Alia laws Опубликовано December 30, 2010 Жалоба Опубликовано December 30, 2010 Порядок та умови звернення громадян та юридичних осіб до Конституційного Суду України Кожен має знати, з яких питань він може звертатися до Конституційного Суду України і які вимоги до таких звернень встановлено Законом України “Про Конституційний Суд України” від 16 жовтня 1996 року (далі – Закон). І. Згідно із Законом громадяни, іноземці, особи без громадянства та юридичні особи можуть звертатися до Конституційного Суду лише з питань офіційного тлумачення Конституції та законів України. ІІ. Формою звернення зазначених осіб до Конституційного Суду України є конституційне звернення. ІІІ. Конституційне звернення повинно відповідати вимогам, встановленим Законом щодо форми, змісту та підстав для такого звернення. Недотримання заявником хоча б однієї з цих вимог є підставою для відмови у прийнятті до розгляду конституційного звернення. ІV. За статтею 42 Закону конституційне звернення – це письмове клопотання до Конституційного Суду України про необхідність офіційного тлумачення Конституції та законів України з метою забезпечення реалізації чи захисту конституційних прав та свобод людини і громадянина, а також прав юридичної особи. Конституційне звернення надсилається до Конституційного Суду України як поштова кореспонденція або подається безпосередньо до Секретаріату Суду. У конституційному зверненні обов’язково зазначаються: 1) прізвище, ім’я, по батькові громадянина України, іноземця чи особи без громадянства, адреса, за якою особа проживає, або повна назва та місцезнаходження юридичної особи; 2) відомості про представника особи за законом або уповноваженого за дорученням; 3) статті (окремі положення) Конституції та/або законів України, тлумачення яких має дати Конституційний Суд України; 4) обґрунтування необхідності в офіційному тлумаченні положень Конституції та/або законів України; 5) дані щодо інших документів і матеріалів, на які посилаються суб’єкти права на конституційне звернення (копії цих документів і матеріалів додаються); 6) перелік документів і матеріалів, що додаються. До конституційного звернення має бути додано: - тексти статей (окремих положень) Конституції та/або закону України, офіційне тлумачення яких необхідно дати, із зазначенням джерел їх опублікування; - довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження представника за законом або уповноваженого за дорученням; - належним чином оформлені копії рішень судів або інших органів державної влади, які підтверджують факти неоднозначного застосування положень Конституції та/або законів України, що потребують офіційного тлумачення; - інші матеріали та документи, на які посилаються автори, обґрунтовуючи необхідність в офіційному тлумаченні положень Конституції та/або законів України. Правильність копій документів має бути належним чином завірена (печаткою (штампом) та підписом відповідної посадової особи юридичної особи за місцем роботи чи проживання). Конституційне звернення, документи та інші матеріали до нього подаються у трьох примірниках. Конституційні звернення надсилаються до Конституційного Суду без сплати державного мита (стаття 60 Закону). Направляючи звернення до Конституційного Суду України, автори повинні врахувати два важливих моменти. По-перше, за Законом однією з основних вимог до змісту конституційного звернення є наявність обґрунтування необхідності в офіційному тлумаченні положень Конституції та/або законів України (стаття 42). По-друге, підставою для конституційного звернення щодо офіційного тлумачення Конституції та/або законів України є наявність неоднозначного застосування положень Конституції та/або законів України судами України, іншими органами державної влади, якщо суб’єкт права на конституційне звернення вважає, що це може призвести або призвело до порушення його конституційних прав і свобод (стаття 94). Неоднозначність застосування положень Конституції та/або законів України судами, іншими органами державної влади полягає в тому, що за юридично однакових обставин у справах однієї і тієї ж категорії положення Конституції та/або законів України у загальній юридичній практиці застосовуються по-різному. Не є підставою для конституційного звернення неоднозначне трактування (роз’яснення) правових норм органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, організаціями в листах, коментарях тощо. Конституційні звернення, які не відповідають зазначеним вимогам Закону, не підлягають розгляду Конституційним Судом України, про що суб'єкту права на конституційне звернення надається письмова відповідь. Цитата
Alia laws Опубликовано December 30, 2010 Жалоба Опубликовано December 30, 2010 Обращение в КСУ должно быть непосредственно от лица, чьи интересы нарушены принятыми решениями судов с приминением неодинакового трактования норм закона или представителем по доверенности которий был учасником этих процессов. То есть, доказательством не могут быть чьи-либо решения только потому, что мы знаем что они несправедливы и в них по разному применялось законодательство. Цитата
werter Опубликовано December 31, 2010 Жалоба Опубликовано December 31, 2010 Уважаемые коллеги, я от Вас всех в "захвате" - Вы молодцы с большой буквы! Извините, что никому не могу реально помочь - не волшебник. Поздравляю всех Вас с новым 2011 годом! Желаю Вам счастья, побед, больших и маленьких, в нашем трудном деле дать по рукам роставщикам, помешать им захватить в рабство наших людей - боритесь, та поборете! Цитата
VladimirD Опубликовано January 7, 2011 Автор Жалоба Опубликовано January 7, 2011 Обращение в КСУ должно быть непосредственно от лица, чьи интересы нарушены принятыми решениями судов с приминением неодинакового трактования норм закона или представителем по доверенности которий был учасником этих процессов. То есть, доказательством не могут быть чьи-либо решения только потому, что мы знаем что они несправедливы и в них по разному применялось законодательство. Вы запутались. Прочтите ЗАКОН! Цитата
Alexandr Опубликовано January 8, 2011 Жалоба Опубликовано January 8, 2011 Стаття 42. Конституційне звернення Конституційне звернення - це письмове клопотання до Конституційного Суду України про необхідність офіційного тлумачення Конституції України та законів України з метою забезпечення реалізації чи захисту конституційних прав та свобод людини і громадянина, а також прав юридичної особи. У конституційному зверненні зазначаються: 1) прізвище, ім'я, по батькові громадянина України, іноземця чи особи без громадянства, адреса, за якою особа проживає, або повна назва та місцезнаходження юридичної особи; 2) відомості про представника особи за законом або уповноваженого за дорученням; 3) статті (окремі положення) Конституції України або Закону України, тлумачення яких має бути дано Конституційним Судом України; 4) обгрунтування необхідності в офіційному тлумаченні положень Конституції України або законів України; 5) дані щодо інших документів і матеріалів, на які посилаються суб'єкти права на конституційне звернення (копії цих документів і матеріалів додаються); 6) перелік документів і матеріалів, що додаються. Конституційне звернення, документи та інші матеріали до нього подаються у трьох примірниках. Стаття 43. Суб'єкти права на конституційне звернення з питань офіційного тлумачення Конституції України та законів України ( Назва статті 43 в редакції Закону N 1168-VI ( 1168-17 ) від 19.03.2009 - Закон визнано неконституційним згідно з Рішенням Конституційного Суду N 17-рп/2009 ( v017p710-09 ) від 07.07.2009 ) Суб'єктами права на конституційне звернення з питань дачі висновків Конституційним Судом України у випадку, передбаченому пунктом 4 статті 13 цього Закону, є громадяни України, іноземці, особи без громадянства та юридичні особи. Собственно не понятно, с чего решили что для обращения нужно прикладывать копии решений судов? Я думаю, что нужно сослаться только на нормы права - Конст, ГК, Декрет КМУ, ЗУ "О НБУ" и т.д. тд. Цитата
VladimirD Опубликовано January 8, 2011 Автор Жалоба Опубликовано January 8, 2011 Немного надоело объяснять. Читайте весь закон, а не отдельные статьи. Есть желающие подать за разъяснениями в КСУ? Или только языками чесать по теме будем ? Цитата
Filosof_00 Опубликовано January 8, 2011 Жалоба Опубликовано January 8, 2011 Я с удовольствием, но время..... В сутках 24 часа. Цитата
nameless Опубликовано January 8, 2011 Жалоба Опубликовано January 8, 2011 А текст готов? Можна ж и напороть на всю страну Цитата
Алексашка Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 Немного надоело объяснять. Читайте весь закон, а не отдельные статьи. Есть желающие подать за разъяснениями в КСУ? Или только языками чесать по теме будем ? Я думаю есть и не один желающий. Многие активные участники форума могут каждый от своего имени подать. Был бы готов нормальный текст, обсужденный со всех сторон Цитата
Chitatel Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 могут Декрет КМУ "подредактировать" под это.... но закон обратной силы не имеет, кроме как облегчающий наказание за преступление. Объясните пожалуйста! Цивільна відповідальність особи - это наказание за преступление? Цитата
Chitatel Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 Я не думаю, что по пунтку "Г" что-то выйдет. Противоречий особо нет - только ссылка на право банка не брать индивидуалку т.к. он получатель и инициатор. А также Орган Валютного Контроля! Банк должен брать индивидуалку для ВАС! Цитата
Chitatel Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 Вопрос ко всем Форумчанам! По ст.99 Конституции Украины. Грошовою одиницею України є гривня. Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України. Так вот, что именно єсть это (Забезпечення стабільності) Стабильности относительно чего? Может именно этот вопрос надо поставить перед КСУ? Если стабильность относительно доллара, тогда зачем нам судится с банками, будим судится с Нацбанком так как он несправился со своей (основною функцією) пусть нам доплатит разницу или официально признает ФОРСМАЖОР! Если эта стабильность относительно цены ХЛЕБА так давно уже задолжал всем гражданам Украины, так как цена на хлеб уже раза три изменилась, с 1996 года. Цитата
VladimirD Опубликовано January 9, 2011 Автор Жалоба Опубликовано January 9, 2011 Объясните пожалуйста! Цивільна відповідальність особи - это наказание за преступление? КУ Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Цитата
VladimirD Опубликовано January 9, 2011 Автор Жалоба Опубликовано January 9, 2011 Если стабильность относительно доллара, тогда зачем нам судится с банками, будим судится с Нацбанком так как он несправился со своей (основною функцією) пусть нам доплатит разницу или официально признает ФОРСМАЖОР! Если эта стабильность относительно цены ХЛЕБА так давно уже задолжал всем гражданам Украины, так как цена на хлеб уже раза три изменилась, с 1996 года. Вы почитайте ст.1173 ГКУ. Затем пишите о судебных тяжбах с НБУ. Цитата
sofi Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 так судились уже с нацбанком по этой теме. как раз год назад иски отправляли, но чем дело кончилось никто не знает Цитата
КомпаньонЪ Опубликовано January 9, 2011 Жалоба Опубликовано January 9, 2011 И я считаю что постоянное подгоняние в спину, приведет к тому, что будут бедные все. К такому вопросу нужно подойти продумано и взвешено. Цитата
Chitatel Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 КУ Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. А в Цивільному кодексу України ст. 5 з цього приводу написано акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшують або скасовує цивільну відповідальність особи. Цитата
Chitatel Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 так судились уже с нацбанком по этой теме. как раз год назад иски отправляли, но чем дело кончилось никто не знает А кто иск отправлял? Вы наверное говорите о главном редакторе журнала "Личный счёт" Так? Цитата
Chitatel Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 Вы почитайте ст.1173 ГКУ. Затем пишите о судебных тяжбах с НБУ. Так цеж потрібно спочатку довеси, що шкода була завдана! Якже це довести, коли ми не розуміємо відносно чого вимірюєтся та стабільність гривні! Цитата
sofi Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 А кто иск отправлял? Вы наверное говорите о главном редакторе журнала "Личный счёт" Так?Да, именно этот. Цитата
Chitatel Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 Цитата(Chitatel @ 12.1.2011, 16:12) * А кто иск отправлял? Вы наверное говорите о главном редакторе журнала "Личный счёт" Так? Да, именно этот. Я слышал он получил ответ, что гривна не привязана к доллару. А к чему привязана доселе неизвестно! Думаю народ досихпор не знает что за смысл скрыт в этой строчке Конституции Украины: Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України. (Забезпечення стабільності) Стабильности - это что? Относительно чего? В чем она выражается, эта стабильность!? Цитата
у.zaporozhskiy Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 Цитата(Chitatel @ 12.1.2011, 16:12) * А кто иск отправлял? Вы наверное говорите о главном редакторе журнала "Личный счёт" Так? Я слышал он получил ответ, что гривна не привязана к доллару. А к чему привязана доселе неизвестно! Думаю народ досихпор не знает что за смысл скрыт в этой строчке Конституции Украины: Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України. (Забезпечення стабільності) Стабильности - это что? Относительно чего? В чем она выражается, эта стабильность!? 1. по отношению к каким Валютам гривна окрепла?)))2. Если есть вина НБУ доказанная ВРУ, то значит есть причинна следственная связть между тем , что кто-то раньше должен был платить 450-550, а сейчас 800, 800-500 = 300 это вред бездействие НБУ, его вина, причинно-следственная связь между действиями НБУ и вредом причиненным нестабильностью национальной валюты и сам вред. Цитата
Chitatel Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 1. по отношению к каким Валютам гривна окрепла?))) 2. Если есть вина НБУ доказанная ВРУ, то значит есть причинна следственная связть между тем , что кто-то раньше должен был платить 450-550, а сейчас 800, 800-500 = 300 это вред бездействие НБУ, его вина, причинно-следственная связь между действиями НБУ и вредом причиненным нестабильностью национальной валюты и сам вред. Когда это ВРУ утвердил (доказал) вину НБУ? Цитата
centurion Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 Цитата(Chitatel @ 12.1.2011, 16:12) * Я слышал он получил ответ, что гривна не привязана к доллару. А к чему привязана доселе неизвестно! Думаю народ досихпор не знает что за смысл скрыт в этой строчке Конституции Украины: Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України. (Забезпечення стабільності) Стабильности - это что? Относительно чего? В чем она выражается, эта стабильность!? Резкое падение курса гривны в % отношении относительно основных мировых валют за короткий период.Плюс к этому признание экономического кризиса всеми ветвями власти.А за финансовую составляющую отвечает как раз НБУ.А стабильность выражается в умеренном колебании цен на внешнем и внутреннем экономическом рынке. Цитата
chernui9 Опубликовано January 12, 2011 Жалоба Опубликовано January 12, 2011 уходите от темы, господа лишние рассуждения только сбивают с основного курса я вот пошел с другой стороны: а давал ли НБУ вообще разрешения на кредитование физлиц в валюте? И получилось, что не давал он такового! http://urist.in.ua/showthread.php?p=454471#post454471 а вот в отношении обращения в КСУ полностью поддерживаю. Цитата
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.