Решение Киевского апелляционного хозсуда оставленное в силе ВХСУ об отказе банку Креди Агриколь во взыскании по не заключенному договору


Считаете ли Вы решение справедливым и законным?  

36 голосов

  1. 1. Считаете ли Вы решение справедливым?

    • Да
      32
    • Нет
      4
    • Затрудняюсь ответить
      0
  2. 2. Считаете ли Вы решение законным?

    • Да
      33
    • Нет
      3
    • Затрудняюсь ответить
      0


Recommended Posts

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

Р О З'Я С Н Е Н Н Я

N 1-4/201 від 19.05.2000 м.Київ

на N 18-216/1287 від 27.04.2000

Першому заступнику Голови правління

Національного банку України п.Шаповалову А.В.

Щодо застосування окремих положень постанови Пленуму Верховного Суду України від 18 квітня 1997 року N 5

Шановний Анатолію Васильовичу !

У Верховному Суді України розглянуто Вашого листа щодо застосування окремих положень постанови Пленуму Верховного Суду України від 18 квітня 1997 року N 5 "Про практику застосування судами законодавства щодо порушення правил про валютні операції".

Зазначена постанова передбачала за мету забезпечити однаковий підхід судів до застосування законодавства про порушення правил про валютні операції і, зокрема, кримінальної відповідальності, передбаченої ст.80 КК України та адміністративної відповідальності, передбаченої ст.162 КпАП України.

Даючи судам відповідні роз'яснення, Пленум Верховного Суду України виходив з того, що згідно з диспозиціями ст.ст.80 КК України та 162 КпАП України відповідальність за порушення правил про валютні операції настає в разі вчинення їх без відповідного дозволу - ліцензії у п'яти формах : скуповуванні; продажу; обміні; використанні в якості засобу платежу; використанні в якості застави.

Відповідно до п.2 ст.1 Декрету Кабінету Міністрів під терміном "валютні операції" слід, зокрема, розуміти операції, пов'язані з переходом права власності на валютні цінності, за винятком операцій здійснюваних між резидентами у валюті України.

Саме цей вид операцій, пов'язаний з переходом права власності на валюту, передбачений диспозиціями ст.80 КК України та ст.162 КпАП України.

А, оскільки, перехід права власності на валюту України в процесі операцій між фізичними особами (резидентами) не входить у це поняття, - не може наступати і кримінальна та адміністративна відповідальність фізичних осіб, як суб'єктів злочину і адміністративного правопорушення.

Саме тому судова практика і Пленум Верховного Суду України розглядають предметом злочину і адміністративного правопорушення лише іноземну валюту, відповідні монетарні метали, платіжні документи та інші цінні папери, виражені в іноземній валюті або монетарних металах. Отже, валюта України, яка використовується фізичними особами (резидентами) у п'яти зазначених формах операцій, не є предметом злочину, передбаченого ст.80 КК України чи правопорушення, передбаченого ст.162 КпАП України.

Ось чому у постанові Пленуму міститься роз'яснення, що на операції купівлі-продажу, обміну, застави, предметом яких виступає іноземна валюта, платіжні документи та інші цінні папери, виражені в іноземній валюті або монетарних металах, та відповідні монетарні метали - ліцензія видається лише юридичним особам.

Це випливає з представленої Національним банком України копії постанови Правління Національного банку України від 27 вересня 1995 р. N 243, на яку міститься посилання у нашій постанові.

Варто зауважити, що в процесі підготовки і опрацювання проекту постанови Пленуму Верховний Суд України контактував з відповідальними працівниками Національного банку і одержав відповідні зауваження, які були враховані Пленумом.

Крім того Положення про порядок видачі банкам ліцензій на здійснення банківських операцій, на яке міститься посилання у Вашому листі, затверджене після прийняття Пленумом постанови - 6 травня 1998 року.

Оскільки Декретом Кабінету Міністрів передбачено застосування Національним банком України відповідних санкцій за порушення вимог п.4 ст.5 Декрету стосовно здійснення валютних операцій з використанням валюти України, - згадана постанова не поширюється на застосування таких санкцій і не звільняє відповідні комерційні банки від одержання індивідуальної ліцензії НБУ і від відповідальності за порушення вимог Декрету.

З повагою Заступник Голови Верховного Суду України В.Т.Маляренко

Участники форума выявляли факты нарушений п.4 ст.5 Декрета:

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=1228&view=findpost&p=31581 сообщение #486

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=1512 сообщение #1

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=2371&view=findpost&p=27944 сообщение #66

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=2371&view=findpost&p=28032 сообщение #74

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?sho...ost&p=33496 сообщение #72

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?showtopic=2371&view=findpost&p=28270 сообщение #94

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 6.4k
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Юристы недобросовестных банков вводят в заблуждение судей и Вас, применяя следующий раздел и пункт постановления Национального банка Украины от 27.09.1995 года №243 (факт регистрации в Минюсте отсутствует):

И на сей вопрос имеем официальную позицию НБУ.

Изображение

Стаття 56. Нормативно-правові акти Національного банку

Національний банк видає нормативно-правові акти з питань, віднесених до його повноважень, які є обов'язковими для органів державної влади і органів місцевого самоврядування, банків, підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також для фізичних осіб.

Нормативно-правові акти Національного банку видаються у формі постанов Правління Національного банку, а також інструкцій, положень, правил, що затверджуються постановами Правління Національного банку. Вони не можуть суперечити законам України та іншим законодавчим актам України і не мають зворотної сили, крім випадків, коли вони згідно з законом пом'якшують або скасовують відповідальність.

Нормативно-правові акти Національного банку, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Нормативно-правові акти Національного банку підлягають обов'язковій державній реєстрації в Міністерстві юстиції України та набирають чинності відповідно до законодавства України.

Нормативно-правові акти Національного банку можуть бути оскаржені відповідно до законодавства України.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В ответе забыли о Конституции Украины, указе Президента Украины и постановлении Кабинета Минитров Украины в тех редакциях, которые действовали на дату подписания постановления НБУ №243 от 27.09.1995:

Конституція України

Стаття 114-6. Президент України на основі і на виконання Конституції і законів України в межах своєї компетенції видає укази та розпорядження, які є обов'язковими до виконання.

У разі визнання Конституційним Судом України указів чи розпоряджень Президента такими, що суперечать Конституції і законам України, вони вважаються нечинними.

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1013.5.3&nobreak=1

У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про державну реєстрацію нормативних актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади

З метою впорядкування видання міністерствами, іншими органами державної виконавчої влади нормативних актів, забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, підприємств, установ та організацій постановляю:

1. Установити, що з 1 січня 1993 року нормативні акти, які видаються міністерствами, іншими органами державної виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.

2. Державну реєстрацію нормативних актів міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади, органів господарського управління та контролю здійснює Міністерство юстиції України.Державну реєстрацію нормативних актів відділів, управлінь, інших служб обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, а також місцевих органів господарського управління і контролю здійснюють управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.Державна реєстрація провадиться в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.Міністерство юстиції України та управління юстиції складають державні реєстри зареєстрованих ними нормативних актів.

3. Нормативні акти, зазначені в статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.

4. Створити в Українському державному центрі правової інформації Міністерства юстиції України банк даних про нормативні акти, занесені до державного реєстру.Міністерству юстиції України визначити порядок інформування громадян, підприємств, установ та організацій про зазначені нормативні акти.

5. Міністерству юстиції України, іншим органам державної виконавчої влади, органам господарського управління та контролю забезпечувати опублікування нормативних актів, занесених до державного реєстру, а також широке інформування громадян через засоби масової інформації про нормативні акти, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян.

6. Кабінету Міністрів України затвердити до 1 грудня 1992 року Положення про державну реєстрацію нормативних актів міністерств, інших органів державної виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи та інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Президент України Л. КРАВЧУКм.Київ, 3 жовтня 1992 рокуN 493/92

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1081.1185.1&nobreak=1

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від 28 грудня 1992 р. N 731 Київ

Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативних актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 420 від 15.06.94 )

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про державну реєстрацію нормативних актів міністерств, інших органів державної виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, що додається.

Доручити Міністерству юстиції давати роз'яснення щодо застосування цього Положення.

Надати право Міністерству юстиції та іншим органам, що здійснюють державну реєстрацію відомчих нормативних актів, перевіряти у міністерствах, інших органах державної виконавчої влади, органах господарського управління та контролю додержання законодавства про державну реєстрацію нормативних актів, вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях. ( Пункт 1 доповнено абзацом третім згідно з Постановою КМ N 420 від 15.06.94 )

За результатами перевірки (у разі потреби) інформувати Кабінет Міністрів України та Уряд Криму, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації. ( Пункт 1 доповнено абзацом четвертим згідно з Постановою КМ N 420 від 15.06.94 )

Керівникам міністерств, інших органів державної виконавчої влади, органів господарського управління та контролю у місячний термін повідомляти реєструючий орган про вжиті заходи.( Пункт 1 доповнено абзацом п'ятим згідно з Постановою КМ N 420 від 15.06.94 )

2. Міністерствам, іншим органам державної виконавчої влади, органам господарського управління та контролю:

своєчасно подавати на державну реєстрацію нормативні акти, вказані у пункті 1 цієї постанови;

переглянути видані нормативні акти з метою приведення їх у відповідність з Конституцією України та актами чинного законодавства, усунення множинності, скасування застарілих і таких, що не відповідають новим умовам економічного і соціального розвитку України.

3. У зв'язку з покладенням на Міністерство юстиції та його місцеві органи функцій, пов'язаних з державною реєстрацією нормативних актів, збільшити граничну чисельність працівників центрального апарату Міністерства на 20 одиниць, граничну чисельність апарату управлінь юстиції Ради Міністрів Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій - на 92 одиниці.

4. Міністерству фінансів передбачити у проекті державного бюджету на 1993 рік асигнування на утримання додаткової чисельності працівників центрального апарату Міністерства юстиції та його місцевих органів, а також на витрати для створення і ведення банку даних про нормативні акти міністерств та інших органів державної виконавчої влади.

5. Ця постанова набуває чинності з 1 січня 1993 року.

Прем'єр-міністр України Міністр Кабінету Міністрів України Л. КУЧМА А. ЛОБОВ

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1048.2043.2&nobreak=1

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Цитата(НБ Украины @ 1.11.2011, 11:05) Изображение

Такие случаи нарушения кассовой дисциплины недобросовестными банками при работе с клиентами (наличная иностранная валюта не учитывалась в кассе банка) рассматривает и анализирует Департамент анализа банковских операций Национального банка Украины. http://www.bank.gov.ua/doccatalog/document?id=43399

Дополнительно рекомендуем во всех остальных письмах в недобросовестные банки указывать на то,что копия письма отправляется по адресу:

"Національний банк України

Департамент аналізу

банківських операцій

01601, м.Київ, вул.Інститутська,9"

Предлагаем Вам написать письмо в данный департамент и приложить копии обоих выпискок, недействительных заявок (заявки) на выдачу налички, квитанций, - как доказательство "двойного" учета в банке наличной иностранной валюты. Все иные вопросы, касательно разъяснения порядка исполнения кассовой дисциплины банком, задавайте до данному адресу.

Йивгений 1.11.2011 21:33

Что-то в этом есть. Может кто-то накрапает шаблончик запроса туда? И отправим все Заявы свои в этот департамент? Пусть проанализируют и дадут ответ?

С описанием всех нарушенных норм при выдаче налички минуя текущий счет.

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?sho...ost&p=38571 сообщение #1250 11.9.2011 13:45

"...

Преддверие какого-то хаоса, который не обеспечивает стабильности национальной денежной единицы в соответствии со ст.99 Конституции Украины.

Еще пару таких писем, и наверное Президент Украины, как гарант Конституции Украины, займется наведением порядка в Национальном банке Украины уже лично. С Россией он не церемонится, а тут родной Национальный банк подрывает основы экономической безопасности Украины. Будет ли в таком случае господин Кротюк В.Л. заместителем Председателя Правления Национального банка Украины? Наверное, это решать будет уже не председатель. Иногда одно письмо может быть причиной рассмотрения проблемы обеспечения стабильности национальной денежной единицы на заседании Совета Национальной безопасности и обороны Украины. Главное - найти виновника проблемы.

..."

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Нужно обратить Его внимание на эту проблему.

Желательно массовыми письмами в Аппарат.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Нужно обратить Его внимание на эту проблему.

Желательно массовыми письмами в Аппарат.

Департамент = Аппарат

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Національний Банк України

49000, м. Дніпропетровськ, вул. Леніна, 13

Звернення

Щодо надання роз’яснення

У Вашій відповіді №12-134/8960 від 25.10.2011р. на моє звернення б/н від 05.11.2011р. Ви надали роз’яснення щодо реєстрації «Постанови Правління Національного банку України N 243 від 27.09.95» в Міністерстві юстиції України, пославшись на те, що обов’язковість державної реєстрації постанов Національного банку України виникла згідно ст.56 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.1999 №679 – XIV, що був прийнятий пізніше самої постанови НБУ N 243 від 27.09.95.

Але хочу звернути Вашу увагу на наступне:

1. У Конституції України сказано наступне: Стаття 114-6. Президент України на основі і на виконання Конституції і законів України в межах своєї компетенції видає укази та розпорядження, які є обов'язковими до виконання.

У разі визнання Конституційним Судом України указів чи розпоряджень Президента такими, що суперечать Конституції і законам України, вони вважаються нечинними.

2. Згідно Указу Президента України «Про державну реєстрацію нормативних актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади» виданого Президентом України Л. Кравчуком 3 жовтня 1992 року N 493/92 вбачаємо наступне:

З метою впорядкування видання міністерствами, іншими органами державної виконавчої влади нормативних актів, забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, підприємств, установ та організацій постановляю:

1. Установити, що з 1 січня 1993 року нормативні акти, які видаються міністерствами, іншими органами державної виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.

3. Нормативні акти, зазначені в статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.

3. Також, згідно Постанови Кабінету міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативних актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади» ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 420 від 15.06.94 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про державну реєстрацію нормативних актів міністерств, інших органів державної виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, що додається.

Доручити Міністерству юстиції давати роз'яснення щодо застосування цього Положення.

2. Міністерствам, іншим органам державної виконавчої влади, органам господарського управління та контролю:

своєчасно подавати на державну реєстрацію нормативні акти, вказані у пункті 1 цієї постанови.

З наведених прикладів видно, що обов’язок НБУ реєструвати свої постанови в Міністерстві юстиції України виник раніше прийняття постанови НБУ N 243 від 27.09.95.

Тому, згідно, Ст.1 Розділу 1, Ст.3 Розділу 1, Ст.15 Розділу 2 Закону от 02.10.1996 № 393/96-ВР

«Про звернення громадян»

Повторно прошу:

Надати роз’яснення: якого числа, та під яким номером зареєстровано у Міністерстві юстиції «Постанову Правління Національного банку України N 243 від 27.09.95», або вказати, що факту реєстрації даної постанови не було.

4 листопада 2011р. ___________________/Пупкин О.В./

буду разрывать им мозг...)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?sho...ost&p=38571 сообщение #1250 11.9.2011 13:45

"...

Преддверие какого-то хаоса, который не обеспечивает стабильности национальной денежной единицы в соответствии со ст.99 Конституции Украины.

Еще пару таких писем, и наверное Президент Украины, как гарант Конституции Украины, займется наведением порядка в Национальном банке Украины уже лично. С Россией он не церемонится, а тут родной Национальный банк подрывает основы экономической безопасности Украины. Будет ли в таком случае господин Кротюк В.Л. заместителем Председателя Правления Национального банка Украины? Наверное, это решать будет уже не председатель. Иногда одно письмо может быть причиной рассмотрения проблемы обеспечения стабильности национальной денежной единицы на заседании Совета Национальной безопасности и обороны Украины. Главное - найти виновника проблемы.

..."

Получил ответ из НБУ от 28.10.2011:

Про порядок зарахування іноземної

Валюти для погашення кредитної

заборгованості

Шановний …

Національний банк України розглянув Ваш лист від 24.09.2011 щодо порядку зарахування іноземної валюти для погашення кредитної заборгованості і повноважень Національного банку України щодо надання роз’яснень, і повідомляє таке.

Враховуючи те, що Президентом України 13.10.2011 підписано Закон України 3795-VI від 13.10.2011 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання відносин між кредиторами та споживачами фінансових послуг», який спрямований, зокрема на заборону надання споживчих кредитів в іноземній валюті на території України, Національним банком України вносяться зміни до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 № 174, зі змінами, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25.06.2011 за № 790/19528 (далі - Інструкція)

Проектом змін передбачається виключення пункту 2.6. глави 2 розділу IV Інструкції, який стосується обов’язку банку укладати з клієнтом договір про відкриття поточного рахунку під час погашення кредиту в іноземній валюті.

Таким чином, виходячи із вимог законодавства України, відкриття поточного рахунку при погашенні кредиту в іноземній валюті не є обов’язковим.

Одночасно зазначаємо, що під час підготовки листів, Національний банк України керується загальними правилами листування, які регламентуються Інструкцією з діловодства в Центральному апараті та установах Національного банку України, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 26.11.2002 № 452 (зі зімінами)

З повагою,

Заступник голови В.Л.Кротюк

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Получил ответ из НБУ от 28.10.2011:

Враховуючи те, що Президентом України 13.10.2011 підписано Закон України 3795-VI від 13.10.2011 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання відносин між кредиторами та споживачами фінансових послуг», який спрямований, зокрема на заборону надання споживчих кредитів в іноземній валюті на території України, Національним банком України вносяться зміни до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 № 174, зі змінами, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25.06.2011 за № 790/19528 (далі - Інструкція)

Проектом змін передбачається виключення пункту 2.6. глави 2 розділу IV Інструкції, який стосується обов’язку банку укладати з клієнтом договір про відкриття поточного рахунку під час погашення кредиту в іноземній валюті.

Таким чином, виходячи із вимог законодавства України, відкриття поточного рахунку при погашенні кредиту в іноземній валюті не є обов’язковим.

Одночасно зазначаємо, що під час підготовки листів, Національний банк України керується загальними правилами листування, які регламентуються Інструкцією з діловодства в Центральному апараті та установах Національного банку України, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 26.11.2002 № 452 (зі зімінами)

З повагою,

Заступник голови В.Л.Кротюк

Обратите внимание на подмену понятий: "Проектом змін передбачається виключення пункту 2.6. глави 2 розділу IV Інструкції" - это НЕ Законом, НЕ Указом, НЕ постановлением, НЕ ... - это ПРОЕКТ!

Что есть в действительности:

Об утверждении Инструкции о ведении кассовых операций банками в Украине

Национальный банк

Постановление, Инструкция от 01.06.2011 № 174 редакция действует с 22.08.2011

2.6. Погашення клієнтом кредиту в іноземній валюті готівкою іноземної валюти здійснюється банком (філією, відділенням) із використанням поточного рахунку цього клієнта відповідно до укладених між ними договорів.

Это ДЕЙСТВИТЕЛЬНЫЙ документ, а они ссылаются на "Проект изменений". На данный момент пункт 2.6 является ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ.

Ответ должен быть таким:

Таким чином, виходячи із вимог законодавства України, відкриття поточного рахунку при погашенні кредиту в іноземній валюті НЕЗАБАРОМ не буде обов’язковим.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я вот не обращал внимания в Постановлении НБУ №337 на такую фразу:

Додаток 14

до Інструкції про касові операції в банках України

Правила заповнення реквізитів касових документів

Призначення платежу

У разі видачі готівки з каси зазначається, на які цілі вона видається, під час приймання готівки зазначається вид платежу або джерела її надходження, а в разі внесення суб'єктами підприємницької діяльності - фізичними особами на поточні рахунки власної готівки за рахунок заощаджень зазначається "унесення власних заощаджень готівкою". За операціями за вкладними (депозитними) рахунками зазначається внесення готівки на вкладний (депозитний) рахунок або видача готівки з нього. За операціями, не пов'язаними з платежами та вкладними (депозитними) рахунками, зазначається "переказ готівки".

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Получил ответ из НБУ от 28.10.2011:

Про порядок зарахування іноземної

Валюти для погашення кредитної

заборгованості

Шановний …

Національний банк України розглянув Ваш лист від 24.09.2011 щодо порядку зарахування іноземної валюти для погашення кредитної заборгованості і повноважень Національного банку України щодо надання роз'яснень, і повідомляє таке.

Враховуючи те, що Президентом України 13.10.2011 підписано Закон України 3795-VI від 13.10.2011 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання відносин між кредиторами та споживачами фінансових послуг», який спрямований, зокрема на заборону надання споживчих кредитів в іноземній валюті на території України, Національним банком України вносяться зміни до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 № 174, зі змінами, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25.06.2011 за № 790/19528 (далі - Інструкція)

Проектом змін передбачається виключення пункту 2.6. глави 2 розділу IV Інструкції, який стосується обов'язку банку укладати з клієнтом договір про відкриття поточного рахунку під час погашення кредиту в іноземній валюті.

Таким чином, виходячи із вимог законодавства України, відкриття поточного рахунку при погашенні кредиту в іноземній валюті не є обов'язковим.

Одночасно зазначаємо, що під час підготовки листів, Національний банк України керується загальними правилами листування, які регламентуються Інструкцією з діловодства в Центральному апараті та установах Національного банку України, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 26.11.2002 № 452 (зі зімінами)

З повагою,

Заступник голови В.Л.Кротюк

Пункт 2.6 главы 2 раздела IV дублирует абзац 2 пункта 2.3 главы 2 раздела IV данной Инструкции, аналогичный ранее действовавшему абзацу 2 пункта 4 главы 3 раздела III Инструкции, утвержденной постановлением Правления НБУ от 14.08.03 №337.

http://antiraid.com.ua/forum/index.php?sho...ost&p=40636 сообщение #1785

Кто прав: Кротюк В.Л. или Соркин И.В.?

Ответ в сообщении #33 темы "И опять об индивидуальных лицензиях, БАЛАКЛАВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ" http://antiraid.com.ua/forum/index.php?sho...ost&p=40919

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я вот не обращал внимания в Постановлении НБУ №337 на такую фразу:

Додаток 14

до Інструкції про касові операції в банках України

Правила заповнення реквізитів касових документів

Призначення платежу

У разі видачі готівки з каси зазначається, на які цілі вона видається, під час приймання готівки зазначається вид платежу або джерела її надходження, а в разі внесення суб'єктами підприємницької діяльності - фізичними особами на поточні рахунки власної готівки за рахунок заощаджень зазначається "унесення власних заощаджень готівкою". За операціями за вкладними (депозитними) рахунками зазначається внесення готівки на вкладний (депозитний) рахунок або видача готівки з нього. За операціями, не пов'язаними з платежами та вкладними (депозитними) рахунками, зазначається "переказ готівки".

Ну да, у нас у всех "выдача кредита согласно договора...".... Только мне кажется, что особого криминала здесь нет, просто не дочитали. Или я ошибаюсь?
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Пункт 2.6 главы 2 раздела IV дублирует абзац 2 пункта 2.3 главы 2 раздела IV данной Инструкции,

2.3. Банк (філія, відділення) здійснює приймання готівки іноземної валюти від клієнтів за такими прибутковими касовими документами:

за заявою на переказ готівки - від юридичних осіб - резидентів, фізичних осіб - підприємців та представництв-нерезидентів для зарахування на власні поточні рахунки; від уповноваженого представника нерезидента - суб'єкта господарювання для зарахування на розподільчий рахунок в іноземній валюті, відкритий цим банком (філією, відділенням) резиденту - суб'єкту господарювання; від фізичних осіб - на поточні, вкладні (депозитні) рахунки та переказ без відкриття рахунку;

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ну да, у нас у всех "выдача кредита согласно договора...".... Только мне кажется, что особого криминала здесь нет, просто не дочитали. Или я ошибаюсь?

Насколько я понимаю - нормативные акты НБУ являются обязательными к исполнению для банков Украины, и исполнение их не правильно из-за "просто не дочитали" не законно.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Насколько я понимаю - нормативные акты НБУ являются обязательными к исполнению для банков Украины, и исполнение их не правильно из-за "просто не дочитали" не законно.

Однозначно "да", это еще один плюс к недействительности такого документа, как "Заява на видачу готівки".

Я имел ввиду "самостоятельный вес" этого обстоятельства, - слабовато для впечатления на судью, если во всем остальном документ действительный (случаи ведь разные).

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

При общем рассмотрении дела - если сделать предъяву банку по несоответствию "Заявы" постановлению НБУ №337, банк будет кивать на письмо НБУ, и на то, что это у них был внутрибанковский "перевод без открытия текущего счета".

А вы им аргументируете:

Что по Дополнению №14 "Правила заповнення реквізитів касових документів"

В графе "Призначення платежу": "У разі видачі готівки з каси зазначається, на які цілі вона видається... За операціями, не пов'язаними з платежами та вкладними (депозитними) рахунками, зазначається "переказ готівки", а не "Выдача кредита согласно Кредитного Договора...".

В Дополнении №14 нет указания на то, что по внутрибанковским переводам не надо писать указанное назначение платежа.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Нужно обратить Его внимание на эту проблему.

Желательно массовыми письмами в Аппарат.

Ага. И вечером сидя у камина, с Люсей... президент обменяется с нею мнением по поводу... и утром... о Господи... все будет "по-чесному".

Банки по-дешевке купят "шахтерские дети".

Суды буду еще злее

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

не нравится мне такое го-во, рабовладельчессское, а еще в Европу лезут, а порядки как на диком острове в Океании, каста жрецов творит что хотит на службе у колонизаторов (олигархов). Впору маркса с лениным вспоминать.

Не путайте. У нас не рабовладельческий строй, а общество "развитОго феодализма"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Мы понимаем Ваше возмущение.

...

Хотя, если ваша фамилия Нобель, то простите нас за нравоучение.

А если не Нобель, а Бен-Ладан?

Тогда как быть? :(

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Софи, четко так все подмечено ... А насчет 2012, банки скорее всего обратятся в ВСУ чтобы призупинити армагедон до виплати всех долгов по кредитам заемщиками :)

PS вынашиваю мысль как бы выехать туда где можно будет работать и не беспокоится как и чем завтра накормить семью, но не выпустят из страны пока кредит не отдам :)

Тогда надо спешить, пока оккупационная власть не ввела крепосное право...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

А если не Нобель, а Бен-Ладан?

Тогда как быть? :(

Не брать кредит под проценты.

В исламе запрет на "риба". Не так ли?

Возможно у Вас не валютный кредит, а "мушарака", "мудараба" или "кард уль хасан".

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Не брать кредит под проценты.

В исламе запрет на риба. Не так ли?

Возможно у Вас не валютный кредит, а мушарака, мудараба или кард уль хасан.

1. Без процентов не дают

2. Да, но мы живем в светском обществе

3. Валютный, мать перемать

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1)Когда банк является должником, а заемщик - кредитором?

cт 613 просрочення кредитора

и есть ст ( по пямяти ) начало вступления договора в силу -- когда один из участником выполнил обязаноости

Стаття 613. Прострочення кредитора

1. Кредитор вважається таким, що прострочив, якщо він

відмовився прийняти належне виконання, запропоноване боржником,

або не вчинив дій, що встановлені договором, актами цивільного

законодавства чи випливають із суті зобов'язання або звичаїв

ділового обороту, до вчинення яких боржник не міг виконати свого

обов'язку.

Кредитор також вважається таким, що прострочив, у випадках,

встановлених частиною четвертою статті 545 цього Кодексу.

4. У разі відмови кредитора повернути борговий документ або

видати розписку боржник має право затримати виконання

зобов'язання. У цьому разі настає прострочення кредитора. подтверждением боргового док есть перечень

доков наличие :

подтверждения открытого щота .

выписка

и прочее ------ тоесть на вашу вымогу обязан предьявить и выдать подтверждение

суд это спектакль и вы его участник играйте импровизируйте

Мою Заставу - авто - продал чел банка по моей доверенности. Какие то деньги положил на мой счет в мае, до сих пор от банка ни расчетов, ни расписки,... хрена не добился.

Пишут - делай запрос и плати за него деньги, как за услугу, ТОГДА получишь.

Можно ли сослаться на п. 4?

"У разі відмови кредитора повернути борговий документ або

видати розписку ... (дальше по тексту("

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Кстати, в ЗУ про Нацбанк или не помню где - сказано, что НБУ ОБЯЗАН поддерживать стабильность нац.валюты - ГРИВНЫ, а за невыполнение оного (ЗАКОНОМ ПРОПИСАННОГО) обязательсва - чуть ли не кара небесная на НБУ должна обрушиться. Внимание вопрос: КТО? КАК? НА СКОЛЬКО? сел/был уволен по статье/получил выговор/был лишен премии та хоть просто сказали ему "ай-яй-яй!" из НБУ за то, что уронили гривну вдвое? Да никто - плевать они хотели на закон - и мы на них плюем теперь. Все равно - когда восстанет целый народ - "вода камень сточит наглухо..."

сподівався на відповідальність Головного банку України – Національного Банку України, основною функцією якого є:

- «забезпечення стабільності грошової одиниці України» (гідно ст.6 Закону України «Про Національний банк України» «Відповідно до Конституції України основною функцією Національного банку є забезпечення стабільності грошової одиниці України);

- складання платіжного балансу, здійснення його аналізу та прогнозування (згідно ст.7 п.12 Закону України «Про Національний банк України» « складає платіжний баланс, здійснює його аналіз та прогнозування) (додаток № 7). Платіжний баланс - є загальний розмір усіх фінансових ресурсів, які використовуються як розрахункові одиниці.

Тобто, Національний банк України повинен був проаналізувати статистичний звіт, де у систематичному вигляді наводяться сумарні дані про зовнішньоекономічні операції країни з іншими країнами світу за певний проміжок часу, і передбачити та вжити усі необхідні заходи для запобігання настання негативних наслідків.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...