Подскахите пожалуйста что делать


Recommended Posts

Проигран суд первой инстанции . На оглошении решения я участие не принимал. Я так понимаю десять дней для подачи апеляции начинается с момента получения копии на руки. сегодня (среда) я забрал копию у меня получился месяц я потратил для подготовки апеляции , и сегодня же мне позвонили с банка сказали чтоб я передал им добровольно залоговое имущество чтоб они не отдовали документы в гис. Иск на апеляцию подаю в понедельник . может кто посоветует что делать в такой ситуации. Также написал иск может кто посмотрит так как опыта мало может что нибуть надо дабавить . за помощь благодарю за раннее, за грамотические ошибки просьба не ругать так как это наброссок и украинский храмает.

А П Е Л Я Ц І Й Н А С К А Р Г А

на рішення ________ міського суду ________ області від_________ року по цивільній справі № _______ головуючого судді_______

Ця апеляційна скарга подана в порядку Закону України «Про захист прав споживачів», оскільки позивач є споживачем послуг відповідача.

За данним позовом не сплачується судовий збір на підставі частини 3 статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів» та пункту 7 статті 5 Закону України «Про судовий збір», відповідно до яких споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

Під час оголошення судового рішення я не був присутній у судовому засіданні, .11.2012 звернувся до суду про отримання копії судового рішення і тільки 12.2012 отримав копію рішення. Таким чином, прошу відчисляти строк, з дня отримання мною копії рішення.