Считаете ли Вы решение справедливым и законным?  

85 голосов

  1. 1. Считаете ли Вы решение справедливым?

    • Да
      80
    • Нет
      5
    • Затрудняюсь ответить
      0
  2. 2. Считаете ли Вы решение законным?

    • Да
      78
    • Нет
      7
    • Затрудняюсь ответить
      0


Recommended Posts

Опубликовано

2.3. За наявності банківської ліцензії та за умови отримання письмового дозволу Національного банку банки мають право здійснювати такі операції:

1) операції з валютними цінностями:

неторговельні операції з валютними цінностями;

операції з готівковою іноземною валютою та чеками (купівля, продаж, обмін, прийняття на інкасо), що здійснюються в касах і пунктах обміну іноземної валюти банків;

операції з готівковою іноземною валютою (купівля, продаж, обмін), що здійснюються в пунктах обміну іноземної валюти, які працюють на підставі укладених банками агентських договорів з юридичними особами-резидентами;

ведення рахунків клієнтів (резидентів і нерезидентів) в іноземній валюті та клієнтів-нерезидентів у грошовій одиниці України;

ведення кореспондентських рахунків банків (резидентів і нерезидентів) в іноземній валюті;

ведення кореспондентських рахунків банків (нерезидентів) у грошовій одиниці України;

відкриття кореспондентських рахунків в уповноважених банках України в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;

відкриття кореспондентських рахунків у банках (нерезидентах) в іноземній валюті та здійснення операцій за ними;

залучення та розміщення іноземної валюти на валютному ринку України;

залучення та розміщення іноземної валюти на міжнародних ринках;

торгівля іноземною валютою на валютному ринку України (за винятком валютно-обмінних операцій);

торгівля іноземною валютою на міжнародних ринках;

операції з банківськими металами на валютному ринку України;

операції з банківськими металами на міжнародних ринках;

інші операції з валютними цінностями на міжнародних ринках;

інші операції з валютними цінностями на валютному ринку України;

Операції з залучення та розміщення валютних коштів:

кредитні;

депозитні;

з цінними паперами;

лізингові;

форфейтингові;

факторингові.

  • Ответы 815
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Опубликовано

8.5. Операції із залучення та розміщення валютних коштів

Для фінансування проектів пріоритетних напрямів розвитку економіки України існує певний порядок залучення іноземних кредитів і надання гарантій Кабінетом Міністрів України для забезпечення зобов’язань юридичних осіб-резидентів за цими кредитами.

Гарантії КМУ стосуються погашення кредитів, які залучаються у формах:

- кредитів, наданих іноземними державами, міжнародними фінансовими організаціями та іноземними банками відповідно до міжнародних договорів України;

- міжбанківських кредитних ліній, оформлених Українським експортно-імпортним банком чи іншими банками — агентами Кабінету Міністрів України з іноземними банками і міжнародними фінансовими організаціями;

- кредитів в іноземній валюті, які надаються юридичним особам-резидентам міжнародними фінансовими організаціями, іноземними банками та іншими фінансово-кредитними установами відповідно до міжнародних договорів України, за умови обслуговування даних кредитів банками-агентами.

Тут можна виділити два різновиди кредитів:

а) залучення юридичними особами-резидентами кредитів, погашення яких передбачає умову валютної самоокупності проектів;

б) залучення юридичними особами-резидентами іноземних кредитів, погашення яких передбачає умову використання коштів з державного бюджету України. Розгляд таких заявок здійснюється лише у тому разі, якщо відповідні кошти передбачалися в державному бюджеті.

Залучення резидентами кредитів під гарантії Кабінету Міністрів України (КМУ), погашення яких передбачає умову валютної самоокупності, здійснюється у такий спосіб.

Перед отриманням кредитів під гарантії КМУ юридичні особи-резиденти звертаються

- до Національного агентства реконструкції і розвитку, Мінекономіки та Мінфіну з питань пріоритетних напрямів використання іноземних кредитів, вимог до цінової експертизи, процедурних умов порядку надання гарантій КМУ;

- в Міністерство зовнішньоекономічних зв’язків і торгівлі з питань організації міжнародних торгів, цінової і юридичної експертизи імпортних та експортних контрактів;

- до банку-агента з питань фінансових умов іноземних кредитних ліній, порядку оформлення внутрішніх кредитних угод, договорів застави, схем погашення іноземних кредитів.

Перед наданням гарантій КМУ проводиться державна експертиза проектів, для яких залучаються іноземні кредити.

Для отримання гарантій КМУ резидент подає лист-клопотання до Національного агентства реконструкції і розвитку. В разі позитивного рішення заява виноситься на розгляд у Валютно-кредитну Раду КМУ. Якщо Валютно-кредитна Рада прийме позитивне рішення, резиденти укладають:

- внутрішні кредитні угоди, договори застави з банками-агентами;

- угоди-зобов’язання з центральними органами виконавчої влади згідно з галуззю діяльності, Національним агентством реконструкції і розвитку, Мінекономіки і Мінфіном про надання необхідної інформації стосовно ефективності використання кредитних коштів. Після отримання гарантій КМУ банк-агент складає з іноземним кредитором індивідуальну кредитну угоду.

Перелік документів, які надаються юридичною особою-резидентом для отримання іноземного кредиту, повернення якого гарантується КМУ і який передбачає умову валютної самоокупності, включає:

- анкету предмета застави, вартість якого має покривати розмір кредиту, що залучається з урахуванням процентів і витрат на обслуговування;

- висновки незалежної аудиторської фірми про можливості реалізації предмета застави з урахуванням кон’юнктури ринку;

- техніко-економічне обгрунтування (бізнес-план);

- річний баланс, завірений аудиторською фірмою і баланс на останню звітну дату (з відміткою державної податкової адміністрації);

- імпортні контракти, для фінансування яких залучається кредит в іноземній валюті під гарантії КМУ;

- експортні контракти та інші договори на реалізацію продукції, за рахунок якої здійснюється погашення кредиту і процентів за ним;

- цінова експертиза імпортних та експортних контрактів, а в разі необхідності — експертиза економічної ефективності проекту;

- розрахунок окупності проекту;

- висновки екологічної експертизи (при необхідності);

- виписки з розрахункового і валютного рахунків в обслуговуючому банку;

- зобов’язання про відкриття валютного і розрахункового рахунків у банку-агенті і направлення на них усіх фінансових коштів;

- зобов’язання про щомісячне подання Національному агентству реконструкції і розвитку та Мінекономіки інформації про ефективність використання іноземного кредиту;

- нотаріально засвідчені копії статутних документів і свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;

- довідка державної податкової адміністрації про стан розрахунків з бюджетом.

Іноземні кредитори можуть розміщувати кредити в іноземній валюті і без гарантій КМУ, але для їх одержання резидентам України необхідно отримати спеціальне реєстраційне свідоцтво.

Національний банк України встановив певні вимоги щодо одержання кредитів в іноземній валюті від іноземних інвесторів.

- Резиденти України можуть отримувати кредити в іноземній валюті від нерезидентів у безготівковій формі для здійснення діяльності відповідно до їхніх статутних документів.

- Для погашення заборгованості за кредитами, а також нарахованих процентах резиденти України можуть купувати іноземну валюту на міжбанківському валютному ринку України.

- Для отримання реєстраційного свідоцтва на одержання кредиту в іноземній валюті резиденту України необхідно подати в обласне управління НБУ лист-повідомлення встановленої форми. Обласне управління НБУ саме видає реєстраційне свідоцтво на одержання кредиту в іноземній валюті від іноземних кредиторів. При цьому НБУ не здійснює реєстрацій таких операцій, як одержання резидентом від нерезидента кредиту у формі відстрочки платежу за реалізовані товари або отримані послуги.

- Уповноважені банки згідно зі своєю ліцензією на здійснення операцій з валютними цінностями можуть залучати кредитні ресурси від іноземних банків-кореспондентів на строк до одного року з урахуванням можливого подовження кредиту (однак загальний строк користування кредитом не може перевищувати один рік) без отримання реєстраційного свідоцтва. Для залучення кредитних ресурсів на строк більше одного року уповноважені банки повинні отримати реєстраційне свідоцтво.

- Підставою для відмови у видачі резиденту свідоцтва про реєстрацію може бути неправильно оформлений лист-повідомлення.

- Якщо в кредитну угоду вносяться зміни, резидент повинен звернутися в обласне управління НБУ з клопотанням про внесення змін в реєстраційне свідоцтво.

Лист-повідомлення на отримання реєстраційного свідоцтва містить такі дані:

1. Назва кредитоодержувача, юридична та поштова адреси.

2. Прізвище, ім’я, по батькові, № телефону керівника підприємства і головного бухгалтера.

3. Дата реєстрації резидента, назва і місцезнаходження органа, який її проводив. Номери телефонів цього органу.

4. Назва і адреса банку, в якому відкрито рахунок кредитоодержувача (в грошовій одиниці України та в іноземній валюті).

5. Назва і адреса уповноваженого банку, який обслуговує кредит.

6. Номер і адреса кредитної угоди.

7. Назва кредитора і його юридична адреса.

8. Сума і валюта кредиту.

9. Строк користування кредитом.

10. Строк погашення кредиту.

11. Мета використання кредиту.

12. Тип процентної ставки (безпроцентна, плаваюча, фіксована) і розмір ставки з урахуванням маржі.

13. Графік одержання і погашення кредиту (з урахуванням відсотків, комісійних та ін.).

Резиденти України можуть одержувати кредити в іноземній валюті в уповноважених банках України, які мають генеральну ліцензію НБУ. Строки і суми кредитів в іноземній валюті уповноважені банки можуть установлювати самостійно.

При видачі кредитів банк ретельно аналізує подані потенціальним клієнтом документи на одержання кредиту в іноземній валюті (економічне обгрунтування необхідності одержання кредиту, розрахунки валютної окупності проекту з графіком погашення заборгованості і нарахованих процентів, контракти з нерезидентами на імпорт продукції або послуг, контракти на експорт продукції або послуг, ліцензії на експорт продукції, бухгалтерську звітність резидента тощо). Процедура прийняття рішень та їх подальшого виконання аналогічна техніці обслуговування кредитів у національній валюті.

http://books.br.com.ua/8316

Опубликовано

Роясь по другим вопросам на сайте ВР , нашёл вот такое письмецо, которое действительно на данный момент.

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

N 19013/2124 від 01.09.94 м.Київ

vd940901 vn19013/2124 Регіональним управлінням НБУ Республіканському банку Криму Комерційним банкам Асоціації комерційних банків

Очень интересный документ. Не могли - бы Вы указать ссылку?

Опубликовано

Роясь по другим вопросам на сайте ВР , нашёл вот такое письмецо, которое действительно на данный момент.

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

N 19013/2124 від 01.09.94 м.Київ

vd940901 vn19013/2124 Регіональним управлінням НБУ Республіканському банку Криму Комерційним банкам Асоціації комерційних банків

Очень интересный документ. Не могли - бы Вы указать ссылку?

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...reg=v0200500-94

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main...reg=v2124500-94

Опубликовано

З балансів комерційних банків списано близько 10 млрд. грн. безнадійної заборгованості.

Про це в інтерв'ю газеті «Дзеркало тижня» повідомив голова Національного банку України Сергій АРБУЗОВ.

Він повідомив, що також НБУ провів консультації з міністром фінансів стосовно порядку оподаткування.

«Він дав роз'яснення: податки буде сплачено тоді, коли буде продано заставу. Реальне оподаткування відбудеться, тому що наша постанова не дає права банкам не займатися поверненням заборгованості, зокрема реалізацією застави, після її списання за рахунок резервів» - відзначив АРБУЗОВ.

За його словами Нацбанк веде активну роботу з формування ринку «поганих» активів, при цьому вже зараз видно що в даному напрямі дуже багато нормативних прогалин.

«Наприклад, виникла проблема — як продавати активи, під які сформовані резерви в іноземній валюті. Довелося вирішувати питання про видачу індивідуальної ліцензії. Тому що є компанії, які готові купити, але як правильно здійснити цей продаж, ніхто не знає» - говорить АРБУЗОВ.

Опубликовано

З балансів комерційних банків списано близько 10 млрд. грн. безнадійної заборгованості.

Про це в інтерв'ю газеті «Дзеркало тижня» повідомив голова Національного банку України Сергій АРБУЗОВ.

Він повідомив, що також НБУ провів консультації з міністром фінансів стосовно порядку оподаткування.

«Він дав роз'яснення: податки буде сплачено тоді, коли буде продано заставу. Реальне оподаткування відбудеться, тому що наша постанова не дає права банкам не займатися поверненням заборгованості, зокрема реалізацією застави, після її списання за рахунок резервів» - відзначив АРБУЗОВ.

За його словами Нацбанк веде активну роботу з формування ринку «поганих» активів, при цьому вже зараз видно що в даному напрямі дуже багато нормативних прогалин.

«Наприклад, виникла проблема — як продавати активи, під які сформовані резерви в іноземній валюті. Довелося вирішувати питання про видачу індивідуальної ліцензії. Тому що є компанії, які готові купити, але як правильно здійснити цей продаж, ніхто не знає» - говорить АРБУЗОВ.

і що це означає??

Опубликовано

"Оздоровлюють" банки...

Банкам дозволили списувати проблемні борги, для звітності, під списаний борг банку не потрібно формувати резерви. Але податки банк повинен сплатити, тому, - "рви позичальника", так нада!...

Опубликовано

"Оздоровлюють" банки...

Банкам дозволили списувати проблемні борги, для звітності, під списаний борг банку не потрібно формувати резерви. Але податки банк повинен сплатити, тому, - "рви позичальника", так нада!...

Забембаются рвать!

За свое надо стоять до конца! Может не совсем корректная аналогия с физикой, но любое действие встречает равное противодействие: силе противодействует сила, обману - обман.

Опубликовано

Забембаются рвать!

За свое надо стоять до конца! Может не совсем корректная аналогия с физикой, но любое действие встречает равное противодействие: силе противодействует сила, обману - обман.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Опубликовано
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 18.10.94 р. N 200 

На зміну телеграми НБУ N 19013/2124 від 01.09.94 Національний банк України повідомляє.

Дія телеграм НБУ N 19012/1793 від 15.09.93 та N 119 від 23.05.94 щодо обмеження термінів та сум кредитів в іноземній валюті, які уповноважені банки мають право самостійно видавати своїм клієнтам, скасовується.

При наявності в генеральній ліцензії банку права видачі кредитів в іноземній валюті резидентам України він самостійно здійснює процес кредитування на внутрішньому валютному ринку України. В цьому випадку слід вважати, що позичальники-резиденти України мають індивідуальну ліцензію Національного банку України на отримання ними від такого банку кредиту в іноземній валюті на суму, що обумовлена кредитною угодою.

Банк-кредитор при вирішенні питання надання кредиту в іноземній валюті зобов'язаний дотримуватися економічних нормативів регулювання його діяльності.

В разі, якщо надання кредиту в іноземній валюті може призвести до порушення економічних нормативів, уповноважений банк до початку безпосереднього кредитування повинен отримати тимчасовий дозвіл відповідно до вимог п. 18 Положення про економічні нормативи регулювання діяльності комерційних банків, затвердженого Постановою Правління Національного банку України N 114 від 21.12.93р.

 

 

Перший заступник

Голови Правління

 

В.С. Стельмах

Опубликовано

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 18.10.94 р. N 200 

На зміну телеграми НБУ N 19013/2124 від 01.09.94 Національний банк України повідомляє.

Дія телеграм НБУ N 19012/1793 від 15.09.93 та N 119 від 23.05.94 щодо обмеження термінів та сум кредитів в іноземній валюті, які уповноважені банки мають право самостійно видавати своїм клієнтам, скасовується.

При наявності в генеральній ліцензії банку права видачі кредитів в іноземній валюті резидентам України він самостійно здійснює процес кредитування на внутрішньому валютному ринку України. В цьому випадку слід вважати, що позичальники-резиденти України мають індивідуальну ліцензію Національного банку України на отримання ними від такого банку кредиту в іноземній валюті на суму, що обумовлена кредитною угодою.

Банк-кредитор при вирішенні питання надання кредиту в іноземній валюті зобов'язаний дотримуватися економічних нормативів регулювання його діяльності.

В разі, якщо надання кредиту в іноземній валюті може призвести до порушення економічних нормативів, уповноважений банк до початку безпосереднього кредитування повинен отримати тимчасовий дозвіл відповідно до вимог п. 18 Положення про економічні нормативи регулювання діяльності комерційних банків, затвердженого Постановою Правління Національного банку України N 114 від 21.12.93р.

 

 

Перший заступник

Голови Правління

 

В.С. Стельмах

клас письмецо теперь каждый кто получил решение с отказом мотимвируя пунктом " Е" может подать на пересмотр в связи с нововыявленными фактами . Отсутствие ""тимчасовий дозвіл відповідно до вимог п. 18 Положення ""

на что суд не обратил внимание проигнорировал!

Юристы подскажите как правильно оформить подачу!!

Опубликовано

клас письмецо теперь каждый кто получил решение с отказом мотимвируя пунктом " Е" может подать на пересмотр в связи с нововыявленными фактами . Отсутствие ""тимчасовий дозвіл відповідно до вимог п. 18 Положення ""

на что суд не обратил внимание проигнорировал!

Юристы подскажите как правильно оформить подачу!!

постанова НБУ 114 втратила чинність у 1995 році.
Опубликовано

постанова НБУ 114 втратила чинність у 1995 році.

но это положение в таком случае должно принять другую форму ,в другой постанове .

полистал пока не нашол

Опубликовано

Круто они телеграммами декрет оменяли.

Действие ограничений - отменяется :)

Абалдеть.

Это что ж получается?

Любой урод (Господи прости) - чиновник, теперь может отменить Закон, Декрет, Конституцию?

А че, та оно у нас сейчас и есть

Опубликовано

Скільки коштує рішення Верховного Суду України? (ОТП банк проти позичальника)

17 грудня 2010 року Вищий спеціалізований суд по цивільних і кримінальних справах оставив в силі рішення Печерського районного суду м. Києва від 14 травня 2010 року, залишеного без змін ухвалою колегії суддів судової палати у цивільних справах Апеляційного суду м. Києва від 27 жовтня 2010 року.

В якому позов Позичальника задовлено і визнано недійсним Договір кредиту № МL 700\1198\2008, укладенні між ОСОБА_2, та ПАТ «ОТП Банк» 17 травня 2008 року. Та визнано недійсним Договір іпотеки (майнової поруки), укладений між ОСОБА_1 та ПАТ «ОТП Банк» 17 червня 2008 року.

Напевно все, всі захлопали в долоні і пішли пити пиво, але… тут почалось саме цікаве..

З усіх екранів телевізорів, всіх комментів в пресі і Інеті, банкіри почали свою антинародну компанію, заставляючи владу піти на безпрецедентний крок - перегляду рішення ВССУ, Верховним Судом України. із просто шокуючим порушенням Цивільного процесуального Кодексу (далі ЦПК), такого прецедента ще не було в світі.

ДЛЯ ВСІХ і для себе, відкриваю ЦПК і читаємо::::::

Глава 3 ПЕРЕГЛЯД СУДОВИХ РІШЕНЬ ВЕРХОВНИМ СУДОМ УКРАЇНИ

Стаття 353. Перегляд судових рішень Верховним Судом України

1. Верховний Суд України переглядає судові рішення у

цивільних справах виключно з підстав і в порядку, встановлених цим

Кодексом.

Стаття 355. Підстави для подання заяви про перегляд судових рішень

1. Заява про перегляд судових рішень у цивільних справах може

бути подана виключно з підстав:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної

інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло

ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних

правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція

якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань

при вирішенні справи судом.

У всіх трьох рішеннях, судів різних інстанцій Закони України трактуються однаково, а значить ніхто не повинен був приймати заяву про перегляд рішення ВССУ, а Просто відмовити за необґрунтованістю..

Але 9 лютого 2011 року колегія суддів ВССУ допустила розгляд даної справи в Верховному Суді України, засідання по даній справі відбудеться 9 березня 2011 року, та щось мені підказує, що рішення уже є і викуплене воно банкірами з усіма потрохами.

За дивним збігом обставин, 11 лютого 2011 року, дочка голови ВСУ, проти якої було порушено кримінальну справу за шахрайство, направила листа своєму кредитору і віддала борги в сумі 300 триста тисяч доларів США, а 14 лютого кредитор забрав свою заяву із міліції.

За 2009 рік родина Онопенко получила доходів в розмірі 502 тисячі гривень, в 2010 році на такому ж рівні.( http://ru.tsn.ua/ukrayina/doch-glavy-verho...s-dolgami.html)

Якийсь дуже дивний збіг, по сумах в валюті і по перегляду судових рішень, які просто ніхто немає права переглядати.

Цікаво, а як на це дивиться Генеральна Прокуратура?, хоча, яка там прокуратура там же рідний брат одного з тих, хто приймав рішення про перегляд. А може СБУ візьме це на контроль? Самому смішно стало.

Все круг замкнувся…

Опубликовано

Скільки коштує рішення Верховного Суду України? (ОТП банк проти позичальника)

17 грудня 2010 року Вищий спеціалізований суд по цивільних і кримінальних справах оставив в силі рішення Печерського районного суду м. Києва від 14 травня 2010 року, залишеного без змін ухвалою колегії суддів судової палати у цивільних справах Апеляційного суду м. Києва від 27 жовтня 2010 року.

В якому позов Позичальника задовлено і визнано недійсним Договір кредиту № МL 700\1198\2008, укладенні між ОСОБА_2, та ПАТ «ОТП Банк» 17 травня 2008 року. Та визнано недійсним Договір іпотеки (майнової поруки), укладений між ОСОБА_1 та ПАТ «ОТП Банк» 17 червня 2008 року.

Напевно все, всі захлопали в долоні і пішли пити пиво, але… тут почалось саме цікаве..

З усіх екранів телевізорів, всіх комментів в пресі і Інеті, банкіри почали свою антинародну компанію, заставляючи владу піти на безпрецедентний крок - перегляду рішення ВССУ, Верховним Судом України. із просто шокуючим порушенням Цивільного процесуального Кодексу (далі ЦПК), такого прецедента ще не було в світі.

ДЛЯ ВСІХ і для себе, відкриваю ЦПК і читаємо::::::

Глава 3 ПЕРЕГЛЯД СУДОВИХ РІШЕНЬ ВЕРХОВНИМ СУДОМ УКРАЇНИ

Стаття 353. Перегляд судових рішень Верховним Судом України

1. Верховний Суд України переглядає судові рішення у

цивільних справах виключно з підстав і в порядку, встановлених цим

Кодексом.

Стаття 355. Підстави для подання заяви про перегляд судових рішень

1. Заява про перегляд судових рішень у цивільних справах може

бути подана виключно з підстав:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної

інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло

ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних

правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція

якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань

при вирішенні справи судом.

У всіх трьох рішеннях, судів різних інстанцій Закони України трактуються однаково, а значить ніхто не повинен був приймати заяву про перегляд рішення ВССУ, а Просто відмовити за необґрунтованістю..

Але 9 лютого 2011 року колегія суддів ВССУ допустила розгляд даної справи в Верховному Суді України, засідання по даній справі відбудеться 9 березня 2011 року, та щось мені підказує, що рішення уже є і викуплене воно банкірами з усіма потрохами.

За дивним збігом обставин, 11 лютого 2011 року, дочка голови ВСУ, проти якої було порушено кримінальну справу за шахрайство, направила листа своєму кредитору і віддала борги в сумі 300 триста тисяч доларів США, а 14 лютого кредитор забрав свою заяву із міліції.

За 2009 рік родина Онопенко получила доходів в розмірі 502 тисячі гривень, в 2010 році на такому ж рівні.( http://ru.tsn.ua/ukrayina/doch-glavy-verho...s-dolgami.html)

Якийсь дуже дивний збіг, по сумах в валюті і по перегляду судових рішень, які просто ніхто немає права переглядати.

Цікаво, а як на це дивиться Генеральна Прокуратура?, хоча, яка там прокуратура там же рідний брат одного з тих, хто приймав рішення про перегляд. А може СБУ візьме це на контроль? Самому смішно стало.

Все круг замкнувся…

Ви вважаєте, що на голову ВСУ тиснуть, щоб змусити підтримати банки, але хіба раніше він був проти?
Опубликовано

Я про цифри не зрозумів. Що там співпадає? 300 000.00 доларів і 502 000.00 гривень....

Мотивація рішення по ОТП мені до сих пір не зрозуміла. Як і мотивація тиску на Онопенка, там щось інше, банки тут ні до чого... Судова реформа ця..

Опубликовано

Вот блин интересно мне, какую ВСУ найдут мотивировку для отмены решения ВССУ. Неужели просто скажут на белое чёрноё или основание - без оснований?

Допустим в узагальненнях Луспеник съехал за счёт того что умолчал что постанова 483 НБУ для безнала.

Что ЗЗПП типа не работает при заключённом договоре. И т.д.

Что же тут извратят? ДЕЛАЕМ СТАВКИ!

Вариант 1 - НБУ пришлёт телеграмму об отмене ДЕКРЕТА и о свободном обращении валюты и использовании ее для оплаты в Украине.

Вариант 2 - ГАРАНТ внесет пункт в коспипуцию об отмене кредитных депозитов.

То что там всё проплачено - это однозначно.

Короче без протестов хана заемщикам.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вы вставили отформатированный текст.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически заменена на медиа-контент.   Отображать как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарузка...