Хомя4ок Опубликовано August 29, 2019 Жалоба Опубликовано August 29, 2019 Я тоже за отмену "адвокатской монополии". У меня нет свидетельства (а если точнее нет "свободных денег" купить его). Но с 2000 года я, как юрист, оказываю различные юридические услуги как "физикам", так и "юрикам". А на сегодняшний день меня (да и многих частнопрактикующих юристов) по сути лишили работы, а граждан лишили возможности обращаться к нам за юридической помощью. Ведь ни для кого не секрет, что услуги адвоката стоят порой в 2-3 раза больше, чем та же работа юриста. Нам оставили "малозначні справи". Дошло до абсурда. Я не смог в суде представлять интересы своей жены в деле "про спадщину". Ну не бред ли? А как определить "малозначна справа" или нет? Снос самовольного построенного дома или выдел в еденицу - это "малозначна справа" или нет? Да и других нюансов куча. Вот поэтому я двумя руками "ЗА" отмену. Правда полного текста этого проекта Закона мы еще не видели. Поэтому "копья ломать" пока рановато. Будет день - будет пища. Всем УДАЧИ! 2 Цитата
Bolt Опубликовано August 29, 2019 Жалоба Опубликовано August 29, 2019 Уже заволновались и отреагировали...) https://unba.org.ua/news/4632-do-verhovnoi-radi-vneseno-zakonoproekt-pro-skasuvannya-advokats-koi-monopolii.html 2 Цитата
Bolt Опубликовано August 29, 2019 Жалоба Опубликовано August 29, 2019 Информации пока никакой не нахожу, но сдаётся мне что это скасування монополии будет касаться только госорганов.. Вот так теперь и будут все равны в защите своих прав, но кто то ровнее... https://sud.ua/ru/news/publication/148923-prezident-zelenskiy-planuye-skasuvati-advokatsku-monopoliyu-yaki-prichini 0собенно смешно читать вот это... (да неужели, представляете как неожиданно ужасно)))... «Бюджет держоргану на рік не "гумовий" — він не передбачає окремої статті витрат на представництво інтересів в суді, а, отже, на питання "де взяти кошти на судовий збір?", "хто заплатить за поштові відправлення?", "як доїхати до суду, який знаходиться в іншому місті/області?" бухгалтерія має відповідати коштами фонду економії оплати праці (якщо такі є). А тепер уявіть собі, який колапс очікує систему з 1 січня 2020 року, коли треба буде оплачувати кожен "процесуальний" рух адвоката, а їх кількість неможливо буде заздалегідь передбачити. 1 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 УРА!!! Слава Зеленскому!!! Лишь бы только получилось и прошло... Только бы надеюсь не популизм... Я впервые Его поддерживаю...!)) 2 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 Проект Вноситься Президентом України З А К О Н У К Р А Ї Н И Про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) _______________________________________ Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 30, ст. 141) такі зміни: 1. Статтю 131-2 викласти в такій редакції: "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура. Незалежність адвокатури гарантується. Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом. Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення". 2. Підпункт 11 пункту 16-1 Розділу ХV "Перехідні положення" вилучити. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. Голова Верховної Ради України 2 1 Цитата
Хомя4ок Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 1 час назад, Bolt сказал: Проект Вноситься Президентом України З А К О Н У К Р А Ї Н И Про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) _______________________________________ Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 30, ст. 141) такі зміни: 1. Статтю 131-2 викласти в такій редакції: "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура. Незалежність адвокатури гарантується. Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом. Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення". 2. Підпункт 11 пункту 16-1 Розділу ХV "Перехідні положення" вилучити. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. Голова Верховної Ради України Дайте мне кнопку и я проголосую "ЗА". пысы - я правильно понимаю, что эти изменения "вынудят" депутатов принять Закон о внесении изменений в ГПК? значить рано я на пенсию собрался 1 Цитата
sirota88 Опубликовано August 30, 2019 Автор Жалоба Опубликовано August 30, 2019 46 минут назад, Хомя4ок сказал: Дайте мне кнопку и я проголосую "ЗА". пысы - я правильно понимаю, что эти изменения "вынудят" депутатов принять Закон о внесении изменений в ГПК? значить рано я на пенсию собрался Изменения нужно будет вносить не только в ГПК, а и другие кодексы. 1 Цитата
sirota88 Опубликовано August 30, 2019 Автор Жалоба Опубликовано August 30, 2019 23 часа назад, Bolt сказал: Не интересно совсем как по мне... И какое отношение это может иметь к нам и как это может помочь нам...??? Этот законопроект никаким образом как по мне не отменяет монополию адвокатуры, просто предприятия хотят экономить на адвокатах и поэтому лоббируют его... Я так понимаю это исполняется лично по заказу Коломойского и компании...) А кто-то говорил что не интересный законопроект) 1 Цитата
sirota88 Опубликовано August 30, 2019 Автор Жалоба Опубликовано August 30, 2019 Коллеги держим кулачки чтобы приняли этот закон и вернули нам нашу работу и призвание, а народу реальную свободу выбора защитника их прав. Адвокатура не единственный институт, защищающий права человека, изменения внесенные в КУ (2016 г.), а далее в кодексы ограничивают права граждан на свободу выбора защитника. Об этом детально описано в этой теме: 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 1 час назад, sirota88 сказал: А кто-то говорил что не интересный законопроект) Виноват, забираю свои слова назад... Вы оказались намного прозорливее меня... )) Вы меня просто сбили с толку той петицией, которая на самом деле не имеет ничего общего с этим законопроектом и никак с ним не связана абсолютно... Но Вы привели их вместе и я подумал, что Вы уже проанализировали ситуацию, раз разместили их вместе как связанные обстоятельства и вещи... Вот я сразу и сбился с толку...)) 1 Цитата
Лев Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 3 hours ago, Bolt said: УРА!!! Слава Зеленскому!!! Лишь бы только получилось и прошло... Только бы надеюсь не популизм... Я впервые Его поддерживаю...!)) Скорее всего популизм, для людей "Он" ничего абсолютно не сделел (хорошего). Да и 300 голосов набрать вряд ли удастся - наш національний кнопкодавець сейчас в новом составе, многие, возможно, даже не миллионеры. А тут столько зелени засветит... 1 1 Цитата
Лев Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 1 hour ago, sirota88 said: Изменения нужно будет вносить не только в ГПК, а и другие кодексы. Смотря какие изменения. Могут лишь чуток приподнять планку малозначности, чтобы КС не вмешался... Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 52 минуты назад, Лев сказал: Скорее всего популизм, для людей "Он" ничего абсолютно не сделел (хорошего). Да и 300 голосов набрать вряд ли удастся - наш національний кнопкодавець сейчас в новом составе, многие, возможно, даже не миллионеры. А тут столько зелени засветит... Вот этого я и опасаюсь больше всего... Это и беспокоит сейчас... Парламент у нас хоть и зелёный, но не до такой же степени... У них не хватит своих зелёных голосов по команде столько набрать... Для 300 голосов надо со стороны голоса привлекать... 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 44 минуты назад, Лев сказал: Смотря какие изменения. Могут лишь чуток приподнять планку малозначности, чтобы КС не вмешался... Изменения имеются ввиду щодо представництва... Цитата
Лев Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 9 minutes ago, Bolt said: Изменения имеются ввиду щодо представництва... Я это и имел в виду. Расширят незначительно возможности для представительства не адвокатам. А если и не расширят, то это не будет противоречить измененной статье 131-2 Конституции. ИМХО. Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 51 минуту назад, Лев сказал: Я это и имел в виду. Расширят незначительно возможности для представительства не адвокатам. А если и не расширят, то это не будет противоречить измененной статье 131-2 Конституции. ИМХО. В смысле не будет противоречить... В первую очередь Конституция в данном случае... Цитата
Bolt Опубликовано August 30, 2019 Жалоба Опубликовано August 30, 2019 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту Закону України "Про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії)" 1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту Законопроектом пропонується скасувати адвокатську монополію, а саме виключити положення частини четвертої статті 131-2 чинної Конституції України, згідно з якою виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді. У зв'язку із цим пропонується вилучити: а) частину п'яту статті 131-2 Конституції України, за якою законом можуть бути визначені винятки щодо представництва в суді у трудових спорах, спорах щодо захисту соціальних прав, щодо виборів та референдумів, у малозначних спорах, а також стосовно представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; б) підпункт 11 пункту 16-1 Розділу ХV "Перехідні положення", згідно з яким із дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)" представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 та статті 131-2 Конституції України виключно прокурорами або адвокатами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 січня 2017 року; у судах апеляційної інстанції – з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції – з 1 січня 2019 року. 2. Мета і завдання законопроекту Метою запропонованих законопроектом змін є забезпечення права кожного на отримання професійної правничої допомоги через скасування адвокатської монополії на надання такої допомоги. 3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту Пропонована законодавча ініціатива має на меті внесення необхідних змін до Конституції України щодо скасування адвокатської монополії, а саме до статті 131-2, а також виключення підпункту 11 пункту 16-1 Розділу ХV "Перехідні положення". 4. Стан нормативно-правової бази у зазначеній сфері правового регулювання Національними нормативно-правовими актами, які регулюють правовідносини у цій сфері, є: Конституція України, Закон України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність". Законопроект у пропонованій редакції раніше до Верховної Ради України не подавався. Фінансово-економічне обґрунтування Реалізація Закону, про проект якого йдеться, не потребуватиме додаткових видатків Державного бюджету України і місцевих бюджетів. Прийняття Закону не потребує проведення всеукраїнського референдуму та виділення коштів з Державного бюджету України для його проведення. 6. Прогноз соціально-економічних, політичних, правових та інших наслідків прийняття Закону Прийняття Закону сприятиме оптимізації механізму отримання професійної правничої допомоги. 7. Інші відомості, необхідні для розгляду законопроекту Прийняття законопроекту не потребує викликаного системною єдністю норм Конституції України одночасного внесення змін до розділів Конституції України, зазначених у статті 156 Основного Закону держави. Законопроект відповідає вимогам частини другої статті 156, вимогам статей 157 та 158 Конституції України. У законопроекті, зокрема, відсутні положення (або подібні до них), які в раніше наданих висновках та прийнятих рішеннях Конституційного Суду України визнавалися такими, що скасовують чи обмежують права та свободи людини і громадянина або спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України. Прийняття і затвердження законопроекту в поданій редакції забезпечать системність, повноту, чіткість і несуперечливість конституційного регулювання суспільних відносин. Положення законопроекту викладені повно, чітко, є несуперечливими та дадуть змогу системно регулювати відповідні суспільні відносини на конституційному рівні. Законопроект не потребуватиме прийняття до нього пропозицій і поправок, у тому числі редакційно-уточнювального характеру. Прийняття запропонованих у законопроекті змін до Конституції України не призведе до порушення міжнародних зобов'язань України. Керівник Офісу Президента України А.БОГДАН Цитата
Marina-NET Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 В 29.08.2019 в 23:18, Bolt сказал: Уже заволновались и отреагировали...) https://unba.org.ua/news/4632-do-verhovnoi-radi-vneseno-zakonoproekt-pro-skasuvannya-advokats-koi-monopolii.html Здравствуйте! В статье, по Вашей ссылке, особенно "повеселил" выделенный абзац: "В такому контексті спроба зупинити впровадження адвокатської монополії на останньому етапі реалізації цієї конституційної зміни може бути розцінена як відступ від демократичних цінностей" Это какая же "непредвзятость" должна быть в головах авторов из НААУ, чтобы "монополию" посчитать за "демократическую ценность" 3 Цитата
Лев Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 13 hours ago, Bolt said: В смысле не будет противоречить... В первую очередь Конституция в данном случае... В предлагаемых изменениях ст. 131-2 адвокатская монополия прямо прописана в уголовном производстве. И все. Но в новом УПК она как была до судебной "реформы", так и осталась. В других процессуальных кодексах абсолютной монополии нет. К примеру, Гражданский процессуальный кодекс: Стаття 60. Особи, які можуть бути представниками 1. Представником у суді може бути адвокат або законний представник. 2. Під час розгляду спорів, що виникають з трудових відносин, а також справ у малозначних спорах (малозначні справи) представником може бути особа, яка досягла вісімнадцяти років, має цивільну процесуальну дієздатність, за винятком осіб, визначених у статті 61 цього Кодексу. 3. Органи або інших осіб, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб або осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена, представляють у суді їх посадові особи, крім випадків, коли такі органи та особи є стороною чи третьою особою у справі. В случае исключения п/п 11 п. 16-1, 11) представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 та статті 131-2 цієї Конституції виключно прокурорами або адвокатами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 січня 2017 року; у судах апеляційної інстанції - з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року. Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами або адвокатами здійснюється з 1 січня 2020 року. Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню. остается уповать на ст. 58 Конституции... Так что расширять или не расширять возможности представительства интересов не адвокатам в неуголовных производствах - это дискреция Національного Кнопкодавця. Для юрлиц и госорганов, думаю, максимально расширят, иначе зачем вообще было затевать этот сыр-бор... Цитата
Лев Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 1 hour ago, Marina-NET said: Здравствуйте! В статье, по Вашей ссылке, особенно "повеселил" выделенный абзац: "В такому контексті спроба зупинити впровадження адвокатської монополії на останньому етапі реалізації цієї конституційної зміни може бути розцінена як відступ від демократичних цінностей" Это какая же "непредвзятость" должна быть в головах авторов из НААУ, чтобы "монополию" посчитать за "демократическую ценность" Из-за такой "непредвзятости" может не набраться 300 давителей ЗЕленых кнопок... Цитата
Marina-NET Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 2 минуты назад, Лев сказал: Из-за такой "непредвзятости" может не набраться 300 давителей ЗЕленых кнопок... Здравствуйте! Будем наблюдать за фактическими возможностями ЗЕ-команды 2 Цитата
Лев Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 4 hours ago, Marina-NET said: Здравствуйте! Будем наблюдать за фактическими возможностями ЗЕ-команды ЗЕ-труппы... 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 6 часов назад, Лев сказал: В предлагаемых изменениях ст. 131-2 адвокатская монополия прямо прописана в уголовном производстве. И все. Но в новом УПК она как была до судебной "реформы", так и осталась. В других процессуальных кодексах абсолютной монополии нет. Судебная реформа к УПК не относится... Реформа УПК была раньше... Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 6 часов назад, Лев сказал: Так что расширять или не расширять возможности представительства интересов не адвокатам в неуголовных производствах - это дискреция Національного Кнопкодавця. Для юрлиц и госорганов, думаю, максимально расширят, иначе зачем вообще было затевать этот сыр-бор... Главное, чтобы изменили Конституцию, а остальное нас не волнует... 6 часов назад, Лев сказал: В предлагаемых изменениях ст. 131-2 адвокатская монополия прямо прописана в уголовном производстве. И все. Но в новом УПК она как была до судебной "реформы", так и осталась. В других процессуальных кодексах абсолютной монополии нет. Я Вам скажу даже больше, до изменений порошенковских в Конституцию любой мог представлять и в криминальном провадженни тоже, а не только адвокаты... И по этому поводу есть решения... 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 6 часов назад, Лев сказал: В предлагаемых изменениях ст. 131-2 адвокатская монополия прямо прописана в уголовном производстве. И все. Но в новом УПК она как была до судебной "реформы", так и осталась. В других процессуальных кодексах абсолютной монополии нет. Вы коллега не о том, Вы помните какая норма Конституции регулировала данные права граждан до порошенковской реформы...? 131-ые статьи им придуманы... А до этого удавалось представлять и в криминале даже согласно Конституции и нормы УПК побоку... Цитата
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.