р., ще й за повірку лічильників.

Незалежно від бажання Дерюжки, діє ЗАКОН. Все інше від лукавого. Від «водяника».

нарыто здесь
 
И еще тоже мир не без внимательных людей с помощью неравнодушной общественности перечитала п.1.1 Правил из 190-го наказа
 
1.1. Правила користування системами централізованого
комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах
України (далі - Правила) визначають порядок користування системами
централізованого комунального водопостачання та водовідведення
населених пунктів України.
Ці Правила є обов'язковими для всіх юридичних осіб незалежно
від форм власності і підпорядкування та фізичних осіб-підприємців,
що мають у власності, господарському віданні або оперативному
управлінні об'єкти, системи водопостачання та водовідведення, які
безпосередньо приєднані до систем централізованого комунального
водопостачання та водовідведення
і з якими виробником укладено
договір на отримання питної води, скидання стічних вод.
 
ФСЁЁЁЁ!!! Тогда какого икса водоканал в хвост и в гриву кому ни попадя тычет этот наказ 190, если пересічних громадян = фізичних осіб он никоим образом не касается.

А также не касается п.10.3.1 наказа 30 ЖКГ від 05.07.1995 
 
10.3. Організація обліку, контроль подачі і реалізації води.
10.3.1. Систематичний облік витрат води за допомогою
відповідних приладів обліку, які повірені в установленому порядку,
повинен бути організований.
Комерційним засобом обліку, за показаннями якого проводяться
розрахунки за воду з виробником, є засіб обліку, встановлений на
межі балансової належності водопровідних мереж. { Пункт 10.3.1
доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства з питань
житлово-комунального господарства N 191 ( z0830-08 ) від
27.06.2008 }
{ Пункт 10.3.1 в редакції Наказу Держжитлокомунгоспу N 2
( z0077-05 ) від 04.01.2005 }


ибо 30-й наказ 

1.2. Правила є обов'язковими для всіх виробничих підприємств
водопровідно-каналізаційного господарства (надалі - виробник),
комбінатів комунальних підприємств або інших організацій, що
експлуатують системи водопостачання та каналізації населених
пунктів України, незалежно від їх відомчої належності та форми

власності. 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

у 2014 році четирежди міськ водоканал подава на мене позов за борг. я до них щоб уклали зімной договір на обслуговування. четвертий раз у серпні місяцу донецький суд скасував іхні вимоги до мене.міськводоканал звинувавчивав мене що я не відвіз лічільник на ремонт,чи перевірку. і тому вони нараховували мені по повной-нибито лічільник вже не дійсний.та у донецьку цирк відбувався з жкг. там лук'янченко своїм волевим рішення приватні квартири перевів до жкг.

Link to comment
Share on other sites

Мене цікавить звідки взялася вимога виносити лічильники з будинку садибного типу (квартирні) на вулицю, та ще й при цьому рити і облаштовувати колодязь для їх встановлення.

Ніде на Мінрегіон (за зауваженням антимонопольного комітету) я не знайшла роз'яснення, хоча АМК наполягає, що воно було.

Link to comment
Share on other sites

Мене цікавить звідки взялася вимога виносити лічильники з будинку садибного типу (квартирні) на вулицю, та ще й при цьому рити і облаштовувати колодязь для їх встановлення.

Ніде на Мінрегіон (за зауваженням антимонопольного комітету) я не знайшла роз'яснення, хоча АМК наполягає, що воно було.

У Вас уже есть официальный ответ от водоканала?

Вы написали жалобу в амк и минрегион?

Link to comment
Share on other sites

У Вас уже есть официальный ответ от водоканала?

Вы написали жалобу в амк и минрегион?

У меня есть посылання от водоканала на п.10.3.1 30-го наказа о точке розмежування балансовой принадлежности водопроводной мережі, припис от них же (с посыланням на 190-й наказ) с рекомендациями и вмененнием в обов'язки вынести счетчик в колодец, который надо облаштувать.

В АМК я писала по несоответствию договора типовому, но и за колодцы добавила. АМК сказал, что это не их вопрос, и что было разъяснеие минрегиона. Ответ жду к концу месяца.

А позавчера звонили люди и говорили, что канал отказываеся пломбировать счетчик в доме после поверки = заставляет выносить в колодец, которого еще нет.

Ось така фигня малята.

Но я уже писала постом выше, что ни 30-й ни 190-й наказ ЖКХ никаким боком не трогают побутовых абонентов = физлиц = конечных потребителей услуги.

Link to comment
Share on other sites

У меня есть посылання от водоканала на п.10.3.1 30-го наказа о точке розмежування балансовой принадлежности водопроводной мережі, припис от них же (с посыланням на 190-й наказ) с рекомендациями и вмененнием в обов'язки вынести счетчик в колодец, который надо облаштувать.

В АМК я писала по несоответствию договора типовому, но и за колодцы добавила. АМК сказал, что это не их вопрос, и что было разъяснеие минрегиона. Ответ жду к концу месяца.

А позавчера звонили люди и говорили, что канал отказываеся пломбировать счетчик в доме после поверки = заставляет выносить в колодец, которого еще нет.

Ось така фигня малята.

Но я уже писала постом выше, что ни 30-й ни 190-й наказ ЖКХ никаким боком не трогают побутовых абонентов = физлиц = конечных потребителей услуги.

После негативного ответа нужно обращаться с иском о признании их действий незаконными,пересчитать задолженность и обязать запломбировать счетчик.

Link to comment
Share on other sites

После негативного ответа нужно обращаться с иском о признании их действий незаконными,пересчитать задолженность и обязать запломбировать счетчик.

Ну мне для начала надо будет через суд добиться его поверки, потом пересчета и пломбирования.

Хотя я не дала распломбировать счетчик, когда пришел контролер, ибо тогда бы мне пришлось жить с незапломбированым и неповеренным счетчиком и ясно-красно в расчет бы это никто не принимал. А так я живу с запломбированным, неповеренным счетчиком, показания которого ежемесячно озвучиваю контролеру, потому что в онлайн кабинете эти уроды мне отключили опцию подать показания.

Link to comment
Share on other sites

Ну мне для начала надо будет через суд добиться его поверки, потом пересчета и пломбирования.

Хотя я не дала распломбировать счетчик, когда пришел контролер, ибо тогда бы мне пришлось жить с незапломбированым и неповеренным счетчиком и ясно-красно в расчет бы это никто не принимал. А так я живу с запломбированным, неповеренным счетчиком, показания которого ежемесячно озвучиваю контролеру, потому что в онлайн кабинете эти уроды мне отключили опцию подать показания.

Тоже верно.

А в чем неправильность показаний неповеренного счетчика по вине поставщика?

Link to comment
Share on other sites

Ну я же не знаю, им видней)

Чем предусмотрено, что показание счетчика могут снимать только, если он вовремя поверен?

Link to comment
Share on other sites

Чем предусмотрено, что показание счетчика могут снимать только, если он вовремя поверен?

Та ничем жеш 

 

 

 

абз. 2 п.10 Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п'ятим пункту 16 (на  самом деле 15) цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.

А про то что учитывать показания только повереных = это где-то "Про метрологию" (ща уже лениво перелопачивать заново)..... но и НЕ УЧИТЫВАТЬ можно только если неисправен и неисправности устранению не подлежат.

Но для того чтобы вызнать его неисправным надо его сначала поверить = круг замкнулся.

Link to comment
Share on other sites

Та ничем жеш

А про то что учитывать показания только повереных = это где-то "Про метрологию" (ща уже лениво перелопачивать заново)..... но и НЕ УЧИТЫВАТЬ можно только если неисправен и неисправности устранению не подлежат.

Но для того чтобы вызнать его неисправным надо его сначала поверить = круг замкнулся.

Вот Вам и ответ.
Link to comment
Share on other sites

Гы)

Одновременно с жалобой в АМК направляла каналу заяву приблизительно следующего содержания:

 

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті  21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) виконавець зобов’язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотриманням умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до пункту 8 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі – Правила), послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної  та гарячої води і водовідведення.

Відповідно до абзацу 4 пункту 4 статті 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.

Згідно з статтею  638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Всебічно проаналізувавши текст договору КП «Дніпроводоканал» «Про надання населенню приватного сектору послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення» ( далі Договір ), наданий для ознайомлення 03.08.2015 року на предмет відповідності чинному законодавству доходжу висновку, що пропонований договір включає умови, які не передбачені та/або не відповідають умовам діючого законодавства, а саме ст.19 Конституції України; ст.20, 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги"; ч.3 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»; п.п.9, 10, 15, 29, 30, 32 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 року; умовам типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р. N 933 ( 933-2009-п ) та іншого чинного законодавства в частині:

права і обов'язки сторін;

порядок вимірювання визначення обсягів і якості наданих послуг;

визначення точок розподілу, в яких відбувається передання послуг від виконавця/виробника споживачеві; порядок обслуговування мереж і розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);

 

Враховуючи вищевикладене, прошу привести Договір у відповідність до вимог чинного законодавства та укласти договір про надання послуг з централізованого постачання (з використанням внутрішньобудинкових систем) оформлений на основі типового договору.

 

 

​Сегодня получила оч загадочный ответ:

 

eDqUjdd.png

Link to comment
Share on other sites

Гы)

Одновременно с жалобой в АМК направляла каналу заяву приблизительно следующего содержания:

 

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті  21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) виконавець зобов’язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотриманням умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до пункту 8 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі – Правила), послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної  та гарячої води і водовідведення.

Відповідно до абзацу 4 пункту 4 статті 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.

Згідно з статтею  638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Всебічно проаналізувавши текст договору КП «Дніпроводоканал» «Про надання населенню приватного сектору послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення» ( далі Договір ), наданий для ознайомлення 03.08.2015 року на предмет відповідності чинному законодавству доходжу висновку, що пропонований договір включає умови, які не передбачені та/або не відповідають умовам діючого законодавства, а саме ст.19 Конституції України; ст.20, 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги"; ч.3 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»; п.п.9, 10, 15, 29, 30, 32 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 року; умовам типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р. N 933 ( 933-2009-п ) та іншого чинного законодавства в частині:

права і обов'язки сторін;

порядок вимірювання визначення обсягів і якості наданих послуг;

визначення точок розподілу, в яких відбувається передання послуг від виконавця/виробника споживачеві; порядок обслуговування мереж і розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);

 

Враховуючи вищевикладене, прошу привести Договір у відповідність до вимог чинного законодавства та укласти договір про надання послуг з централізованого постачання (з використанням внутрішньобудинкових систем) оформлений на основі типового договору.

 

 

​Сегодня получила оч загадочный ответ:

 

eDqUjdd.png

Напишите, пункты, которые Вас не устраивают в своей редакции, и отправьте со своей подписью.

Если не подпишут, это их проблемы.

Link to comment
Share on other sites

Напишите, пункты, которые Вас не устраивают в своей редакции, и отправьте со своей подписью.

Если не подпишут, это их проблемы.

 

Да, надо попробовать подписать с ними протокол разногласий... который является составляющей договора... По идее если пункты протокола не будут противоречить законодательству, а соответствующие пункты договора противоречат законодательству, то у них нет другого варианта не подписать этот протокол...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Да, надо попробовать подписать с ними протокол разногласий... который является составляющей договора... По идее если пункты протокола не будут противоречить законодательству, а соответствующие пункты договора противоречат законодательству, то у них нет другого варианта не подписать этот протокол...

 у этого протокола есть какая-то форма или произвольно по пунктам?

Link to comment
Share on other sites

Протокол разногласий — документ, составленный стороной, получившей проект договора (оферту), согласной заключить договор, но на иных условиях (всех или части), отличающихся от тех, которые содержались в проекте договора. Рассматривается в качестве новой оферты.

 

Сторона, получившая протокол разногласий, подписывает его в случае согласия с новой редакцией спорных условий. В результате — соответствующее условие договора будет действовать в редакции протокола разногласий, а не договора. Если часть предложенных условий не устраивает контрагента, то на протокол разногласий составляется протокол согласования (урегулирования) разногласий.

 

Протокол разногласий используется, как правило, в двух случаях:

  1. Непосредственно для отражения разногласий в виде документа, что позволяет вести переписку не просто «записками» по факсу, электронной почте или надиктовыванием текста по телефону.
  2. При использовании «типового» договора протокол разногласий позволяет в особых случаях выделить индивидуальные условия для данного контрагента.

 

В протоколе разногласий обязательно должны быть указаны дата и место его составления, номер и дата основного договора, наименования и реквизиты сторон, должностные лица, уполномоченные на подписание договора и протокола разногласий, а также реквизиты документов, удостоверяющих их полномочия.

 

Содержательная часть протокола разногласий отражает позицию несогласной стороны. Для этого обязательно приводится номер и формулировка спорного пункта в редакции проекта договора и в редакции стороны, составившей протокол разногласий. Часто содержательная часть оформляется в виде таблицы. В первой колонке указывается спорное условие договора, во второй – измененная формулировка, подлежащая согласованию. Ниже содержательной части ставятся подписи лиц, уполномоченных на подписание договора и протокола разногласий.

 

https://ru.wikipedia.org/wiki/Протокол_разногласий

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Стаття 181. Загальний порядок укладання господарських договорів


 


1. Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.


 


2. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.


 


3. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.


 


4. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.


 


5. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.


 


6. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо).


 


7. Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими.


 


8. У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Стаття 649. Вирішення переддоговірних спорів


 


1. Розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом.


 


2. Розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору не на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, можуть бути вирішені судом у випадках, встановлених за домовленістю сторін або законом.


Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Пользователи

    No members to show