Електропостачання, угода з РЕМ


Recommended Posts

  Є необхідність переоформити абонентський рахунок  на електропостачання.Згідно спадкової справи (завершена юридично та надано  витяг з прав власності як спадкоємцю першої черги ) зібрано    довідки і предявлено РЕМ. Попередній  абонентський рахунок  вилучено з електронної бази даних. На запит ( особистий) РЕМ погоджується  оформити новий  абон.рахунок за попередньою адресою, але через нову угоду та винос лічильника назовні за мій рахунок /  попередня розводка, придбання щитка та кабеля до опори 220--380 , монтаж / , тобто з усіма роботами та заявою на підключення, що майже рівнозначне новому підключенню. Мотивація - ...? .  За поточний період зауважень по оплатіі не було, по порушеннях користування - не було.Єдине - це необхідність провести  періодичну провірку лічильника, що не викликає розбіжностей і може бути виконано в любий час з участю контролера при знятті-установці лічильника.

  На запит до інформаційно-консультаційного центру  енергокомпанії , відповідь :

"..Особовий рахунок було закрито, тому що попередній власник будинку (квартири) помер і переоформлення у встановлений законодавством час не відбулось.

Згідно Правил користування електричною енергією для населення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999р № 1357, зі змінами та доповненнями (далі — ПКЕЕн), перенесення приладу обліку здійснюється за бажанням та за рахунок тієї сторони, яка є  ініціатором перенесення...".

  Питання :

1. Наскільки правомірні такі дії зі сторони РЕМ, чим підтверджуються ( нормативними документами, внутрішніми розпорядженнями ) ?

2.  Я не ініціював як  перенесення приладу обліку так  і подання заяви на відновлення . У який спосіб зберегти діюче підключення без виносу приладу обліку та відповідних робіт ?

3. Який термін переоформлення , встановлений законодавством ;  з якої дати йде відлік часу ?

4. Перелік документів ( довідок) , якщо такі передбачені при переоформленні абоненського рахунку на електропостачання ?

Link to comment
Share on other sites

1. Говорить о правомерности не совсем правильно: в разрезе гражданских правоотношений, правда, с монополистом, Вам было сделано предложение (акцепт) на заключение договора. Учитывая свободу договора, можно: принять, не принять, предложить встречное предложение.

Поэтому, руководствуясь Правилами присоединения ( http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0236-13) обращайтесь в РЭС, подавайте документы. Если что-то не устроит в ответе, требуйте, письменный ответ; нет ответа - жалоба в антимонопольный.

Не забывайте, что имеете дело с хозяйствующим субъектом, который работает "в правовом поле", а не с государством.

2, 3. В помощь http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0236-13.

4. Как таковой, правовой статус абонентского, вернее лицевого (особового по-украински), счета не существует: он используется,  можно сказать, для удобства; его суть - привязка к точке подключения по определенному адресу рассчетной (биллинговой) информации, а также технического х-ра, поэтому собственники меняются, а номер лицевого - нет.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

А разве обязательно перезаключать договор в таком случае?

.... згідно правил електроспоживання має бути привязка до абонента ( як би так) , але яка  обгрунтованість  виключення з бази даних попереднього абонента,  який термін переоформлення , "встановлений законодавством " ,  з якої дати йде відлік часу ? ..І взагалі чи є такий термін "встановлений законодавством" - де написано ?..

Link to comment
Share on other sites

.... згідно правил електроспоживання має бути привязка до абонента ( як би так) , але яка обгрунтованість виключення з бази даних попереднього абонента, який термін переоформлення , "встановлений законодавством " , з якої дати йде відлік часу ? ..І взагалі чи є такий термін "встановлений законодавством" - де написано ?..

Этот ответ необходимо искать лишь в правилах.

возможно ответа на этот вопрос и нет в правилах.

Link to comment
Share on other sites

Этот ответ необходимо искать лишь в правилах.

возможно ответа на этот вопрос и нет в правилах.

... пока "шукаю відповідь"  через ДЕН та регіональне відділення НКРЕП..Результат - повідомлю.

Link to comment
Share on other sites

А разве обязательно перезаключать договор в таком случае?

... я про те ж ! Десь зустрічав посилання для такого випадку про "автоматичне " переоформлення без зайвих заморочок...

Link to comment
Share on other sites

... я про те ж ! Десь зустрічав посилання для такого випадку про "автоматичне " переоформлення без зайвих заморочок...

 

Автоматычного переоформлення, тем более без зайвых заморочем, у них не существует... Проверенно неоднократно...(((

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Респект Вам, за таку пораду відчуваеться обізнаний юрист. І як би усі діяли як ви радите-то може і помінялось щось. Тепер залищаеться щоб суди приймали законні рішення.

Link to comment
Share on other sites

я іх пошарахав . і у ніх при наймі у насусе належить Ахметову, суди усе усе але була дана команда ФАС -то було ще при янику. так що дійте

Link to comment
Share on other sites

я іх пошарахав . і у ніх при наймі у насусе належить Ахметову, суди усе усе але була дана команда ФАС -то було ще при янику. так що дійте

 

Если кто то что то понял, то переведите мне на русский или украинский язык... пожалуйста...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

..продовження історії. Оминаючи проміжні етапи, стан на сьогодні : угода з РЕМ лежить в РЕМ більше півроку. РЕМ спілкуватися дистанційно - не хоче. Заявлена пропозиція ( з мого боку ) відправити екз . угоди  поштою - проігноровано. Абон. рахунок відновлено в електронній базі даних, оплата можлива ( і виконується через Приват ).Як  "стимулювати " РЕМ
переслати екз. угоди ..? Акт прийомки  по відновленню еллектропостачання та встановлення іншого лічильника,  з виноскою назовні ,підписано власноручно в присутності контролерів і майстра ???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

..пройшов майже рік. Подані документи для оформлення угоди з електропостачання пролежали в абонентському відділі без руху. При нагоді - заїхав.Коротка відповідь :  " ... не сплачена ще одна послуга, бо одна із наданих  довідок  -не дійсна" ( ! ) . Способу повідомити причину "затримки "  , або зауважень - не знайшли  ( ні тлф., ні пошта , ... у наш час це проблематично ! ). В момент прийняття весь список був дійсний і претензій не викликав.Щоб не тягнути "кота за хвоста" -оплатив. Залишився підпис керівника РЕМ ( у відпустці ..).

Link to comment
Share on other sites

4 часа назад, nik22 сказал:

Залишився підпис керівника РЕМ ( у відпустці ..).

А как же они работают, если он в отпуске, они ведь не должны тогда работать, если керивник в отпуске...))) То есть на время отпуска его никто не заменяет и не существует никаких ИО, ВРИО... То есть работа такой организации полностью блокирована и они не могут ни зарплату получить, ничего не могут...

В общем Вас просто разводят... Отпуск руководителя не может влиять никак на работу предприятия...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...