Хомя4ок Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 4 часа назад, Bolt сказал: Я Вам скажу даже больше, до изменений порошенковских в Конституцию любой мог представлять и в криминальном провадженни тоже, а не только адвокаты... И по этому поводу есть решения... Сможете кинуть ссылки (если помните). Интересно будет почитать. Заранее спасибо. Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 5 минут назад, Хомя4ок сказал: Сможете кинуть ссылки (если помните). Интересно будет почитать. Заранее спасибо. Надо искать, но есть решения КСУ по этому поводу... А Вы ведь помните как норма Конституции звучала... Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 12 минут назад, Хомя4ок сказал: Сможете кинуть ссылки (если помните). Интересно будет почитать. Заранее спасибо. А в Конституции об этом есть официальное тлумачення... https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v023p710-09/ed20140302#n54 1. Положення частини першої статті 59 Конституції України ( 254к/96-ВР ) "кожен має право на правову допомогу" треба розуміти як гарантовану державою можливість будь-якій особі незалежно від характеру її правовідносин з державними органами, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, юридичними та фізичними особами вільно, без неправомірних обмежень отримувати допомогу з юридичних питань в обсязі і формах, як вона того потребує. 2. Положення частини другої статті 59 Конституції України ( 254к/96-ВР ) "для ... надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах в Україні діє адвокатура" в аспекті конституційного звернення треба розуміти так, що особа під час допиту її як свідка в органах дізнання, досудового слідства чи дачі пояснень у правовідносинах з цими та іншими державними органами має право на правову (юридичну) допомогу від обраної за власним бажанням особи в статусі адвоката, що не виключає можливості отримання такої допомоги від іншої особи, якщо законами України щодо цього не встановлено обмежень. 1 1 Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 Неужели никто уже не помнит норму Конституции допорошенковской... о нас... на основании которой мы действовали до покращення и реформ...)) Позволю себе напомнить... Стаття 59. Кожен має право на правову допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав. Для забезпечення права на захист від обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах в Україні діє адвокатура. Цитата
Bolt Опубликовано August 31, 2019 Жалоба Опубликовано August 31, 2019 36 минут назад, Хомя4ок сказал: Сможете кинуть ссылки (если помните). Интересно будет почитать. Заранее спасибо. К сожалению сейчас не могу ничего найти, но оно у меня где-то даже есть, так как я их сам использовал... Просто уже три года это всё неактуально, в связи с изменениями в Конституции и поэтому я их три года не видел, где-то забросил и забыл где...) Цитата
sirota88 Опубликовано September 2, 2019 Автор Жалоба Опубликовано September 2, 2019 В 31.08.2019 в 21:37, Bolt сказал: Неужели никто уже не помнит норму Конституции допорошенковской... о нас... на основании которой мы действовали до покращення и реформ...)) Позволю себе напомнить... Стаття 59. Кожен має право на правову допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав. Для забезпечення права на захист від обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах в Україні діє адвокатура. Добрий день. Памятаємо, і дуже добре. Адвокатура скрізь пише про ілюзорні гарантії прав громадян при наданні правової допомоги адвокатом, і про відступ від демократичних принципів у разі скасування монополії адвокатури, але ніхто не говорить, що такі події вже відбувались раніше і тоді і Конституційний Суд України, і ЄСПЛ визнали, що допуск приватно практикуючого юриста як захисника ніяк не порушує право на захист. Чому адвокати не говорять про ці рішення судів, не аналізують їх зміст? Бо в них відкривається істина щодо питань, які обговорюються. Нагадаю: 1. Рішення Конституційний Суд України від 16.11.2000 р. у справі за конституційним зверненням гр. Солдатова (Справа N 1-17/2000): «Положення частини другої статті 59 Конституції України про те, що для забезпечення права на захист від обвинувачення в Україні діє адвокатура, не може тлумачитись як право підозрюваного, обвинуваченого і підсудного вибирати захисником лише адвоката, тобто особу, яка має свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю відповідно до Закону України "Про адвокатуру" ( 2887-12 ) від 19 грудня 1992 року (стаття 2). Це положення треба розуміти як одну з конституційних гарантій, що надає підозрюваному, обвинуваченому і підсудному можливість реалізувати своє право вільно вибирати захисником у кримінальному судочинстві адвоката, тобто особу, яка має право на заняття адвокатською діяльністю. У такий спосіб держава бере на себе обов'язок забезпечити реальну можливість надання особам кваліфікованого захисту від обвинувачення, якщо цього вимагають інтереси правосуддя. Допуск приватно практикуючого юриста, який займається наданням правової допомоги особисто або за дорученням юридичної особи, як захисника ніяк не порушує право підозрюваного, обвинуваченого чи підсудного на захист. Закріплення лише за адвокатами права на здійснення захисту підозрюваного, обвинуваченого і підсудного від обвинувачення та надання юридичної допомоги особам, які притягаються до адміністративної відповідальності, не сприяє конкуренції щодо надання кваліфікованої правової допомоги у цих сферах і підвищенню кваліфікації фахівців у галузі права. Обмеження права підозрюваного, обвинуваченого і підсудного та особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, на вільний вибір захисниками інших юристів, які мають право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, суперечить положенням частини першої статті 59 та статті 64 Конституції України, за якими конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. Зокрема, не можуть бути обмежені у будь-який спосіб права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 55, 59, 63 Конституції України ( 254к/96-ВР ).». https://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/v013p710-00 2. Рішення Європейський суд з прав людини від 24.11.2011 р. у справі «Загородній проти України»: «Особа, проти якої висунуті кримінальні обвинувачення, яка не бажає захищатись особисто, повинна бути в змозі скористатись юридичною допомогою за власним вибором. У цій справі право заявника на вільний вибір свого захисника було обмежене, оскільки захисник за його вибором був юристом, але не мав свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. На думку Суду, залишаючи питання обмеження права на вільний вибір захисника невирішеним протягом тривалого часу, державні органи створили ситуацію, що є несумісною з принципом юридичної визначеності, закріпленим Конвенцією, та який є одним з основних елементів верховенства права». https://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/974_739 2 Цитата
ANTIRAID Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Отмена адвокатской монополии как восстановление прав граждан на защиту | адвокат ростислав кравец https://antiraid.com.ua/news/otmena-advokatskoj-monopolii-kak-vosstanovlenie-prav-grazhdan-na-zashhitu-advokat-rostislav-kravets/ 2 Цитата
Лев Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 "Разом з тим, у юридичної спільноти виникло питання, що робити з адвокатською монополією в тих справах, які не стосуються представництва інтересів державних органів, а торкаються представництва в судах приватних осіб виключно адвокатами. Голова фракції «Слуга народу» Давид Арахамія повідомив нашому кореспонденту, що внесення змін стосовно скасування адвокатської монополії торкнеться лише державних органів. «Зміни стосовно монополії будуть внесені лише частково, для приватних осіб вона продовжить діяти», — відмітив він". https://sud.ua/ru/news/publication/148971-skasuvannya-advokatskoyi-monopoliyi-bude-chastkovim Скорее всего, так и будет, к сожалению... Зачем физлицам такие увесистые подарки дарить? Они же свою функцию выполнили до конца - избрали "Его" и теперь "Он" им уже ничего не должен... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 1 минуту назад, Лев сказал: "Разом з тим, у юридичної спільноти виникло питання, що робити з адвокатською монополією в тих справах, які не стосуються представництва інтересів державних органів, а торкаються представництва в судах приватних осіб виключно адвокатами. Голова фракції «Слуга народу» Давид Арахамія повідомив нашому кореспонденту, що внесення змін стосовно скасування адвокатської монополії торкнеться лише державних органів. «Зміни стосовно монополії будуть внесені лише частково, для приватних осіб вона продовжить діяти», — відмітив він". https://sud.ua/ru/news/publication/148971-skasuvannya-advokatskoyi-monopoliyi-bude-chastkovim Скорее всего, так и будет, к сожалению... Зачем физлицам такие увесистые подарки дарить? Они же свою функцию выполнили до конца - избрали "Его" и теперь "Он" им уже ничего не должен... Статья за 29 августа... Этот Арахамия ничего не знает просто, но что-то утверждает... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 3 минуты назад, Лев сказал: Скорее всего, так и будет, к сожалению... Почему...? Откуда такие выводы...? Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 1 час назад, ANTIRAID сказал: Отмена адвокатской монополии как восстановление прав граждан на защиту | адвокат ростислав кравец https://antiraid.com.ua/news/otmena-advokatskoj-monopolii-kak-vosstanovlenie-prav-grazhdan-na-zashhitu-advokat-rostislav-kravets/ Ролик записан 29 августа... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 6 минут назад, Лев сказал: Голова фракції «Слуга народу» Давид Арахамія повідомив нашому кореспонденту, що внесення змін стосовно скасування адвокатської монополії торкнеться лише державних органів. «Зміни стосовно монополії будуть внесені лише частково, для приватних осіб вона продовжить діяти», — відмітив він". То есть человек не видел текста законопроекта, но говорит... Да уж, весело нам будет с ними... слугами... 2 Цитата
Лев Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 4 minutes ago, Bolt said: Почему...? Откуда такие выводы...? Не выводы, а предположения, основанные на анализе единственно правильного курса государства... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Только что, Лев сказал: Не выводы, а предположения, основанные на анализе единственно правильного курса государства... То есть какие предположения...? Что будут просить изменить законопроект внесённый президентом...? 1 Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 6 минут назад, Лев сказал: Не выводы, а предположения, основанные на анализе единственно правильного курса государства... А государство тут причём...?)) Я как-то не понял, слуги народные или государственные...)) Цитата
ANTIRAID Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Монополию отменять нужно. Мы просто оказались не готовы. 3 Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 3 минуты назад, ANTIRAID сказал: Монополию отменять нужно. Мы просто оказались не готовы. Конечно нужно, полностью Вас поддерживаю, её даже ненужно было вводить, как много чего ещё в рамках, так называемой судебной реформы... Не те люди взялись реформировать такие серьёзные вещи... 2 Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 23 минуты назад, ANTIRAID сказал: Монополию отменять нужно. Мы просто оказались не готовы. Я думаю мы никогда не будем готовы, такой уж менталитет... А что Вы сейчас по этому поводу можете сказать, по поводу законопроекта, спустя несколько дней после записи ролика и увидев уже текст законопроекта...? Как Вы думаете, это реально, получится ли, или часть игры в популизм... от слуг... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Данный законопроект хотят рассмотреть уже во вторую сессию... http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66598 Проект Постанови про включення до порядку денного другої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) і про його направлення до Конституційного Суду України Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Один комитет уже сегодня рассмотрел... Висновок щодо відповідності проекту вимогам антикорупційного законодавства 02.09.2019 До реєстр. № 1013 від 29.08.2019 р. ВИСНОВОК щодо відповідності проекту нормативно-правового акта вимогам антикорупційного законодавства Назва проекту акта: проект Закону про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) Реєстр. № 1013 від 29.08.2019 р. Суб’єкт права законодавчої ініціативи: Президент України Головний комітет з підготовки і попереднього розгляду – Комітет з питань правової політики У проекті акта не виявлено корупціогенних факторів – проект акта відповідає вимогам антикорупційного законодавства (рішення Комітету від 2 вересня 2019 року, протокол № 1). Голова Комітету А. Красносільська Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 До реєстр. № 1013 від 29.08.2019 р. ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ Комітет Верховної Ради України з питань правової політики за дорученням Голови Верховної Ради України від 30 серпня 2019 року розглянув на своєму засіданні 02 вересня 2019 року (протокол № 2) поданий Президентом України як невідкладний законопроект про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) (реєстр. № 1013 від 29 серпня 2019 року) (далі – Законопроект) та встановив таке. Метою запропонованих Законопроектом змін є забезпечення права кожного на отримання професійної правничої допомоги через скасування адвокатської монополії на надання такої допомоги. Пропонована законодавча ініціатива має на меті внесення необхідних змін до Конституції України щодо скасування адвокатської монополії, а саме до статті 131-2, а також виключення підпункту 11 пункту 16-1 Розділу ХV «Перехідні положення». Для досягнення поставленої мети Законопроектом пропонується скасувати адвокатську монополію, а саме: виключити положення частини четвертої статті 131-2 чинної Конституції України, згідно з якою виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді. У зв’язку із цим пропонується вилучити: а) частину п’яту статті 131-2 Конституції України, за якою законом можуть бути визначені винятки щодо представництва в суді у трудових спорах, спорах щодо захисту соціальних прав, щодо виборів та референдумів, у малозначних спорах, а також стосовно представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; б) підпункт 11 пункту 16-1 Розділу ХV «Перехідні положення», згідно з яким із дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)» представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 та статті 131-2 Конституції України виключно прокурорами або адвокатами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 січня 2017 року; у судах апеляційної інстанції – з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції – з 1 січня 2019 року. Відповідно до частини другої статті 145 Регламенту Верховної Ради України в межах предмету відання, Комітет робить наступні висновки: 1) згідно з статтею 154 Основного Закону України Законопроект поданий до Верховної Ради України належним суб’єктом законодавчої ініціативи – Президентом України; 2) прийняття поданого відповідно до статті 154 Конституції України Законопроекту не потребує викликаного системною єдністю норм Конституції України одночасного внесення змін до Розділу І «Загальні засади», Розділу ІІІ «Вибори. Референдум» і Розділу ХІІІ «Внесення змін до Конституції України»; 3) Комітет вважає, що Законопроект відповідає вимогам статті 156 Конституції України, відповідно до якої повторне подання законопроекту про внесення змін до розділів I, III і XIII цієї Конституції з одного й того самого питання можливе лише до Верховної Ради України наступного скликання; 4) попередній аналіз Законопроекту дає змогу вважати, що у ньому відсутні положення (або подібні до них), які в раніше наданих висновках та прийнятих рішеннях Конституційного Суду України визнавалися такими, що скасовують чи обмежують права та свободи людини і громадянина або спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України; 5) у Комітету є підстави вважати, що положення Законопроекту відповідають вимогам статей 157 і 158 Конституції України; 6) Комітет вважає, що питання закріплення за адвокатами виключного права на представництво в суді не належить до суспільних відносин конституційного рівня регулювання і прийняття Законопроекту сприятиме оптимізації механізму доступу до професійної правничої допомоги; 7) на думку Комітету, положення Законопроекту викладені повно, чітко, є несуперечливими та дадуть змогу системно регулювати відповідні суспільні відносини на конституційному рівні. Законопроект не потребуватиме прийняття до нього пропозицій і поправок, у тому числі редакційно-уточнювального характеру. 8) Комітет вважає, що недоцільно направляти Законопроект на наукову, юридичну чи іншу експертизу до прийняття Верховною Радою України постанови про звернення до Конституційного Суду України. 9) Комітет вважає недоцільним опублікування Законопроекту для всенародного обговорення у строк до прийняття Верховною Радою України постанови про звернення до Конституційного Суду України щодо цього Законопроекту. Враховуючи викладене, а також положення статті 146 Регламенту Верховної Ради України, Комітет з питань правової політики рекомендує Верховній Раді України поданий Президентом України як невідкладний законопроект про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) (реєстр. № 1013 від 29 серпня 2019 року) включити до порядку денного другої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання та направити до Конституційного Суду України для одержання висновку щодо його відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України. Доповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України від Комітету визначено члена Комітету Мережка О.О. Додаючи відповідні матеріали, просимо розглянути. Голова Комітету І.В. ВЕНЕДІКТОВ Цитата
babaika Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Законопроект примут, монополию отменят. Вернут ситуацию на три года назад. 1 Цитата
Лев Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 3 minutes ago, Bolt said: То есть какие предположения...? Что будут просить изменить законопроект внесённый президентом...? Поправки пойдут всякие... Цитата
Лев Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 1 hour ago, Bolt said: А государство тут причём...?)) Я как-то не понял, слуги народные или государственные...)) Слуги служат хозяину. Тем более, когда хозяин щедро платит... Цитата
Bolt Опубликовано September 2, 2019 Жалоба Опубликовано September 2, 2019 Только что, Лев сказал: Слуги служат хозяину. Тем более, когда хозяин щедро платит... Так у слуг народа, хозяин ведь народ... 1 Цитата
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.