Считаете ли Вы решение справедливым и законным?  

36 голосов

  1. 1. Считаете ли Вы решение справедливым?

    • Да
      32
    • Нет
      4
    • Затрудняюсь ответить
      0
  2. 2. Считаете ли Вы решение законным?

    • Да
      33
    • Нет
      3
    • Затрудняюсь ответить
      0


Recommended Posts

Опубликовано

"Відшити" буде складно, маючи на руках позов про стягнення від банку, який іде своїм ходом в міськрайонному суді на Котляревського...

Їх можна лякати прокуратурою і НБУ, кримінальними справами проти посадових осіб банку за статтями 200 і 202 КК, і "нагнути" до підписання договору новації на вигідних для себе умовах, поза судом... Менше, ніж облікова ставка НБУ, банки видавати кредити не мають права (тобто, працювати в збиток), як і надавати безпроцентні кредити... Ще можна запропонувати "забути" за кредит взагалі... ;), по ситуації.

Чому в гривні? Тому що, згідно проводок, нам і надали насправді гривневі кредити, а до встановлених договором відсотків якогось ляда вчепили ще й привязку до курсу долара...

А ні - тоді в суд, я якраз і пробую звести все в позов, поки є труднощі...

якщо які "видаються" з каси і "повертаються " в касу невідображаються по бухгалтерських рахунках то це вже не факт ,що гроші належать банку- це може бути і той же керуючий який вирішив заробити на мклієнтах попри банк... а гривні брали?? ні брали долл. а розписки немає то в чому претензія???

  • Ответы 6.4k
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Опубликовано

якщо які "видаються" з каси і "повертаються " в касу невідображаються по бухгалтерських рахунках то це вже не факт ,що гроші належать банку- це може бути і той же керуючий який вирішив заробити на мклієнтах попри банк... а гривні брали?? ні брали долл. а розписки немає то в чому претензія???

Извините, но это из области фантастики.... про керуючого. :rolleyes:
Опубликовано

угадайте, откуда это?

Банк має право надавати банківські та інші фінансові послуги

(крім послуг у сфері страхування), а також здійснювати іншу

діяльність, визначену в цій статті.

Банк має право здійснювати банківську діяльність на підставі

банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг.

До банківських послуг належать:

1) залучення у вклади (депозити) коштів та банківських

металів від необмеженого кола юридичних і фізичних осіб;

2) відкриття та ведення поточних (кореспондентських) рахунків

клієнтів, у тому числі у банківських металах;

3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на

поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на

власних умовах та на власний ризик.

Банківські послуги дозволяється надавати виключно банку.

-----------------------------------------------------------------------

Банк здійснює діяльність, надає банківські та інші фінансові

послуги в національній валюті, а за наявності відповідної ліцензії

Національного банку України - в іноземній валюті.

--------------------------------------------------------------------------------

Банк має право вчиняти будь-які правочини, необхідні для

надання ним банківських та інших фінансових послуг та здійснення

іншої діяльності.

Банк має право розпочати новий вид діяльності або надання

нового виду фінансових послуг (крім банківських) за умови

виконання встановлених Національним банком України вимог щодо

цього виду діяльності або послуги.

Банк не пізніш як за місяць до початку нового виду діяльності

або надання нового виду фінансових послуг (крім банківських)

зобов'язаний повідомити про це Національний банк України згідно з

вимогами та в порядку, встановленими Національним банком України.

Національний банк України з метою захисту прав вкладників та

інших кредиторів має право встановлювати додаткові вимоги,

включаючи вимоги щодо підвищення рівня регулятивного капіталу

банку чи інших економічних нормативів, щодо певного виду

діяльності та надання фінансових послуг, які має право здійснювати

банк.

Банк самостійно встановлює процентні ставки та комісійну

винагороду за надані послуги.

угадали, Это зу про банки и банківську діяльність. с внесенными изменениями

А теперь идем от обратного....

Кредит - финансова послуга, банковская лицензия дает право на банковские услуги, но не на финансовые :P

поэтому, банк ваабще не имел права выдавать кому либо привлеченные средства в позыку и ее отдельный вид кредит - на руки.

грубо говоря, по тому зу о банках что было до изменений - банк должен был кредитовать как в советские времена : на рассчетный / текущий счет/ или факторинг/ или лизинг или товарный кредит.

так как кредитная операция -обозначенные только в ст 49, из них банковская только ч.3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на

поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на

власних умовах та на власний ризик.

генеральная лицензия = дозвіл + банковская, т.е.дает право на проведение банковских операций в инвалюте. В дозволах есть еще и небанковские, но они к нам не подходят, так как кредитовать банк имел право исходя из банковской лицензии в ее пределах. Лицензии от держфинпослуг ни у кого из банков нет, чтобы налево -направо раздавать привлеченнsе средства в займы.

N 275, 17.07.2001, Постанова, Положення, Національний банк України

Про затвердження Положення про порядок видачі банкам банківських ліцензій, письмових дозволів та ліцензій на виконання окремих операцій

Глава 2. Операції, що можуть виконувати банки на підставі

отриманих банківської ліцензії та письмового дозволу

2.1. На підставі банківської ліцензії банки мають право здійснювати такі банківські операції:

приймання вкладів (депозитів) від юридичних і фізичних осіб;

відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів і банків-кореспондентів, у тому числі переказ грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них;

розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик.

2.2. За наявності банківської ліцензії банки мають право без отримання письмового дозволу здійснювати такі операції та угоди:

надання гарантій і поручительств та інших зобов'язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі;

придбання права вимоги на виконання зобов'язань у грошовій формі за поставлені товари чи надані послуги, беручи на себе ризик виконання таких вимог та приймання платежів (факторинг);

лізинг;

послуги з відповідального зберігання та надання в оренду (майновий найм) сейфів для зберігання цінностей та документів;

( Абзац п'ятий пункту 2.2 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку N 167 від 16.05.2005 )

випуск, купівлю, продаж і обслуговування чеків, векселів та інших оборотних платіжних інструментів;

випуск банківських платіжних карток і здійснення операцій з використанням цих карток;

надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій.

2.3. За наявності банківської ліцензії та за умови отримання письмового дозволу Національного банку банки мають право здійснювати такі операції:

1) операції з валютними цінностями:

а) неторговельні операції з валютними цінностями;

б) ведення рахунків клієнтів (резидентів та нерезидентів) в іноземній валюті та клієнтів-нерезидентів у грошовій одиниці України;

в) ведення кореспондентських рахунків банків (резидентів і нерезидентів) в іноземній валюті;

г) ведення кореспондентських рахунків банків (нерезидентів) у грошовій одиниці України;

ґ) відкриття кореспондентських рахунків в уповноважених банках України в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;

д) відкриття кореспондентських рахунків у банках (нерезидентах) в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;

е) залучення та розміщення іноземної валюти на валютному ринку України;

є) залучення та розміщення іноземної валюти на міжнародних ринках;

ж) операції з банківськими металами на валютному ринку України;

з) операції з банківськими металами на міжнародних ринках;

и) інші операції з валютними цінностями на міжнародних ринках;

2) емісію власних цінних паперів;

3) організацію купівлі та продажу цінних паперів за дорученням клієнтів;

4) здійснення операцій на ринку цінних паперів від свого імені (включаючи андеррайтинг);

5) здійснення інвестицій у статутні фонди та акції інших юридичних осіб;

6) здійснення випуску, обігу, погашення (розповсюдження) державної та іншої грошової лотереї;

7) перевезення валютних цінностей та інкасацію коштів;

8) операції за дорученням клієнтів або від свого імені:

а) з інструментами грошового ринку;

б) з інструментами, що базуються на обмінних курсах та відсотках;

в) фінансовими ф'ючерсами та опціонами;

9) довірче управління коштами та цінними паперами за договорами з юридичними та фізичними особами;

10) депозитарну діяльність і діяльність з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів.

2.4. Операції з валютними цінностями включають операції, зазначені в главі 2 цього Положення (крім таких операцій: з надання послуг з відповідального зберігання та надання в оренду сейфів для зберігання цінностей та документів; надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій; здійснення випуску, обігу, погашення/розповсюдження державної та іншої грошової лотереї; перевезення валютних цінностей та інкасації коштів), які здійснюються з валютними цінностями, визначеними в статті 1 Декрету Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" від 19.02.93 за N 15-93.

2.5. Діяльність, що регулюється нормативно-правовими актами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і на здійснення якої потрібно мати її ліцензію, може здійснюватися банком лише після отримання ліцензії цієї комісії, що видається у порядку, визначеному чинним законодавством України.

Но размещать с 2203 в иванова путем выдачи наличных?

Опубликовано

НБ Украины: хорошо, давайте начнем с внесения налички. Чисто бухгалтерский вопрос, ответ надо знать четко, если собираемся царапаться в судах по этой теме:

1. Как при выдаче кредитов, так и при принятии депозитов (речь о наличных) Инструкция по бухучету велит бухгалтерам применять в проводках счета для именно для учета,, как они и проводят в заявках - цитата:

Банк відображає в обліку надані зобов'язання з кредитування

такою бухгалтерською проводкою:

Дебет

Рахунки для обліку наданих зобов'язань з кредитування;

Кредит

Контррахунок - на суму зобов'язань за цим договором.

Банк відображає отримані зобов'язання з кредитування такою

бухгалтерською проводкою:

Дебет

Контррахунок;

Кредит

Рахунок для обліку отриманих зобов'язань з кредитування - на

суму зобов'язань за цим договором.

То же и с депозитами.

Как это прокомментировать?

Все еще ищу нормативку, вменяющую банкам для выдачи кредита открывать клиенту именно текущий счет. Банковская лицензия такой директивы не дает, там только перечень разрешенных операций, глава 72 ЦКУ - хорошо, но она регламентирует сам банковский счет...

(пишу возражения на иск банка, использую эту тему, вопрос насущный, не могу найти прямых оснований...)

Как юридически обосновать? Нужно императивное требование. Помогите, кто знает, пожалуйста.

НЕЗАКОННОСТЬ ВЫДАЧИ НАЛИЧНОЙ ИНОСТРАННОЙ ВАЛЮТЫ СО ССУДНОГО СЧЕТА, МИНУЮ ТЕКУЩИЙ СЧЕТ КЛИЕНТА. ч.40

Да, Вы правы, если будете объединять предоставление кредита и выдачу наличной иностранной валюты в одну операцию. Так юристы недобросовестных банков пытаются ввести в заблуждение судей и Вас.

Но, только все наоборот. Согласно нормативно-правовым актам НБУ - это совершенно разные операции, которые идут одна за другой. Каждая из них регулируется соответствующими актами.

В обратном порядке - внесение наличной иностранной валюты и погашение (такой термин сейчас очень подходит для недобросовестных банков) кредита.

И все станет ясно. Отдельно анализируйте каждую операцию и проверяйте свои документы. Мы не зря ранее говорили о полигоне, статье 16 БУСВ и "косынке".

Опубликовано

вот вам алекс и нормативка, есть у банка дозвил на ведення рахункив клиентів, а ними є поточні та вкладні , це з інструкції про відкриття рахунків у нац і іноз валюті. и в цку гл 72

Опубликовано

Да, Вы правы, если будете объединять предоставление кредита и выдачу наличной иностранной валюты в одну операцию. Так юристы банков пытаются ввести в заблуждение судей и Вас.

Но, только все наоборот. Согласно нормативно-правовым актам НБУ - это совершенно разные операции, которые идут одна за другой. Каждая из них регулируется соответствующими актами.

В обратном порядке - внесение наличной иностранной валюты и погашение (такой термин сейчас очень подходит для недобросовестных банков) кредита.

И все станет ясно. Отдельно анализируйте каждую операцию и проверяйте свои документы. Мы не зря ранее говорили о полигоне, статье 16 БУСВ и "косынке".

Все понятно, спасибо. Иду дальше...

вот вам алекс и нормативка, есть у банка дозвил на ведення рахункив клиентів, а ними є поточні та вкладні , це з інструкції про відкриття рахунків у нац і іноз валюті. и в цку гл 72

Софи, Вы большая умничка! Спасибо! :)
Опубликовано

вот вам алекс и нормативка, есть у банка дозвил на ведення рахункив клиентів, а ними є поточні та вкладні , це з інструкції про відкриття рахунків у нац і іноз валюті. и в цку гл 72

Поздравляем!

Приказ о назначении начальником штаба армии уже подписан.

Опубликовано

Поздравляем!

Приказ о назначении начальником штаба армии уже подписан.

Служу народу УкраЇни!

Но вот что интересно, обратите внимание после внесенных изменений :

3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на

поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на

власних умовах та на власний ризик. , а в то время когда нам давали кредит было:

3) розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик.

значит, розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик., касалось их размещения в депозитные сертификаты, ценные бумаги и т.д, в какие -то активы, но не на текущие счета.

"Вот вам, бабушка, и Юрьев день!"

в принципе - то верно, кредитный договор - двусторонний, о каких власных умовах тогда речь?

Вот хотела дать возможность банку кредитовать , а не получается, разрешений у него не хватало. <_<

Опубликовано

А вот как считала ДПИ по поводу нового зу о финуслугах и лицензировании

N 11730/7/18-1117, 30.08.2001, Лист, Державна податкова адміністрація України

Про Закон України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"

(діє)

РеквізитиЗв'язкиДрукШрифт

Увага! Ви знаходитесь на сайті професійної юридичної системи Мега-Нау.

Повна версія Мега-Нау містить понад 6 мільйонів нормативних документів та судових рішень.

Оnline-версія надає Вам у вільному доступі 400 тисяч нормативних актів, шукайте їх тут.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Л И С Т

N 11730/7/18-1117 від 30.08.2001

Про Закон України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"

Державна податкова адміністрація України повідомляє, що з метою створення правових основ для захисту інтересів споживачів фінансових послуг, правового забезпечення діяльності і розвитку конкурентоспроможного ринку фінансових послуг в Україні, правового забезпечення єдиної державної політики у фінансовому секторі України Верховною Радою України 12 липня поточного року прийнято Закон України N 2664-III "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" (далі - Закон), який набирає чинності з дня його опублікування.

Слід звернути увагу на те, що прийнятим Законом передбачено наступне:

1. Внесено зміни до Закону України від 01.06.2000 за N 1775-III "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", а саме: частину другу статті 2 після слів "ліцензування банківської діяльності" доповнено словами "діяльності з надання фінансових послуг", тобто тепер підлягає ліцензуванню новий вид діяльності, який здійснюється згідно із законами, що регулюють відносини у цій сфері, а саме зазначеним Законом.

Пунктом 5 статті 1 Закону визначено поняття "фінансова послуга" як операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів.

2. Положення Закону не поширюються на:

- діяльність в Україні фінансових установ, які мають статус міжурядових міжнародних організацій;

- діяльність Державного казначейства України та державних цільових фондів.

3. Розділом VI Закону визначено порядок ліцензування діяльності фінансових установ. Пунктом 1 статті 34 Закону ( 2664-14) обумовлено види діяльності фінансових установ, здійснення яких дозволяється тільки після отримання відповідної ліцензії, а саме:

- страхова діяльність;

- діяльність з надання послуг накопичувального пенсійного забезпечення;

- надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів;

- діяльність з надання будь-яких фінансових послуг, що передбачають пряме або опосередковане залучення фінансових активів від фізичних осіб.

Зазначені ліцензії видаються уповноваженим органом (відповідно до пункту 12 статті 1 Закону це спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг).

Ліцензія, яка надається для здійснення діяльності з надання фінансових послуг, не може передаватися третім особам.

4. За порушення, вчинені на ринках фінансових послуг, статтею 41 Закону передбачена відповідальність. Так, за діяльність на ринках фінансових послуг без ліцензії, одержання якої передбачено Законом, уповноважений орган застосовує до суб'єктів підприємницької діяльності штрафні санкції у розмірі до 5000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85000 грн.), але не більше одного відсотка від розміру статутного (пайового) капіталу юридичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, що вчинила правопорушення.

Рішення уповноваженого органу про застосування штрафних санкцій може бути оскаржено в суді.

Штрафи, накладені уповноваженим органом, стягуються у судовому порядку.

Особи, винні у здійсненні діяльності без ліцензії, несуть відповідальність згідно із законами України.

Зазначене слід довести до відома низових податкових органів та платників податків.

Заступник Голови ДПА України В.Онищенко

"Налоговый, банковский, таможенный КОНСУЛЬТАНТ",

N 38, 24 вересня 2001 р.

Опубликовано

все молчат, от шока или не произвело впечатления то что банки не имея лицензии на финуслуги не имели права давать финансовые кредиты даже в гривне? и в данном случае п.4в декрета не прицепишь, как и кошты из зу о банках, а если правильно составить иск, то он и в еспч пройдет

или я утрирую? и чего - то неверно поняла??

Опубликовано

все молчат, от шока или не произвело впечатления то что банки не имея лицензии на финуслуги не имели права давать финансовые кредиты даже в гривне? и в данном случае п.4в декрета не прицепишь, как и кошты из зу о банках, а если правильно составить иск, то он и в еспч пройдет

или я утрирую? и чего - то неверно поняла??

софи да правильно говориш но что это стоит в суде точнее в его отсутствии

вилы уже брать надо а не с бумагой игратся

ну не мне обьяснять что при отсутствии суда вопрос не решится

Опубликовано

софи да правильно говориш но что это стоит в суде точнее в его отсутствии

вилы уже брать надо а не с бумагой игратся

ну не мне обьяснять что при отсутствии суда вопрос не решится

по сути -- ты прав
Опубликовано

все молчат, от шока или не произвело впечатления то что банки не имея лицензии на финуслуги не имели права давать финансовые кредиты даже в гривне? и в данном случае п.4в декрета не прицепишь, как и кошты из зу о банках, а если правильно составить иск, то он и в еспч пройдет

или я утрирую? и чего - то неверно поняла??

Стаття 5. Право на здійснення операцій з надання фінансових послуг

1. Фінансові послуги надаються фінансовими установами, а також, якщо це прямо передбачено законом, фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності (далі - суб'єкти підприємницької діяльності).

2. Виключне право або інші обмеження щодо надання окремих фінансових послуг встановлюються законами про діяльність відповідної фінансової установи (та нормативно-правовими актами державних органів, що здійснюють регулювання ринків фінансових послуг. (в случае с банками это ЗУ ПБиБД и НБУ)

3. Надавати фінансові кредити за рахунок залучених коштів має право на підставі відповідної ліцензії лише кредитна установа.

Стаття 21. Органи, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг

1. Державне регулювання ринків фінансових послуг здійснюється:

щодо ринку банківських послуг - Національним банком України;

щодо ринків цінних паперів та похідних цінних паперів - Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку;

щодо інших ринків фінансових послуг - спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг.

2. Державне регулювання діяльності з надання фінансових послуг здійснюється відповідно до цього Закону та інших законів України.

(Закон, ВР України, від 12.07.2001, № 2664-III "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг")

Нужны ли банкам лицензии еще и по этому закону уже дискутировался и он достаточно неоднозначный.

Опубликовано

Стаття 5. Право на здійснення операцій з надання фінансових послуг

1. Фінансові послуги надаються фінансовими установами, а також, якщо це прямо передбачено законом, фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності (далі - суб'єкти підприємницької діяльності).

2. Виключне право або інші обмеження щодо надання окремих фінансових послуг встановлюються законами про діяльність відповідної фінансової установи (та нормативно-правовими актами державних органів, що здійснюють регулювання ринків фінансових послуг. (в случае с банками это ЗУ ПБиБД и НБУ)

3. Надавати фінансові кредити за рахунок залучених коштів має право на підставі відповідної ліцензії лише кредитна установа.

Стаття 21. Органи, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг

1. Державне регулювання ринків фінансових послуг здійснюється:

щодо ринку банківських послуг - Національним банком України;

щодо ринків цінних паперів та похідних цінних паперів - Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку;

щодо інших ринків фінансових послуг - спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг.

2. Державне регулювання діяльності з надання фінансових послуг здійснюється відповідно до цього Закону та інших законів України.

(Закон, ВР України, від 12.07.2001, № 2664-III "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг")

Нужны ли банкам лицензии еще и по этому закону уже дискутировался и он достаточно неоднозначный.

Да, я помню эту дискуссию, а вопрос поднимаю в связи с изменениями в зу про банки, в новой редакции включили "финансовые услуги"

Банк має право надавати банківські та інші фінансові послуги

(крім послуг у сфері страхування), а також здійснювати іншу

діяльність, визначену в цій статті.

Ранее ее не было, ну и письмо налоговой подогрело

Опубликовано

. [/b]

(Закон, ВР України, від 12.07.2001, № 2664-III "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг")

Нужны ли банкам лицензии еще и по этому закону уже дискутировался и он достаточно неоднозначный.

шот меня насторожило несоответствия

Пунктом 5 статті 1 Закону визначено поняття "фінансова послуга" як операції з фінансовими активами,

3. Розділом VI Закону визначено порядок ліцензування діяльності фінансових установ. Пунктом 1 статті 34 Закону ( 2664-14) обумовлено види діяльності фінансових установ, здійснення яких дозволяється тільки після отримання відповідної ліцензії, а саме:

- страхова діяльність;

- діяльність з надання послуг накопичувального пенсійного забезпечення;

- надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів;

- діяльність з надання будь-яких фінансових послуг, що передбачають пряме або опосередковане залучення фінансових активів від фізичних осіб.

Зазначені ліцензії видаються уповноваженим органом (відповідно до пункту 12 статті 1 Закону це спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг).

такое впечатление что фин послуга и фин кредит разные вещи тоесть имеются различия

ну и ща надо проверить пункту 12 статті 1 Закону спеціально уповноважений орган виконавчої влади

НБУ насколько я помню не орган выконавчои влады

12) Уповноважений орган - спеціальний уповноважений орган

виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг.

Отже, в Україні передбачається створення ефективної систе­ми державного регулювання ринків фінансових послуг. Із цією метою (ст. 21 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") повноваження з державного регулювання фінансових ринків і закладів надають­ся таким структурам:

- Національному банку України (ринок банківських послуг і нагляд за комерційними банками);

- Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (ринок цінних паперів та похідних цінних паперів і, власне, фондів компанії);

- Державній комісії з регулювання ринків фінансових послугспеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг (інші ринки фінансових послуг і небанківські фінансові заклади

— кредитні заклади, страхові компанії, ломбарди, пенсійні та інвестиційні фонди і т. ін.).

Антимонопольний комітет України та інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринків фінансових послуг та отримують від них інформацію у межах повноважень, визначених законом. Проблема створення ефективної системи регулювання діяльності небанківських фінансових установ і нагляду за нею є досить гострою. Нині ця система має фрагментарний характер і не є завершеною ні у функціональному, ні в організаційному аспектах.

боюсь что с лицензированием опять в дебри влезем

Опубликовано

все молчат, от шока или не произвело впечатления то что банки не имея лицензии на финуслуги не имели права давать финансовые кредиты даже в гривне? и в данном случае п.4в декрета не прицепишь, как и кошты из зу о банках, а если правильно составить иск, то он и в еспч пройдет

или я утрирую? и чего - то неверно поняла??

Молчу, так как занят, дописываю пилотное возражение на иск банка (применение №1 данной темы (по проводкам) на практике. Оно станет частью применения №2 - иска, если банк не усечет, насколько все серьезно, только теперь - для него... ;))

Очень объемная работа, на самом деле, просидел... 14 часов. :blink:

Понимаю теперь НБ Украины...

Опубликовано

Но вот что интересно, обратите внимание после внесенных изменений :

3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на

поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на

власних умовах та на власний ризик. , а в то время когда нам давали кредит было:

3) розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик.

значит, розміщення залучених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик., касалось их размещения в депозитные сертификаты, ценные бумаги и т.д, в какие -то активы, но не на текущие счета.

Законы надо писать грамотно, без двузначных оборотов, понятных с первого прочтения. П.3) вероятно грамотей законодатель понимает так:

розміщення коштів (яких?) залучених у вклади, в тому числі на поточні рахунки та банківських металів....хоча вклад не может иметь "текущие счета в том числе" по определению терминов в ст.2. Да ктому же не определено понятие "банковский металл", а как можно залучити и разместить "эквивалент" в понятиях кошти? Что такое эквивалент?

Но уже есть и прогресс: ст.47 более читабельна, исчезли непонятные понятия як письмовий дозвіл (по змісту дозвіл в письмовому вигляді) і дозвіл, які трансформувались в горезвісний письмовий дозвіл один із пунктів якого став генеральною ліцензією(!!!) по валюті. Появилося поняття валютна ліцензія.І ст.49 стала нормально сприйнятною, а то в старій редакції виходило, що кредитною операцією є "організація купівлі та продажу цінних паперів за дорученням клієнтів". ЖАХ. После чтива таких грамотеев кошмары снятся. Спокойной всем ночи.

Опубликовано

Молчу, так как занят, дописываю пилотное возражение на иск банка (применение №1 данной темы (по проводкам) на практике. Оно станет частью применения №2 - иска, если банк не усечет, насколько все серьезно, только теперь - для него... ;))

Очень объемная работа, на самом деле, просидел... 14 часов. :blink:

Понимаю теперь НБ Украины...

НЕЗАКОННОСТЬ ВЫДАЧИ НАЛИЧНОЙ ИНОСТРАННОЙ ВАЛЮТЫ СО ССУДНОГО СЧЕТА, МИНУЮ ТЕКУЩИЙ СЧЕТ КЛИЕНТА. ч.41

Будьте готовы ответить на вопросы:

1. Почему у Вас на руках есть недействительное заявление на выдачу налички?

2. Как Вы данный факт будете объяснять?

3. Что работники банка обязаны делать с заявлением на выдачу налички после подписания ее клиентом?

Желаем удачи

Опубликовано

Будьте готовы ответить на вопросы:

1. Почему у Вас на руках есть недействительное заявление на выдачу налички?

2. Как Вы данный факт будете объяснять?

3. Что работники банка обязаны делать с заявлением на выдачу налички после подписания ее клиентом?

Желаем удачи

1. В возражении на иск банка детально (на основании нормативки) обосновал недействительность данного заявления на выдачу налички, указал, что банк пытается предоставить суду недопустимое доказательство, ничтожное, сродни... прайс-листа телефонной компании в кредитном деле.

2. То же, что и в п.1, опять доказал с помощью нормативки, что такой документ может доказывать выдачу гривни (это если еще и с текущего счета, а не с 2203), или же получение валютного перевода. Цитата из "Возражения":

Таким чином, Банком не надано належних і допустимих доказів передачі у власність Позичальнику іноземної валюти, як вказано в Кредитному договорі, а надано, зокрема, недійсну Заяву на видачу готівки, що дає підстави вважати, що Позичальник Іванов І.І. кредиту в доларах США за кредитним договором №03-2/111 від 10.05.2007р. не отримував, позовна заява ПАТ «Промінвестбанк» - абсолютно безпідставна, а сам Кредитний договір згідно зі статтею 1051 ЦК України - є оспорюваним.

3. А... что обязаны делать? Я не знаю...

P.S. Подозреваю, что пункты 1 и 3 Вашего сообщения как-то связаны между собой... Заяву на выдачу налички я получил после письменного запроса в банк, прислали копию...

Опубликовано

Не томите )))

\\\3. Что работники банка обязаны делать с заявлением на выдачу налички после подписания ее клиентом?

Желаем удачи \\\

женя будь проще подключи фантазию и здравый смысл

заява это заява ну подписана --- это просто основание касиру выполнить операцию

она подшивается к делу. а второй экземпляр тебе на руки

далее ты получаеш в кассе бабки и подтверждаеш получение подписью в квитанции

в случае если планируется перевод пишеш заяву на перевод если не требуется открытие шета то по заяве открываеш щет

Опубликовано

Олег, а где написано о квитанции, в какой инструкции?

это лог заключение ну и кажись софи скидывала перечень и там название было правильное \ордер ........ \

должен быть сугубо кассовый документ.

в моем лексиконе квитанция ---- док строгой буг отчотности подделка которого несет уголовно адм ответственность

надо для сравнения простую квитанцию взять по покупке долара в разменке

нашол бумажку по оплате держмыта --- КВИТАНЦИЕй обзывается

была еще заметка с skrjq на ст. и там № додатков были где показана форма заявы и квитанций

ща не найду но сам просматривал

и вот интересный момент софи пасала

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Л И С Т

N 11730/7/18-1117 від 30.08.2001

ведь не открытие щетов отсутствие квитанции ето есть доказ чорной кассы тоесть банк не проводил должной фиксации бугалтерской операции тоесть уклонялся от оплаты податков

ну и смотря на это все мне кажется что банк предьявляя притензии ссылаясь только на договор и заявления

без подтверждения кассовым ордером выполненных первичных обязательств просто обманывает как суд так и заемщика \\ на понт берет\\

Опубликовано

Олег, а где написано о квитанции, в какой инструкции?

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...309061127485831

2. З каси банку готівка національної валюти видається за

такими видатковими документами:

за грошовими чеками - юридичним особам, їх відокремленим

підрозділам, а також підприємцям;

за заявою на видачу готівки - фізичним особам з поточних,

вкладних (депозитних) рахунків та фізичним і юридичним особам

переказ без відкриття рахунку (з представленням юридичною особою

довіреності на уповноважену особу) за операціями з клієнтами

(видача кредиту тощо); ( Абзац третій пункту 2 із змінами,

внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 211 ( z0704-05 ) від

14.06.2005 )

за документом на отримання переказу готівкою в національній

валюті, установленим відповідною платіжною системою, - фізичним і

юридичним особам (з представленням юридичною особою довіреності на

уповноважену особу);

за видатковим касовим ордером - працівникам банку за

внутрішньобанківськими операціями.

..

4. Видача готівки іноземної валюти здійснюється за такими

видатковими документами:

за заявою на видачу готівки - юридичним особам, їх

відокремленим підрозділам, а також підприємцям з їх поточних

рахунків на цілі, передбачені нормативно-правовими актами;

фізичним особам з їх поточних, вкладних (депозитних) рахунків та

переказу без відкриття рахунку, а також за операціями з

відшкодування банкнот іноземної валюти, прийнятих на інкасо;

за видатковим касовим ордером - працівникам банку за

внутрішньобанківськими операціями;

за документами на отримання переказу в готівковій формі,

установленими відповідною платіжною системою, - фізичним особам.

5. У видаткових касових документах (заява на видачу готівки,

видатковий касовий ордер, грошовий чек) працівник банку перевіряє:

повноту заповнення реквізитів на документі;

наявність підписів посадових осіб банку, яким надано право

підпису касових документів, і тотожність їх зразкам;

належність пред'явленого паспорта або документа, що його

замінює, отримувачу, відповідність даних паспорта тим даним, що

зазначені в касовому документі;

у разі отримання готівки за довіреністю - правильність

оформлення довіреності на отримання готівки;

наявність підпису отримувача.

тільки заява на видачу готівки.

Крім того , коли я кладу гроші на свій поточний мультивалютний рахунок у меня на руках Квітанція , а коли знімаю гроші по Заяві на видачу готівки.

Більше ніяких документів я не підписую.

Опубликовано

Ничего пока не могу найти интересного по чекам.

Касовий чек (квитанція)

документ, що друкується електронним контрольно-касовим апаратом та підтверджує купівлю-продаж товарів (надання послуг), з реєстрацією на ньому всіх проведених касових операцій.

Собственно, выдача налички иностранной валюты это услуга? Или товар?

Розрахунковий документ

документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

(ВР України, Закон "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 N 265/95-ВР)

Скорее всего банк не должен выдавать чек. Только при валютообменной операции. Вот если бы нам валюту продавали, тогда да...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...