Recommended Posts

Опубликовано

Они имеют право попасть в жилье, но менять замки нет, так как у ипотекодателей остается право собственности.

 

А это как... На основании чего, тем более если остаётся право собственности...

  • Ответы 5.9k
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Опубликовано

Ребята, давайте делиться, какие меры можно предпринять, когда коллекторы врываются в жилье.

Они имеют право попасть в жилье, но менять замки нет, так как у ипотекодателей остается право собственности.

Звонить всем, кто сможет приехать: авто,фин-майданам, соседям, друзьям, полисменам и занимать круговую оборону. Да и обращается нужно к кому-то, что то нужно предпринимать.
Опубликовано

Что значит врываются... Как именно врываются... Вы имеете ввиду проникновение со взломом во время отсутствия хозяев или откровенный разбой в присутствии хозяев...

Как правило, в отсутствие хозяев.

Опубликовано

Звонить всем, кто сможет приехать: авто,фин-майданам, соседям, друзьям, полисменам и занимать круговую оборону. Да и обращается нужно к кому-то, что то нужно предпринимать.

 

В принципе правильно... Шум в таких делах им будет точно не на руку... 

Опубликовано

Как правило, в отсутствие хозяев.

 

Ну это называется проникновение со взломом... со всеми вытекающими... 

Опубликовано

Право проживания.

Исправил.

 

Вот это в нашей стране вообще с ног на голову все понятия поставили... 

Приведу пример, если человек сдаёт свою квартиру в аренду, то он не имеет никакого права входить в свою квартиру даже без разрешения на то того кто арендует её у него... Но для наших людей это вообще страшный тёмный лес...

Опубликовано

4. Орган державної реєстрації прав, посадова особа органу місцевого самоврядування, адміністратор центру надання адміністративних послуг, нотаріус у день прийняття відповідної заяви у випадках, передбачених пунктом 1 наказу, та виконання дій, передбачених пунктом 3 цього Порядку, за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно передає таку заяву на розгляд до Мін'юсту.

Согласен, но ст. 9 Закона, к сожалению,  может все перечеркнуть.

 

Использовать нужно в любом случае.

Аргумент против возможных возражений о иерархии законодательства и конкретно до ст.9 в Законе предшевствует п.2 ч.1 ст.7 

Стаття 7. Компетенція Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації прав

1. Міністерство юстиції України:

1) забезпечує формування державної політики у сфері державної реєстрації прав;

2) здійснює нормативно-правове регулювання у сфері державної реєстрації прав;

 

 

 

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

03.10.2013 р.

Справа N 826/7030/13-а

 

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Ганечко О. М., суддів - Коротких А. Ю., Хрімлі О. Г., при секретарі - Біднячук Ю. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Харківської міської ради на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 09.07.2013 року у справі за позовом Харківської міської ради до Міністерства юстиції України, третя особа - Державна реєстраційна служба України, про визнання незаконним та скасування наказу, встановив:

Позивач звернувся з позовом до Міністерства юстиції України, третя особа: Державна реєстраційна служба України про визнання незаконним та скасування наказу.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 09.07.2013 в задоволені позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою задовольнити позов в повному обсязі, посилаючись на незаконність, необ'єктивність, необґрунтованість рішення, порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Представник апелянта підтримав апеляційну скаргу, просив задовольнити її, постанову суду першої інстанції скасувати та постановити нову, якою задовольнити позов в повному обсязі.

Представник відповідача заперечував проти задоволення апеляційної скарги, просив залишити постанову суду першої інстанції без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, учасників процесу, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України  за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.

Як вбачається з матеріалів справи, наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2013 року N 607/5 "Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб" передбачено випадки, коли державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно проводяться державними реєстраторами прав на нерухоме майно Укрдержреєстру, відповідно до додатка до цього наказу.

Додатком до наказу є Порядок взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб (далі - Порядок взаємодії), який визначає процедуру взаємодії системи органів державної реєстрації прав та державних реєстраторів прав на нерухоме майно органів державної реєстрації прав під час проведення державної реєстрації права власності та/або речових прав на нерухоме майно, що виникають, з вказаних у цьому Порядку підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України 01.07.2004 року N 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон N 1952) нерухоме майно - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.

Керуючись Положенням про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року N 395/2011, Мін'юст України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Серед основних завдань Мін'юсту України, передбачено формування і забезпечення реалізації політики у сфері з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (частина 3 Положення).

Згідно ст. 7 Закону N 1952 Міністерство юстиції України, зокрема, забезпечує формування державної політики у сфері державної реєстрації прав; здійснює нормативно-правове регулювання у сфері державної реєстрації прав; здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України та покладені на нього Президентом України.

Тобто, окремо повноваження відповідача, саме у сфері державної реєстрації прав, визначені вказаним Законом.

Оскільки, оскаржуваним наказом регулюються питання взаємодії системи органів державної реєстрації прав та державних реєстраторів прав на нерухоме майно органів державної реєстрації прав під час проведення державної реєстрації права власності та/або речових прав на нерухоме майно, суд приходить до висновку, що при визначені державної політики у відповідній сфері, Мін'юст має право приймати нормативно-правові акти, які регулюють правовідносини у сфері державної реєстрації прав.

Статтею 3 Закону N 1952, якою визначені засади державної реєстрації прав, встановлено, що державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 цього Закону систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав (Укрдержреєстр); органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку.

Тобто, кожен із вказаних органів є органом державної реєстрації прав, а відтак, може здійснювати дії з державної реєстрації прав.

Крім того, центральним органом виконавчої влади, головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно є Державна реєстраційна служба України, відповідно до Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року N 401/2011.

В підпункті 10 пункту 4 вказаного Положення прямо передбачено, що Укрдержреєстр здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.

При цьому слід звернути увагу, що статтею 15 Закону N 1952 передбачено, в якому порядку проводиться державна реєстрація прав та їх обтяжень, а саме:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Наказ відповідача від 02.04.2013 року N 607/5 визначає, які саме дії із вказаного переліку, покладаються на який із органів системи державної реєстрації прав.

Крім того, зазначений наказ передбачає порядок взаємодії між системою органів державної реєстрації прав, не змінюючи при цьому жодну норму щодо звернення заявників із заявами про здійснення відповідної реєстрації, строків розгляду заяв, місця отримання заявником документа про реєстрацію.

Відповідно до статті 1 Закон України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" регуляторний акт - це прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.

Водночас наказ від 02.04.2013 року N 607/5 регулює виключно взаємовідносини між системою органів державної реєстрації прав під час здійснення такої реєстрації. При цьому наказ, жодним чином не регулює відносини з іншими суб'єктами правовідносин, в тому числі господарські чи адміністративні із суб'єктами господарювання та не встановлює додаткових органів, що здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до Положення про Державну службу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, затвердженого Указом Президента України від 30.03.2012 року N 237/2012, Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері розвитку підприємництва, нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності і є спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань реалізації державної регуляторної політики, дозвільної системи та ліцензування у сфері господарської діяльності.

Згідно з підпунктами 2 та 4 пункту 4 вказаного Положення Держпідприємництво проводить аналіз проектів регуляторних актів, що подаються для погодження, та відповідних аналізів регуляторного впливу та приймає рішення про погодження таких проектів або про відмову в їх погодженні, а також повідомляє органи виконавчої влади, їх посадових осіб, уповноважених на прийняття або схвалення регуляторних актів, про виявлення встановлених законом обставин, за яких такий акт не може бути прийнято або схвалено, а також відповідні органи юстиції, якщо зазначені регуляторні акти підлягають державній реєстрації в органах юстиції.

З листа Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 26.03.2013 року N 2554/0/20-13, вбачається, що проект наказу "Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб" не є проектом регуляторного акту, та не потребує погодження з Держпідприємництвом України, як уповноваженим органом щодо здійснення державної регуляторної політики.

Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що наказ від 02.04.2013 року N 607/5 "Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб" не є регуляторним актом та не порушує регуляторного законодавства, а Міністерство юстиції України, приймаючи оскаржуваний наказ, діяло виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та законами України.

За таких обставин апеляційна скарга є необґрунтованою, її доводи не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду, не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому у її задоволенні необхідно відмовити, а рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 160, 167, 195, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд ухвалив:

Апеляційну скаргу Харківської міської ради - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 09.07.2013 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст. 212 КАС України.

Повний текст ухвали виготовлений 08.10.2013 року.

 

Головуючий, суддя

О. М. Ганечко

Судді:

А. Ю. Коротких

 

О. Г. Хрімлі

 

 

© ООО "Информационно-аналитический центр "ЛИГА", 2015

© ООО "ЛИГА ЗАКОН", 2015

Опубликовано

attachicon.gifСПИСОК КВАРТИР InformDovidka.pdf

В ПРИКРЕПЛЕННОМ ФАЙЛЕ СПИСОК КВАРТИР, КОТОРЫЕ ЭТИ ТВАРИ ПЕРЕПИСАЛИ НА СЕБЯ.

Попробовал получить такую дов1дку по кей-колекту, целый час что-то крутилось (много же наотбирали гады), так и не дождался результата, надо было уходить. Как быстро Вы получили справку?

Опубликовано

Сегодня пол час разговаривал с кеями, сказали раз они уже новые собственники -- жди гостей, и прислали на мыло https://news.pn/ru/incidents/129094

Вы С какого города?
Опубликовано

Попробовал получить такую дов1дку по кей-колекту, целый час что-то крутилось (много же наотбирали гады), так и не дождался результата, надо было уходить. Как быстро Вы получили справку?

Я лично эту справку с Минюста не получала.Мне сбросили её на электронку уже в готовом виде.

Опубликовано

Вот не могу понят одного: почему на исполнительную надпись и на стягнення через суд искавая давнасть действует? А на переброс права собственности чего-то совсем не действует. Почему?

Опубликовано

Сегодня пол час разговаривал с кеями, сказали раз они уже новые собственники -- жди гостей, и прислали на мыло  https://news.pn/ru/incidents/129094

Укрепите дверь, поставьте на пультовую охрану  и пошлите  фото бультерьера в квартире. Скажите, что он их будет рад видеть..

Опубликовано

МОраторий не отменяет закон и не вносит туда изменения.

в какой-то мере он устанавливает новые правила его применения. Т.е. тот закон должен применяться с учетом моратория. 

Какие-то статьи в части взыскания просто временно не выполняются. 

Согласен . Там в конце ЗУ так и записано.  Но почти  не работает.

Интересно, - где-то тут обсуждалась возможность иска  не  (с)только  к  исполнителям ,но и к владельцам ф/компаний, отбирающих жилье ? 

Опубликовано

Вот это в нашей стране вообще с ног на голову все понятия поставили... 

Приведу пример, если человек сдаёт свою квартиру в аренду, то он не имеет никакого права входить в свою квартиру даже без разрешения на то того кто арендует её у него... Но для наших людей это вообще страшный тёмный лес...

 

 

 

Темный лес - это временно, пока в дверь не стучат. Потом быстро учимся. Тогда пригодится все. Например : 

 

Стаття 19. (ЦКУ) Самозахист цивільних прав

 
1. Особа має право на самозахист свого цивільного права та права іншої особи від порушень і протиправних посягань. Самозахистом є застосування особою засобів протидії, які не заборонені законом та не суперечать моральним засадам суспільства. 2. Способи самозахисту мають відповідати змісту права, що порушене, характеру дій, якими воно порушене, а також наслідкам, що спричинені цим порушенням. Способи самозахисту можуть обиратися самою особою чи встановлюватися договором або актами цивільного законодавства.
Опубликовано

Укрепите дверь, поставьте на пультовую охрану  и пошлите  фото бультерьера в квартире. Скажите, что он их будет рад видеть..

...и дописать "Этот симпатичный пёсик так же, как и вы,  ничего не понимает в ЦКУ" :)  

Опубликовано

Шутки шутками, а что делать людям

теперь ответа пока нет.

 

А что люди будут делать когда я приду в любую понравившуюся мне квартиру к людям которые вообще никогда не имели дел с кредитами и просто выкину их и поменяю замки и поставлю охрану, только лишь потому, что мне понравилась их квартира и я решил её отжать и без всяких там кредитов, судов и нотариусов... Просто так, потому что захотел... А, вот задачка, что они тогда будут делать...?

Опубликовано

Мне вообще не понятно как "вытяг" с реестра может давать какие-то права.

Прежде все должен быть документ - оригинал дающий право собственности.

Регистрация этого права то такое, а где сам документ на основании которого кто-то начинает утверждать, что он имеет на что-то право.

А вдруг это был взлом реестра?

 

Где сам документ. дающий право собственности? 

 

Или я ошибаюсь? Неужели всего лишь на основании распечатки из реестра кто-то может что-то требовать?

 

Ну это как вождение автомобилем не с правами, а с распечаткой от гаи, что эти права якобы есть.

 

Это нормально?

Опубликовано

Мне вообще не понятно как "вытяг" с реестра может давать какие-то права.

Прежде все должен быть документ - оригинал дающий право собственности.

Регистрация этого права то такое, а где сам документ на основании которого кто-то начинает утверждать, что он имеет на что-то право.

А вдруг это был взлом реестра?

 

Где сам документ. дающий право собственности? 

 

Или я ошибаюсь? Неужели всего лишь на основании распечатки из реестра кто-то может что-то требовать?

 

Ну это как вождение автомобилем не с правами, а с распечаткой от гаи, что эти права якобы есть.

 

Это нормально?

 

Полностью с Вами согласен... Мне вот самому это не понятно... Это всё рассчитано на наших простых народных лохов... Им показали какую то бумажку, показали свой настрой и напор и люди сами добровольно отдали...

 

С каких это пор какой то вытяг с реестра стать успел правоустанавливающим документом... С каких это пор регистрация устанавливает права...

Опубликовано

Полностью с Вами согласен... Мне вот самому это не понятно... Это всё рассчитано на наших простых народных лохов... Им показали какую то бумажку, показали свой настрой и напор и люди сами добровольно отдали...

С каких это пор какой то вытяг с реестра стать успел правоустанавливающим документом... С каких это пор регистрация устанавливает права...

Это да, но в вытяге в пункте "підстава виникнення права власності" стоит "договір іпотеки".

Как это прокомментировать?

Опубликовано

Полностью с Вами согласен... Мне вот самому это не понятно... Это всё рассчитано на наших простых народных лохов... Им показали какую то бумажку, показали свой настрой и напор и люди сами добровольно отдали...

 

С каких это пор какой то вытяг с реестра стать успел правоустанавливающим документом... С каких это пор регистрация устанавливает права...

 

Проблема в том, что полиция-милиция, как ее не называй, бездействует.

Услуга охранной фирмы в такой ситуации стоит 1000 долларов.

Хоть бери и приглашай к себе жить добровольческий батальон. :rolleyes:

Опубликовано

Это да, но в вытяге в пункте "підстава виникнення права власності" стоит "договір іпотеки".

Как это прокомментировать?

А что здесь комментировать, одно из оснований возникновения права собственности: договор.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...