Выборы Рада-2014: власть, которую выбираем


Recommended Posts

Сергій Лещенко

 
Справа Злочевського. Зрадники з Генпрокуратури

27 лютого 2015, 11:50

 

Був у команді Януковича такий чиновник – Микола Злочевський. Людина загалу маловідома, але в політичних та ділових колах – повноцінний олігарх другого ешелону.

Злочевський обрався депутатом від СДПУ (о) в 2002 році, в 2003 став головою Держкомітету природних ресурсів України, з 2006 – депутат від Партії регіонів, після перемоги Януковича на виборах президента – голова Держкомітету матеріального резерву України, потім – міністр екології, заступник секретаря Ради нацбезпеки за часів Андрія Клюєва.
 

dee22-d558563d006fd040c9099260a2a4a3a0f6


Після втечі Януковича у Злочевського почалися проблеми у Великобританії – навесні в Сполученому Королівстві було порушено кримінальну справу проти Злочевського за фактами відмивання ним коштів у Британії, а Управління по боротьбі з економічними злочинами Великобританії заморозило понад 23 мільйони доларів на рахунку компанії Злочевського Brociti Investments Ltd.

Британці зажадали від України міжнародної правової допомоги у кримінальному провадженні, після чого Генпрокуратура 5 серпня 2014 року відкрила провадження проти Злочевського на підставі звернення слідчих із Лондона.

А тепер найцікавіше.

22 січня 2015 на сайті компанії Злочевського Burisma вийшло повідомлення про те, що Великобританія закрила кримінальне провадження щодо активів Миколи Злочевського та розблокувала 23 мільйони доларів "у зв'язку зі зняттям усіх звинувачень".

"Справа була закрита після того, як Суд проаналізував період з 2002 року по грудень 2014 року на предмет неправомірності джерел походження коштів компаній, кінцевим бенефіціаром яких є Микола Злочевський, і не знайшов підстав для продовження розгляду справи, йдеться у рішенні Центрального Суду з кримінальних проваджень Англії та Уельсу", – також ідеться у повідомленні компанії Злочевського.

"Протягом дев'яти місяців велося розслідування. На початку грудня минулого рокувідбулися судові засідання, а 20 січня 2015 було винесено офіційне рішення про незаконність арешту коштів компанії", – ідеться у заяві Burisma.

Цікаво, що ж таке відбулося на слуханнях у грудні, після яких Британія розморозила 23 мільйони Злочевського?

Відповідь ви знайдете у листі Генпрокуратури на моє депутатське звернення та запит Центру протидії корупції.

Те, що трапилося, інакше як зрадою назвати не можна.
 

15d7e-zloch0ready.jpg


Намагаючись зняти арешт зі своїх грошей, Злочевський звертається до Генпрокуратури з питанням, чи висунуто йому підозру.

Генпрокуратура в грудні 2014 року дає відповідь – не висунута. І в грудні цього ж 2014 року... висуває підозру Злочевському. Але між цими двома датами сталося те, що так було потрібно Злочевському – британський суд зняв арешт з його грошей!

І підставою для розморожування коштів став лист... Генеральної прокуратури України.

Повторюся ще раз: лист ГПУ про відсутність підозри проти Злочевського та висунення підозри Злочевському датовані одним місяцем – груднем 2014 року.

Більше того, оформлення підозри – це не справа одного дня. Я більше ніж переконаний, що на момент надання відповіді про відсутність обвинувачень Злочевському в інших кабінетах уже писався документ про висунення йому обвинувачень

Тобто Генпрокуратура, знаючи, що підозра оформлюється, пише, що Злочевський не під підозрою. Вартість цього рішення – 23 мільйони доларів, тобто понад півмільярда гривень.

Мені цікаво, скільки Злочевський "заніс" з цих 23 мільйонів, щоб підозру виписали на декілька днів пізніше, а лист про відсутність підозри – на декілька днів раніше?

Я направлю додаткові звернення з тим, щоб з'ясувати, хто надав відповідь Злочевському, яка дозволила йому вивести з-під арешту гроші.

Це не лише призвело до втрат України від можливої конфіскації, але і завдало репутаційного удару українській владі в світі. В час, коли міжнародні спецслужби шукають та блокують рахунки колишніх посадовців, сподіваючись на підтримку цих зусиль з боку України, наша влада вступає з ними у змову та дозволяє врятувати гроші. Одного цього факту було би достатньо, щоб зняти Ярему з посади. Але відставки недостатньо – причетні до цього листа співробітники Генпрокуратури повинні понести кримінальну відповідальність.

 

Сергій Горбатько _ 27.02.2015 12:20

IP: 87.76.240.---
Повинні то повинні. Але той, хто його (та і далеко не тілки його) призначав, досі на посаді, і схоже не збирається розділяти ніяку відповідальність. Як, доречі, і всі ви, що знаходяться з ним о одній команді. Чи не так, пан Лещенко? Чи не здається вам, що це такий собі театр абсурду??? Придивіться до СБУ, МВС, армії, судів, нацбанку...
  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Руслана ЛижичкоРуслана, волонтер Майдану

 

По-моєму, чувак, нас кинули

27 лютого 2015, 17:18

 
 

ЦЕ – моє звернення, крик душі і заклик одночасно.

Стабілізація країни, впевненість у державі, довіра до влади неможливі без стабілізації гривні.

ЯК ми тепер повернемо довіру до гривні?

Якщо у влади нема відповіді, давайте думати разом.

За останній тиждень серед проблем, які ставлять під загрозу безпеку і саме існування країни, на перший план вийшла проблема нестабільності гривні. Суспільний резонанс від непрогнозованих стрибків курсу гривні відсунув на другий план навіть війну на Сході. Я звернулась до незалежних аналітиків-експертів з проханням дати аналіз ситуації, що склалася. Якщо окреслити названі ними причини зовсім коротко, то їх не так багато – НАЦБАНК! НАФТОГАЗ! БЮДЖЕТ! УРЯД! І, на жаль, йдеться не про об'єктивні обставини, що спричинили падіння курсу, а йдеться про непрофесійність! Саме непрофесійність виявилась нашим найбільшим ворогом, який несе чи не більшу загрозу, ніж російські танки. Саме непрофесійність може знищити нашу країну. І якщо звичайні слова не працюють, напевно, доведеться кричати.


Я хочу і маю право знати: що і хто захистить Україну і наші життя – від терактів, від катування гривні та економіки, від "політично-свояцьких договорняків" і "дерибанів", від корупції і зради...

Я хочу дотягнутись до суті проблеми і побачити справжню причину "нариву", "запалення", "хвороби" – те, що від мене, від нас всіх ретельно приховується!

Я хочу подивитись у "дзеркало" стану речей, не боячись відображення.

Нехай зараз цей погляд не принесе естетичної насолоди, але, можливо, ще не пізно зупинити патологію і зламати негативний ТРЕНД.

ТРЕНД непрофесійності та непорядності тих, кого призначила обрана нами влада.

ТРЕНД невпевненості та небажання вже щось міняти і з кимось боротися тих, хто ще вчора віддавав все що мав, аж до самого життя, щоб змінити хибний шлях, нав'язаний нам ззовні.

Отже...

Наше "Агентство Іміджу України" спільно з експертами розпочало власну експертизу та розслідування щодо економічної ситуації в країні.

Ми (команда іміджмейкерів, що розпочала професійну роботу над іміджем країни) разом із групою експертів вважаємо фінансову ситуацію та інформування населення про неї неприйнятним, вимагаємо пояснень і професійних дій влади в цілому, і конкретно – уряду та НБУ.

Ми вже проводимо, і плануємо проводити ще в ширшому форматі, опитування авторитетних експертів в Україні та світі, аналізуємо динаміку фінансового стану країни протягом року і плануємо висунути чіткі вимоги до влади про необхідність докорінних персональних змін та невідкладних дій.

Ми хочемо розгорнути дискусію "5 порад "що робити Гонтаревій (або що робити з Гонтаревою) "" з варіантами відповідей та провести "I-VICHE"-голосування.

Кубів, Махніцький, Гонтарева, Ярема – це минулі і сьогоднішні обличчя нової влади. Список можна і варто продовжувати. Він назбирає десятки, якщо не сотні персоналій,

Хто має відповідати за їх діяльність, окрім них? Мабуть, ті, хто їх призначав. І ті, хто ними керував.

Ми боїмося собі зізнатися в тому, що наша економічна криза не є економічною по суті, а дуже нагадує кризу політичну. І справа тут не тільки і не стільки у війні та вивезених камазами мільярдах.

Справа у невмінні або небажанні визнавати свої помилки, невмінні або небажанні відмовлятись від корупційних схем, невмінні або небажанні призначати "профі" замість "своїх", невмінні або небажанні говорити всю правду замість напівправди, невмінні або небажанні виконувати обіцяне.

У цьому випадку, зрештою, не має значення – невміння це чи небажання. У даному випадку за втрачені життя, "розпечатані" мільярди, розбазарені можливості, розтрачені шанси мають відповідати не тільки Гелетей з Муженком, Кубів з Гонтаревою та Махніцький з Яремою, мають відповідати ті, хто призначав їх і керував їх "роботою".

І відповідальність зараз має бути втілена у швидких кадрових і системних змінах, у чіткому слідуванні до обіцяних реформ, до правдивого слова та до діла, що цьому слову відповідає.

І на завершення...

Вірити людині, яка є обличчям влади і говорить, що гривня не підніметься вище 13, 17, 21 і т.д. за долар, вже ніхто не збирається. Це означає, що ми не віримо владі.

Вірити людині, яка керує офіційним захистом держави, і від імені якої говорять про 2, 3, 5-х загиблих за день, про відсутність оточення, про повний контроль над об'єктами, про ефективну оборону, вже мало хто може і хоче. І це так само означає, що ми не віримо владі.

Вірити людині, яка розповідала про сотні кримінальних справ, про те, що "винні будуть покарані", про боротьбу з корупцією і злочинністю, не хотілось взагалі, тому що громадянське суспільство (а воно повсюди!) зміни, як і їх відсутність, спостерігає на власні очі. А це, знову ж таки, означає, що ми не віримо владі, хоч і намагаємося їй вірити.

Російська агресія та неоголошена війна вбиває десятки тисяч. Але економічна війна, головних винуватців котрої ми ще не визначили, вбиває і "вичавлює" з Батьківщини мільйони...

То ХТО ж нищить нашу гривню?! Хто розв'язав проти українців економічну війну? Кремль?... Банкова?... Грушевського?... Інститутська?...

Авторитет гривні – авторитет національної валюти, основа держави – і він знаходиться у смертельному піке!

Речі, що доводять країну до банкрутства, швидше за все, називаються тими самими іменами – невміння або небажання, непрофесіоналізм або безвідповідальність!

Хтось включив друкарський "станок". Хтось спекулятивно нажився. Хтось і тут знайшов можливості для корупції та злочину. А хтось просто на все це закрив очі. З якої причини, не зрозуміло!

Але гривня і далі знецінюється. Причин нам або не можуть сказати, або не хочуть. В аварійних ситуаціях людям треба давати якщо не повну картину стихійного лиха, то хоча б інструкцію: які ризики, і як з ними боротися.

В таких екстремальних випадках, якщо влада не може поміняти ситуацію, то ситуація може поміняти владу.

Стабілізація країни, впевненість у державі, довіра до влади неможливі без стабілізації гривні.

ЯК ми тепер повернемо довіру до гривні?

Якщо у влади нема відповіді, давайте думати разом.

 

По-моєму, чувак, нас кинули  Дошло, наконец.
  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 СКАНДАЛ ВОКРУГ КРЫШЕВАНИЯ ИГОРНОГО БИЗНЕСА: ВЕРСИИ

Генеральная прокуратура уже много лет назад потеряла облик правоохранительного ведомства. Слово "прокурор" - это значит – "крышеватель" и рэкетир, надежно защищенный от закона и справедливости. Чтобы изменить этот образ надо не просто менять фигуры в прокурорских креслах, надо начать судить тех, кто в игорном доме "Генпрокуратура" банкует и снимает кассу.

Сегодня стало известно, что Генпрокуратура выдала справку об отсутствии претензий правоохранительных органов Украины к бывшему министру Януковича и его кошельку Злочевскому. Злочевский был под санкциями Евросоюза, и справка из Украины позволила ему снять арест с 23 миллионов долларов, которые он украл в Украине, и вернуть себе контроль за банковскими счетами. Об этом замгенпрокурора Алексей Баганец сообщил в ответе на депутатский запрос. Он ничего не сказал, что будет с теми, кто написал такое письмо, кто позволил себе дискредитировать систему санкций и сделал невозможным возвращение краденого в бюджет.

И вот совпадение - сегодня в редакцию "Цензор.Нет" обратился один из государственных служащих, занятый борьбой с коррупцией в Киеве, который предложил нам на рассмотрение следующие материалы, которые, на наш взгляд, нуждаются в публикации. Как известно, министр внутренних дел Арсен Аваков провел операцию по закрытию всех незаконных игорных учреждений, которые были фактически легализованы, и работали только благодаря "крыше" правоохранительных органов.

И действительно, игорные заведения закрыли. Оказалось, что закрыты буквально сотни игорных салонов и подпольных казино. В Киеве это была мощная индустрия, которая приносила колоссальные доходы. Но кто виноват в том, что эти заведения существовали? Увы, ни один сотрудник МВД, СБУ, ГФС и Генпрокуратуры не привлечен к ответственности за то, что десятки игорных учреждений давно работали по всей стране, и в частности в Киеве, под носом у всех руководящих государственных органов.

Понятно, что эта схема работала только благодаря корпоративным связям между всеми правоохранительными структурами. Но надо попытаться хотя бы кого-то вытащить на свет.

Документы, которые передали "Цензор.Нет", - это рапорты прокуроров, которым заместитель Генерального прокурора Алексей Баганец запрещал проводить расследования деятельности подпольных игровых салонов и казино. Трудно поверить, но у документов есть реквизиты, есть фамилии прокуроров. Судя по материалам, Баганец опускался даже до звонков, если прокурорские проверки заходили на нелегальную рулетку ил автомат. Звучит невероятно, но рапорт - вещь упрямая.

Надеюсь, если Генеральный прокурор Виктор Шокин действительно собирается начать борьбу с коррупцией, то ему стоит начать с очищения собственного ведомства. Шокин с Баганцом сотрудничают не первый год, и если новый генпрокурор хочет соблюсти принцип Ли Куан Ю и посадить трех друзей - Баганец может стать неплохим примером. Это будет сигналом и для всех сотрудников прокуратуры - неприкасаемых прокуроров больше нет. Так что ждем результатов проверки.

Замгенпрокурора Алексей Баганец прокомментировал для Цензор.НЕТ публикации о его участии в крышевании игорного бизнеса: "Оправдываться мне не в чем. Публикация против меня появилась после обнародования на УП или на Цензор.НЕТ копии моего письма нардепу Лещенко в ответ на его запрос по поводу обстоятельств предоставления Генпрокуратурой ответов на запросы адвокатов бывшего высокопоставленного чиновника Злочевского по поводу того, сообщалось ли ему о подозрении в совершении преступления. Буквально сразу после опубликования этого письма заинтересованные лица сочли, что этим я расчитываю обвинить кого-либо в непрофессионализме, или, наоборот, в каких-то коррупционных действиях, и в ответ против меня вылили грязь в СМИ".

Баганец отрицает участие в крышевании игорного бизнеса: "Я категорически заявляю, что никогда не имел отношения к крышеванию какого-либо бизнеса, тем более игорного. Это стопроцентная выдумка для того, чтобы скомпрометировать меня в глазах граждан. Расцениваю это, как попытку воспрепятствовать мне после возвращения мне предыдущих служебных обязанностей, а именно расследования резонансных преступлений в государстве, в том числе связанных с событиями на Майдане, а также преступной деятельности бывших высокопоставенных лиц. Скомпрометировать и воспрепятствовать мне в исполнении служебных обязанностей. Я догадуюсь, кто за этим стоит, но конкретными доказательствами пока не располагаю. Однако, анализируя события, прихожу к своим выводам".

"Меня, кстати, генпрокурор предупреждал, что мы активизируем расследование уголовных производств, о которых говорит общество, в основном негативно, что правоохранительные органы, в частности ГПУ медленно их расследует или наоборот, даже не желает их расследовать. Поэтому, конечно, я думаю, это связано с тем, чтобы воспрепятствовать нам добиться позитивных результатов. Чувствую себя уверенно и заявляю, что мы и впредь будем исполнять надлежащим образом свои служебные обязанности и думаю, что через меяц-два мы ответим обществу на большую часть вопросов, которые оно нам задает. Думаю, это не последняя провокация, ведь кто-то должен отвечать за отсутствие результатов работы ГПУ. У меня нет намерения отвлекаться на поиск заказчиков, да и это не в сфере моих полномочий. Передо мной сейчас задача расследовать преступления высокопоставленных лиц, а также преступлений на Майдане. Уверен, позитивные результаты у нас будут", - пообещал замгенпрокурора.
 

З пояснення заст.прокурора Голосіївського р-ну Глушака Д.В.

 

 

 

Також ці факти підтверджені в поясненні прокурора Сірика М.М., першого заст. прокурора Федорчука О.В. та Сидоренка Ю.В.
 

 

553x514.jpg

 

06.08.2014 прокурором прокуратури Голосіївського району м. Києва Сіриком М.М. за адресою м. Київ, пр.-т Голосіївський, 108/2 виявлено факт надання незаконних послуг у сфері грального бізнесу. За цією адресою знаходився МАФ білого кольору.

...

Наступного дня, приблизно о 10 годині мені зателефонував начальник управління 04 Баганець О.В. та поцікавившись з приводу виявлення вказаного грального закладу, повідомив мені, що я порушив межі власної компетенції, поліз не в своє діло, наказав написати пояснення з приводу зконності документування діяльності грального закладу та завезти йому до кінця дня, повідомивши, що доповість про мою поведінку та факт виявлення грального закладу прокурору міста Києва.

Приблизно о 19 годині 07.08.2014 я завіз пояснення Баганцю О.В., останній повідомив мені, що нібито з приводу діяльності вказаного закладу відомості до ЄРДР внесено прокуратурою міста Києва та попросив дізнатися у працівників міліції, як відпрацьовуються вказані матеріали, повідомивши, що йде доповідати ситуацію прокурору міста Києва та, забравши пояснення, залишив кабінет.

Близько 10 години 08.08.2014 я зателефонував виконувачу обов' язки начальника ВДСБЕЗ Голосіївського РУ ГУ МВС України в м. Києві Сидоренку Ю.В. та, домовившись про зустріч, під'їхав до нього близько 15 години.
 

Поцікавившись станом відпрацювання матеріалів, я доповів про це Баганцю О.В. та більше жодного відношення до подальшої долі вказаних матеріалів не мав, оскільки жодних вказівок керівництва з цього приводу не отримував.
 

Разом з тим, шляхом щоденного моніторингу ЄРДР, мною встановлено, що відомості про вказану подію з приводу діяльності грального закладу працівниками Голосіївського РУ ГУ МВС України в м. Києві до ЄРДР не вносилось.
 

З рапорту заст.прокурора Дніпровського р-ну м. Києва Лисенка С.С.
 

В квітні 2014 року мені від начальника управління Баганця О.В. в телефонному режимі поступила вказівка щодо необхідності надання вказівки про передачу вилученного обладнання у кримінальних провадженнях № 12014100040003655, 12014100040007765, 12014100040008059, 12014100040009791 порушених за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст.203-1 КК України.
 

Крім того, у вересні цього року мені надходила вказівка від Баганця О.В. про повернення вилученного грального обладнання у кримінальному провадженні, яке мало надійти з транспортного управління прокуратури міста Києва
 

З рапорту заст.прокурора Дніпровського р-ну Томіна Е.Є. 22.10.2014.

 

В рапорті прокурора Велькова та Іпатова О.А. наводяться ті самі факти.
 

640x420.jpg

 

 

437x514.jpg

 

640x273.jpg

 

В квітні місяці 2014 року в ході перевірки був виявлений функціонуючий гральний заклад "БОСС" за адресою м. Київ, вул. Ірпінська, 63/5.

Під час проведення слідчих дій заступнику прокурора Святошинського р-на м. Києва Іпатову О.А. зателефонував начальник управління прокуратури м. Києва Баганець О.В. з вимогою терміново доповісти - на яких підставах слідчі міліції вилучають техніку у зазначеному гральному закладі.

В подальшому начальник управління заборонив проводити інші слідчі дії та наказав зранку з'явитися з матеріалами перевірки та старшим прокурором прокуратури Вельковим А.В. до прокуратури м. Києва для надання пояснень.

Баганець О.В. повідомив, що гральні заклади "БОСС" ніби є спонсорами активістів громадського руху на Майдані Незалежності, а тому категорично заборонив у подальшому проводити документування фактів зайняття гральним бізнесом організацією "БОСС"
 

З рапорту ст. прокурора прокуратури Деснянського р-ну Гаврилова
 

 

640x382.jpg
 

Гральні заклади "БОСС" за адресами
 

Пр. Маяковскького, 43/2
 

Вул. Радунська, 17-б
 

Вул. Шолом-Алейхема, 2-а
 

Пр. Маяковського, 75
 

Вул. Драйзера, 8
 

Був наказ покинути приміщення грального закладу без складання протоколу огляду місця події, який обгрунтовувався тим, що мав місце телефоний дзвінок від начальника управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури міста Києва Баганця О.В.
 

З рапорту прокурора Деснянського р-ну м. Києва Гаврющенка В.О.

 

 

640x408.jpg
 

Відповідно до інформації, яка надана керівництвом Деснянського райуправління міліції, вищезазначені заклади, які відомі під назвою "БОСС", здійснюють свою діяльнсть за сприяння начальника управління прокуратури м. Києва Баганця О.В.
 

Ті самі факти підтверджуються протоколом оперативної наради при прокуратурі Деснянського р-ну м. Києва
 

Анонімний рапорт.
350x514.jpg

343x514.jpg

568x514.jpg

 

Шевченківський р-н м. Києва

Адреси гральних закладів

Бул. Шевченка, 36 (2 заклади)

Бул. Шевченка, 44

Вул.Білоруська, 8

Вул.Щербакова, 56

Політехнічний пров. 1/33 та інші, що належать мережі "БОСС"В середині серпня відбулась розмова з начальником управління прокуратури м. Києва Баганцем О.В., в якій він повідомив про необхідність надання переваг на користь зазначених закладів, що надають послуги у сфері грального бізнесу на території Шевченківського р-ну.

 

Виктор БеленкоИсточник:http://censor.net.ua/r326613Источник:http://censor.net.ua/r326613

img_5358b9dc96491.jpg

  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Садовий: Якщо і ця влада не відмовиться від подвійних стандартів, народ її змете

28 Лютого 2015 Субота 23:02

atikls_19668.jpg

Керівник партії "Самопоміч" - про причини відсутності у країні змін на краще, кримінал у владі та справжні плани українських олігархів:

 

Андрій Садовий - один із небагатьох політиків, який має певні підстави називатися "новим". Хоч у кріслі мера він уже восьмий рік, утім на загальноукраїнську політичну орбіту його партія "Самопоміч" потрапила лише завдяки революції. Привівши у парламент понад три десятки нових людей, сам Садовий у депутати не пішов. Хоча якби записав себе першим номером у партійному списку, то гарантовано застрибнув би у парламент. Чому він так зробив, багато хто зрозуміти не може. Сам Садовий пояснює це обов'язком перед виборцями, які обрали його на посаду мера.

 

Його критики підозрюють, що річ тут в іншому: мовляв, мер Львова готується до більш відповідальної місії - узяти участь у президентській кампанії, коли на це настане час. У будь-якому разі в Садового сьогодні чудова стратегічна позиція: він, отримавши великий політичний вплив, водночас вважає себе не зв'язаним кулуарними домовленостями, що дає йому змогу критикувати навіть своїх партнерів, нарощуючи політичну вагу.

 

А ще Андрій Садовий вирізняється серед інших політиків здатністю робити точні, хоча й обережні прогнози. Усе це й стало приводом, чому через рік після революції ми спілкуємося з ним, аби встановити, що заважає країні змінюватися, що заважає людям ставати господарями у країні, жити краще, почуватися упевненіше. І головне - що може чекати нас усіх у найближчій перспективі.

 

-- Минув рік від часу революції. Ситуація, як вважаєте, змінилася на краще чи на гірше?

 

-- На жаль чи на щастя, нова країна народжується у дуже важких муках. Хоча сама ідея України як держави має тисячу й більше років, але досвіду державності в нас не було довший час. Ми хочемо змін уже й негайно. Але забуваємо, що ми пройшли через надзвичайно складні випробування і ХVІІІ, і ХІХ, і ХХ століть. Тепер, дуже часто нарікаючи, що маємо погану владу, люди забувають, що до влади обирають собі подібних. Хочеш змін - почни із себе.

 

-- Виникає враження, що цю думку поділяють усі, крім політиків. Хіба немає відчуття, що вони не змінюються?

 

-- Так, люди, що прийшли до влади завдяки революції, клали руку на Біблію та Конституцію і клялися віддати життя заради успіху країни, швидко забувають силу тієї клятви. Вона буде за ними йти упродовж усього їхнього життя. Тому якщо хтось собі думає, що просто так сказав і забув, це дуже велика помилка. Але, на моє переконання, найбільша надія нашої держави - молоді люди, котрі народилися вже в незалежній державі, котрі не мають досвіду подвійних стандартів, котрі є чистими. І з такими людьми потрібно працювати. Зміни зробить молодь, потрібні якісно нові люди.

 

-- Після революції маємо уже другий уряд. Є шанс, що він працюватиме краще?

 

-- Я мав дуже багато зауважень до роботи попереднього уряду. Публічно говорив, що багатьох з них не брав би й у жеки працювати. Якщо говорити про склад сьогоднішнього уряду, то він щодо професіоналізму кращий. Але я не бачу системної роботи. І це питання, на яке треба дуже швидко давати відповідь. Я б хотів, щоб була більш системна робота Кабміну, Президента та парламенту. Цього нині немає. Звичайно, це можна імітувати гарними виступами, гарними нарадами з телекамерами. Але люди все відчувають. Сьогодні люди можуть багато чого пробачити. Але чого не пробачать - це корупції, яка є і з якою ми стикаємося кожного дня у нашому житті. Не можуть пробачити бездіяльності. Тому, з одного боку, я - надзвичайно великий оптиміст і вірю у завтрашній день нашої держави, але, з іншого, я - практик. Розумію, що нас чекають надзвичайно складні випробування, через які ми повинні пройти. Якщо не почнемо діяти результативно, не буде держави.

 

-- І все ж, яка основна причина, що може пояснити, чому зміни не відбуваються?

 

-- Попри поширену думку, Україна ще не стала насправді незалежною. Були і залишаються шалені впливи. Впливи із сусідніх країн, впливи номенклатури, котра через приватизацію захопила управління країною, усі стратегічні підприємства. Тотальний вплив олігархії на політику та державу. Навіть при голосуванні в парламенті ми бачимо, як це відбувається.

 

-- Можна сказати, що українські олігархи блокують зміни? Їхні інтереси якось впливають на хід реформ? Чи готові вони, на вашу думку, задля добробуту країни пожертвувати своїми бізнес-інтересами?

 

-- Це одна з ключових причин наших проблем - вони живуть у своєму світі. Їхній світ - це приватні літаки, шикарний відпочинок, вишукана їжа. Вони не бачать життя 99 відсотків українців, що живуть у бідності. Які насправді сьогодні виживають, думають, на що витратити свої невеликі гроші - на ліки, їжу чи щось дітям купити. Олігархи цього не розуміють. У тому їхня біда. Будь-які справжні реформи - це суттєва втрата впливів та можливості отримувати надприбутки. Вони пручаються як можуть. Якби сьогодні багаті люди України всю енергію спрямували на те, щоб побудувати справді незалежну державу, то виграли б передусім вони. Їхнє майно, яке вони мають, було б стрімко капіталізоване і коштувало б у десятки, сотні разів більше, аніж те, що є у них сьогодні, навіть використовуючи тіньові схеми. Вони насолоджуються тим, що контролюють політиків і просто грабують державу, не помічаючи, що роблять велику біду всім, у тому числі й собі.

 

-- Нині багато говорять про потребу проведення реформ. Що таке, у вашому розумінні, реформи? Наприклад, підвищення тарифів на газ, комуналку - це реформи?

 

-- З одного боку, треба жити за можливостями, які сьогодні маємо. Чи ми так на сьогодні живемо? Ні. З іншого боку, підвищити кардинально ціни на все, тоді якими коштами люди все будуть оплачувати? Я спілкуюся з керівниками міністерств, прем'єром і бачу, що на мої запитання вони не мають відповіді. Коли міліція, прокурори, податківці не будуть джерелом корупції, як у нас тепер є? Коли ми побачимо реальну боротьбу з корупцією? Коли запрацюють зупинені заводи? Вони мовчать. А треба давати відповіді. І люди скажуть - добре. Ми готові стати пліч-о-пліч. Але цього немає. Іде велика імітація реформ.

 

-- Скільки ще часу, на вашу думку, пересічні українці терпітимуть відсутність змін та реформ у країні? Чи варто очікувати третього Майдану?

 

-- Люди нині все бачать і відчувають набагато гостріше, аніж це було ще п'ять років тому. Бо біль та біда прийшли в кожну родину. У Львові кожного тижня ми маємо похорон, інколи й два. Сьогодні в кожній родині мають тих, хто на війні. А скільки поранених? Сотні поранених. Люди все бачать і хочуть справедливості. Щоб була справедливість, повинна бути правда. Подвійні стандарти вводять людей у стан шоку. Тому на сьогодні є відчуття цунамі. Або чинна виконавча влада й ті люди, що взяли на себе відповідальність за ситуацію у державі це зрозуміють, а якщо ні - це цунамі їх змете. Скільки люди терпітимуть? Терпіти можна все життя. Але це не по-божому. Бог народив людину вільною, він дає їй випробування, щоб вона ставала сильнішою. Подивіться на схід України. Там люди жили, маючи над собою неформальних керівників - "паханів", олігархів. Вони не протестували, їх усе влаштовувало. І результат не забарився.

 

-- За рік в Україні змінено вже третього генпрокурора. І жоден представник попередньої влади досі не опинився на лаві підсудних, убивць Небесної сотні не покарано. Скільки ще треба змінити прокурорів, щоб були покарані люди з оточення Януковича та вбивці людей на Майдані?

 

-- Коли Олега Махніцького призначали генпрокурором, у Львові був шок. Бо донедавна він працював головою депутатської земельної комісії і через нього підприємці вирішували свої питання щодо голосування на сесії міськради у всім відомий спосіб. Підприємці були змушені ходити на земельну комісію, "домовлятися", і лише після цього за питання голосувала "Свобода", яка мала на той час більшість. А людина, котра була ядром усіх тих кулуарних процесів, стає генпрокурором. Це був шок! Усі люди, котрі знали цю ситуацію, були переконані: таке призначеня - трагедія для України. Нічого не зміниться. Так і сталося... Потім - Ярема. Можливо, він хороший як людина. Треба бути або сильною вольовою людиною, щоб узяти до прокуратури людей, сильніших від себе, і делегувати їм відповідні повноваження, або ж самому бути суперфахівцем. Знову невдача. І от голосування за Шокіна показало, що насправді всі й далі між собою домовляються. Я не вірю, що прокуратура запрацює по-іншому в ситуації, коли багато хто плекає бажання з-за куліс керувати прокуратурою і зручним прокурором.

 

-- Здається, усе довкола -- лише негатив. Невже нема виходу із цієї ситуації?

 

-- Люди на Майдані стояли за зміну влади та реформи. Реформи - це потреба працювати. Потреба брати на роботу фахових людей, а не людей, котрі заглядають тобі в рот й будуть говорити, що ти зробиш. Мають бути інші люди. Ключова помилка - вибори за старою системою. Ми програли вибори до парламенту за відкритими списками, за пропоційною системою, щоб гниль не потрапила до Ради. Натомість залишили стару схему з мажоритаркою та закриті списки. Люди бачили п'ятьох лідерів, котрі говорили, які вони гарні. Але люди не знали, хто в тих списках є. Лише "Самопоміч" пішла на безпрецедентний крок - віддавши всі місця у списку самодостатнім, незалежним людям. І сьогодні я щасливий, що вони показують якісну роботу в парламенті. Якщо не буде реформ, то є два варіанти розвитку подій. Або нова хвиля, що вже буде трагічною для держави, оскільки може поставити хрест на існуванні України як держави. Другий - проведення виборів за відкритими списками, щоб до влади приходили нові, самодостатні, чесні люди. До прокуратури Грузії брали студентів старших курсів. Як говорив Гавел - краще півроку непрофесіоналізму, ніж усе життя - деструкція. Молодь легше навчити, аніж переучувати людей, котрі упродовж життя звикли працювати інакше. Чи був би Майдан, якщо б студенти не вийшли у Львові чи Києві? Була б Революція Гідності? Ні. І невідомо, де ми сьогодні були б.

 

-- Чи війна у країні може бути виправданням для урядовців за відсутність реформ?

 

-- Навпаки. Непроведення реформ нас лише послаблює. Танки війни не виграють. Війну виграють люди, котрі безмежно вірять у свою країну. Повірте, ми ніде не будемо щасливими, крім України.

 

Джерело: obozrevatel.com

  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах



ЦЕЙ ДЕБІЛ від НАРОДНОГО ФРОНТУ ХОЧЕ ПОЗБАВИТИ НАС ПРАВА КРИТИКУВАТИ ВЛАДУ. У ВІДПОВІДЬ ЙОМУ ПЛЮНУТИ МОЖНА ТУТ:









  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 

ЦЕЙ ДЕБІЛ від НАРОДНОГО ФРОНТУ ХОЧЕ ПОЗБАВИТИ НАС ПРАВА КРИТИКУВАТИ ВЛАДУ. У ВІДПОВІДЬ ЙОМУ ПЛЮНУТИ МОЖНА ТУТ:

 

Правда пишут, что фракция уже отреагировала и  не поддержала и осудила это действие.

  • Like 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

П'ятниця, 27 лютого 2015 11:31 Порошенко не планує боротися з корупцією - Єгор Соболєв Рекомендовані
 
674a3c5ef9c4e97edee6a86d11fb5ebe_S.jpg?t
 

У президента України не має політичної волі боротися з корупцією. Про це повідомив нардеп Єгор Соболєв.

Чи є політична воля боротися з корупцією у президента, уряду, Верховної Ради?

— У президента — немає. Я входжу до Національної ради реформ. Двічі говорив про корупцію при закупівлі вугілля та про необхідність упровадження реєстру власності. Коли я на нараді порушив ці питання, президент більше зацікавився моїми синцями. Сказав: було б добре, щоб у нас тут такого не почалося.

У прем'єра політична воля є не завжди. У більшості випадків він хотів би ліберальної економіки, де все прозоро і конкурентно. Але є сфери, де він виглядає наче людина, з якою домовилися. Це стосується енергетики. Є питання по державній службі. З одного боку, Яценюк — найбільший прихильник люстрації. З іншого — продовжує тримати велику армію службовців, які мають маленькі зарплати, але майже всі беруть хабарі.

У парламенті близько 50–60 людей, які хочуть змінити ситуацію і створити державу, про яку ­мріяв Майдан. Десь 150 — намагаються зберегти все, як є, і далі перетворювати владу на гроші. Між ними — дві сотні тих, які вагаються. Від того, хто виграє боротьбу за їхні голоси, залежить, як себе проявить Верховна Рада.

politic.kiev.ua

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Табачник досі не арештований. Пане Порошенко, це зрада  

2 марта 2015  

Відкрите звернення до президента Порошенка

big-2f702f73f3a5b1556db10be2a0518fcf.jpg

Пане Порошенко. З вашого боку, чи з боку Ложкіна або когось із членів вашої команди сталася безпрецедентна зрада інтересів Революції Гідності. В Україну повернувся один із провідних членів режиму Януковича-Азарова — Табачник. Його повернення — це наруга над всіма українцями, які віддали своє життя в боротьбі з режимом бандократії Януковича-Азарова.

Саме завдяки тому, що ці люди принесли себе в жертву на вівтар революції, ви стали президентом, так само і ваше оточення прийшло до влади. Але ж ні Ложкін, ні Гройсман, ні Гонтарєва, ні Полторак, ні Муженко, ні Гелетей, ні Грицак, ні Клімкін не брали жодної участі у цій революції.

Більше того, через вашу недолугу кадрову політику Україна втратила 7% території і 15% населення і перебуває у стані фінансово-економічної руїни і дефолту. Це таким чином ви виконуєте своє гасло “жити по-новому”?

Тепер в Україну повернувся один із ключових елементів режиму Януковича — Табачник. Його поплічника Дніпрова ви зробили заступником Ложкіна в антиконституційній структурі під назвою Адміністрації Президента. Хоча, ви розумієте, що це антиконституційний орган, який мав бути розформований. Згідно із Конституцією, в парламентсько-президентській республіці у вас має бути всього-навсього секретарське бюро, а не Адміністрація Президента.

На цьому прикладі повернення до України особи, яка завдала величезної шкоди національним інтересам України і завжди була людиною московських впливів, ми можемо говорити, що ви ошукали український народ. Ви його вкотре зрадили. 
Якщо Табачник не буде негайно затриманий, то ви повинні будете розділити з ним не лише політичну, а й кримінальну відповідальність за зраду національних інтересів України. Поза сумнівом такими діями, як повернення Табачника, задача Дебальцево, ви наближаєте свою відставку. Рано чи пізно у Верховній Раді будуть застосовані статті Конституції щодо вашого імпічменту.

Тим паче, що згідно 5 статті Конституції, “Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування”, а 8 стаття Конституції визначає, що “Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії”. Отже, норми Конституції мають пряму дію, під них навіть не треба приймати додаткових законів.

Без сумніву, після повернення Табчника, з парламентської коаліції мають вийти всі ті партії, які не вважають себе причетними до режиму Януковича. Після того, як повернувся Табачник, перебувати в одній коаліції з вашою політичною силою для партій не можливо, оскільки відбувається повна реставрація режиму Януковича. Це може означати, що сьогодні торується шлях для повернення Азарова, Захарченка, Арбузова, Клименка. Адже по суті не існує різниці між цими представниками злочинного бандитського режиму і Табачником.

Отже, якщо Табачник не буде негайно арештований, це буде означати, що вас, пане Порошенко треба негайно усувати від влади, як особу, яка зрадила національні інтереси України. Часу у вас залишилось обмаль. Ви самі запустили годинниковий механізм, який почав відлік вашому відстороненню від влади.

Слава Україні! Героям слава!
Слава нації! Смерть ворогам!

Олег Соскін, голова Української Національної Консервативної партії

 

http://osp-ua.info/politicas/46557-tabachnik-dosi-ne-areshtovaniy-pane-poroshenko-tse-zrada.html

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах



Одіозний екс-міністр оборони Гелетей купив VIP-маєток в Англії, - ЗМІ Рекомендовані


 



0224cf1756085de7ba134582fec79e8a_S.jpg?t
 



Екс-міністр оборони України закарпатець Валерій Гелетей, відомий провальною військовою операцією під Ілловайськом, де загинуло багато українських військових, купив нерухомість в Англії за 23 мільйони фунтів стерлінгів. 




Садиба в неоколоніальному стилі і з великою територією знаходиться біля Імінгема (графство Лінкольншир) і коштує 23 мільйони фунтів стерлінгів. Містечко не сильно розкручене, але престижне. 


Взагалі, треба сказати, що українські політики люблять Англію. Тут знаходяться апартаменти Ріната Ахметова - одного з найбагатших українців, також квартирою в Лондоні в своєму розпорядженні дочка екс-президента Кучми.


 


Спасибо, парашенко!


До слова, з 15 жовтня 2014 року Гелетей обіймає посаду начальника управління Державної охорони України.


Закарпатський Кореспондент



Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Украина как акционерное общество

Сегодня в Украине одной из самых расхожих фраз стало утверждение: надо менять эту прогнившую систему. Но четкого понимания, на что менять нет. А если представить Украину как акционерное общество?

Собственно, эту простую мысль я высказывал давно, но вот нашлись люди, которые тоже мыслят в этом направлении.

Как гражданам эффективно управлять своей страной? Анатолий Амелин, глава экспертного совета по корпоративному управлению НКЦПФР, глава координационного совета Ассоциации выпускников "Аспен Украина", считает что,

  • любую сложную систему можно изучить на простых примерах,

чем проще система, тем она надежнее.

Он предлагает представить Украину в виде акционерного общества, система управления которым создавалась столетиями и подтверждает свою эффективность на практике.

Как устроено акционерное общество

В традиционной модели корпоративного управления — акционерном обществе — собственниками компании являются акционеры. Их количество может быть не ограниченно — от нескольких человек до нескольких сотен, а может и нескольких тысяч и десятков тысяч, как, например, в Microsoft.

В чем заинтересованы акционеры? В своем благополучии, росте капитализации компании, благах в виде дивидендов и в эффективном менеджменте, для достижении этих целей.

Как акционеры достигают своих целей? Они не могут все собираться каждый день, чтобы решать, что делать, потому выбирают из числа акционеров своих представителей — Наблюдательный совет (НС). Он отвечает за утверждение внутренних документов, стратегии, влияет на назначение менеджеров и может их отстранять, в случае необходимости.

А также влияет на назначение генерального директора (СЕО), предлагая собранию акционеров на голосование кандидатов на этот пост. В случае увольнения гендиректора либо сложения им полномочий НС назначает временно исполняющего обязанности.

Кроме того, Набсовет, если это предусмотрено Уставом компании, согласовывает кандидатов в члены правления, которых предлагает гендиректор.

Одна из ключевых функций Набсовета — контроль за деятельностью менеджмента.

Как осуществляется контроль?

Предположим, что компания терпит убытки, и разумеется, нам, акционерам, не нравится, как работает предприятие. Что мы делаем? Меняем менеджмент, потому что нам нужны более эффективные управленцы.

А чтобы понять, насколько эффективно в компании реализуются бизнес-процессы, не создает ли менеджмент своими действиями дополнительные риски, акционеры создают систему контроля — подразделение внутреннего аудита, которое подчиняется или комитету по аудиту при Набсовете или напрямую его главе.

Важно отметить, что этот орган не должен подчиняться менеджменту, иначе возникает конфликт интересов. Ведь внутренний аудит делает анализ эффективности всех процессов и всех возможных рисков с точки зрения потери доходов, в том числе и из-за банального воровства.

Еще в акционерном обществе еще один контрольный орган — ревизионная комиссия, которая создается из числа акционеров. Она контролирует финансовую деятельность компании и отчитывается о результатах перед акционерами.

Украина как акционерное общество

А теперь перенесем модель акционерного общества на государство Украина

s--_ukr_ao.jpg

Статья 5 Конституции гласит, что единственным источником власти в Украине является народ, который осуществляет власть непосредственно и через органы государственной власти и органы местного самоуправления.

То есть, в Украине — 46 миллионов акционеров, которым на равных правах принадлежат все богатства страны, природные ресурсы и земли. Понятно, что 46 миллионов человек не могу быть эффективными управленцами. Что они делают? Избирают своих представителей в Верховную Раду.

То есть мы имеем в Украине Верховную Раду (Набсовет), которая избирается гражданами (акционеры), Кабинет министров (менеджмент) и президента, который в новой модели (Конституции 2004 года) уже не генеральный директор, а скорее представительское лицо.

Кабмин в роли Совета директоров

Кабмин — это в корпоративной модели Совет директоров, где каждый директор (министр) должен быть экспертом в своей отрасли, иметь необходимую мотивацию для достижения целей и систему контроля и отчетности. В идеале, при формировании Кабмина мы нанимаем лучших профессионалов, мотивируем их, в том числе рыночной зарплатой, ставим задачу и контролируем результат

ВВП Украины немногим менее $200 млрд — это близко к годовой выручке от реализации американской компании Chevron. В среднем, годовая зарплата члена совета директоров подобной компании составляет не меньше $1 млн в год, без бонусов.

Управление какой-либо отраслью в стране означает гораздо более высокую степень ответственности, чем просто профессиональная экспертиза. В той же компании Chevron работает около 60 тыс. человек, в Украине проживает более 46 млн — последствия ошибки могут носит катастрофический характер.

Если мы хотим видеть профессиональных менеджеров в наших министерствах, то почему мы платим министру зарплату в 20 тысяч гривень и при этом, ожидаем от него высокой эффективности? Какая у него мотивация не задумываться о дополнительных источниках доходов? В чем выражена его ответственность?

Когда в Грузии проводили реформы, был создан спецфонд, инициированный Джорджем Соросом. В фонд поступали деньги как внешних доноров, так и крупных грузинских бизнесменов. Это позволило нанять профессионалов, имеющих западное образование, западный опыт, умеющих общаться на одном языке с внешним миром, знающих как делать реформы.

В Армении для госслужащих, которые сами сдали экзамены в какой-либо из топ-десятки американских вузов, диаспора оплачивает проживание и обучение в Америке. Как правило, это годовые программы. Вернувшись в Армению после учебы, практически 90% остаются на госслужбе.

Если мы, граждане Украины, хотим видеть свою страну процветающий, чувствовать себя в безопасности, получать качественный государственный сервис и иметь высокие стандарты качества жизни, мы должны ставить менеджменту государства соответствующие задачи, и контролировать их исполнение.

Как контролировать госменеджмент?

В модели госуправления функцию внутреннего аудита, по сути, выполняет прокуратура, а ревизионной комиссии — Счетная палата.

Но если служба внутреннего аудита в компании подчинена главе Набсовета, то в Украине прокуратура, которая должна контролировать менеджмент (госчиновников) до последнего времени была подчинена президенту, который выполнял, по сути функции CEO.

В отношении Счетной палаты ситуация лучше, она подчиняется главе ВР, хотя, будет правильней, если это будет специализированный комитет. То же касается и прокуратуры.

Кроме того, если говорить о системе контроля, то стоит вспомнить, что в акционером обществе кроме миноритарных акционеров (имеющие маленькие доли) есть мажоритарные, которые имеют большие доли, дающие им право серьезно влиять на компанию.

Проводя аналогию с Украиной — несколько людей (корпоративной модели, они бы назывались мажоритарными акционерами) контролируют целые депутатские группы в ВР.

Это стало возможно через существующую избирательную модель. Избрание депутата по партийным спискам не создает персональной ответственности депутата перед избирателями.

Место в списке можно купить, а партийная коллективная ответственность практически означает полную безответственность перед избирателями.

Избиратели лишены возможности контролировать решения депутатов, получать обратную связи и даже отзывать кандидата, выражая ему свое недоверие.

Почему так произошло? Причина проста — попустительство со стороны избирателей. Люди принимают существующую в Украине систему управления государством, когда ВР не представляет интересы миноритариев, а представляет интересы исключительно мажоритариев.

Мажоритарии в зоне риска

Но сегодня, вследствие последних событий, в существующей модели управления те же самые мажоритарии (партийные лидеры, олигархи) оказались в зоне риска.

Они потеряли контроль над менеджментом страны. Дополнительные риски создаются из-за непонимания стратегии нового менеджмента. Все это влияет на стратегию бизнеса и его капитализацию.

Еще большую зону риска создает отсутствие контроля власти со стороны общественности, что стимулирует злоупотребления.

Сейчас крупный бизнес более всех заинтересован в развитии экономики, защите частной собственности, реформе системы правосудия, простоте ведения бизнеса и качестве государственного сервиса. В этом же заинтересовано и гражданское общество. С ростом экономики выигрывают все: "при приливе все лодки поднимаются".

Если экономика растет, активы капитализируются, при открытой экономике убираются валютные риски, инвесторам проще сюда входить — выходить. Создаются новые рабочие места, растут доходы и стандарты жизни граждан.

Задачи для менеджмента: стратегия, планы, отчетность

Сегодня наши ожидания от государства — это рост экономики, а соответственно — рост наших доходов, наша безопасность, соответственно, большая зона комфорта и больше возможностей.

Но система измениться только тогда, когда мы поймем, что единственный собственник страны — это мы, украинцы. Если мы не будем ставить задачи нанимаемому менеджменту, этого за нас никто не сделает.

Система изменится, если мы как акционеры государства будем понимать, что избираем депутатов, чтобы через них реализовывать наши интересы. Пока что у людей отсутствует понимание этого. Они приходят к депутату с такими проблемами, как грязь возле дома, отсутствие света, сломанные лавочки.

А должны требовать, чтобы он контролировал эффективность управленческих решений, в том числе использования налогов, которые платятся в бюджет.

Знает ли кто-то, сколько стоят те природные ресурсы, которые нам принадлежат? Мы точно знаем, сколько у нас личных сбережений, а какими ресурсами обладает страна — нет. Хотя на самом деле мы акционеры в равных долях всего, чем владеет страна.

Природные богатства, по пессимистической оценке — это более, чем в $800 млрд. Это четыре ВВП Украины. В ситуации, когда у нас отсутствуют инвестиции — это ресурс для старта.

А если мы возьмем более оптимистичный показатели по оценочным запасам, так как сейчас активно разведывают нефтегазовую отрасль и открывают месторождения — то цифра вырастет до нескольких триллионов долларов.

Мы должны через представителей (ВР) потребовать от менеджмента долгосрочной стратегии развития, которой сейчас нет. Горизонт планирования в нашей стране — год: это бюджет. Если мы знаем, где будем через три-пять-десять лет, мы будем более эффективны. Если мы не имеем такого плана, то становимся ресурсом тех, кто имеет. У того же Китая есть план на 50 лет, в России — до 2030 года, в Германии — до 2020 года.

Чтобы менеджмент работал эффективно, нужно создать эффективную систему контроля акционеров. В модели госуправления — роль внутреннего аудита выполняет прокуратура. Зарплата судьи в Сингапуре, например, 1 миллион сингапурских долларов в год. Плюс высокий социальный статус.

Но при этом за коррупцию ему грозит смертная казнь.

Работа над ошибками

Что нужно исправить для построения эффективной системы госуправления

1. ВР должна быть представителем интересов народа и действовать в интересах ГРАЖДАН

Нужно полное ПЕРЕИЗБРАНИЕ депутатов ВР, приход НОВЫХ людей, профессионалов, нацеленных на реформы, развитие страны и интересы своих граждан.

2. Новая ВР должна назначить новый состав КМУ. Требования к будущим министрам:

  • Профессионал из реального сектора,

Не политик,

Не член партии (желательно).

Как при найме топ-менеджера, кандидат на позицию министра должен иметь ПЛАН И СТРАТЕГИЮ работы, презентовать ее и защитить в ВР.

В случае неудовлетворительной работы министерства, ВР поступает так же, как с плохими менеджерами компании, увольняет и назначает нового.

3. Нужно создать эффективную СИСТЕМУ ОПЛАТЫ ТРУДА нанимаемых профессионалов

Если нанимаем экспертов, нужно платить РЫНОЧНУЮ зарплату.

Источником может быть СПЕЦФОНД, финансируемый бизнесменами, диаспорами и другими, Но важно, что бы наблюдательный совет фонда был с ними не связан. Это могут быть, например, представители группы "Першого грудня".

Речь идет не только о министрах, а обо всех руководителях госструктур.

Без профессионалов реформы и "переформатирование" системы невозможно.

4. Должна быть создана эффективная система КОНТРОЛЯ менеджмента страны

  • Лучший контроль — публичность всех процессов.

Прокуратура должна быть обновлена и переподчинена ВР.

Должен быть введен контроль за расходами госслужащих и введен принцип презумпции виновности в случае превышения расходов над задекламированными доходами.

Зачем нужен президент?

Остается выяснить — а какова роль президента в этой системе? А ее здесь нет.

Все говорят — нужен лидер нации. У акционерного общества есть лидер? Нет. Есть линейные менеджеры.

Но страна все таки не акционерное общество в чистом виде. В системе государственного управления намного больше факторов, чем в бизнесе. Более очевиден конфликт интересов, например, и затрагиваемые вопросы все-таки не в чистом виде бизнесовые.

Да, роль президента после конституционной реформы резко снизилась. Но президент был, есть и должен оставаться гарантом конституции, быть моральным лидером нации, которому доверяют граждане.

Нужен ли Украине почетный президент, как королева мать в Британии, находящаяся на вершине пирамиды, но не принимающая решений? Возможно, президенту стоит взять на себя реализацию внешней политики и создание внешней успешной ниши страны.

http://delo.ua/opinions/ukraina-kak-akcionernoe-obschestvo-menjaem-sistemu-upravlenija-s-227370/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Регионал Табачник удачно договорился с Порошенко. Он будет свидетелем марта 3, 2015

Tabachnik-Dmitro12.jpg

 

 

Табачник является ценным свидетелем преступлений эпохи Януковича, считают в МВД Авакова.

Экс-глава Минобразования Дмитрий Табачник 28 февраля 2015 года прилетел в Украину.

Советник главы МВД Украины Антон Геращенко сообщил, что «все компетентные организации в курсе прилета Дмитрия Табачника».

По словам советника главы МВД, Табачник нужен как ценный свидетель преступлений эпохи Януковича.

По информации Национального бюро расследований Украины регионал Табачник договорился с основателем партии регионов Порошенко об иммунитете. Ранее украинофоб Табачник безнаказанно заявлял, что существование Украины — это историческая ошибка.

149 переглядів

 
 

Igor Butenko Каким надо было быть тупым, что бы после второго майдана проголосовать за президента - оллигарха, одного из оснвателей партии регионов ?????????

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 

Кому-то очень скоро в Украине станет очень сложно убивать и обворовывать свой собственный народ. Процесс пошел. Иллюзий по поводу кто есть кто у ведущих американских политиков больше нет. И то же касается МВФ. 
Начинайте работать на народ Украины. Чтоб потом из окон не выбрасываться.

11047914_738612879589538_733516244021266
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

щас банки полопаются и народ ограблен полностью будет

 

как еще грабить? 

 

крохи останутся из тех повыдавливать, кто будет коммуналку платить

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Начинайте работать на народ Украины. Чтоб потом из окон не выбрасываться.

 

А то можно подумать кто то выбросился... Неужели поверили...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

щас банки полопаются и народ ограблен полностью будет

 

как еще грабить? 

 

крохи останутся из тех повыдавливать, кто будет коммуналку платить

 

Вот для этого и строятся модульные городки американцами, такие себе резервации... для будущих бомжей...

Типа строит для переселенцев, вот только для каких... Переселенцы с Донбасса там всёравно жить не хотят, вот и пригодятся для тех у кого будут жильё отжимать... Это такая оптимизация страны...(((

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Вообще тему надо было назвать:

 

Выборы Рада-2014: власть, которую потеряли
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Пользователи

    Нет пользователей для отображения